Wirtualne Targi

Trefl - książki, ebooki i audiobooki

Typ publikacji

Cena

Format

Wydawcy

Sortuj według:
Zyskujące popularność
    okładka Rodzina Treflików Loteryjka edukacyjna, Książka |

    Poznajcie świat Treflików i ich przyjaciół. W grze Loteryjka edukacyjna zadaniem dzieci jest dopasować elementy do odpowiednich miejsc. Bawiąc się, dzieci wzbogacają słownictwo, ćwiczą umiejętności wypowiadania się, rozbudzają swoją ciekawość poznawczą, rozwijają pamięć wzrokową i sprawność manualną. Do gry dołączone są scenariusze i propozycje zabaw do wykorzystania przez rodziców. Opakowanie zawiera: 4 plansze 24 duże kartoniki Wiek: 3+ 1-4 graczy 10-25 minut

    okładka Rymowanki Kto gdzie mieszka Little Planet, Książka |

    Rymowanki - Kto gdzie mieszka? "Zakręcony ogon, wesoła minka. Na farmie mieszka tłusta, mała świnka." Rymowanki to zestaw kart z wesołymi ilustracjami oraz wierszykami, które wspomagają poznawczy rozwój dziecka. Rymowanki są świetną zabawką manualną. Możecie je zabrać ze sobą w każdą podróż - wygodny klips ułatwia trzymanie i jest poręczny dla malucha. Produkt zawiera: 16 kolorowych dwustronnych kart z ilustracjami i wierszykami książeczkę z gotowymi scenariuszami...

    okładka Little Planet Figle Migle w oceanie, Książka |

    Pierwsza gra dla maluchów z wieloma pomysłami na zabawy, które zachęcą dzieci do główkowania. Mali odkrywcy wypłyna w podróż po oceanie, gdzie poznają mieszkające w nim stworzenia, będa szukać podobieństw, ścigać się, bawić się w berka z rekinem i słuchać wesołych wierszyków. Zapraszamy na pokład! Ahoj, przygodo! Produkt zawiera: 12 dużych elementów zwierząt (6 par), dwustronną planszę do gry, drewnianą figurkę żeglarza i drewnianą kostkę, książeczkę z róż...

    okładka Little Planet Rymowanki Co lata jeździ i pływa Moje pierwsze karty z obrazkami, Książka |

    Rymowanki - Co lata, jeździ i pływa? "Czy to w górze to kometa? Nie, to w kosmos mknie rakieta." Rymowanki to zestaw kart z wesołymi ilustracjami oraz wierszykami, które wspomagają poznawczy rozwój dziecka. Rymowanki są świetną zabawką manualną. Możecie je zabrać ze sobą w każdą podróż - wygodny klips ułatwia trzymanie i jest poręczny dla malucha. Produkt zawiera: 16 kolorowych dwustronnych kart z ilustracjami i wierszykami książeczkę z gotowymi scenariuszami zab...

    okładka Świat zwierzaków Fisher-Price Bajkowa Akademia, Książka |

    Ciekawa gra edukacyjna polegająca na dopasowywaniu zwierząt do cieni. Bawiąc się, dzieci nie tylko uczą się rozpoznawania i nazywania zwierząt, ale także rozwijają logiczne myślenie, spostrzegawczość, doskonalą analizę i syntezę wzrokową oraz ćwiczą pamięć. Dobra zabawa z uroczymi zwierzakami sprzyja rozwijaniu mowy i zdolności językowych. Bajkowa Akademia to seria gier, dzięki którym dzieci odkrywają świat ze znanymi i lubianymi postaciami bajkowymi. Podczas wesołej zabawy ...

