Wirtualne Targi

G3 Dom, Wnętrze, Ogród - książki, ebooki i audiobooki

Typ publikacji

Cena

Format

Wydawcy

Sortuj według:
Zyskujące popularność
    okładka Czarne historie Głupia śmierć 2, Książka | Corinna Harder, Jens Schumacher

    Galopujące zwłoki, eksplodujące psy, samobójczy adwokaci... Kto myśli, że widział już wszystko, ten nie liczył się z najbardziej makabrycznym dziejopisarzem na świecie: rzeczywistością! Przed wami 50 nowych, jeżących włos na głowie, ciągle niewiarygodnych, a jednak opartych na faktach historii o tragicznej śmierci na własne życzenie. Wypadki z własnej winy, nieudane popisy kaskaderskie i zakończone niepowodzeniem próby odwagi - zadziwiające, obrzydzające i z pewnością nie ...

    okładka NMBR 9, Książka |

    W grze "NMBR 9", każdy gracz układa przed sobą takie same kafelki z cyframi. Podczas dokładania kafelków, gracze starają się umieścić je na jak najwyższym poziomie - im wyżej zostanie umieszczony kafelek, tym więcej punktów przyniesie na koniec gry. Gra trwa 20 rund. Wygra gracz, który zdobędzie najwięcej punktów. We wszystkich rundach, wszyscy gracze jednocześnie, zastanawiają się, jak najlepiej umieścić kafelki w swoich konstrukcjach. Kafelek można dowolnie obracać. Gracze...

    okładka Karaluszek kłamczuszek Nie lubisz karalucha? Nie zgrywaj kłamczucha!, Książka | Jacques Zeimet

    Mina pokerzysty, umiejętne maskowanie emocji i odrobina karcianego szczęścia okażą się nieocenione w rozgrywce z Karaluszkiem kłamczuszkiem. Osobiste sympatie uczestników do pająków, much, szczurów czy nietoperzy dzięki tej grze mogą ulec zmianie. Każdy chce wykiwać przeciwników i wcisnąć im jak najwięcej kart. Kartę z wybranym przez siebie zwierzęciem można przekazać dowolnemu graczowi, deklarując przy tym, jakie zwierzę znajduje się na oddawanej karcie - może być to prawda...

    okładka K-Dron - Łamacz głów (czerwono-biały), Książka |

    Jeśli lubisz łamigłówki logiczne i aby dać upust frustracji obgryzasz paznokcie z przemyślenia i uderzasz się w czoło z bojowym okrzykiem "Eureka", to przyda Ci się K-Dron. Dlaczego? Ponieważ jest to jedna z najbardziej irytujących i zarazem uzależniających łamigłówek, które wprowadziliśmy do sprzedaży. Zapomnisz o reszcie świata w ciągu kilku sekund. K-Dron to skomplikowana figura geometryczna odkryta przez polskiego wizjonera Janusza Kapustę, która stała podstawą tych prze...

    okładka Panic Lab, Książka |

    Pierwszy gracz rzuca czterema kośćmi. Od tego momentu wszyscy gracze grają jednocześnie: - trzy kości określają kolor, kształt i wzór ameby, którą należy odnaleźć - kość "laboratorium" wskazuje miejsce, z którego ameba uciekła oraz kierunek jej ucieczki Aby znaleźć amebę wskazaną przez "kości koloru, kształtu i wzoru", gracze muszą zacząć poszukiwania od laboratorium wskazanego przez "kość laboratorium" i poruszać się w kierunku wskazanym przez strzałkę. Wygrywa osoba, któr...

    okładka Quixo Wersja podróżna, Książka |

    Seria "podróżna" powstała w rezultacie przerobienia gier w klasycznych opakowaniach. Drewniane elementy zastąpiono plastikowymi, do tego wyposażono je w magnesy, dzięki którym nawet w trakcie dynamicznej jazdy samochodem czy pociągiem nie zmienią swego położenia. Wszystkie plansze zaprojektowano tak, by po złożeniu stanowiły pudełka na komponenty należące do zestawu. Powstała w ten sposób seria pięciu gier w wersji podróżnej, cechujących się małym rozmiarem, lekkością materi...

