Wirtualne Targi

Foxgames Dom, Wnętrze, Ogród - książki, ebooki i audiobooki

Typ publikacji

Cena

Format

Wydawcy

Sortuj według:
Zyskujące popularność
    okładka Pingolo Gra planszowa, Książka | Denoual Thierry

    Kto zostanie na lodzie? Wesołe pingwiny to niezłe zgrywusy, zawsze gotowe na figle i zabawy. Chowają przed innymi kolorowe jajka. Gracze rzucają 2 kostkami i starają odgadnąć, który pingwin ukrywa jajka w kolorze wskazany przez kostki. Pierwszy gracz, który zbierze na swojej górze lodowej 6 pingwinów wraz z ich kolorowymi jajkami, wygrywa grę. W tej wesołej rywalizacji przydadzą się dobra pamięć i odrobina szczęścia. 12 pingwinów, 12 kolorowych jajek, 4 plansze - góry lodow...

    okładka Goblinpiada, Książka | Bazylevitch Mikhail

    Igrzyska Goblinów rozpoczęte! Trwa wielka olimpiada goblinów. Najważniejszą i najbardziej emocjonującą konkurencją jest ucieczka przed toczącym się Magicznym Głazem. Tłumy zielonoskórych kibiców szaleją na trybunach - kto zdąży uciec, a kto zostanie splaskaczony? Gracze rzucają naraz kostkami, a następnie łapią jak najszybciej dwie najbardziej potrzebne w danym momencie. Wyniki na kościach powinny odpowiadać tym jakie znajdują się na zajmowanym polu. Dzięki temu gobliny prz...

    okładka Fliper Gra planszowa, Książka | Ken Gruhl, Quentin Weir

    Daj się porwać owocowej zabawie! FLIPER to szybka gra na refleks: kto pierwszy powiąże ze sobą symbole na odkrytej i zakrytej karcie? Odkryj kartę i znajdź powiązanie – dowolne dwie karty mają tylko jedną wspólną cechę. Pierwszy gracz, który ją znajdzie, otrzymuje punkt!

    okładka Niqczemni Szaleni naukowcy, Książka | Donald X. Vaccarino

    Niqczemni naukowcy to humorystyczna gra strategiczna o szalonych naukowcach zamkniętych w swych tajnych laboratoriach tworzących wynalazki, które pozwolą im zdobyć władzę nad światem. Mechanika gry polega na zagrywaniu swoich żetonów wpływu, wykonywaniu 4 akcji do wyboru, zdobywaniu funduszy pozwalających im na wykupywaniu kart wynalazków dających dodatkowe zdolności oraz punkty zwycięstwa. Wygra gracz, który zdobędzie największą liczbę punktów.

    okładka Wyspa dinozaurów Gra planszowa, Książka | Arpino Bertrand

    Nadchodzi kres Wyspy Dinozaurów! Nadciąga katastrofa, meteoryty spadają z nieba. Tylko najsilniejsze dinozaury znajdą schronienie na sąsiednich wyspach. Gracze zasiedlają swoje wyspy jak najsilniejszymi dinozaurami, zagrywają odpowiednie karty specjalne, przeszkadzają i ubiegają swoich rywali aby pod koniec gry, kiedy Wielki Kamień uderzy w wyspę, zgromadzić na swoim lądzie, jak najmocniejsze osobniki. Gra posiada dwa warianty.

    okładka Siedem Gra planszowa, Książka | Tagmire Jason

    "Od zarania dziejów liczbie 7 przypisywano wyjątkowe znaczenie i cechy magiczne. Miała stanowić źródło ponadnaturalnych mocy oraz klucz do wytłumaczenia niezwykłych wydarzeń" . W grze Siedem 7 gracze dysponują wszystkimi nadprzyrodzonymi atrybutami siedmiu najsłynniejszych liczb 7 w całej historii ludzkości i wykorzystują je aby uwolnić drzemiące w nich moce do pokonania przeciwników.

    okładka W cieniu tronu, Książka | Oleksaner Newskij, Oleg Sidorenko

    W cieniu tronu to strategiczna gra karciana o mechanice zawartej w talii kart. Tematyka nawiązuje do mediewistycznego świata fantasy – gracze walczą o wpływy w cieniu królewskiego tronu. Wygra ten gracz, który zdobędzie najsilniejszych lub najzdolniejszych sojuszników, wykorzysta ich umiejętności i pod koniec rozgrywki będzie najbliżej królewskiego dworu.

