Wirtualne Targi

Trefl - książki, ebooki i audiobooki

Typ publikacji

Cena

Format

Wydawcy

Sortuj według:
Zyskujące popularność
    okładka Szóstki, Książka |

    okładka Memos Fisher-Price, Książka |

    Celem gry jest zebranie jak największej liczby par kartoników. Doskonała zabawa dla całej rodziny. Wiek: 3+

    okładka Enchantimals Magical Forest, Książka |

    okładka Anty-Monopoly Polska, Książka |

    okładka Rodzinne kalambury Polska, Książka |

    okładka Barbie Rainbow Adventure, Książka |

    okładka Zestaw Malucha Fisher-Price, Książka |

    okładka Poznaję cyferki, Książka |

    PIERWSZY KROK DO SWIATA LICZB. Poznaje cyferki to 32 dwustronne karty, dzięki którym przedszkolak łatwo opanuje pierwsze umiejętności matematyczne. Ilustracje cyfr pomagają małym raczkom pisać według wzoru, a także uczą prostych operacji matematycznych. Polecane przez psychologów od 3 roku życia. Już od najmłodszych lat, każdego dnia, dziecko bawiąc się uczy się czegoś nowego o sobie i świecie. Nawet najmniejszy maluch potrafi zaskoczyć swoją kreatywnością i zdolnościami w ró...

    okładka Kraina zagadek Karty kreatywne, Książka |

    KARTY DLA MAŁYCH ODKRYWCÓW. Kraina zagadek to 80 dwustronnych kart, które w sposób naturalny pozwalają dziecku rozszerzyć wiedze o otaczającym go świecie. Zagadki wzbogacają dziecięcy słownik, a także rozwijają inteligencje, myślenie przyczynowo skutkowe oraz kreatywność. Karty Kraina zagadek są polecane do zabawy dziecka z rodzicem od 3 roku życia oraz rekomendowane do pracy z dziećmi: psychologom, pedagogom, terapeutom i logopedom. Dzięki nim dziecko w łatwy i bardzo natura...

    okładka Zakręcone labirynty, Książka |

    KARTY PRZYGODOWE DLA DZIECI. Zakręcone labirynty to 50 bajkowych kart, które staną się znakomita rozrywka dla małego podróżnika, a przy tym są świetnym treningiem logicznego myślenia. Dzięki takiej zabawie, dziecko opanowuje umiejętności orientacji przestrzennej, rozwija wyobraźnie, koncentracje uwagi, pamięć i kreatywność. Zestaw Zakręconych labiryntów może być z powodzeniem wykorzystywany podczas wspólnej rodzinnej zabawy. Polecane przez psychologów od 3 roku życia. Zakręco...

    okładka Projekt: Miasteczko, Książka |

    Zbuduj swoje własne miasto w grze karcianej „Projekt: miasteczko”! Dokupuj kolejne nieruchomości, rozbudowuj je i zdobywaj kolejne punkty zwycięstwa. Są dwie drogi do osiągnięcia tego celu – sprawna budowa jak największej ilości budynków lub koncentracja na kluczowych inwestycjach. Którą strategię wybierzesz? wiek: 8+ ilość graczy: 2-4 czas trwania: 30/50 minut

    okładka Sherlook, Książka |

    Na komisariacie był legendą. Nic nie mogło ukryć się przed jego sokolim wzrokiem. Nazywali go więc „Sherlook”. Był to detektyw z niezwykła zdolnością obserwacji. Czy dasz radę mu dorównać? Praca detektywa nie należy do łatwych. Wykonałeś zdjęcia miejsca zbrodni. Odszedłeś na chwilę by porozmawiać z porucznikiem, a gdy wróciłeś – katastrofa! Nowy rekrut narobił bałaganu! Czy będziesz w stanie dostrzec różnice pomiędzy dwoma zdjęciami? Zasady gry Gra polega na tym, że każda par...

    okładka Escape Room The Game, Książka |

    Czy potrafisz trzymać nerwy na wodzy? Poczuj adrenalinę i ciesz się zagadkami Escape Roomu we własnym domu. Escape Room to wyzwanie, któremu musicie stawić czoła, wspólnie rozwiązując zagadki i odnajdując ukryte wskazówki. To wyścig z czasem – macie tylko 60 minut na ucieczkę. Chrono Dekoder odlicza od 60 minut do 0, pomaga w tworzeniu odpowiedniej atmosfery gry i pozwala na użycie wskazówek. Czy jesteście gotowi na podjęcie wyzwania? Liczba graczy: 2 - 5 Wiek: 16+ Czas rozg...

    okładka Mały Odkrywca magiczny ołówek Polska poznaj swój kraj, Książka |

    Zapraszamy na wyprawę po różnych zakątkach Polski, w czasie której zdobędziecie wiele informacji na jego temat. Czy wiecie, jakie są symbole narodowe Polski? Jak bogata jest polska przyroda? Kim są sławni Polacy? Jakie są najważniejsze miejsca w naszym kraju? Zawartość: magiczny ołówek na baterie 16 dwustronnych plansz z zadaniami plansza z tarczą losującą we wkładce 4 pionki instrukcja Wiek: 6+ 1-4 graczy 10-25 minut

    okładka Mały Odkrywca magiczny ołówek Enjoy English, Książka |

    Zestaw 16 dwustronnych plansz edukacyjnych oraz gra planszowa dla dzieci. Enjoy English to gra, dzięki której Mali Odkrywcy poznają podstawowe słownictwo angielskie. Plansze tematyczne umożliwiają przyswojenie i utrwalenie najważniejszych słów. Gry i zabawy językowe zawarte w zestawie pomogą dzieciom stawiać pierwsze kroki w nauce języka obcego. Barwne ilustracje i wciągające zadania sprawią, że dzieci z przyjemnością sięgną po tę grę. Zadania na planszach obejmują różnorod...