    okładka Bajkowa Akademia Peppa Pig Świat zawodów, Książka |

    Wesoła gra edukacyjna, która zapoznaje dzieci z pracą w różnych zawodach, a także z narzędziami i miejscami pracy. Podczas gry dzieci dowiadują się, jakie zawody wykonują sympatyczni bohaterowie ze świata Peppy, a także czego potrzebują do pracy. Bawiąc się, dzieci nie tylko uczą się rozpoznawania zawodów, ale także rozwijają logiczne myślenie, spostrzegawczość i sprawność manualną oraz ćwiczą pamięć. Dobra zabawa sprzyja też rozbudzaniu aktywności słownej. Bajkowa Akademia ...

    okładka Świat cyferek Disney Princess Bajkowa Akademia, Książka |

    Pomysłowa gra edukacyjna ćwicząca łączenie liczby przedmiotów z odpowiadającą im cyfrą. Bawiąc się układankami edukacyjnymi, dzieci poznają podstawowe umiejętności matematyczne – cyfry, zbiory oraz działania. Dobra zabawa z grą sprzyja rozwojowi logicznego myślenia, spostrzegawczości i koncentracji. Bajkowa Akademia to seria gier, dzięki którym dzieci odkrywają świat ze znanymi i lubianymi postaciami bajkowymi. Podczas wesołej zabawy rozwijają zdolności poznawcze i różnorodn...

    okładka Świat literek Minnie Mouse Bajkowa Akademia, Książka |

    Wesoła gra w dopasowywanie literek do obrazków. W trakcie gry dzieci uczą się liter, rozpoznawania przedmiotów i kojarzenia ich z nazwą. Gra rozbudza aktywność słowną, pomaga w rozwijaniu spostrzegawczości i koncentracji. Bajkowa Akademia to seria gier, dzięki którym dzieci odkrywają świat ze znanymi i lubianymi postaciami bajkowymi. Podczas wesołej zabawy rozwijają zdolności poznawcze i różnorodne umiejętności dostosowane do wieku przedszkolnego, a także rozbudzają wyobraźn...

    okładka Mały Odkrywca idzie do szkoły Jestem bezpieczny w domu w szkole i na drodze, Książka |

    Bezpieczeństwo dzieci jest bardzo ważne. Warto o tym rozmawiać i zdobywać jak najwięcej informacji dotyczących zachowania się w różnych sytuacjach. Celem tej gry jest kształtowanie bezpiecznych zachowań dzieci, przybliżenie wiedzy o występujących zagrożeniach i sposobach ich unikania, a także ugruntowanie prawidłowych postaw i nawyków u dzieci. Treści zawarte w grze są oparte na podstawie programowej. Jest to gra o walorach edukacyjnych, która doskonale łączy zabawę z nauką....

    okładka Mały Odkrywca idzie do szkoły Wszechświat w pytaniach i odpowiedziach, Książka |

    Gdy mówimy "wszechświat", myślimy o wszystkich obiektach istniejących w przestrzeni kosmicznej. Gra dedykowana jest zarówno tym, którzy od dawna są zafascynowani kosmosem i dużo o nim wiedzą, jak i tym, którzy dopiero rozpoczynają swoją kosmiczną przygodę. Gra zawiera 165 ciekawych pytań o różnym stopniu trudności, dotyczących ciał niebieskich, astronomii i wypraw kosmicznych. Trzy warianty rozgrywki gwarantują wspaniałą rozrywkę dla całej rodziny, będącą doskonałym połączen...

    okładka Misja kolonizacja, Książka | Reiner Knizia

    Wyślij misję kosmiczną na nowo odkrytą planetę. Twoi kosmonauci mają za zadanie przygotować to miejsce do zamieszkania przez ludzi. Za każdy ogrodzony teren zdobędziesz punkty. Zaproś do siebie ufoludki – zyskasz dodatkowe punkty. Wiek: 8+ 2-4 graczy Czas: 30 minut+