    okładka Specific, Książka | JC. Pellin, C. Kruchten

    Na początku, tasujemy wszystkie płytki zwierząt i umieszczamy je na środku stołu. Gracz w swojej turze rzuca wszystkimi trzema kostkami. Wyniki na kostkach wskazują cechy poszukiwanego zwierzęcia: środowisko w którym żyje, czym się żywi oraz ile ma nóg. Pierwszy gracz, który uderzy dłonią w odpowiednią płytkę, sprawdza czy ma rację, odwracając ją. Na odwrocie płytki znajdują się cechy danego zwierzęcia, jeśli są takie same jak na kostkach, gracz miał rację - bierze płytkę i ...

    okładka Trójkątne domino, Książka |

    "Trójkątne Domino" jest grą przypominającą zasadami klasyczne domino, w którym prostokątne kamienie zastąpiono trójkątnymi płytkami. Gracze próbują dopasować własną płytkę do jednej z leżących na stole. Za każdym razem, gdy gracz umieści swoją płytkę na stole zdobywa całkowitą liczbę punktów widniejących na dołożonej właśnie płytce! Tworząc most albo dokładając ostatni "kawałek", który uzupełnia sześciokąt, gracz otrzymuje dodatkowe punkty! Wygrywa ten z graczy, który zdobęd...

    okładka Trick Logic Kreatywne płytki Zestaw dodatkowy 100 elementów Łosoś, Książka |

    System kreatywnych płytek Trick Logic to świetna rozrywka dla każdego niezależnie od wieku i płci. Ilość gier, zabaw i sposobów ich wykorzystania jest praktycznie nieograniczona! Można z nich budować lub układać jak kostki domina, bijąc rekordy na miarę "Domino Day" we własnym domu! Nic nie stoi na przeszkodzie aby różnokolorowe płytki układać jak puzzle, które po wywróceniu stworzą zaprojektowany wzór. Można nimi grać w gry zręcznościowe lub korzystając ze specjalnej planszy...

    okładka Czarne historie 7, Książka |

    Co sprawiło, że wspólny wieczór zakończył się katastrofą? Dlaczego nieopublikowany manuskrypt doprowadził do śmierci dwóch osób? Jak karta dawcy narządów szwagierki doprowadziła do zguby pewnego mężczyznę? Właściwe rozwiązanie brzmi: ponieważ spod pióra Holgera Böscha bez końca wychodzą nowe czarne historie! Gracze ponownie muszą zadawać odpowiednie pytania, aby krok po kroku dojść do właściwego rozwiązania strasznych zagadek. Międzynarodowy bestseller! W Niemczech sprz...

    okładka Czarne historie Seks i zbrodnia 50 opowieści o miłości, pożądaniu i namiętności. Tylko dla dorosłych., Książka |

    42 przypadki fatalnych namiętności, 18 tragicznych zdarzeń, dziewięć małżeńskich zdrad, dwoje transwestytów i jeden oszust matrymonialny. Czarne historie - Seks i zbrodnia to 50 kruczoczarnych zagadek traktujących o największej z namiętności tego świata! Ponownie, krok po kroku, stawiając pytania rozwikłacie ekscytujące zagadki. Odkryjecie mroczne zakamarki duszy oraz poznacie najskrytsze, najgłębiej skrywane z ludzkich pragnień. Gęsia skórka, dreszczyk emocji i wypieki na t...

    okładka Czarne historie Medycyna, Książka |

    Zagadkowe historie szpitalne, które niejednemu zjeżą włosy na głowie, mroczne legendy z poczekalni, od których ciarki przechodzą po plecach oraz przerażające opowieści z sali operacyjnej, które gwarantują gęsią skórkę! Makabryczna mieszanka tabletek, pacjentów, patologii i psychozy... Te opowieści sprawią, że następnym razem lepiej się zastanowisz, zanim pozwolisz lekarzom dobrać się do twojego ciała! Autorka tej wyjątkowej edycji Nicola Berger pracuje jako niezależna dzien...

    okładka Czarne historie Śmiertelne wakacje 50 opowieści o śmiertelnie niebezpiecznych wakacjach, Książka |

    W opowieściach Czarne historie - Śmiertelne wakacje wszystko dzieje się w czasie najpiękniejszych dni w roku! Nieprzyjemne wypadki na drodze, fatalne nieporozumienia z mieszkańcami, śmiertelne pamiątki, gwałtowne wybuchy... Urlop to ryzyko! Rozwiąż zagadki, rekonstruując kolejność wydarzeń kawałek po kawałku i przekonaj się, że niektóre zdarzenia to naprawdę czarne jak kruk historie. Autorka tej wyjątkowej edycji Nicola Berger pracuje jako niezależna dziennikarka, autorka,...

