EMPATIO – to gra karciana - doskonała w gronie rodzinnym i wśród przyjaciół. 64 karty z pięknymi ilustracjami rozwijają wyobraźnię i powodują, że gra zamienia się w świetną zabawę w zgranym zespole. EMPATIO to wspólne tworzeniu pełnych emocji niewiarygodnych historii. Wejdź do świata EMPATIO i przekonaj się! Jedna osoba zostaje Bohaterem. Pozostali gracze inspirują się odkrytą kartą oraz tworzą historię o Bohaterze. Wszyscy w tajemnicy wybierają emocję, która – według nich...
Nadszedł dzień wielkiego wyścigu. Gracze wcielają się w surykatki, które ścigają się o miano Króla. Przed każdym ruchem gracze odsłaniają karty akcji. Aby zdobyć tytuł, należy dotrzeć na szczyt całą rodziną surykatek. Ale uwaga: na szczycie czyha wielkie niebezpieczeństwo – orzeł. Gdy zaatakuje, trzeba się szybko schować! Wiek: 5+ 2-4 graczy 10 minut Zawartość pudełka: plansza składające się z 3 części wzgórze 12 surykatek w 4 różnych kolorach 36 kart instrukcja
Gra dostarcza niezliczonych wyzwań. Ty musisz znaleźć rozwiązania. Połącz cztery magnetyczne kwadraty i rozpocznij grę. Prawda, że 12 elementów świetnie pasuje do tych kwadratów? Skorzystaj z gotowych zadań albo twórz własne Gra rozwija wyobraźnię przestrzenną i myślenie strategiczne 60 zadań o różnym stopniu trudności Zawartość: - 4 magnetyczne kwadraty - 12 kolorowych elementów - książeczka z zadaniami Wiek graczy: 7+ Liczba graczy: 1+
Kto pozmywa? - nowy, rewolucyjny sposób na niepozmywane naczynia To kolejna gra uznanego twórcy planszówek Philippe'a des Pallieres, który wraz z Didierem Jacobée i Patrice'em Pillet, stworzył wspaniałą zabawę dla rodzin i znajomych. Kto przegra – zmywa po obiedzie! Miska po sałatce świeci pustkami? Zniknął już ostatni kawałek ziemniaka? Ciszę przy stole przerywa pytanie: kto pozmywa? Dzięki tej prostej grze unikniecie kłótni o to, na kogo ma spaść ten przykry obowiązek. O ...
Jest 122 rok naszej ery. Imperium Rzymskie, pod światłym panowaniem cesarza Hadriana rozkwita! Powstają nowe miasta, budowle i fortyfikacje. Razem z innymi inżynierami przenosisz się do południowej Brytanii, gdzie prócz obronnego muru Hadriana macie zbudować nowe miasto. Na chwałę Rzymu i cesarza. Tylko jedno z Was może zyskać łaskę Hadriana i tytuł Pretora! Jako wysłannik cesarza Hadriana, wspaniały rzymski inżynier, wznieś najwspanialsze miasto, jakie widzieli ludzie i bo...
Wielopoziomowa piracka gra logiczna. Zawiera 48 zadań do rozwiązania. Zadania mają 4 stopnie trudności. Wszystkie ręce na pokład! Rozpoczynamy fascynującą piracką grę! W tej awanturniczej grze spotkasz piratów. Odkryjesz ich skarby i tajemnice. Spróbuj tak ułozyć 4 bezludne wyspy, aby na planszy zostały widoczne tylko te symbole, które zawiera zadanie. Do każdego zadania możesz podchodzić na wiele pirackich sposobów, ale rozwiązanie jest zawsze tylko jedno. W pudełku znajd...
Polowania, myśliwi, tereny łowieckie! Bronią są bumerangi. Ten kto wykaże się zręcznością i większym sprytem zdobędzie lepsze tereny do polowania, a tym samym zwiększy swoją szansę na wygraną. Bumerang to fascynująca gra z gatunku blefu i szacowania z elementami licytacji. Gracze wcielają się w role myśliwych, którzy polują na zwierzęta w dżungli. Gracz, który zbierze największą liczbę kart z tym samym gatunkiem zwierząt i zachowa najwięcej bumerangów wygrywa! Bumerang to gra...
Chcesz wiedzieć, co Cię czeka. Szukasz wskazówek. Twoje przyjaciółki myślą podobnie. Uwielbiacie wspólne spotkania. Rozmowy, śmiechy? Zaplanujcie wspólny wieczór. Usiądźcie w kole. Zakręćcie strzałką i dobrze się bawcie! