Elementy i zasady tego dodatku umożliwiają dwóm dodatkowym graczom na zasiedlenie wyspy CATAN. Ten dodatek pasuje do gry „CATAN” oraz „Osadnicy z Catanu“ w wersji z plastikowymi elementami. UWAGA: Nie można go używać w połączeniu z „Osadnikami z Catanu” zawierającymi drewniane pionki! Uwaga! To nie jest samodzielna gra. Do rozgrywki wymagany jest Catan: Gra planszowa. ZAWARTOŚĆ PUDEŁKA: 11 pól terenu 4 ramki 28 żetonów z liczbami 25 kart surowców 2 karty koszty budowy ...
Dawno, dawno temu, w odległej krainie żył sobie sędziwy król. Władca martwił się losami królestwa, które było nękane przez straszliwą bestię i ogłosił, że obrońca krainy zostanie sowicie nagrodzony. Na królewski dwór przybył więc śmiałek… Dawno, dawno temu…, to wielokrotnie nagradzana gra karciana, w której gracze wspólnie opowiadają historię. Jeden z graczy wciela się w rolę Narratora i rozpoczyna opowiadanie historii, korzystając przy tym z elementów przedstawionych na je...
Załadujcie statki, odkryjcie nowe lądy, kupcie przyprawy od tubylców i pokonajcie piratów! Dodatek „Odkrywcy i Piraci” pozwala przeżyć wspaniałe przygody dzięki kilku nowym scenariuszom, które można ze sobą łączyć i modyfikować na wiele sposobów. Za sprawą losowych elementów plansza zmienia się z każdą rozgrywką. Teraz każdy z graczy może wyruszyć w wielką i niebezpieczną podróż po świecie. Zostańcie największymi odkrywcami Catanu. Niech zazdrości wam sam Krzysztof Kolumb!?...
Czy jesteś na tyle odważny, aby zanurzyć się w toń ciemności i stawić czoła jej wyzwaniom? Według podań na dnie najgłębszej jamy tej otchłani Pan Ciemności strzeże olbrzymiego skarbu, który rzekomo kryje nawet portal prowadzący do legendarnej Korony Władzy! Rzuć wyzwanie nieopisanemu niebezpieczeństwu i sprawdź, co kryje się w ciemnościach pod światem Magii i Miecza! Uwaga! To nie jest samodzielna gra. Do rozgrywki wymagany jest Talisman: Magia i Miecz. ZAWARTOŚĆ PUDEŁKA: ...
Raz na pokolenie, Krwawy Księżyc r rozpoczyna swój straszliwy cykl, zatapiając całe Królestwo w bladym świetle. Zniewoleni jego złowieszczą obecnością, umarli budzą się z wiecznego snu i powstają z grobów, wampiry polują na niczego nieświadome ofiary, a czarownice odprawiają swe nocne rytuały. Co gorsza, przerażający Wilkołak grasuje po nocach w poszukiwaniu bohaterów, na których mógłby rzucić swoją klątwę. W rozszerzeniu Wilkołak gracze znajdą 111 nowych kart Przygód, 10 now...
Trzej Smoczy Władcy powracają do swojego rodowego domu w krainach ognia. Każdy z nich żądny dominacji nad królestwem Magii i Miecza, gotowy do walki, aby posiąść na własność legendarną Koronę Władzy. Ten, który sięgnie po ów potężny artefakt, zostanie koronowanym Królem Smoków. Wówczas wszystkie żywe istoty ugną się pod jego tyranicznymi rządami lub padną ofiarą jego gniewu. Rozpoczyna się nowa wyprawa po Koronę Władzy, tak przerażająca i niebezpieczna, jak nigdy wcześniej… …...
