Foxgames Dom, Moda, Hobby - książki, ebooki i audiobooki

Typ publikacji

Cena

Format

Wydawcy

Sortuj według:
Zyskujące popularność
    okładka Miau Gra planszowa, Książka |

    Gdy kota nie ma, myszy harcują! W kuchni zawsze znajdzie się mnóstwo smakołyków. Wykaż się spostrzegawczością i szybkością podejmowania decyzji. Nie daj się złapać kotu, zdobądź 10 przysmaków i wygraj grę! Wiek graczy: 5+ Liczba graczy: 2-4 Czas rozgrywki: 15 minut

    okładka Top Secret Gra planszowa, Książka | Wolfgang Dirscherl

    W tej grze wcielasz się w rolę agenta i starasz się rozpracować siatkę agentów przeciwnika. Wygra gracz, który szybciej zdemaskuje agentów rywala. W tej 2-osobowej grze logicznej będziesz musiał wykazać się umiejętnością dedukcji i logicznego myślenia. Wartościowa rozrywka dla dużych i małych graczy! Wiek graczy: 7+ Liczba graczy: 2 Czas rozgrywki: 15 minut

    okładka Milionerzy i bankruci Gra planszowa, Książka | Reiner Knizia

    Masz do dyspozycji miliony dolarów! Stać Cię na luksusowe samochody, biżuterię i posiadłości w ciepłych krajach. Życie milionera nie jest jednak łatwe. Niektórzy ulegają pokusie hazardu, a inni trafiają w ręce CBA za oszustwa podatkowe Pełna emocji licytacyjna gra blefu, podczas której gracze-milionerzy rywalizują o najcenniejsze dobra luksusowe. Aby wygrać, muszą rozsądnie inwestować swoje miliony oraz unikać złodziei i problemów podatkowych.

    okładka Pingolo Gra planszowa, Książka | Denoual Thierry

    Kto zostanie na lodzie? Wesołe pingwiny to niezłe zgrywusy, zawsze gotowe na figle i zabawy. Chowają przed innymi kolorowe jajka. Gracze rzucają 2 kostkami i starają odgadnąć, który pingwin ukrywa jajka w kolorze wskazany przez kostki. Pierwszy gracz, który zbierze na swojej górze lodowej 6 pingwinów wraz z ich kolorowymi jajkami, wygrywa grę. W tej wesołej rywalizacji przydadzą się dobra pamięć i odrobina szczęścia. 12 pingwinów, 12 kolorowych jajek, 4 plansze - góry lodow...

    okładka Goblinpiada, Książka | Bazylevitch Mikhail

    Igrzyska Goblinów rozpoczęte! Trwa wielka olimpiada goblinów. Najważniejszą i najbardziej emocjonującą konkurencją jest ucieczka przed toczącym się Magicznym Głazem. Tłumy zielonoskórych kibiców szaleją na trybunach - kto zdąży uciec, a kto zostanie splaskaczony? Gracze rzucają naraz kostkami, a następnie łapią jak najszybciej dwie najbardziej potrzebne w danym momencie. Wyniki na kościach powinny odpowiadać tym jakie znajdują się na zajmowanym polu. Dzięki temu gobliny prz...

    okładka Fliper Gra planszowa, Książka | Ken Gruhl, Quentin Weir

    Daj się porwać owocowej zabawie! FLIPER to szybka gra na refleks: kto pierwszy powiąże ze sobą symbole na odkrytej i zakrytej karcie? Odkryj kartę i znajdź powiązanie – dowolne dwie karty mają tylko jedną wspólną cechę. Pierwszy gracz, który ją znajdzie, otrzymuje punkt!

    okładka Niqczemni Szaleni naukowcy, Książka | Donald X. Vaccarino

    Niqczemni naukowcy to humorystyczna gra strategiczna o szalonych naukowcach zamkniętych w swych tajnych laboratoriach tworzących wynalazki, które pozwolą im zdobyć władzę nad światem. Mechanika gry polega na zagrywaniu swoich żetonów wpływu, wykonywaniu 4 akcji do wyboru, zdobywaniu funduszy pozwalających im na wykupywaniu kart wynalazków dających dodatkowe zdolności oraz punkty zwycięstwa. Wygra gracz, który zdobędzie największą liczbę punktów.

    okładka Wyspa dinozaurów Gra planszowa, Książka | Arpino Bertrand

    Nadchodzi kres Wyspy Dinozaurów! Nadciąga katastrofa, meteoryty spadają z nieba. Tylko najsilniejsze dinozaury znajdą schronienie na sąsiednich wyspach. Gracze zasiedlają swoje wyspy jak najsilniejszymi dinozaurami, zagrywają odpowiednie karty specjalne, przeszkadzają i ubiegają swoich rywali aby pod koniec gry, kiedy Wielki Kamień uderzy w wyspę, zgromadzić na swoim lądzie, jak najmocniejsze osobniki. Gra posiada dwa warianty.