    okładka Kraby na fali, Książka | Kermarrec Henri

    Kiedy nadchodzi przypływ, kraby szukają bezpiecznej kryjówki. Poruszaj swoje kraby zgodnie z ich rozmiarami, układając jedne na drugich. Fale zmywają odosobnione kraby do morza, więc lepiej trzymać się razem! Liczba graczy: 2 – 4 Wiek graczy: 8+

    okładka Straszny Dwór, Książka | Annick Lobet

    Straszny Dwór to familijna gra kooperacyjna w której gracze wcielają się w role dzieci starających się odczarować tytułowy nawiedzony Straszny Dwór, zamykając 4 bramy wiodące do świata duchów oraz przeganiając nieproszonych gości pojawiających się w grze.

    okładka Hexx Najszybsza układanka na świecie, Książka | Bron Rene

    Hexx to logiczna gra rodzinna, będąca kompromisem pomiędzy grą na refleks, a grą logiczną. To dynamiczna „party game” oparte na grze w domino. Gracze wykładają swoje sześciokątne karty, dopasowując kolorami do kart leżących już na stole. Wygra ten gracz, który pierwszy pozbędzie się wszystkich swoich kart. Gra dla 2-5 graczy, w wieku 7+

    okładka Sztuka wojny, Książka | Alan M. Newman

    Jest rok 506 p.n.e. Gracze obejmują dowództwo nad armiami walczącymi w Chinach. Wcielają się w role genialnego taktyka Sun Tzu z Wu i nieustraszonego króla Shao z Chu. Gracze wydają swoim oddziałom tajne rozkazy. Dzięki temu żaden z nich nie wie, które prowincje chce zająć przeciwnik. Obie armie stoczą ze sobą wiele bitew, więc bądź na nie przygotowany – zaskocz przeciwnika i pokonaj go! Gra dla 2 graczy, w wieku 10-110 lat.

    okładka Skup żywca, Książka | Bissell Rebekah

    Zadaniem graczy jest kupowanie i sprzedawanie krów, świń, owiec oraz kur na wiejskim targowisku. Należy bacznie obserwować jakie zwierzęta kupowane są przez przeciwników i podejmować decyzje pozwalające zarobić więcej niż inni gracze. • Gra zawiera wyjątkowe, drewniane kostki zwierząt! • Prosta i pełna emocji gra ekonomiczna • Znany ilustrator: Maciej Szymanowicz Wiek: 8+ Ilość graczy: 2-4 Czas: 25 minut

    okładka Graffiti Gra planszowa, Książka | Jacques Zeimet

    okładka Voodoo Gra planszowa, Książka | Martin Nedergaard Andersen

    W grze występuje pięć symboli w pięciu kolorach. Na każdej karcie znajdują się tylko cztery symbole w czterech kolorach. Brakuje więc jednego symbolu i jednego koloru. Zadaniem graczy jest jak najszybsze ich odnalezienie!

    okładka Superbohaterowie, Książka |

    Świat stoi na krawędzi zagłady. Wiele miast atakowanych jest przez ogromne pająki, a niebo pełne jest zmutowanych orłów. Zadaniem graczy jest zgromadzenie w swoich miastach pięciu Superbohaterów. Tylko oni mogą ocalić świat! Ilość graczy: 2-5 Wiek: 6-106 lat Czas: 15 minut

    okładka Asy przestworzy Gra planszowa, Książka | Martin Wallace

    Wciel się w rolę lotnika z czasów I wojny światowej. Wyzwij przeciwnika do walki w powietrzu, wykorzystaj możliwości swojego samolotu i udowodnij, że zasługujesz na tytuł Asa przestworzy. Gra dla 2-4 graczy, w wieku powyżej lat 8.

    okładka Nie blefuj!, Książka | Wolfgang Dirscherl

    Pełna emocji i gangsterskiego klimatu gra licytacyjna. Gracze wcielają się w mafiosów dzielących się łupem. Wymieniają się walizkami pełnych banknotów… lub pociętych gazet! W tej grze nikomu nie można ufać! Ilość graczy: 2-6 Wiek: 10-110 Czas: 20 minut

    okładka Metropolia, Książka | Suganuma Masao

    Zdobądź pieniądze na rozwój miasta i zmień je w metropolię szybciej, niż inni gracze! Jesteś burmistrzem i starasz się rozbudować swoje miasto do poziomu metropolii. Buduj biurowce i stadiony, by potem czerpać z nich zyski. A może zdecydujesz się zainwestować w sklepy, pizzerie i bar sushi? Na nich również można zarobić. Możesz też budować kopalnie oraz wysyłać kutry rybackie na połowy makreli. Rozwijaj swoje miasto i stwórz imponującą metropolię! Wygrasz grę, jeśli wybudujes...

