Wirtualne Targi

Djeco Dom, Moda, Hobby - książki, ebooki i audiobooki

Typ publikacji

Cena

Format

Wydawcy

Sortuj według:
Zyskujące popularność
    okładka Gra karciana Tip Top Clap, Książka |

    Gra karciana dla dzieci. 32 karty przedstawiające postacie pokazujące dźwięk Zadanie dziecka to pokazanie dźwięku z karty. Następny gracz musi pokazać swój dźwięk i osoby która była przed nim, kolejna osoba pokazuje swój dźwięk i wszystkich innych osób, które były przed nią. Walory edukacyjne: umiejętność odwzorowywania w naturze tego co narysowane, zapamiętywanie dłuższych sekwencji tego, co się wydarzyło. Wiek graczy : 6-99 lat Liczba graczy : 2 - 5

    okładka Gra karciana Batanimo, Książka |

    Gra karciana dla dzieci 36 kart, na których narysowane są zwierzęta różnej wielkości. Gra na zasadach wojny "wyższa" karta to wyższe zwierzątko, kiedy dzieci położą tej samej wielkości zwierzę krzyczą BITWA. Gra losowa. Walory edukacyjne: dziecko poznaje pojęcie wielkości, które jest połączone ze znakiem graficznym. Wiek dzieci: 3-6 lat Ilość graczy: 2-4

    okładka Drewniane domino Zwierzęta z farmy, Książka |

    Drewniana układanka - gra edukacyjna. 28 kostki, które z jednej strony mają narysowane zwierzątka, z drugiej kropki. Walory edukacyjne: rozwój spostrzegawczości, obserwacji, koncentracji, logicznego myślenia, wyobraźni, zapamiętywania, liczenia, odwzorowywania. Wiek dziecka: 2 lata + Wymiary każdego elementu: 8 x 4,5 x 0,6 cm

    okładka Gra karciana Gorilla, Książka |

    Gra karciana. Zawartość: 47 kart (40 kart ze zwierzętami, 1 Joker, 6 kart z Gorylem). Cel gry – pozbyć się wszystkich kart. Gra losowa. Walory edukacyjne: ćwiczenie spostrzegawczości. Wiek graczy : 5-99 lat. Liczba graczy : 3-5.

    okładka Gra karciana Czerwony Kapturek, Książka |

    Gra karciana, zawartość: 50 kart (24 karty „opowieści” + 10 kart z wilkiem +8 kart z myśliwym w lesie + 8 kart z wilkiem w lesie). Cel gry - Być pierwszym, który korzystając z kart „opowieści” ułoży w całość historię o czerwonym kapturku. Walory edukacyjne: gra ucząca taktyki, ćwicząca wyobraźnię. Wiek dziecka :4-7 lat

    okładka Gra układanka  Motylek, Książka |

    Motylek dwustronna układanka drewniana logiczna. Motyl do nauki kolorów i kształtów-składa się z drewnianej planszy oraz elementów w 4 kolorach w kształcie figur geometrycznych.Polega na rozmieszczeniu kolorowych figur poruszając się po planszy. Wiek +2 lata

    okładka Gra Zwierzaki na Arktyce, Książka |

    Gra towarzyska dla najmłodszych. Zawartość: 4 zwierzątka, 3 plansze do gry, 6 drewnianych mostowych filarów, 1 kostka. Ilość graczy :2-4. Gracze wygrywają lub przegrywają razem. Gracze wygrywają jeśli wszystkie zwierzątka znajdą się bezpiecznie w igloo zanim most się zapadnie. Jeśli most się zapadnie zanim gracze zdążą przenieść wszystkie zwierzątka do igloo, gracze przegrywają. Wiek graczy: 2,5-5 lat.

    okładka Gra karciana Bogoss, Książka |

    Gra karciana dla dzieci. W skład gry wchodzą 44 karty świecące w ciemności, podzielone na 30 kart "szkielet "z zielonym symbolem, 12 kart "złamany szkielet " z czerwonym symbolem i 2 jokery. Wygrywa ten, kto pierwszy ułoży 2 zdrowe szkielety (zielony symbol) lub 1 połamany szkielet (symbol czerwony). Wiek dzieci: 6-99 lat Ilość ...

