Książka OpenGL i GLSL (nie taki krótki kurs) to prawdziwa gratka dla każdego, kto chce odnaleźć się w nowoczesnej grafice komputerowej. Kurs opisany w książce przedstawia trzy aplikacje wyświetlające grafikę trójwymiarową. Do kolejnych wariantów każdej aplikacji są dodawane nowe efekty, stanowiąc przykłady zastosowań kolejnych możliwości standardu OpenGL i języka GLSL._x000D_
Dla ułatwienia korzystania z książki została ona podzielona na trzy części. Część pierwsza zawiera informacje podstawowe, w tym opis bibliotek podstawowych i pomocniczych oraz języka GLSL, i opis pierwszej aplikacji dla początkujących. Dzięki niej czytelnik również pozna:_x000D_
• potok przetwarzania grafiki i zadania wykonywane przez jego kolejne etapy,_x000D_
• biblioteki i pliki nagłówkowe OpenGL-a,_x000D_
• otoczenie OpenGL-a, m.in. biblioteki FreeGLUT i GLFW,_x000D_
• matematyczne podstawy grafiki trójwymiarowej, w tym reprezentacje punktów i wektorów oraz przekształceń afinicznych i sposoby rzutowania równoległego i perspektywicznego,_x000D_
• sposób przygotowania i używania szaderów w aplikacjach,_x000D_
• pierwszą aplikację, którą samodzielnie rozbudujesz,_x000D_
• wiele informacji dodatkowych, nie tylko dla początkujących.
Ebooka „OpenGL i GLSL (nie taki krótki kurs) Część I”, tak jak pozostałe książki w formacie elektronicznym przeczytacie w aplikacji mobilnej Woblink
na Android lub iOS
lub na innym urządzeniu obsługującym format epub lub mobi - czytnik ebooków (Pocketbook, Kindle, inkBook itd.), tablet, komputer etc. Czytaj tak, jak lubisz!
Zanim zdecydujesz się na zakup, możesz również przeczytać u nas darmowy fragment ebooka. A jeśli wolisz słuchać, sprawdź, czy książka jest dostępna w Woblink także jako audiobook (mp3).