    okładka Zające na łące, Książka |

    Dołącz do wyścigu na łące i pomóż zającom zdobyć marchew. Jest to jednak wyjątkowy wyścig, ponieważ najszybszy zając nie zawsze dostanie najwięcej marchwi! Seria Dr Knizia poleca zawiera gry przygotowane przez jednego z najpopularniejszych autorów – doktora matematyki Reinera Knizię. Blisko 600 gier tego autora zostało wydanych na całym świecie w ponad 50 językach. Wiele z nich zdobyło liczne nagrody i wyróżnienia. Wiek: 6+ 2-4 graczy Czas: 20 minut+

    okładka 5 sekund Edycja Specjalna, Książka |

    Edycja specjalna to kolejna odsłona szalonej i zabawnej gry dla rodziny i przyjaciół. Wszystkie pytania zostały stworzone przez graczy, dla graczy! Dodatkowa pula pustych kart, pozwoli Wam urozmaicić rozgrywkę własnymi pytaniami. Postarajcie się, aby były zaskakujące, zabawne i orginalne. Zawartość pudełka: 362 karty z pytaniami 16 kart na własne pytania 6 kart "Następny" 6 kart "Zmiana" 6 pionków do gry 1 plansza do gry czasomierz 3-6 graczy Wiek: 8+

    okładka Ego gra, Książka |

    Sprawdź, czy dobrze znasz swoich przyjaciół. Wylosuj jedno z ponad 400 niebanalnych pytań i odczytaj je na głos. W tajemnicy zaznacz żetonem swoją odpowiedź. Pozostali gracze spróbują odgadnąć Twój wybór. W zależności od tego, jak bardzo są pewni odpowiedzi, obstawiają odpowiednią liczbę żetonów. Gracz, który najlepiej rozpracuje swoich przeciwników, zostaje zwycięzcą. Zawartość pudełka: 220 dwustronnych kart z pytaniami 18 dużych żetonów odpowiedzi 120 małych że...

    okładka Mały Odkrywca idzie do szkoły English for you, Książka |

    Gra językowa dla dzieci, dzięki której poznają one podstawowe słownictwo angielskie. Karty z rysunkami podzielone są tematycznie na grupy wyrazów, co ułatwia umieszczenie nowo poznanego słowa w odpowiednim kontekście. Wiele wariantów gry umożliwia przyswojenie i utrwalenie podstawowych słów. Gwarantuje to wspaniałą rozrywkę dla całej rodziny. Doskonałe połączenie zabawy i nauki. Skład zestawu: 55 kart z rysunkami podpisanymi po angielsku dwustronna plansza do gry 6 planszet...

    okładka Where is Nemo?, Książka |

    Gdzie jest Nemo? Pomóż mu wrócić do taty. Musisz być ostrożny, bo w głębinach oceanu kryje się wiele niebezpieczeństw. Pomóż Nemo uciec z akwarium i zostań zwycięzcą! Zawartość pudełka: plansza z przestrzennym akwarium, żetony rybki, 4 pionki, kostka, instrukcja Wiek: 4+ 2-4 graczy 25-35 minut

    okładka Europa Mały Odkrywca idzie do szkoły, Książka |

    Europa to gra, w której sprawdzisz swoją wiedzę na temat naszego kontynentu. Dzięki niej poznasz flagi, stolice i języki państw europejskich, a także najważniejsze budowle. Jest to gra o walorach edukacyjnych z pięcioma emocjonującymi wariantami – doskonałe połączenie zabawy i nauki. Europa świetnie sprawdzi się w domu, w szkole i w podróży. Zawartość: 47 kart z nazwą kraju, stolicą, powierzchnią, językiem urzędowym 8 kart specjalnych mapa Europy żetony graczy do zbierania i...

    okładka Domino Myszka Miki i Przyjaciele, Książka |

    Domino to popularna gra ćwicząca pamięć i spostrzegawczość. Pochodząca z Chin, podbiła serca graczy na całym świecie. Tym razem do gry zaprasza ulubiona bohaterka Disneya - Minnie. Gracze układają klocki z ilustracjami i oczkami w taki sposób, aby stykające się pola miały taką samą liczbę oczek. Jeśli gracz wylosuje klocek, który nie pasuje do ułożonych poprzednio, losuje kolejny aż do skutku lub ruch przechodzi na następnego gracza. Wygrywa gracz, który najszybciej pozbędzi...