Miasto kusi swym bogactwem i możliwościami… Dla odważnych podróżników poszukujących Korony Władzy, Miasto jest miejscem, w którym drzemie wielki potencjał, ale i równie wielkie zagrożenie. Przemierzając ulice, przyjezdni niechybnie napotkają najlepszych rzemieślników oraz zamożnych kupców, ale i bezwzględnych przestępców czy tajemniczych nieznajomych. Pośród wysokich wież i tętniących życiem ulic, liczne sklepy oferują różnorakie zbroje, oręż, wierzchowce i inne towary. Możn...
Wyczerpany po długiej wspinaczce, ledwo chwytasz się skalnego występu, gdy kamienie pod twoimi stopami ustępują i spadają w dół zdradzieckiego stoku. Mimo to, wznawiasz wspinaczkę… bowiem Góry cię wzywają! Legendy mówią, że cała magia świata wypływa z zaklętego źródła bijącego z najwyższej góry. Na tym najwyższym ze szczytów magiczne wody są najczystsze i najsilniejsze, a brzegi strumienia usiane szlachetnymi kamieniami. Śmiałek musi się mieć jednak na baczności, albowiem Gó...
Twórcy Korony Władzy powrócili! Wielki skarb i wielkie zagrożenie wyłania się z płonących głębin. Okrutne ifryty przybywają ze swego podziemnego królestwa z nikczemnym zamiarem strawienia wszystkich Krain w śmiertelnym ogniu. Nie spoczną, nim każdy skrawek ziemi nie pokryje się popiołem, a każdy ich mieszkaniec, uprzednio zakuty w mosiężne kajdany, nie zostanie zagnany w ogniste czeluście. Rozszerzenie Kraina Ognia oferuje graczom 81 nowych kart Przygód, 19 nowych kart Zakl...
Dom / Moda / Hobby” to obszerna grupa publikacji z podkategoriami: „Dom / Wnętrze / Ogród”, „Kolorowanki” oraz „Moda i styl”. Znaleźć tu można książki z licznych dziedzin związanych ze spędzaniem wolnego czasu, zbiory porad, wskazówek i myśli mających pomóc w różnorodnych czynnościach. Obok tego znajdują się tutaj publikacje odkrywające nowe, nieznane jeszcze światy, pozwalające dostrzec rzeczywistość czyimiś oczami, książki o modzie, stylu życia, kuchni, podróżach, ogrodach oraz wszelakich zainteresowaniach. W kategorii „Dom / Moda / Hobby” odnaleźć można zarówno pozycje dla zupełnych laików, osób, które chcą poznać coś nowego, jak i dla miłośników, znawców, tych, którzy chcą pogłębić swoją wiedzę w danej dziedzinie. Czytelnicy trafią tu na publikacje z zakresu stylu życia, np. „Życie zero waste” Katarzyny Wągrowskiej, która pokazuje, że zero waste to droga do lepszego funkcjonowania w świecie, czy książkę Agnieszki Maciąg „Rozmaryn i róże. Podróż do samej siebie” pełną przemyśleń i inspiracji dotyczących wewnętrznego rozwoju. W kategorii „Dom / Moda / Hobby” nie zabraknie również tematyki podróżniczej, np. „Życie stewardessy, czyli o tym, jak mierzyć wysoko i przekraczać granice” Marii Kuczyńskiej, która opowiada o pracy na pokładzie samolotu, ale również o własnym życiu, czy „Przesunąć horyzont” dziennikarki i podróżniczki Martyny Wojciechowskiej, która pisze nie tylko o wysokich górach, ale także o tym, że warto mieć cele, dążyć do ich realizacji i wyznaczać sobie kolejne. Odnaleźć tu możemy również takie tytuły jak: „Życie pszczół” Maurice’a Maeterlincka, „ABC szachów” Michała Wodzyńskiego, „Survival po polsku. Początek” Krzysztofa Kwiatkowskiego, „Zioła w domowym ogrodzie” Moniki Fijołek czy „Vegenerata bieg przez kuchnię” Przemysława Ignaszewskiego.