Przyjaciele, którzy niespodziewanie zostali uwięzieni w wirtualnej rzeczywistości gry, muszą szybko poznać jej zasady, żeby przetrwać i nie zostać w niej na zawsze!Jasse Rigsby nie znosi gier i tego całego wirtualnego świata. Jasne, są w nich plecaki odrzutowe, portale umożliwiające teleportację, poduszkowce, ukryte ostrza oraz nieograniczona liczba żyć. To go jednak nie bawi. Ale gdy pewnego dnia otrzymuje tajemniczo brzmiącego esemesa od swojego najlepszego kumpla Eri...
Roboty przybyły, i nie są zadowolone. Ani trochę. Po przypadkowym wypuszczeniu na świat realny robocich złoczyńców z gry Świat Superbotów 3, Jesse Rigsby musi znaleźć sposób, by to wszystko naprawić, zanim komuś stanie się krzywda. Zazwyczaj mógł liczyć na pomoc swojego najlepszego kumpla, Erika Conrada, ale Eric przepadł. By go znaleźć, Jesse będzie musiał zmierzyć się z wagonikami na rozlatujących się torach, piraniami w kanalizacji, tajemniczymi mężczyznami w garnitu...
Po tym jak Jesse i jego przyjaciel Eric zostali niespodziewanie uwięzieni w wirtualnej rzeczywistości gry "Pełna Moc", przysięgli sobie, że już nigdy nawet nie zbliżą się do gier wideo. Jednak gdy Jesse otrzymuje szansę na ocalenie swojego kumpla Marka, nie może powiedzieć „nie!”. Problem polega na tym, że tym razem Jesse staje się niewidzialny i zostaje wessany do świata gry "Będzie Dziko" – gry mobilnej w stylu "Pokémon Go".Aby dotrzeć do Marka, Jesse będzie musiał zg...