Gigamic - książki, ebooki i audiobooki

Typ publikacji

Cena

Format

Wydawcy

Sortuj według:
Zyskujące popularność
    okładka Pow!, Książka |

    Gracze wcielają się w role twórców, których celem jest stworzenie najlepszego komiksu. A jak wiadomo w prawdziwym komiksie nie może zabraknąć odważnych superbohaterów oraz okrutnych złoczyńców. Ten, kto zgarnie najlepsze postacie - wygrywa. Zawartość: 24 ilustrowane kafelki 5 kości instrukcja. Gra dla 2-5 graczy Wiek 8+ Czas gry: 20 min.

    okładka Difference, Książka |

    Gracze grają równocześnie, a ich zadaniem jest jak najszybsze odnalezienie różnic pomiędzy rysunkiem na ilustracji, a tym znajdującycm się na wierzchnich kartach z ich strony. Pierwszy gracz, który pozbędzie się wszystkich swoich kart, wygrywa. Zawartość: 50 dwustronnych kart instrukcja. Gra dla 2-6 graczy Wiek 6+ Czas gry: 20 min.

    okładka Panic Lab, Książka |

    Pierwszy gracz rzuca czterema kośćmi. Od tego momentu wszyscy gracze grają jednocześnie: - trzy kości określają kolor, kształt i wzór ameby, którą należy odnaleźć - kość "laboratorium" wskazuje miejsce, z którego ameba uciekła oraz kierunek jej ucieczki Aby znaleźć amebę wskazaną przez "kości koloru, kształtu i wzoru", gracze muszą zacząć poszukiwania od laboratorium wskazanego przez "kość laboratorium" i poruszać się w kierunku wskazanym przez strzałkę. Wygrywa osoba, która...

    okładka Quarto Classic, Książka |

    Quarto! jest wciągającą grą logiczną trochę przypominającą zasadami stare „kółko i krzyżyk”. Plansza posiada szesnaście pól, na których gracze na przemian ustawiają po jednej wybranej i przekazanej im przez przeciwnika figurze. Każda z 16 drewnianych figur posiada cztery charakterystyczne cechy; może być: czarna lub biała, okrągła lub kwadratowa, wysoka lub niska, z otworem lub bez. Wygrywa ten, kto ustawi rząd z 4 figur, posiadających przynajmniej jedną cechę wspólną i do...

    okładka Quoridor Classic, Książka |

    Celem gry jest jak najszybsze dotarcie swoim pionem do przeciwległego końca planszy. Jeżeli dokonamy tego przed przeciwnikiem, to wygrywamy. Problemem jest to, że przeciwnik ustawia na planszy ogrodzenia, które mają za zadanie spowolnić twój ruch! Nie martw się jednak – wyjście jest zawsze. Ale czy uda ci się znaleźć najkrótszą drogę? Gigamic jest znany ze znakomitych gier logicznych, których wykonanie stoi na najwyższym poziomie. Quoridor potwierdza tę tezę w stu procentach...

    okładka Katamino wersja podróżna, Książka |

    Pentamino jest figurą utworzoną z 5 ułożonych obok siebie kostek, z co najmniej jednym wspólnym bokiem. Każdy z 12 pentaminów zakrywa dokładnie 5 kwadratów na planszy gry. Penta jest grupą kilku pentaminów, które całkowicie wypełniają prostokąt ograniczony położeniem suwaka. Pentamina nie mają strony górnej i dolnej - one mogą być układane w dowolny sposób z wyjątkiem Pentamina nr 1, które może być układane na planszy gry w osi poziomej (zawsze jednak prostopadle do suwaka)....

    okładka Pylos Classic, Książka |

    Już choćby po zdjęciach na opakowaniu widać, że Pylos nie jest zwykłą "grą w kulki". Ekskluzywne wykonanie, drewniana plansza z szesnastoma okrągłymi zagłębieniami, 30 drewnianych kul (po 15 w 2 kolorach) oraz zasady z gatunku "już prościej się nie da" mogą zwieść początkujących miłośników gier! A jednak Pylos jest tą odmianą "kulek", które wciągają bez reszty i to na długie godziny. Celem gry jest ustawienie ostatniej swojej kuli na szczycie piramidy. Banalne? Jeżeli tak s...

    okładka Ciao, Książka | Finet Olivier

    Na początku wszyscy gracze otrzymują po 7 kart i... zaczyna się wyścig, kto pozbędzie się ich najszybciej! W swojej turze, każdy gracz zagrywa kartę zgodnie z kolejnością kolorów i symboli. Zawsze trzeba zagrać kartę wyższą niż poprzednia, jeżeli nie ma takiej możliwości, należy dobrać kartę ze stosu. Niektóre karty (m.in.: odwrócenie kolejności, wymiana) zmieniają przebieg wydarzeń i podkręcają zabawę. Zwycięzcą zostanie gracz, który jako pierwszy pozbędzie się wszystkich sw...

    okładka Katamino, Książka |

    Katamino jest dynamiczną układanką i zmuszającą do myślenia zagadką. Rozwija zmysł obserwacji i zdolność logicznego myślenia. Celem gry jest układanie figur zwanych pentami. Wykonuje się to przez umieszczanie określonej liczby pentaminów – specjalnie zaprojektowanych klocków – na pokratkowanej planszy gry. Katamino to niezwykła łamigłówka z „płynnie regulowanym” poziomem trudności. Różne zasady gry powodują, że mogą zacząć się w nią bawić już trzylatki. Korzystając z kolejn...