Wielkie Święto E-Czytania! Rabaty do -75%

Trefl Dom, Wnętrze, Ogród - książki, ebooki i audiobooki

Typ publikacji

Cena

Format

Wydawcy

Sortuj według:
Zyskujące popularność
    okładka Snakes and Ladders Węże i drabiny, Książka |

    Tomek i przyjaciele są gotowi do przewozu ludzi i towarów. Gracze wędrują swoimi pionkami od startu do mety. Czasem jednak trzeba się cofnąć, czasem można odnaleźć skrót, który przybliży zwycięstwo. Zawartość pudełka: plansza, kostka do gry, 4 pionki, instrukcja. Wiek: 4+ 2-4 graczy Czas: 10-25 minut

    okładka Zatoka pelikanów, Książka |

    Idealna gra dla całej rodziny! Dokładając kolejne kafelki gracze tworzą tytułową zatokę pelikanów. Powiększając lasy, jeziora i plaże gracze zdobywają punkty – wygra ten, kto zgromadzi ich najwięcej. Gra była nominowana do nagrody “Kinderspielexperten” - Niemcy, 2013 r. Dobra gra rodzinna to nowa seria przygotowana z myślą o całych rodzinach.Starannie wybrane tytuły w wyjątkowej szacie graficznej, stworzone przez znanych i lubianych polskich i zagranicznych autorów, umilą w...

    okładka Gra Chicken Bonanza, Książka |

    Rzuć kostką i przekonaj się, który z Twoich kurczaków wyląduje na dachu. Musisz się spieszyć, bo w każdej chwili kurnik może wylecieć w powietrze, a z nim wszystkie kurczaki! Sprawdź swój refleks w tej wesołej i szybkiej grze. Zawartość: "wybuchający" kurnik 36 kurczaków w 6 kolorach kostka instrukcja. Gra dla 2-4 graczy, w wieku powyżej lat 4.

    okładka Klątwa Faraona Złota edycja, Książka |

    Klątwa Faraona Złota edycja - gra przestrzenna. Myszka Miki i przyjaciele mają nowe zadanie. Muszą ponownie udać się w podróż do dalekiego Egiptu. Czeka tam na nich starożytna piramida i ukryty w jej wnętrzu legendarny skarb. Jednak nie jest to zadanie łatwe. Na każdego śmiałka, który wkroczy do mrocznych korytarzy może spaść pradawna „Klątwa Faraona”. Czy macie dość odwagi, aby zmierzyć się z przeszkodami? Jeżeli nie boicie się węży, mumii, ukrytych zapadni i tajnych przejś...

    okładka Poker Karty plastik, Książka |

    100 % karty plastikowe. Talia 55 kart w rozmiarze pokerowym (63 x 89 mm).

    okładka Get Set!, Książka |

    Dołącz do grona największych architektów i budowniczych wszech czasów! Zbierz zestaw kart, a wyrośnie przed Tobą jedna z najsławniejszych budowli na świecie. Get Set to gra karciana, w której liczy się dobra pamięć i umiejętność blefowania. Zawartość pudełka: 36 kart Instrukcja Wiek: 5+ Ilość graczy: 3-5 Czas: 10-15 minut

    okładka Mały odkrywca idzie do szkoły Ciało człowieka, Książka |

    Gra zawierająca 150 pytań o zróżnicowanym stopniu trudności dotyczących budowy i funkcjonowania ludzkiego organizmu. Pytania podzielone są na 4 kategorie: “Narządy i ich funkcjonowanie”, “Układ ruchu”, “Co to jest?” oraz “Tak czy nie?”. Trzy warianty rozgrywki gwarantują wspaniałą rozrywkę dla całej rodziny, będącą doskonałym połączeniem zabawy i nauki. Granie trenuje pamięć, ćwiczy umiejętność skupienia uwagi oraz logicznego myślenia. 2-4 graczy 20-30 minut Wiek: 7+ Skła...