    okładka Wielki Zestaw Małego Odkrywcy Cyfry i działania, Książka |

    Cyfry i działania to zbiór gier edukacyjnych, które w przyjazny sposób wprowadzają dziecko w świat liczb, zbiorów i figur.Uczestnicy ćwiczą umiejętności matematyczne. Bawiąc się, dziecko rozwija zdolność rozumienia obrazkowego pojęcia liczby oraz przyporządkowania odpowiednich liczb zbiorom elementów, trenuje rozróżnianie figur. Gry i zabawy zawarte w zestawie pomagają kształtować i rozwijać zainteresowania matematyczne, stanowią dobrą podstawę w edukacji wczesnoszkolnej. W s...

    okładka Mistrz Wiedzy Mały Odkrywca idzie do szkoły, Książka |

    Gra zawierająca 300 pytań o zróżnicowanym stopniu trudności dotyczących różnych dziedzin. Pytania podzielone są na 4 kategorie: przyroda, nauka, historia i wynalazki oraz kultura i sztuka. Trzy warianty rozgrywki gwarantują dobrą zabawę dla całej rodziny. Jest to gra o walorach edukacyjnych, doskonałe połączenie zabawy i nauki. Granie trenuje pamięć, ćwiczy umiejętność skupienia uwagi oraz logicznego myślenia. Zawartość: 100 kart z pytaniami, podzielonych na cztery kategori...

    okładka Snow Adventure Kraina Lodu, Książka |

    W królestwie Arendelle mieszkają dwie księżniczki: Elsa i Anna. Starsza księżniczka Elsa posiada moc panowania nad śniegiem i lodem. Kiedy ludzie poznają jej niezwykły dar, uważają ją za wiedźmę. Wówczas Elsa postanawia uciec, wywołując tym samym wieczną zimę. Anna wyrusza na wielkie poszukiwania siostry. Towarzyszą jej Kristoff, przed którym górskie szlaki nie kryją żadnych tajemnic, jego lojalny renifer Sven oraz zabawny bałwan Olaf. Czy uda im się dotrzeć do lodowego zamku...

    okładka Gra Boom Boom Kraina Lodu, Książka |

    Dokonała zabawa dla fanów filmu animowanego Disneya "Kraina Lodu"! Boom Boom to gra, w której wszyscy grają naraz!. Gracze jednocześnie starają się skompletować zestawy kart. W tym celu wymieniają karty ze swoich stosików z czterema kartami na planszy. Gdy gracz skompletuje stosik - dzwoni dzwonkiem. Zwycięzcą zostaje gracz, który jako pierwszy skompletuje swoje stosiki kart.

    okładka Edu Karty Zwierzęta, Książka |

    Konturowe duże karty edukacyjne dla najmłodszych. Dzieci, bawiąc się, uczą się rozpoznawania i nazywania zwierząt. Gra sprzyja rozwijaniu mowy, zdolności językowych i poszerzaniu słownictwa. W czasie dobrej zabawy z uroczymi zwierzakami na kartach, dziecko ćwiczy pamięć, spostrzegawczość oraz pobudza swoją wyobraźnię. Opakowanie zawiera przewodnik dla rodziców z propozycjami zabaw. 3+

    okładka Gra Numeropolis, Książka |

    Gra przygodowa, która rozwija umiejętności arytmetyczne. Wyruszcie na pełną przygód ekspedycję do ruin legendarnego miasta Numeropolis! W pierwszej grze należy poruszać się pionkiem po planszy, wykonując działania matematyczne. Druga gra to pojedynek na cyfry, w którym liczy się nie tylko umiejętność liczenia, ale także planowania. Zawartość pudełka: plansza 110 kart z cyframi 32 żetony znaków działań 4 trójdzielne żetony skarbu 4 pionki 4 podstawki ...