okładka Projektowanie gier przy użyciu środowiska Unity i języka C#. Od pomysłu do gotowej gry. książka | Bond Jeremy Gibson

Pobierz za darmo fragment ebooka

Projektowanie gier przy użyciu środowiska Unity i języka C#. Od pomysłu do gotowej gry. Bond Jeremy Gibson książka

6,0

Moja ocena:

Sprzedaje i dostarcza: SIW Znak

Dodano do koszyka

Koszyk
Promocja

Produkt dostępny Metody dostawy

Zamówienie wyślemy najpóźniej: 02-04-2024

Sprzedaje i dostarcza: SIW Znak

Opis treści

Każdy, kto chce pisać gry, poza odpowiednią wiedzą teoretyczną i znakomitymi pomysłami, powinien posiadać praktyczne umiejętności korzystania z nowoczesnych narzędzi służących do tego celu. W czasach, gdy napisanie i pokazanie światu nowej gry jest poważnym projektem angażującym wielu profesjonalistów z różnych branż, projektant doświadczeń interaktywnych musi podejmować wiele istotnych decyzji na dość wczesnych etapach rozwoju gry. Ważna jest również umiejętność prototypowania i przekazywania pozostałym członkom zespołu swoich koncepcji projektowych. To wszystko sprawia, że prowadzenie projektu, którego celem jest napisanie dobrej gry, jest zadaniem trudnym i pełnym wyzwań.

Ta książka jest przeznaczona dla osób, które chcą projektować i programować gry. Przedstawiono tu kilka praktycznych teorii projektowania gier oraz praktyk pomocnych w rozwijaniu i udoskonalaniu pomysłu na projekt. Znalazło się tu również sporo wskazówek dotyczących programowania gier jako takiego. Istotnym elementem książki jest opis procesu opracowywania prototypów dla różnych gatunków gier. Każdy z omówionych przykładów uwzględnia szybkie metody przechodzenia od koncepcji do działającego prototypu cyfrowego. W publikacji tej wykorzystano silnik gier Unity i język programowania C#. To wszystko sprawia, że maksymalnie ułatwia ona nabycie wiedzy i umiejętności, które docenia każdy profesjonalny projektant gier!

W tej książce między innymi:

czterowarstwowa struktura programowa i iteracyjny proces projektowania
programowanie w języku C#
zasady testowania gier i rozwiązywania problemów projektowych
praca w środowisku Unity na zaawansowanym poziomie
przykłady prototypów gier i materiały szkoleniowe
Jaki pomysł dziś wcielisz w grę?
O autorze
JEREMY GIBSON BOND jest nauczycielem akademickim na Uniwersytecie Michigan, uczącym projektowania i tworzenia gier kompterowych w ramach jednego z najlepszych na świecie programów związanych z tą dziedziną (http://gamedev.msu.edu). W latach 2009 – 2013 wykładał na Wydziale Mediów Interaktywnych i Gier w Szkole Sztuk Kinowych (USC’s School of Cinematic Arts) znajdującej się na pierwszym miejscu listy placówek szkolnych prowadzących programy projektowania gier. Zasiada w katedrze edukacji i postępu festiwalu gier IndieCade, a także często przemawia na zjazdach projektantów gier (Game Developers Conference). Jeremy współpracował z firmami Electronic Arts/Pogo.com, Walt Disney Imagineering i Maxis. Zdobył tytuł magistra technologii rozrywkowej (Master of Entertainment Technology) na Uniwersytecie Carnegie Mellon.

Szczegółowe informacje na temat książki Projektowanie gier przy użyciu środowiska Unity i języka C#. Od pomysłu do gotowej gry.

Opinie i oceny książki Projektowanie gier przy użyciu środowiska Unity i języka C#. Od pomysłu do gotowej gry.

6,0

1 ocena / 0 opinii

razem z Lubimy Czytać
Oceń
Projektowanie gier przy użyciu środowiska Unity i języka C#. Od pomysłu do gotowej gry.

Projektowanie gier przy użyciu środowiska Unity i języka C#. Od pomysłu do gotowej gry.

Bond Jeremy Gibson,

Ocena czytelników

6,0

1 ocena wspólnie z Lubimy Czytać

Moja ocena:
    • Projektowanie gier...

      Książka. Oprawa twarda

      149,00 zł  

    • bumerang