    okładka Sabotażysta Rozszerzenie, Książka | Fréderic Moyersoen

    W tym rozszerzeniu, na graczy czekają 3 nowe role krasnoludów: szef, spekulant oraz geolog, nowe karty akcji i nowe karty tuneli. W grze nadal występują normalni kopacze, jednak są oni teraz podzieleni na dwie rywalizujące drużyny: zieloną oraz niebieską. "Sabotażysta Rozszerzenie" jest obowiązkową pozycją dla wszelkich miłośników doskonałej gry o poszukiwaniu bryłek złota. W tym dodatku każdy znajdzie coś dla siebie! Uwaga: to nie jest samodzielna gra, do rozgrywki wymagan...

    okładka Equilibry Perfekcyjna równowaga, Książka |

    Wszystkie półkule układa się na stole, płaską częścią do góry. Następnie pierwszy gracz rzuca kośćmi i zależnie od wyniku rzutu pierwszej kości, bierze walec, kostkę lub trójkąt i umieszcza na półkuli w kolorze, który wskazała druga kość. Gracz musi tak umieszczać elementy na półkuli, aby nie spadły. Następnie tura przechodzi na kolejnego gracza, który w ten sam sposób wykonuje swoje ruchy. Gracz, który spowoduje, że elementy spadną z półkuli jest eliminowany i nie uczestnic...

    okładka Serpentyna kolorowe węże, Książka | Pokornik Brigitte

    Kolorowe węże zostały pomieszane. Czy jest ktoś, kto zdoła poukładać je kolorami? Gracze próbują tworzyć węże tak długie, jak to tylko możliwe. Zawartość: 50 kart, instrukcja Wiek: 4+ 2-5 graczy Czas: 15 minut

    okładka Wozard Gra przepowiedni, Książka | Fisher Ken

    Dawno temu młodzi adepci sztuki magicznej musieli wykorzystywać swoje zdolności magiczne, aby nauczyć się tej gry i rozwijać dar przepowiadania przyszłości. Każdy gracz przewiduje ile czarów uda mu się zdobyć w danej rundzie. Nie jest to jednak łatwe, ponieważ nie każdy ma dar przepowiadania. ZAWARTOŚĆ: 60 kart postaci 1 blok Tabel prawdy instrukcja (manuskrypt z zasadami) Wiek: 10+ 3-6 graczy Czas: 45 minut

    okładka Ligretto, Książka |

    Kiedy zostanie wypowiedziana komenda „Ligretto START!”, wszyscy gracze rzucają równocześnie wszystkimi swoimi kośćmi. Każdy gracz stara się wypatrzeć w swoim rzucie możliwie najwięcej kości i umieścić je na odpowiednich polach na planszy. Obowiązują przy tym następujące zasady: kości muszą być układane w rzędach tego samego koloru kości muszą być zawsze układane w kolejności rosnącej gracze mogą podnosić i kłaść kości używając tylko jednej ręki W związku z t...

    okładka Piraci gra przygodowa, Książka |

    Podczas strasznej burzy, dwa pirackie statki poszły na dno, a ich załogi musiały walczyć o przetrwanie na wzburzonym morzu. Dwie grupy piratów zauważyły znajdującą się nieopodal wyspę i zaczęły płynąć w jej kierunku, leżąc na kawałkach drewna z wraków. Dodatkowo, będą musieli sprostać różnym zadaniom, dzięki którym zdobędą złoto, które na wyspie, można wymienić na materiały, potrzebne do budowy nowego statku. Zadania stawiane przed rozbitkami to nie wszystko! Otoczą ich reki...

    okładka Qwirkle Travel, Książka |

    Zasady gry "Qwirkle" są niezwykle proste, jednak wymagają zarówno strategicznego, jak i taktycznego myślenia. Przy pomocy 108 drewnianych płytek gracze muszą tworzyć rzędy zawierające ten sam kolor, ale różne symbole albo zawierające ten sam symbol, ale różne kolory. Starają się przy tym zdobyć możliwie najwięcej punktów, jednak muszą bardzo uważać, aby przeciwnicy nie pokrzyżowali ich planów, a w oczekiwaniu na wyjątkowo wartościową płytkę nie powinni przegapić innych nadar...