    okładka Świnka Peppa Peppa Picnic, Książka |

    Jest piękny, ciepły dzień. Peppa i jej rodzina postanowili wybrać się na piknik. Pomóż im zebrać piknikowe smakołyki i dotrzeć z nimi na miejsce. Zwycięzcą zostaje ten, kto wykona zadanie jako pierwszy. Wesoły piknik czas zacząć! 2-4 graczy 15-20 minut Wiek: 3+

    okładka Poczta Sklep, Książka |

    Niesamowita zabawa w kupowanie, sprzedawanie i wysyłanie listów. Pomóż swemu dziecku wejść w realny świat; baw się z nim i naucz, jak należy zachować się w sklepie, na poczcie czy w banku. Pomogą Ci w tym ciekawe scenariusze zabaw zawarte w instrukcji. Wspólna zabawa w odgrywanie ról rozwija wyobraźnię, słownictwo, jak również pomaga dziecku zrozumieć różne role społeczne i otaczającą rzeczywistość. Zestaw 2 gier! Zawartość pudełka: 1 okienko sklepowe/pocztowe, 1 lada sklep...

    okładka Winx Magic Summer, Książka |

    Przenieś się do magicznego świata, gdzie Bloom i jej koleżanki z klubu Winx uczą się w Alfei – szkole dla czarodziejek w wymiarze Magix. Podejmij wyzwanie – wybierz swoją postać i wyrusz na wyprawę po zaczarowanym świecie pełnym niespodzianek! W trakcie tej wyprawy każdy musi skompletować swoje magiczne moce. Gdy Ci się to uda, musisz dotrzeć do magicznych drzwi prowadzących do Alfei. Wiek graczy: 4+ Liczba graczy: 2-6 Czas rozgrywki: 20-30 minut

    okładka Wielki Zestaw Małego Odkrywcy Litery i Słowa, Książka |

    Litery i słowa to zbiór gier edukacyjnych, które w przyjazny sposób wprowadzają dziecko w świat liter i słów. Uczestnik gry rozwija swoje umiejętności werbalne, rozszerza zasób słów, uczy się budowania poprawnych odpowiedzi oraz rozpoznawania przedmiotów i kojarzenia ich z nazwą. Ćwiczy rozpoznawanie liter i budowanie z nich słów. Gra jest doskonałym wstępem do nauki czytania i pisania. W skład wchodzi: ponad 150 różnorodnych elementów, świetna zabawa zarówno w pojedynkę, jak...

    okładka Wielki Zestaw Małego Odkrywcy Przyroda, Książka |

    Przyroda to zbiór gier edukacyjnych, które w przyjazny sposób wprowadzają dziecko w świat natury i zmian zachodzących w przyrodzie. Dzieci uczą się nazw zwierząt i słownictwa z nimi związanego, nazw pór roku oraz przyporządkowania różnych czynności odpowiednim porom dnia. Gry i zabawy zawarte w zestawie pomagają kształtować i rozwijać zainteresowania przyrodnicze, a także stanowią dobrą podstawę w edukacji wczesnoszkolnej. W skład wchodzi: ponad 150 różnorodnych elementów, św...

    okładka Domino Klinika dla pluszaków, Książka |

    Domino to popularna gra ćwicząca pamięć i spostrzegawczość, która podbiła serca graczy na całym świecie. Tym razem do gry zapraszają bohaterowie bajki "Klinika dla pluszaków". Gracze układają klocki z ilustracjami i oczkami w taki sposób, aby stykające się pola miały taką samą liczbę oczek. Jeśli gracz wylosuje klocek, który nie pasuje do ułożonych poprzednio, losuje kolejny aż do skutku lub ruch przechodzi na następnego gracza. Wygrywa gracz, który najszybciej pozbędzie się ...

