Tupiko - książki, ebooki i audiobooki

Typ publikacji

Cena

Format

Wydawcy

Sortuj według:
Zyskujące popularność
    okładka Abecadło i arytmetyka, Książka |

    Gra polega na tworzeniu działań oraz nazw na plastikowej planszy za pomocą plastikowych klocków na których są nadrukowane litery, liczby i znaki matematyczne. Celem gry jest ćwiczenie: koordynacji wzrokowo ruchowej, rozwijanie zdolności manualnych, analizy wzrokowej, rozróżnianie i nazywanie kolorów. Zawartość: - plastikowa plansza - 120 kolorowych klocków z nadrukiem - 5 klocków białych - karty z zadaniami - instrukcja Wiek graczy: 5+ Liczba graczy: 1-4

    okładka Magiczny kamień Gra strategiczna, Książka |

    Gra strategiczna Magiczny Kamień to gra i zabawa dla całej rodziny. Celem gry jest dotarcie do Mety, którą jest Magiczny Kamień. Nie jest to jednak takie proste. Przez pola na planszy można przejść dzięki odpowiednim kartonikom, które gracze mogą sobie nawzajem ustawiać lub zabierać blokując przejście i tym samym dotarcie do Magicznego Kamienia. Zawartość: plansza, 2 kostki, 6 kartoników, instrukcja. Wiek graczy: 6+ Liczba graczy: 2-4

    okładka Układanka Bella 6 klocków, Książka |

    Zabawka logiczna dla dzieci od lat 3. Rozwija wyobraźnię, spostrzegawczość, umiejętności manualne. Kształci pamięć i doskonali postrzeganie wzrokowe. Usprawnia również koordynację ruchowo-wzrokową.

    okładka Mozaikowe litery i cyfry, Książka |

    Zestaw składa się z kolorowych klocków na których nadrukowane są litery, cyfy i znaki specjanle oraz plastikowej planszy przypominającej plaster miodu. Celem gry jest ćwiczenie: koordynacji wzrokowo ruchowej, rozwijanie zdolności manualnych, analizy wzrokowej, podstaw tworzenia wyrazów i działań. Wiek graczy: 4-10 Liczba graczy: 1-4

    okładka Układanka obrazkowa z płytą, Książka |

    W zestawaie znajduje się książeczka z bajkami oraz układanka obrazkowa. Do każdego zestawu dołączona jest płyta CD zawierająca multimedialne kolorowanki, grę pamięciową, układanki z postaciami z bajek oraz 40-minutowe słuchowisko.

    okładka Znajdź drogę do domu Logiczna gra planszowa z klockami, Książka |

    Celem gry jest ułożenie z sześciennych klocków obrazka domku za które gracz otrzymuje punkty. Aby to zrobić należy zebrać kolorowe żetony które zdobywa się poprzez wędrowanie po całej planszy w dowolnych kierunkach. Zawartość pudełka: plansza, 6 klocków sześciennych, 20 żetonów w kolorze pomarańczowym, 20 żetonów w kolorze niebieskim, 20 żetonów w kolorze zielonym, 20 żetonów w kolorze fioletowym, 20 żetonów w kolorze czerwonym, 20 żetonów różnokolorowych, 4 pionki + kostka,...

    okładka Która jest godzina? Gra edukacyjna, Książka |

    Zestaw składa się z dwóch gier edukacyjnych pomagających w odczytywaniu i nauce godzin w języku angielskim. Zawartość: 6 sześciennych klocków 12 kart z zadaniami 32 kartoniki instrukcja ściąga z odpowiedziami Wiek graczy: 6-11 lat Liczba graczy: 2-4

    okładka Wyrazy - Obrazy, Książka |

    Gra pomaga w początkowym okresie nauki pisania i czytania, stymuluje spostrzegawczość i pamięć wzrokową oraz sposoby kojarzenia wyrazu z jego obrazem. Zawartość: - duża plansza - 6 klocków sześciennych - 32 żetony - 4 pionki - kostka - instrukcja Wiek graczy: 4+ Liczba graczy: 2-4

    okładka Granie w gotowanie, Książka |

    Celem gry jest ułożenie jednej lub więcej potraw z sześciennych klocków. Za ułożenie każdej potrawy gracze zdobywają punkty. Aby ułożyć potrawę, należy zebrać żetony z jej składnikami (5 składników), które zdobywa się wędrując po planszy. Zwycięża gracz, który zdobędzie najwięcej punktów za ułożone przez siebie potrawy. Zawartość pudełka: duża plansza, 6 klocków sześciennych ( z obrazkami 6 potraw), 120 kolorowych żetonów ze składnikami, 4 pionki, kostka, instrukcja, ściąga....

    okładka Serso, Książka |

    Zręcznościowa gra planszowa, rozwijająca koordynację ruchową. Ćwiczy koncentrację oraz zdolności wzrokowo-manualne. Zawartość: - serso z kółkami - plansza - 4 pionki - kostka - instrukcja. Wiek graczy: 6+ Liczba graczy: 2-4

    okładka Warcaby i Młynek, Książka |

    Zestaw składa się z dwóch gier planszowych warcabów i młynka, które przeznaczone są dla wszystkich osób interesujących się rywalizacją z przeciwnikiem poprzez umiejętności przewidywania i logicznego myślenia. Zawartość: Plansza dwustronna, 12 pionków czarnych, 12 pionków białych, instrukcja. Wiek graczy: 6+ Liczba graczy: 2

    okładka Kółko i Krzyżyk 3D, Książka |

    Rozbudowana wersja popularnej gry kółko i krzyżyk, która teraz jest oferowana w nowym atrakcyjnym pudełku. Dzieci mają możliwość grania nie tylko w płaszczyźnie lecz również w przestrzeni dzięki czemu rozwijają zdolności logicznego myślenia. Wiek graczy: 5+ Liczba graczy: 2

    okładka Układanka obrazkowa Mini 6 kostek, Książka |

    Mini układanka składająca się z 6 kostek z ilustracjami. Łatwa do układania, idealna dla małych dzieci. Zabawka logiczna dla dzieci od lat 3. Rozwija wyobraźnię, spostrzegawczość, umiejętności manualne. Kształci pamięć i doskonali postrzeganie wzrokowe. Usprawnia również koordynację ruchowo-wzrokową.

    okładka Gdzie jest słowo? 2 planszowe gry towarzyskie, Książka |

    Obie wersje gry przeznaczone są dla starszych dzieci, młodzieży a nawet dla ich rodziców. Celem gier jest rozwijanie spostrzegawczości i pamięci wzrokowej poprzez znajdowanie ukrytych słów i tworzenie nowych. W pierwszej wersji, na dużej kolorowej planszy ukrytych jest około 190 słów. Zadaniem gracza jest odnalezienie jak największej ilości wyrazów poprzez uzupełnienie słów brakującymi literami. Druga, łatwiejsza wersja gry, przy użyciu mniejszej, białej planszy pozwala gracz...