Majówkowy Maraton Czytelniczy

Alexander - książki, ebooki i audiobooki

Typ publikacji

Cena

Format

Wydawcy

Sortuj według:
Zyskujące popularność
    okładka Tangram mini, Książka |

    Tangram to chińska łamigłówka znana od ok. 3000 lat. Składa się z siedmiu elementów w postaci figur geometrycznych (tan), powstałych przez rozcięcie kwadratu. Celem łamigłówki jest odtworzenie położenia wszystkich siedmiu elementów tangramu w przedstawionym obrazku na podstawie jedynie kształtu jego konturów, a także wymyślenie własnych wzorów. Proponujemy Tangram nie tylko w wersji zabawki, ale także jako emocjonującą grę w 3 wariantach. Gry Tangram to świetne ćwiczenie wyo...

    okładka Gorący ziemniak junior mini, Książka |

    Kto z Was potrafi najszybciej myśleć pod presją czasu? Przygotujcie się, bo zaraz to sprawdzicie. W tej grze masz tylko kilka chwil, by wymyślić odpowiedź na pytanie i rzucić Gorącego Ziemniaka przeciwnikowi. Pozbądź się Ziemniaka zanim upłynie czas i się sparzysz. Odpowiadaj szybko, rzucaj celnie, łap dokładnie i nie spadnij na sam dół planszy. Zawartość pudełka: plansza, Gorący Ziemniak, 55 kart pytań, 4 pionki, bączek, instrukcja. Liczba graczy: 2-4 Wiek 4+

    okładka Piktogramy obserwujesz i znajdujesz, Książka |

    Rozwój mózgu i utrzymanie go w dobrej formie wymagają stałych ćwiczeń. Proponujemy ciekawą grę zapewniającą dobrą zabawę, przy jednoczesnym kształtowaniu koncentracji, spostrzegawczości i uważności. Procesy te niezbędne są podczas pracy mózgu w każdym wieku. Na kartach znajduje się po 8 różnych jednokolorowych znaków i figur. Karty między sobą mają wspólny znak/figurę, którą należy znaleźć i wskazać palcem na karcie ze stosu kart. Celem gry jest odnalezienie wspólnego dla dwó...

    okładka Wyrazy obserwujesz i znajdujesz, Książka |

    Technika czytania bywa trudna do opanowania dla dzieci, szczególnie dyslektycy mają z tym problem. "Ćwiczenie czyni mistrza" - hasło znane wszystkim jest mottem gry "Obserwujesz i znajdujesz - wyrazy". Aby uatrakcyjnić naukę odczytywania wyrazów podobnych, proponujemy grę słowną zawierającą zestaw 50 słów, różniących się często zaledwie jedną głoską/literą. Zawartość pudełka: 55 tabliczek wyrazów, instrukcja.

    okładka Szachy, Książka |

    okładka Gnaj do celu w PRLu, Książka |

    Gra związana ze światem finansów. Wygrywa ten kto najbardziej się wzbogaci i doprowadzi przeciwników do bankructwa. Wiek: 8+ Ilość graczy: 2-4 Zawartość pudełka: plansza - 1 sztuka, pionki - 4 sztuki, kostka do gry, cegiełki - 4 sztuki, karty "Mieszkania" - 4 sztuki, karty "Zakładu" - 4 sztuki, Karta "Członek PZPR", Karta "Członek ORMO", Karta "Znajomości", Karty LOS - 44 sztuki, Tablice "Wyposażenia mieszkania" - 4 sztuki, Tablice "Zakupów na kartki" - 4 sztuki, kartki na ...

    okładka Top fashion Modelka 1, Książka |

    Zestaw do wycinania i tworzenia różnych kreacji, które można łatwo zmieniać i mocować na modelce za pomocą taśmy dwustronnej.

    okładka Literki magnetyczne na lodówkę, Książka |

    Oto magnetyczne literki. Możesz je przyczepić do lodówki, pralki, okapu i niemal każdej innej metalowej powierzchni. W zestawie znajdziesz 100 elementów, za pomocą których możesz napisać niemal wszystko. Zawartość pudełka: 100 literek.

    okładka Czy wiesz jaki to zwierz Gra edukacyjna, Książka |

    W grze wygrywa ten, kto najszybciej odnajdzie właściwy obrazek z fragmentem zwierzęcia przedstawionego na polu, na którym stanie pionek. Podczas zabawy ćwiczy się koncentrację, refleks i spostrzegawczość. Zawartość pudełka: tabliczki z obrazkami - 96 szt pionek - 1 szt plansza kostka żetony - 60 szt instrukcja. Gra dla 2-5 osób, w wieku powyżej lat 4.

    okładka Wyścig matematyczny Gra edukacyjna, Książka |

    okładka Wyścig ortograficzny big, Książka |

    okładka Wyścig matematyczny, Książka |

    okładka Kalambury Mini, Książka |

    okładka Pamięć Słowa, Książka |

    okładka Wszechświat Quiz, Książka |

    okładka Pamięć 3 D maxi, Książka |

    "Pamieć 3D" i "Pamięć 3D-kolor", to dwie gry w których gracze muszą wytężyć swą pamięć, dzięki której będą mogli odtworzyć przestrzenny układ wykorzystanych w grze kostek i wybrać odpowiedni zestaw kolorów. Obie gry to znakomity trening pamięci i wyobraźni przestrzennej. Do trzeciej gry wykorzystuje się jedynie kolorowe kostki. Gra nazywa się "Wieża" i jest prostą grą zręcznościową. Zadanie w niej polega na tym, by każdy gracz w swojej kolejce dostawiał jedną kostkę na wierzc...

    okładka W lesie W sadzie, Książka |

    W lesie i W sadzie to dwie intrygujące i pełne atrakcji gry planszowe dla najmłodszych. Ciekawy i emocjonujący scenariusz obu gier wzbogaca się dzięki zawartym w nich rekwizytom. Oprócz tradycyjnych (dla gier planszowych) - pionków i kostki - gracze otrzymują po koszyku, do którego zbierają grzybki, jeżyny i jagody lub jabłka, śliwki i gruszki. Interesujące zasady i ciekawe rekwizyty zapewniają dużo wesołej zabawy i pasjonującej rywalizacji podczas gry.

    okładka Wyrazy Zabawka i gra edukacyjna, Książka |

    okładka Rajd po Polsce Na rybach, Książka |

    okładka Remik liczbowy, Książka |