    okładka Play Mind, Książka |

    Gracze na zmianę wcielają się w rolę kodującego i odgadującego. Kodujący wybiera pięć kołków w dowolnej kombinacji spośród ośmiu dostępnych kolorów. W tajemnicy przed przeciwnikiem umieszcza je w specjalnych otworach, ustalając ukryty kod. Odgadujący ma dwanaście prób na rozszyfrowanie kodu. W każdej próbie, umieszcza kołeczki na planszy w kombinacji, która wydaje mu się najbardziej zbliżoną do oryginału. Jeżeli mu się nie uda – przegrywa. Kodujący za pomocą białych i czar...

    okładka Pszczółki, Książka |

    Bzz, bzz, bzz! Gdzie skryły się kolorowe pszczółki? Małe psotnice ciągle zmieniają miejsce! Potrafisz je odszukać? Potrzeba dużej spostrzegawczości i świetnej pamięci, aby odnaleźć pszczołę w takim kolorze, jaki przedstawia karta. Osoba, która jako pierwsza zgromadzi cztery ule, wygrywa i zdobywa pyszny miodek. Ćwiczy pamięć. Uczy cierpliwości. Poprawia koncentrację. Zawartość pudełka: 6 kolorowych pszczół 6 uli 36 kart instrukcja Wiek graczy: 4+ Liczba g...

    okładka Tabas, Książka |

    Kostki do gry "Tabas" to nieregularne elementy, wykonane z różnokolorowego plastiku. Kostki mają cztery pozycje lub strony, które mogą różnić się nazwami, w zależności od kraju czy regionu. Przykładowe nazewnictwo: Dziura - strona z małą dziurką w środku Brzuszek - przeciwna strona do dziury, gładka Baran - strona w kształcie cypla, przylądka Stół - strona przeciwna do barana, gładka Podwórkowa wersja tej gry, znana jest na naszym rodzimym gruncie pod nazwą "gra w kamyki". ...

    okładka Colorfind, Książka |

    ZAWARTOŚĆ: pojemnik na ołówki 18 ołówków (długość: 180 mm) kostka z kolorowymi kropkami instrukcja

Co znajdziesz w kategorii: Dom, Wnętrze, Ogród

„Dom / Wnętrze / Ogród” to kategoria, w której znaleźć możemy mnóstwo interesujących pozycji z wielu różnych dziedzin skoncentrowanych wokół życia i domu – zarówno jego wnętrza, jak i otoczenia. Książki te poświęcone są konkretnym zagadnieniom – mieszczą się tu publikacje, których tematem przewodnim jest projektowanie domu i wnętrza, czyli książki architektoniczne, oraz związane z dekoracją i aranżowaniem. Ponadto warto zwrócić uwagę na tytuły traktujące o roślinach – o projektowaniu ogrodu i pielęgnacji zieleni w domu. Nie zabraknie tu również pozycji dla pasjonatów, osób chcących rozpocząć lub rozwijać swoje hobby i spędzać czas w ciekawy sposób. Dział zawiera również poradniki, które pozwolą na zdobycie wiedzy z wielu ciekawych dziedzin oraz pomogą w doskonaleniu zawodowym i osobistym. W kategorii „Dom / wnętrze / ogród” odnaleźć można książki dla każdego miłośnika przyrody – początkującego, który dopiero uczy się „Jak nie zabić swoich roślin”, ale także tego, który chce się czegoś dowiedzieć o „Inteligencji kwiatów”. Wśród wielu pozycji znajdą się również te dla osób zainteresowanych minimalizmem, jak „Chcieć mniej” Katarzyny Kędzierskiej, autorki bloga Simplicite, dla zafascynowanych DIY, których zaciekawić mogą „Majsterki” Sylwii Czubkowskiej, Alicji Rzeczkowskiej i Barbary Sowy, czy dla fanów astrologii, jak przewodnik „Znaki. Spójrz w gwiazdy i odkryj siebie” Carolyne Faulkner. Swoje miejsce znalazły tu również pozycje dotyczące stylu życia, jak „Lawendowy dom”, w którym autorka Beata Lipov przedstawia swoje pomysły na życie – na piękny dom, dobrą kuchnię, wspaniałe przyjęcia, prezenty i wiele innych, czy też „Suma drobnych radości” Agnieszki Burskiej-Wojtkuńskiej, w której autorka tłumaczy, jak wieść zwyczajne życie i jednocześnie odnaleźć w nim szczęście.