Wirtualne Targi

Alexander - książki, ebooki i audiobooki

Typ publikacji

Cena

Format

Wydawcy

Sortuj według:
Zyskujące popularność
    okładka Klucz i się ucz gra edukacyjna, Książka |

    "Klucz i się ucz" to edukacyjna gra łącząca emocjonującą zabawę z ćwiczeniem spostrzegawczości, pamięci oraz prawidłowego kojarzenia pokrewieństwa kształtów. Gra zmusza również do ćwiczenia zręczności i manualnej precyzji. Zawartość pudełka: 4 szt kluczy, paletka, linka, karty kształtów 30 szt, karty kolorów 25 szt, klepsydra, żetony 90 szt, instrukcja. Gra dla 2-3 graczy. Wiek: 5+

    okładka Warcaby Halma, Książka |

    okładka Jakie to flagi? Maxi, Książka |

    Ta gra to emocjonująca zabawa, a jednocześnie znakomita okazja do nauki identyfikacji flag państwowych (55 krajów). Gracze moga również przy okazji dowiedzieć i nauczyć nazw stolic państw, wielkości ich powierzchni, ilosci ludności itp. Gra adresowana jest do dzieci i dorosłych. Zawartość pudełka: plansza, karty flag - 193 sztuk, karty zadań - 27 sztuk, pionki - 4 sztuki, kostka, żetony - 150 sztuk, klepsydra, notes, instrukcja. Wiek: powyżej 7 lat Liczba graczy: 2-4.

    okładka Głoski do zabawy, Książka |

    okładka Jakie to flagi gra edukacyjna, Książka |

    Dobra zabawa, przy której poznasz położenie państw na mapie, ich flagi i nazwy stolic. Po krótkim przejrzeniu katalogu flag z instrukcji, zadaniem graczy jest podanie właściwej nazwy państwa, do którego należy flaga wybrana z talii kart lub na której stanął pionek gracza. Drugą częścią zadania jest wskazanie położenia wymienionego państwa na mapie świata. Za każdą prawidłową odpowiedź zostaje przyznany punkt. Zwycięża ten, kto zdobędzie ich najwięcej. W trakcie emocjonujące...

    okładka Drabina 2, Książka |

    okładka Fiki Miki, Książka |

    Gra oparta na bardzo prostych zasadach. Gracze muszą się w nich wykazać refleksem, pamięcią oraz spostrzegawczością. Wygrywa ten, kto najlepiej spamięta i najszybciej policzy obrazki znajdujące się na wykładanych kolejno kartach. Gra dla 2-6 graczy. Wiek: 6+

    okładka Duża poczta, Książka |

    okładka Flotylla, Książka |

    "Flotylla" to znana od dawna "gra w okręty". Zasady rozgrywki są bardzo proste. Każdy z graczy ma dwie tablice, na jednej rozmieszcza sylwetki swoich okrętów i miejsca trafień przeciwnika, a na drugiej zaznacza swoje trafienia i chybione strzały. Wygrywa ten kto pierwszy trafi wszystkie okręty przeciwnika. Zawartość pudełka: 2 dwustronne palety, 2 komplety samolotów, 2 komplety czerwonych kołków, 4 kompletów białych kołków, instrukcja. 2 graczy 5+

    okładka Encyklopedia Mózg elektronowy, Książka |

    Zawiera małe elementy – niebezpieczeństwo połknięcia. Z zabawki dziecko może korzystać tylko pod opieką dorosłych. Gra edukacyjna z bardzo szerokiego zakresu wiedzy. Baterie umożliwiają kontrolę prawidłowości odpowiedzi za pomocą sygnałów świetlnych. Dla dzieci powyżej 6 roku życia.

    okładka Flotylla travel, Książka |

    okładka Ciuciu Babka, Książka |

    Ciuciubabka to 5 atrakcyjnych i interesujących gier. Zasady każdej z nich są bardzo proste. Gracze po założeniu maski zasłaniającej oczy muszą wyczuć i odgadnąć kształt wybranego elementu. W innym wariancie gry należy po omacku dopasować wybrany element do odpowiadającego mu otworu na planszy. Wśród 5-ciu gier jest gra, w której rywalizują zespoły, ale jest też taka gdzie gra się w pojedynkę. Najmłodsze dzieci, dla których rozpoznanie kształtu tylko przez dotyk jest zbyt trud...

    okładka Cyferki magnetyczne z tablicą zabawka edukacyjna, Książka |

    "Cyferki magnetyczne" z metalową tablicą, mazakiem i gąbką to zabawka dla przedszkolaków zaczynających naukę liczenia. Kolorowe, przestrzenne cyferki to dla dziecka atrakcyjne rekwizyty zabawy, dzięki którym poznawanie cyfr i zrozumienie zasad podstawowych działań matematycznych nie jest nudnym obowiązkiem. Znajdujący się w pudełku mazak i gąbka urozmaicają jeszcze zabawę. Umozliwiają dziecku rysowanie i pisanie na tablicy, a każdy rysunek daje się łatwo i szybko zetrzeć gąbk...

    okładka Czytam wyrazy, Książka |

    To gra w której dzieci mają za zadanie odnaleźć jak najwięcej pasujących do siebie par puzzli, z których jeden przedstawia obrazek, a drugi jego nazwę. Po połączeniu właściwych puzzli gracz czyta nazwę obrazka. Wygrywa ten, kto ułoży najwięcej puzzli i prawidłowo wymówi znajdujące się na nich wyrazy. Wiek" 5-8 lat Liczba graczy: 2-6.

    okładka Co do czego, tato?, Książka |

    okładka Czerwony Kapturek Gra planszowa, Książka |

    Gra skierowana jest do najmłodszych dzieci. Jej proste zasady oparte są na fabule tej najpopularniejszej z bajek. Dzieci w trakcie gry emocjonują się rywalizacją, a jednocześnie są uczestnikami przygód Czerwonego Kapturka.

    okładka Drabina 1., Książka |

    okładka Dni tygodnia, Książka |

    okładka Dodaję i odejmuję Gra edukacyjna w formie puzzli, Książka |

    To gra, w której dzieci mają za zadanie odnaleźć jak najwięcej pasujących do siebie par puzzli. Po połączeniu właściwych puzzli gracz czyta nazwę obrazka. Wygrywa ten, kto ułoży najwięcej puzzli i prawidłowo wymówi znajdujące się na nich wyrazy. Wiek: 4+ Liczba graczy: 1-6 Czas gry: 20-60 minut.

    okładka Dookoła świata z Martyną Wojciechowską, Książka |

    Gracze przemierzają świat razem ze znaną podróżniczką Martyną Wojciechowską. Pokonując oceany i kontynenty odpowiadają na pytania związane z miejscami postoju. Podczas wędrówki mogą poznać również ciekawe historie, łączące się z różnymi miejscami na kuli ziemskiej, które przeżyła i opisała specjalnie dla nich Martyna Wojciechowska. To emocjonująca zabawa dla całej rodziny i jednocześnie bogate źródło ciekawych informacji o świecie.

    okładka Chińczyk  / Trylma, Książka |

    okładka Chińczyk / Warcaby, Książka |