    okładka Siedem Gra planszowa, Książka | Tagmire Jason

    "Od zarania dziejów liczbie 7 przypisywano wyjątkowe znaczenie i cechy magiczne. Miała stanowić źródło ponadnaturalnych mocy oraz klucz do wytłumaczenia niezwykłych wydarzeń" . W grze Siedem 7 gracze dysponują wszystkimi nadprzyrodzonymi atrybutami siedmiu najsłynniejszych liczb 7 w całej historii ludzkości i wykorzystują je aby uwolnić drzemiące w nich moce do pokonania przeciwników.

    okładka W cieniu tronu, Książka | Oleksaner Newskij, Oleg Sidorenko

    W cieniu tronu to strategiczna gra karciana o mechanice zawartej w talii kart. Tematyka nawiązuje do mediewistycznego świata fantasy – gracze walczą o wpływy w cieniu królewskiego tronu. Wygra ten gracz, który zdobędzie najsilniejszych lub najzdolniejszych sojuszników, wykorzysta ich umiejętności i pod koniec rozgrywki będzie najbliżej królewskiego dworu.

    okładka Kraby na fali, Książka | Kermarrec Henri

    Kiedy nadchodzi przypływ, kraby szukają bezpiecznej kryjówki. Poruszaj swoje kraby zgodnie z ich rozmiarami, układając jedne na drugich. Fale zmywają odosobnione kraby do morza, więc lepiej trzymać się razem! Liczba graczy: 2 – 4 Wiek graczy: 8+

    okładka Straszny Dwór, Książka | Annick Lobet

    Straszny Dwór to familijna gra kooperacyjna w której gracze wcielają się w role dzieci starających się odczarować tytułowy nawiedzony Straszny Dwór, zamykając 4 bramy wiodące do świata duchów oraz przeganiając nieproszonych gości pojawiających się w grze.

    okładka Hexx Najszybsza układanka na świecie, Książka | Bron Rene

    Hexx to logiczna gra rodzinna, będąca kompromisem pomiędzy grą na refleks, a grą logiczną. To dynamiczna „party game” oparte na grze w domino. Gracze wykładają swoje sześciokątne karty, dopasowując kolorami do kart leżących już na stole. Wygra ten gracz, który pierwszy pozbędzie się wszystkich swoich kart. Gra dla 2-5 graczy, w wieku 7+

    okładka Sztuka wojny, Książka | Alan M. Newman

    Jest rok 506 p.n.e. Gracze obejmują dowództwo nad armiami walczącymi w Chinach. Wcielają się w role genialnego taktyka Sun Tzu z Wu i nieustraszonego króla Shao z Chu. Gracze wydają swoim oddziałom tajne rozkazy. Dzięki temu żaden z nich nie wie, które prowincje chce zająć przeciwnik. Obie armie stoczą ze sobą wiele bitew, więc bądź na nie przygotowany – zaskocz przeciwnika i pokonaj go! Gra dla 2 graczy, w wieku 10-110 lat.

    okładka Skup żywca, Książka | Bissell Rebekah

    Zadaniem graczy jest kupowanie i sprzedawanie krów, świń, owiec oraz kur na wiejskim targowisku. Należy bacznie obserwować jakie zwierzęta kupowane są przez przeciwników i podejmować decyzje pozwalające zarobić więcej niż inni gracze. • Gra zawiera wyjątkowe, drewniane kostki zwierząt! • Prosta i pełna emocji gra ekonomiczna • Znany ilustrator: Maciej Szymanowicz Wiek: 8+ Ilość graczy: 2-4 Czas: 25 minut

    okładka Graffiti Gra planszowa, Książka | Jacques Zeimet

    okładka Voodoo Gra planszowa, Książka | Martin Nedergaard Andersen

    W grze występuje pięć symboli w pięciu kolorach. Na każdej karcie znajdują się tylko cztery symbole w czterech kolorach. Brakuje więc jednego symbolu i jednego koloru. Zadaniem graczy jest jak najszybsze ich odnalezienie!

    okładka Superbohaterowie, Książka |

    Świat stoi na krawędzi zagłady. Wiele miast atakowanych jest przez ogromne pająki, a niebo pełne jest zmutowanych orłów. Zadaniem graczy jest zgromadzenie w swoich miastach pięciu Superbohaterów. Tylko oni mogą ocalić świat! Ilość graczy: 2-5 Wiek: 6-106 lat Czas: 15 minut

    okładka Asy przestworzy Gra planszowa, Książka | Martin Wallace

    Wciel się w rolę lotnika z czasów I wojny światowej. Wyzwij przeciwnika do walki w powietrzu, wykorzystaj możliwości swojego samolotu i udowodnij, że zasługujesz na tytuł Asa przestworzy. Gra dla 2-4 graczy, w wieku powyżej lat 8.

