Łukasz Wnuczek - książki, ebooki i audiobooki

Typ publikacji

Cena

Format

Wydawcy

Sortuj według:
Zyskujące popularność
    Promocja
    okładka Sława 1, Książka | Łukasz Wnuczek

    Mirko zmienia się w demona. Południca ma szansę ponownie stać się człowiekiem. Czy chłopiec ocali swoje człowieczeństwo? Czy demonica odzyska swoje? Przez przypadek młody Mirko zostaje przeklęty i zaczyna przekształcać się w nieludzką istotę. Odtrącony przez rodzinę, spotyka Sławę, południcę, i przez przypadek wzbudza w niej pragnienie ponownego stania się człowiekiem. I tak zaczyna się ta historia... Czy Mirko okiełzna swoje rosnące magiczne zdolności, zanim go pochłoną? Czy...

    Promocja
    okładka Plemię Sów Tom 4, Książka | Łukasz Wnuczek

    Poszukując nowego miejsca do życia, Arosen wraz z bliskimi trafia do wyludnionej osady nękanej przez ludzi-szponów. Manipulowani przez starszyznę i osaczeni przez budzące trwogę stworzenia, bohaterowie podejmują walkę o przetrwanie i mierzą się ze skutkami sławy Plemienia Sów jako łowców potworów.

    Promocja
    okładka Plemię Sów Tom 3, Książka | Łukasz Wnuczek

    Nadeszła mroźna i długa zima, Arosen z rodziną próbują się wydostać z wioski. Tymczasem pojawia się tajemniczy przybysz, za którym podążają ludzie północy. Biali pozostający pod wpływem czaru. Magia znów wkracza w życie Arosena, który musi zmierzyć się z kolejnymi przeciwnościami losu.

    Promocja
    okładka Plemię Sów Tom 2, Książka | Łukasz Wnuczek

    Plemię Sów to fantastyczno-przygodowa opowieść stanowiąca połączenie elementów mitów i legend skandynawskich i północnoamerykańskich. Arosenen musi stoczyć walkę z demonem, który nęka Indian. Czarownik Lox jest złem nękającym Plemię sów. Czy kobiety Skenchetoa poradzą sobie z wszechogarniającą przemocą i magią? Łukasz Wnuczek (rocznik 1981) – scenarzysta, ilustrator i rysownik komiksów, twórca Plemienia Sów. Obecnie pracuje nad trzecim tomem serii oraz dwiema powieściami gra...

    Promocja
    okładka Plemię sów Tom 1, Książka | Łukasz Wnuczek

    Plemię Sów to fantastyczno-przygodowa opowieść stanowiąca połączenie elementów mitów i legend skandynawskich i północnoamerykańskich. Wikingowie porzucają próby skolonizowania Winlandu i wycofują się pod naporem rdzennych mieszkańców. Wkrótce nieznana siła zaczyna siać zniszczenie pośród plemion północnego-wschodu. Garstka ocalonych decyduje się wytropić bestię, ale aby tego dokonać, szukają pomocy Arosena - białego wojownika wychowanego wśród Indian.