Czytaj PL
okładka World of WarCraft Traveler Wędrowiecksiążka |  | Weisman Greg Promocja

World of WarCraft Traveler Wędrowiec

35.40 zł

Książka. Oprawa miękka

Produkt chwilowo niedostępny

World of WarCraft Traveler Wędrowiec

Sprzedaje i dostarcza: SIW Znak

Dodano do koszyka

Twój koszyk

Opis

Minęły lata od dnia, w którym Aram Thorne, dwunastoletni bystry chłopiec z nieodłącznym szkicownikiem w dłoni, widział po raz ostatni swojego ojca. Gdy więc kapitan Greydon Thorne schodzi na brzeg i proponuje synowi, by ten dołączył doń na pokładzie okrętu, Aram ma wrażenie, że ktoś...

Weisman Greg

Minęły lata od dnia, w którym Aram Thorne, dwunastoletni bystry chłopiec z nieodłącznym szkicownikiem w dłoni, widział po raz ostatni swojego ojca. Gdy więc kapitan Greydon Thorne schodzi na brzeg i proponuje synowi, by ten dołączył doń na pokładzie okrętu, Aram ma wrażenie, że ktoś mu na nowo namalował cały świat. Na morzu napotyka jednak pewne problemy w kontaktach z załogą, szczególnie z drugim matem Makasą – nad wyraz twardą nastolatką, która z niechęcią przyjęła Arama pod swoją komendę. Gdy wreszcie zaczyna się odnajdywać na pokładzie ojcowskiego okrętu, banda piratów atakuje statek i po raz kolejny świat chłopca zostaje wywrócony do góry nogami. Aram i Makasa próbując odnaleźć drogę do domu, spotykają rozmaite istoty – te przerażające i te wspaniałe. Kreśląc ich portrety w swoim szkicowniku i nawiązując nieprawdopodobne przyjaźnie, Aram próbuje zrozumieć mieszkańców świata Azeroth. W podróży Aram i Makasa używają starego kompasu Greydona, lecz ten nigdy nie wskazuje północy. Skoro kompas nie prowadzi młodych bohaterów do bezpiecznego

Informacje

  • Oprawa miękka

    Typ okładki

  • 11 / 12

    Godzin czytania

  • 392

    Stron

Sprzedaje i dostarcza: SIW Znak

Produkt niedostępny

Zobacz pozostałe książki w promocjach:

Minęły lata od dnia, w którym Aram Thorne, dwunastoletni bystry chłopiec z nieodłącznym szkicownikiem w dłoni, widział po raz ostatni swojego ojca. Gdy więc kapitan Greydon Thorne schodzi na brzeg i proponuje synowi, by ten dołączył doń na pokładzie okrętu, Aram ma wrażenie, że ktoś mu na nowo namalował cały świat. Na morzu napotyka jednak pewne problemy w kontaktach z załogą, szczególnie z drugim matem Makasą – nad wyraz twardą nastolatką, która z niechęcią przyjęła Arama pod swoją komendę. Gdy wreszcie zaczyna się odnajdywać na pokładzie ojcowskiego okrętu, banda piratów atakuje statek i po raz kolejny świat chłopca zostaje wywrócony do góry nogami. Aram i Makasa próbując odnaleźć drogę do domu, spotykają rozmaite istoty – te przerażające i te wspaniałe. Kreśląc ich portrety w swoim szkicowniku i nawiązując nieprawdopodobne przyjaźnie, Aram próbuje zrozumieć mieszkańców świata Azeroth. W podróży Aram i Makasa używają starego kompasu Greydona, lecz ten nigdy nie wskazuje północy. Skoro kompas nie prowadzi młodych bohaterów do bezpiecznego
    • World of WarCraft...

      Książka. Oprawa miękka

      35,40 zł  

    • bumerang