    okładka Memos Klinika dla pluszaków, Książka |

    Myślisz, że masz świetną pamięć? Zagraj w "Memos - Klinika dla pluszaków"! Popularna gra pamięciowa teraz dostępna jest w niezwykłym wydaniu graficznym. Na 60 kartonikach znajdziesz aż 30 sylwetek bohaterów lubianej przez dzieci bajki, które musisz połączyć w pary. Gra kończy się w momencie, gdy wszystkie pary zostaną odnalezione. Gdzie ukrył się smok Stefan, z kim spotkała się mała lekarka Dośka? Odwróć kartoniki obrazkami do dołu i postaraj się odnaleźć jak najwięcej par. ...

    okładka Kubuś Puchatek i Przyjaciele Happy Day, Książka |

    Zbliżają się urodziny Krzysia. Przyjaciele postanawiają zrobić Krzysiowi niespodziankę – upiec wielki grzybowy omlet! Kubuś wraz z Kłapouchym, Tygryskiem i Prosiaczkiem wyruszają do Stuwiekowego Lasu na grzyby. Kto będzie najszybszy i zbierze najwięcej grzybów? Gracze poruszają się po planszy koszyczkami, do których zbierane są grzybki. Zebranie grzybków jadalnych premiowane jest punktami, natomiast zebranie muchomorów powoduje utratę tych punktów. Po drodze mogą natrafić na...

    okładka Peppa Party Time, Książka |

    Peppa obchodzi dziś swoje urodziny! Już od rana wyczekuje gości, którzy mają przybyć na jej przyjęcie pełne wspaniałych niespodzianek. Jako uczestnicy przyjęcia będziecie brać udział w różnych atrakcjach. A może wybierzecie się ze Świnką Peppą do przedszkola? Jej przyjaciele też się tam wybierają. Kto pierwszy dotrze na miejsce? Po drodze zdarzą się wesołe przygody. Zawartość: - dwustronna plansza - tarcza losująca - 20 kart postaci - 4 pionki z podstawkami - 4 trójdzielne że...

    okładka Dino Memos, Książka |

    Myślisz, że masz świetną pamięć? Zagraj w Dino Memos! Popularna gra pamięciowa teraz z obrazkami prehistorycznych gadów. Na 60 kartonikach znajdziesz obrazki z dinozaurami, które musisz połączyć w pary. Gra kończy się w momencie, gdy wszystkie pary zostaną odnalezione. Odwróć kartoniki obrazkami do dołu i postaraj się odnaleźć jak najwięcej par. Możesz sam zmierzyć się z tym zadaniem lub zaprosić do gry przeciwnika - wygra ten, komu uda się odnaleźć więcej par. Dino Memos to...

    okładka Węże i drabiny Klinika dla pluszaków, Książka |

    Dosia wraz z przyjaciółmi ma nowe zadanie - trzeba jak najszybciej dotrzeć do mety. Czasami droga idzie na skróty, czasami jednak trzeba się cofnąć. Dołączcie do zabawy! Zawartość pudełka: plansza 4 pionki kostka instrukcja 4+ 2-4 graczy 10-25 minut

    okładka Domino Samoloty 2, Książka |

    Domino to popularna gra ćwicząca pamięć i spostrzegawczość, która podbiła serca graczy na całym świecie. Tym razem do gry zapraszają bohaterowie filmu animowanego Disneya "Samoloty 2". Gracze układają klocki z ilustracjami i oczkami w taki sposób, aby stykające się pola miały taką samą liczbę oczek. Jeśli gracz wylosuje klocek, który nie pasuje do ułożonych poprzednio, losuje kolejny aż do skutku lub ruch przechodzi na następnego gracza. Wygrywa gracz, który najszybciej pozbę...

