Jawa - książki, ebooki i audiobooki

Typ publikacji

Cena

Format

Wydawcy

Sortuj według:
Zyskujące popularność
    Promocja
    okładka Jaś Skorobohaty. Tajemnica wyspy skarbów, Książka |

    Druga część przygód Jasia Skorobohatego, Zebry i Tygryska. Przyjaciele wyruszają ponownie do baśniowej Kuligolandii w poszukiwaniu tajemniczego skarbu. Na swojej drodze napotykają fantastyczne, życzliwe i pomocne postacie, a także wesołe i niespodziewane zadania do rozwiązania. Nie wszystko jest takie oczywiste, jak się wydaje, ale zawsze soczyste jak owoce i warzywa, które okazują się wskazówkami w ich podróży. Aż trudno się oprzeć!Ciepła i piękna bajka do wspólnego, rodzinn...

    okładka Sylaby Układanki, Książka |

    okładka 4 pory roku, Książka |

    okładka Gra MNIAM Memory mini, Książka |

    okładka Sklep Bambino, Książka |

    okładka Gra Pizza Bambino Układanka, Książka |

    okładka Gra ale Pizza, Książka |

    okładka Lunch Box Mądre gierki Tereferki, Książka |

    okładka Finanse Gra planszowa, Książka |

    okładka Zwierzątka Memory Pamiętaj, Książka |

    okładka Smaczek, Książka |

    okładka Nasza Polska, Książka |

    „Nasza Polska” - gra, która łączy pokolenia. Rodzinna gra planszowa przygotowana z myślą o 100-tnej rocznicy niepodległości Polski. Gracze przesuwają swoje pionki od pola Start w kierunku Mety. Po drodze losują Karty z pytaniami, które podzielone są na cztery okresy: Odzyskanie niepodległości i Bitwa Warszawska, II Wojna Światowa i Okupacja, czasy PRL-u, Solidarność i wejście Polski do Unii. Pod każdym pytaniem umieszczone są trzy odpowiedzi, w tym jedna prawidłowa. Po udz...

    okładka Jaskiniowcy walka o ewolucję, Książka |

    Gra towarzyska dla 2-4 graczy. Gracze poruszają się po planszy, na której ułożone są Karty Ewolucji. Przy każdym ruchu odkrywają Kartę Ewolucji, wykonują polecenie z karty. Dzięki losowanym Kartom gromadzą wszelkie dobra, powiększają swoje plemię, tworzą siły zbrojne, które pomogą obronić plemię przed atakiem sił zbrojnych przeciwnika. Zwycięstwo to wygrana z przeciwnymi siłami zbrojnymi lub wybudowanie Wiekopomnej Budowli. Rekomendowany wiek: 12+

    okładka Sylabomania czytanie bez problemów, Książka |

    SYLABOMANIA - połącz sylaby w pary aby powstał wyraz. Układanka i gra planszowa dla dzieci w wieku 5-9 lat. Gra planszowa: gracze kolejno rzucają kostką i zmierzają w kierunku Mety, a po drodze wykonują polecenia przypisane do Pól Zdarzen. Układanka: do obrazka należy dopasować odpowiednie sylaby aby powstał wyraz. Podczas zabawy dzieci kształcą umiejętności ważne w nauce czytania i pisania. Rozwijają analizę i syntezę wzrokową. Gra pomocna w nauczaniu początkowym. Również p...

    okładka Chińczyk, Książka |

    Chińczyk –rodzinna gra. Zawiera dwustronną planszę : dla 2-4 graczy, lub dla 2-6 graczy. Celem gry jest przeprowadzenie wszystkich czterech pionków z bazy do domu. Wiek graczy: 5+

    okładka Kim zostanę?, Książka |

    Układanka zawiera 6 plansz przedstawiających różne zawody: Policjant, Strażak, Malarz, Lekarz, Kucharz, Fryzjer. Do każdej planszy należy dołączyć 6 odpowiednich puzzli – atrybutów, które kojarzą się z danym zawodem. Rekomendowany wiek: 4 lata. Podczas zabawy dzieci rozwijają pamięć, uwagę i spostrzegawczość .