    okładka Gra planszowa Yams, Książka |

    Gra planszowa dla dzieci od 4 lat. Ilość graczy: 2-4 Cel gry: jako pierwszy przybądź na ucztę urządzoną przez pingwiny. Wygrywa gracz, który jako pierwszy ułoży 3 żetony w jednej linii lub ten, kto wyrzuci Yamslam, czyli 5 identycznych zwieerzątek. Zawartość pudełka: 4 karty 28 żetonów 5 kostek.

    okładka Rekin, Książka |

    Drewniana gra zręcznościowa. Zestaw zawiera 12 elementów z magnesami - rekinki i łodzie podwodne - oraz 2 wędki z magnesem. Rybki lub łodzie należy złowić na wędkę. Walory edukacyjne: nauka koncentracji, koordynacji oko-ręka, cierpliwości, precyzji.

    okładka Gra Magnetyczny Tangram, Książka |

    Układanka drewniana z magnesami - 7 czerwonych figur, które można układać na tablicy magnetycznej wraz z 25 kartami, na których pokazane są zwierzaki, które z tych klocków można ułożyć Walory edukacyjne: rozpoznawanie liter, układanie wyrazów, nauka czytania Wiek dziecka: 5 lat +

    okładka Domino Gigant  Zwierzeta, Książka |

    Gra tekturowa dla dzieci domino. Prostokąty (28 elementów o wymiarach 16 x 8 cm ) z rysunkami zwierząt z jednej strony. Walory edukacyjne: nauka spostrzegawczości, koncentracji, odwzorowywania, wyobraźni, nauka liczenia. Dla dzieci w wieku od 3 lat.

    okładka Gra planszowa w statki, Książka |

    Gra planszowa w statki. Zawartość: 2 tablice magnetyczne 2 zestawy po 5 statków 22 niebieskie pionki 18 czerwonych pionków 16 kart układów 2 drewniane stojaki. Gra dla 2 graczy, w wieku od 5 lat.

    okładka Gra karciana Mini natura, Książka |

    Gra karciana. Zawartość opakowania: 28 kart, 7 rodzin zwierząt z czterema członkami. Cel gry: połączyć jak największą liczbę rodzin. Gra losowa. Ilość graczy: 2-4. Wiek graczy: 4-7 lat.

    okładka Gra karciana Mixamatou, Książka |

    Gra karciana. Zawartość opakowania: 36 kart. Gra typu kalambury, gracze muszą zgadnąć, co przedstawia karta poprzez odgadywanie dźwięków i gestykulacji. Idealne dla małych dzieci, które jeszcze nie potrafią czytać. Wiek graczy: 4-10 lat Ilość graczy: 2-4

    okładka Gra karciana Zanimatch, Książka |

    Gra karciana dla dzieci. W skład gry wchodzi 60 kart z pojedynczymi zwierzakami i 12 kart, na których jest bardzo dużo zwierzątek. Zadanie dziecka to odnalezienie wśród swoich kart zwierzaków z dużej karty. Walory edukacyjne: rozwój spostrzegawczości. Wiek dzieci: 5-99 lat Ilość graczy: 3-6

    okładka Gra karciana Bataplouf, Książka |

    Gra karciana Zawartość opakowania: 40 kart „sardynek” i 10 dużych kart „puszki sardynek” Cel gry: zdobyć jak najwięcej sardynek. Ilość graczy : 2-5 Walory edukacyjne: ćwiczenie szybkiego zapamiętywanie większej ilości przedmiotów. Wiek graczy : 5-99 lat

    okładka Gra karciana MiniMatch, Książka |

    Gra karciana. Zawartość 52 karty. Ilość graczy: 2-5. Wiek graczy: 3-6 lat.

    okładka Gra Oware, Książka |

    Gra planszowa Owari. Wiek dzieci: 8-99 lat Ilość graczy:

    okładka Gra karciana pamięciowa minki Grimaces, Książka |

    Gra karciana Zawartość: 72 karty: 18 kart z czerwonym tyłem, 18 małych kart z czerwonym tyłem, 18 dużych kart z zielonym tyłem, 18 małych kart z zielonym tyłem. Cel gry: zapamiętaj grymasy i spraw aby twój partner rozpoznał ich jak najwięcej. Walory edukacyjne: ćwiczenie zapamiętywania. Wiek dzieci: 6-99 lat. Ilość graczy: 4.