    okładka Światowy konflikt, Książka | Rikki Tahta

    Akcja toczy się na granicy rosyjskiej i zachodniej strefy wpływów. Gracze są lokalnymi politykami starającymi się sięgnąć po władzę. Aby to osiągnąć, muszą skutecznie wykorzystać swoje wpływy w kraju i za granicą. Wygra najbardziej wpływowy polityk! Ilość graczy: 2-6 Wiek: 10-110 Czas: 20 minut

    okładka Kostki zostały rzucone, Książka | Denoual Thierry

    Rzuć kostkami i jak najszybciej znajdź symbol występujący w 2 kolorach! Wygra gracz, który zdobędzie najwięcej kostek. Aby je zdobyć gracze będą musieli wykazać się dużą spostrzegawczością

    okładka Budowa zamku - gra planszowa, Książka | Ehrhard Dominique

    Każdy gracz buduje zamek dokładając karty z fragmentami muru. Nie będzie to takie proste ponieważ każdy kolejny fragment muru musi posiadać wartość wyższą od wcześniej dołożonego! Wygra gracz, który jako pierwszy wybuduje zamek składający się z dziesięciu kart. Gra posiada 2 warianty gry!

    okładka Hobbit. Wyprawa po skarb. Gra planszowa, Książka | Dorn Rudiger

    Dołącz do Bilbo Bagginsa i krasnoludów. Wyrusz w niebezpieczną wyprawę po skarb. Na swojej drodze spotkasz wielu wrogów: orki, trolle, wielkie pająki oraz smoka. Czy zdołasz ich pokonać? 2 graczy Wiek: 8-108 lat Czas: 30 minut.

    okładka Eko Gra planszowa, Książka |

    Na olbrzymiej pustyni Eko powstały nowe istoty złożone ze skał, piachu i wiatru. Stwórz własną armię i przejmuj kontrolę nad regionami aby zwyciężyć w tym nowopowstałym konflikcie żywiołów. Zawartość pudełka: 64 dyski 36 budynków 13 pól modularnej planszy 4 plansze graczy instrukcja Liczba graczy: 2 - 4 osoby Wiek: od 8 lat

    okładka Gangi Nowego Jorku Gra karciana, Książka | Hamilton Gordon

    Ameryka XIX w. Gangi napływających do Nowego Jorku imigrantów walczą o zajęcie i kontrolę jak najbardziej korzystnych dzielnic Nowego Jorku. To bardzo dobra strategiczna gra karciana o ciekawej mechanice przypominająca kultową już Cytadelę. Pracą nad ilustracjami gry zajął się Tomek Larek, który na pewno pobudzi wyobraźnię graczy tematyką i estetyką. Gra może stać się naprawdę silną pozycją w naszym repertuarze gier (jak Światowy konflikt).

Co znajdziesz w kategorii: Dom, Wnętrze, Ogród

„Dom / Wnętrze / Ogród” to kategoria, w której znaleźć możemy mnóstwo interesujących pozycji z wielu różnych dziedzin skoncentrowanych wokół życia i domu – zarówno jego wnętrza, jak i otoczenia. Książki te poświęcone są konkretnym zagadnieniom – mieszczą się tu publikacje, których tematem przewodnim jest projektowanie domu i wnętrza, czyli książki architektoniczne, oraz związane z dekoracją i aranżowaniem. Ponadto warto zwrócić uwagę na tytuły traktujące o roślinach – o projektowaniu ogrodu i pielęgnacji zieleni w domu. Nie zabraknie tu również pozycji dla pasjonatów, osób chcących rozpocząć lub rozwijać swoje hobby i spędzać czas w ciekawy sposób. Dział zawiera również poradniki, które pozwolą na zdobycie wiedzy z wielu ciekawych dziedzin oraz pomogą w doskonaleniu zawodowym i osobistym. W kategorii „Dom / wnętrze / ogród” odnaleźć można książki dla każdego miłośnika przyrody – początkującego, który dopiero uczy się „Jak nie zabić swoich roślin”, ale także tego, który chce się czegoś dowiedzieć o „Inteligencji kwiatów”. Wśród wielu pozycji znajdą się również te dla osób zainteresowanych minimalizmem, jak „Chcieć mniej” Katarzyny Kędzierskiej, autorki bloga Simplicite, dla zafascynowanych DIY, których zaciekawić mogą „Majsterki” Sylwii Czubkowskiej, Alicji Rzeczkowskiej i Barbary Sowy, czy dla fanów astrologii, jak przewodnik „Znaki. Spójrz w gwiazdy i odkryj siebie” Carolyne Faulkner. Swoje miejsce znalazły tu również pozycje dotyczące stylu życia, jak „Lawendowy dom”, w którym autorka Beata Lipov przedstawia swoje pomysły na życie – na piękny dom, dobrą kuchnię, wspaniałe przyjęcia, prezenty i wiele innych, czy też „Suma drobnych radości” Agnieszki Burskiej-Wojtkuńskiej, w której autorka tłumaczy, jak wieść zwyczajne życie i jednocześnie odnaleźć w nim szczęście.