Książka OpenGL i GLSL (nie taki krótki kurs) to prawdziwa gratka dla każdego, kto chce odnaleźć się w nowoczesnej grafice komputerowej. Kurs opisany w książce przedstawia trzy aplikacje wyświetlające grafikę trójwymiarową. Do kolejnych wariantów każdej aplikacji są dodawane nowe efekty, stanowiąc przykłady zastosowań kolejnych możliwości standardu OpenGL i języka GLSL. _x000D_
Dla ułatwienia korzystania z książki została ona podzielona na trzy części. Dzięki informacjom zawartym w części drugiej czytelnik nauczy się:_x000D_
• reprezentować i rysować powierzchnie zakrzywione zbudowane z płatów Béziera,_x000D_
• wykorzystywać w szaderach pracujących w potoku przetwarzania grafiki informacje przekazane w zmiennych interfejsu,_x000D_
• implementować modele oświetlenia powierzchni,_x000D_
• na obiekty nakładać tekstury, przy czym dowie się, do czego jeszcze można je zastosować,_x000D_
• otrzymywać na obrazach cienie,_x000D_
• budować łańcuch kinematyczny i wprawiać go w ruch,_x000D_
• przeprowadzać symulację układu cząsteczek za pomocą szadera obliczeniowego,_x000D_
• uzyskiwać efekty „fotograficzne”: głębię ostrości i rozmycie obiektów w ruchu, dowie się też, jak osiągnąć stereoskopię.
Ebooka „OpenGL i GLSL (nie taki krótki kurs) Część II”, tak jak pozostałe książki w formacie elektronicznym przeczytacie w aplikacji mobilnej Woblink
na Android lub iOS
lub na innym urządzeniu obsługującym format epub lub mobi - czytnik ebooków (Pocketbook, Kindle, inkBook itd.), tablet, komputer etc. Czytaj tak, jak lubisz!
Zanim zdecydujesz się na zakup, możesz również przeczytać u nas darmowy fragment ebooka. A jeśli wolisz słuchać, sprawdź, czy książka jest dostępna w Woblink także jako audiobook (mp3).