    okładka Gra Karciana Potworki, Książka |

    Gra karciana Karty - 70 sztuk, losujemy i rozdajemy zawodnikom. Na stole pozostaje jedna karta. Każdy z graczy odwraca trzy karty. W czasie gry gracze pozbywają się po kolei swoich kart, dokładając kolejna kartę, która będzie pasować do poprzedniej albo potworkiem, albo, kolorem karty, albo tłem dokoła. Kto pierwszy pozbędzie się wszystkich kart wygrywa. Walory edukacyjne: ćwiczenie refleksu, spostrzegawczości, szybkości, koncentracji. Wiek dzieci: 5-99 lat Ilość graczy:2-4

    okładka Gra karciana Banany, Książka |

    Wiek: od 6 lat Ilość graczy: 2-5 Zawartość: 60 kart Cel gry: zebrać jak najwięcej bananów.

    okładka Gra karciana Sakapuss, Książka |

    Gra karciana. Zawartość: 45 kart: 20 kart kocich, 18 kart pasożytów (wszy, pchły, kleszcze oraz 6 kart owadobójczych) 1 karta prysznic. Cel gry: pod koniec gry mieć jak najmniej kart z insektami. Walory edukacyjne: rozwój logicznego myślenia, strategii działania, wyobraźni. Wiek dzieci: 6-99 lat Liczba graczy: 3-5.

    okładka Gra karciana Bataflash, Książka |

    Gra karciana dla dzieci. 32 karty mają narysowane różne zwierzątka. Karty rozdają zawodnicy między sobą. W tym samym momencie odwracają karty i kładą przed sobą. Kto pierwszy znajdzie zwierzątko, które jest na wszystkich wyłożonych kartach, ten wygrywa pojedynek. Walory edukacyjne: rozwój spostrzegawczości, refleksu Wiek dzieci : 5-99 lat Liczba graczy : 2 - 4

Co znajdziesz w kategorii: Dom, Moda, Hobby

Dom / Moda / Hobby” to obszerna grupa publikacji z podkategoriami: „Dom / Wnętrze / Ogród”, „Kolorowanki” oraz „Moda i styl”. Znaleźć tu można książki z licznych dziedzin związanych ze spędzaniem wolnego czasu, zbiory porad, wskazówek i myśli mających pomóc w różnorodnych czynnościach. Obok tego znajdują się tutaj publikacje odkrywające nowe, nieznane jeszcze światy, pozwalające dostrzec rzeczywistość czyimiś oczami, książki o modzie, stylu życia, kuchni, podróżach, ogrodach oraz wszelakich zainteresowaniach. W kategorii „Dom / Moda / Hobby” odnaleźć można zarówno pozycje dla zupełnych laików, osób, które chcą poznać coś nowego, jak i dla miłośników, znawców, tych, którzy chcą pogłębić swoją wiedzę w danej dziedzinie. Czytelnicy trafią tu na publikacje z zakresu stylu życia, np. „Życie zero waste” Katarzyny Wągrowskiej, która pokazuje, że zero waste to droga do lepszego funkcjonowania w świecie, czy książkę Agnieszki Maciąg „Rozmaryn i róże. Podróż do samej siebie” pełną przemyśleń i inspiracji dotyczących wewnętrznego rozwoju. W kategorii „Dom / Moda / Hobby” nie zabraknie również tematyki podróżniczej, np. „Życie stewardessy, czyli o tym, jak mierzyć wysoko i przekraczać granice” Marii Kuczyńskiej, która opowiada o pracy na pokładzie samolotu, ale również o własnym życiu, czy „Przesunąć horyzont” dziennikarki i podróżniczki Martyny Wojciechowskiej, która pisze nie tylko o wysokich górach, ale także o tym, że warto mieć cele, dążyć do ich realizacji i wyznaczać sobie kolejne. Odnaleźć tu możemy również takie tytuły jak: „Życie pszczół” Maurice’a Maeterlincka, „ABC szachów” Michała Wodzyńskiego, „Survival po polsku. Początek” Krzysztofa Kwiatkowskiego, „Zioła w domowym ogrodzie” Moniki Fijołek czy „Vegenerata bieg przez kuchnię” Przemysława Ignaszewskiego.