    okładka Niebezpieczeństwo w domu, Książka |

    8 historyjek obrazkowych przedstawiających 8 różnych zachowań, które niosą ze sobą niepożądany skutek: W łazience, Kontakt elektryczny, Na schodach, Przy oknie, W kuchni, Talerz, Na regale, Żelazko. Należy dobrać odpowiednio 3 obrazki, które poprawnie ułożone pokażą historyjkę: - złe zachowanie – skutek jaki wynika z tego zachowania – jak poprawnie powinno się zachować dziecko. Rekomendowany wiek: 4 lata. Historyjki przyczynowo – skutkowe muszą być ułożone w odpowiedniej ko...

    okładka Niebezpieczeństwo w plenerze, Książka |

    8 historyjek obrazkowych przedstawiających 8 różnych zachowań, które niosą ze sobą niepożądany skutek:Przejście dla pieszych, Fotelik samochodowy, Lodowisko, Ognisko, Proca, Łyżworolki, Nad rzeką, Piłka. Należy dobrać odpowiednio 3 obrazki, które poprawnie ułożone pokażą historyjkę: - złe zachowanie – skutek jaki wynika z tego zachowania – jak poprawnie powinno się zachować dziecko. Rekomendowany wiek: 4 lata. Historyjki przyczynowo – skutkowe muszą być ułożone w odpowiednie...

    okładka Gdzie jestem?, Książka |

    Układanka zawiera 6 plansz przedstawiających miejsca publiczne: Teatr, Szpital, Szkoła, Sklep, Restauracja, Poczta. Do każdej planszy należy dołączyć 6 odpowiednich puzzli – przedmiotów, które kojarzą się z danym miejscem. Rekomendowany wiek: 4 lata. Podczas zabawy dzieci rozwijają pamięć, uwagę i spostrzegawczość .

    okładka SPINKI Cyfry, Książka |

    Spinki to układanki edukacyjne przeznaczone dla dzieci w wieku przedszkolnym, w których należy skojarzyć odpowiednie elementy i spiąć je w pary. SPINKI składają się z 24 elementów, czyli z 12 par puzzli. SPINKI – cyfry: łączymy w pary ilość zwierzątek i cyfrę, która jest równowartością tych zwierzątek.

    okładka Spinki Dodawanie odejmowanie, Książka |

    Spinki układanki edukacyjne przeznaczone dla dzieci w wieku przedszkolnym, w których należy skojarzyć odpowiednie elementy i spiąć je w pary. SPINKI składają się z 24 elementów, czyli z 12 par puzzli. SPINKI – dodawanie, odejmowanie: dodajemy lub odejmujemy zwierzątka i dołączamy cyfrę, która jest wynikiem wykonanego działania.

    okładka Szpiedzy, Książka |

    Gra dla 2-4 graczy od lat 12-tu. Strategiczna gra planszowa, w której można stać się Agentem Tomkiem, lub Agentem Jamesem. Każdy Gracz otrzymuje ściśle tajne zadanie. Na pięciu planszach znajdują się ważne miejsca takie jak Więzienie, Sejf, Bank: tam trzeba dotrzeć aby wykonać część zadań. W miejscach tych mogą być ukryte być Tajne Dokumenty, Kasa, można tam również znaleźć Zdrajcę albo trafić na Informatora. Zadania wymagają specjalistycznych umiejętności i sprzętu. W...

    okładka Spinki - Zawody, Książka |

    Spinki to układanki edukacyjne przeznaczone dla dzieci w wieku przedszkolnym, w których należy skojarzyć odpowiednie elementy i spiąć je w pary. SPINKI składają się z 24 elementów, czyli z 12 par puzzli. SPINKI – zawody: łączymy w pary zawód + atrybut, który się kojarzy z danym zawodem.