    okładka Memos Kraina Lodu, Książka |

    Myślisz, że masz świetną pamięć? Zagraj w "Memos - Frozen"! Popularna gra pamięciowa teraz dostępna jest w niezwykłym wydaniu graficznym. Na 60 kartonikach znajdziesz aż 30 obrazków z bohaterami filmu Disneya "Frozen", które musisz połączyć w pary. Gra kończy się w momencie, gdy wszystkie pary zostaną odnalezione. Odwróć kartoniki obrazkami do dołu i postaraj się odnaleźć jak najwięcej par. Możesz sam zmierzyć się z tym zadaniem lub zaprosić do gry przeciwnika - wygra ten, k...

    okładka Domino Kraina Lodu, Książka |

    Domino to popularna gra ćwicząca pamięć i spostrzegawczość, która podbiła serca graczy na całym świecie. Tym razem do gry zapraszają bohaterowie filmu animowanego Disneya "Kraina Lodu". Gracze układają klocki z ilustracjami i oczkami w taki sposób, aby stykające się pola miały taką samą liczbę oczek. Jeśli gracz wylosuje klocek, który nie pasuje do ułożonych poprzednio, losuje kolejny aż do skutku lub ruch przechodzi na następnego gracza. Wygrywa gracz, który najszybciej pozb...

    okładka Skaczące Kapsle Mini, Książka |

    Innowacyjne połączenie gier: pchełki i skaczące czapeczki. Zmierz się z rodziną i przyjaciółmi w emocjonującej rozgrywce. Wiek graczy: 5+ Liczba graczy: 1-2 Czas rozgrywki: 25 minut

    okładka Link 2+2=? Księżniczki, Książka |

    Wesoła gra edukacyjna dla najmłodszych. Dziecko, dopasowując własciwe klocki, poszerza swoją wiedzę o otaczającym świecie. Wiek: 4+ Ilość graczy: 1+ Czas: 10-15 minut

Co znajdziesz w kategorii: Dom, Wnętrze, Ogród

„Dom / Wnętrze / Ogród” to kategoria, w której znaleźć możemy mnóstwo interesujących pozycji z wielu różnych dziedzin skoncentrowanych wokół życia i domu – zarówno jego wnętrza, jak i otoczenia. Książki te poświęcone są konkretnym zagadnieniom – mieszczą się tu publikacje, których tematem przewodnim jest projektowanie domu i wnętrza, czyli książki architektoniczne, oraz związane z dekoracją i aranżowaniem. Ponadto warto zwrócić uwagę na tytuły traktujące o roślinach – o projektowaniu ogrodu i pielęgnacji zieleni w domu. Nie zabraknie tu również pozycji dla pasjonatów, osób chcących rozpocząć lub rozwijać swoje hobby i spędzać czas w ciekawy sposób. Dział zawiera również poradniki, które pozwolą na zdobycie wiedzy z wielu ciekawych dziedzin oraz pomogą w doskonaleniu zawodowym i osobistym. W kategorii „Dom / wnętrze / ogród” odnaleźć można książki dla każdego miłośnika przyrody – początkującego, który dopiero uczy się „Jak nie zabić swoich roślin”, ale także tego, który chce się czegoś dowiedzieć o „Inteligencji kwiatów”. Wśród wielu pozycji znajdą się również te dla osób zainteresowanych minimalizmem, jak „Chcieć mniej” Katarzyny Kędzierskiej, autorki bloga Simplicite, dla zafascynowanych DIY, których zaciekawić mogą „Majsterki” Sylwii Czubkowskiej, Alicji Rzeczkowskiej i Barbary Sowy, czy dla fanów astrologii, jak przewodnik „Znaki. Spójrz w gwiazdy i odkryj siebie” Carolyne Faulkner. Swoje miejsce znalazły tu również pozycje dotyczące stylu życia, jak „Lawendowy dom”, w którym autorka Beata Lipov przedstawia swoje pomysły na życie – na piękny dom, dobrą kuchnię, wspaniałe przyjęcia, prezenty i wiele innych, czy też „Suma drobnych radości” Agnieszki Burskiej-Wojtkuńskiej, w której autorka tłumaczy, jak wieść zwyczajne życie i jednocześnie odnaleźć w nim szczęście.