    okładka Nie blefuj!, Książka | Wolfgang Dirscherl

    Pełna emocji i gangsterskiego klimatu gra licytacyjna. Gracze wcielają się w mafiosów dzielących się łupem. Wymieniają się walizkami pełnych banknotów… lub pociętych gazet! W tej grze nikomu nie można ufać! Ilość graczy: 2-6 Wiek: 10-110 Czas: 20 minut

    okładka Metropolia, Książka | Suganuma Masao

    Zdobądź pieniądze na rozwój miasta i zmień je w metropolię szybciej, niż inni gracze! Jesteś burmistrzem i starasz się rozbudować swoje miasto do poziomu metropolii. Buduj biurowce i stadiony, by potem czerpać z nich zyski. A może zdecydujesz się zainwestować w sklepy, pizzerie i bar sushi? Na nich również można zarobić. Możesz też budować kopalnie oraz wysyłać kutry rybackie na połowy makreli. Rozwijaj swoje miasto i stwórz imponującą metropolię! Wygrasz grę, jeśli wybudujes...

    okładka Światowy konflikt, Książka | Rikki Tahta

    Akcja toczy się na granicy rosyjskiej i zachodniej strefy wpływów. Gracze są lokalnymi politykami starającymi się sięgnąć po władzę. Aby to osiągnąć, muszą skutecznie wykorzystać swoje wpływy w kraju i za granicą. Wygra najbardziej wpływowy polityk! Ilość graczy: 2-6 Wiek: 10-110 Czas: 20 minut

    okładka Kostki zostały rzucone, Książka | Denoual Thierry

    Rzuć kostkami i jak najszybciej znajdź symbol występujący w 2 kolorach! Wygra gracz, który zdobędzie najwięcej kostek. Aby je zdobyć gracze będą musieli wykazać się dużą spostrzegawczością

    okładka Budowa zamku - gra planszowa, Książka | Ehrhard Dominique

    Każdy gracz buduje zamek dokładając karty z fragmentami muru. Nie będzie to takie proste ponieważ każdy kolejny fragment muru musi posiadać wartość wyższą od wcześniej dołożonego! Wygra gracz, który jako pierwszy wybuduje zamek składający się z dziesięciu kart. Gra posiada 2 warianty gry!

Co znajdziesz w kategorii: Dom, Moda, Hobby

Dom / Moda / Hobby” to obszerna grupa publikacji z podkategoriami: „Dom / Wnętrze / Ogród”, „Kolorowanki” oraz „Moda i styl”. Znaleźć tu można książki z licznych dziedzin związanych ze spędzaniem wolnego czasu, zbiory porad, wskazówek i myśli mających pomóc w różnorodnych czynnościach. Obok tego znajdują się tutaj publikacje odkrywające nowe, nieznane jeszcze światy, pozwalające dostrzec rzeczywistość czyimiś oczami, książki o modzie, stylu życia, kuchni, podróżach, ogrodach oraz wszelakich zainteresowaniach. W kategorii „Dom / Moda / Hobby” odnaleźć można zarówno pozycje dla zupełnych laików, osób, które chcą poznać coś nowego, jak i dla miłośników, znawców, tych, którzy chcą pogłębić swoją wiedzę w danej dziedzinie. Czytelnicy trafią tu na publikacje z zakresu stylu życia, np. „Życie zero waste” Katarzyny Wągrowskiej, która pokazuje, że zero waste to droga do lepszego funkcjonowania w świecie, czy książkę Agnieszki Maciąg „Rozmaryn i róże. Podróż do samej siebie” pełną przemyśleń i inspiracji dotyczących wewnętrznego rozwoju. W kategorii „Dom / Moda / Hobby” nie zabraknie również tematyki podróżniczej, np. „Życie stewardessy, czyli o tym, jak mierzyć wysoko i przekraczać granice” Marii Kuczyńskiej, która opowiada o pracy na pokładzie samolotu, ale również o własnym życiu, czy „Przesunąć horyzont” dziennikarki i podróżniczki Martyny Wojciechowskiej, która pisze nie tylko o wysokich górach, ale także o tym, że warto mieć cele, dążyć do ich realizacji i wyznaczać sobie kolejne. Odnaleźć tu możemy również takie tytuły jak: „Życie pszczół” Maurice’a Maeterlincka, „ABC szachów” Michała Wodzyńskiego, „Survival po polsku. Początek” Krzysztofa Kwiatkowskiego, „Zioła w domowym ogrodzie” Moniki Fijołek czy „Vegenerata bieg przez kuchnię” Przemysława Ignaszewskiego.