    okładka Ranczo Party Rodzinna gra karciana, Książka |

    Ranczo Party to pełna humoru taktyczna układanka, która uczy planowania i pobudza logiczne myślenie, a przy tym wciąga, jak dobry film akcji. Zadaniem graczy jest kompletowanie wierszy i kolumn kart, przedstawiających zwierzęta gospodarskie udające się na huczne przyjęcie. Zbierają oni w ten sposób cenne punkty zwycięstwa, ale muszą przy tym uważać, by planując własne zagrywki, nie ułatwić zadania przeciwnikom. A kluczem do sukcesu jest… czerwony balonik. Zawartość pudełka: ...

    okładka Zero, Książka |

    Zero jest grą karcianą łączącą taktykę, blef i obserwację. Cel gry jest jasny - zdobyć jak najmniejszą liczbę punktów, starając się uzyskać kombinację doskonałą - zero. Zawartość pudełka: 56 kart, instrukcja, Wiek graczy: 8+ Liczba graczy: 2-6 Czas rozgrywki: 20 minut

    okładka Memos ilustrowane, Książka |

    Sprawdź swoją pamięć! Zagraj w specjalną edycję Memos. Kultowa gra pamięciowa teraz dostępna jest w pięknym wydaniu graficznym. Na 60 kartonikach znajdziesz aż 30 ilustrowanych kafelków , które musisz połączyć w pary. Gra kończy się w momencie, gdy wszystkie pary zostaną odnalezione. Odwróć kartoniki obrazkami do dołu i postaraj się odnaleźć jak najwięcej par. Możesz sam zmierzyć się z tym zadaniem lub zaprosić do gry przeciwnika - wygra ten, komu uda się odnaleźć najwięcej ...

    okładka Pentos, Książka | Bruno Cathala

    Wreszcie nadszedł czas wyczekiwanego przez wszystkich corocznego Festiwalu Czarów! Podczas pokazu magicznego kunsztu w szranki stajecie Wy: Uczniowie Czarnoksiężnika! Waszym zadaniem jest umiejętne łączenie magicznych składników tak, aby uzyskane z nich mikstury po spożyciu pozwoliły Wam rzucać potężne czary. Olśnijcie publiczność czarnoksięską wirtuozerią, dajcie pokaz zmyślności i sprytu! Nie zapominajcie jednak o uwadze i ostrożności. Magia bywa zdradliwa, a niewłaściwe po...

    okładka Świnka Peppa Fruit Day, Książka |

    Dołącz do Świnki Peppy i jej przyjaciół. Wspólnie świętujcie Owocowy Dzień. Będziecie mieli okazję stworzyć swój własny napój z trzech losowych lub wybranych owoców. To na pozór łatwe zadanie wymagać będzie jednak od Was spostrzegawczości i odrobiny szczęścia. 4+ 2-4 graczy 10-15 minut

    okładka Domino ilustrowane, Książka |

    Domino to popularna gra ćwicząca pamięć i spostrzegawczość, która podbiła serca graczy na całym świecie. Gracze układają klocki z ilustracjami i oczkami w taki sposób, aby stykające się pola miały taką samą liczbę oczek. Jeśli gracz wylosuje klocek, który nie pasuje do ułożonych poprzednio, losuje kolejny aż do skutku lub ruch przechodzi na następnego gracza. Wygrywa gracz, który najszybciej pozbędzie się swoich kafelków lub zamknie grę, układając klocek pasujący do wyłożonyc...

    okładka Disney Princess Collection, Książka |

    Witajcie w świecie Księżniczek Disneya! Waszym zadaniem jest zebranie kolekcji kart prezentujących przygody Śnieżki, Arielki, Belli, Kopciuszka i Roszpunki. Porusz strzałką losującą, wykonaj odpowiednią akcję, zbieraj i wykładaj karty. Kto jako pierwszy zgromadzi kolekcję czterech kart, wygrywa grę! Wiek: 4+ 2-4 graczy 10-15 minut

    okładka Magic Pen Świnka Peppa Gra, Książka |

    Magic Pen Świat Peppy to fascynująca gra, która stymuluje rozwój dziecka. Bawiąc się, dziecko ćwiczy spostrzegawczość, wyobraźnię i logiczne myślenie. Zawartość pudełka: 16 dwustronnych plansz magiczny pisak plansza do gry z tarczą losującą 4 pionki instrukcja Wiek 5+ Liczba graczy 1-4

    okładka Magic Pen Auta Gra, Książka |

    Gra składa się z 32 zagadek i magicznego pisaka. W zestawie znajduje się również gra planszowa. Gracze będą musieli sprawdzić, ile razy na obrazku ukrył się Zygzak McQueen, czy na karcie więcej razy pojawia się Cruz Ramirez czy Złomek, albo, który z bohaterów wygra wyścig Gra dla dzieci od 5 lat.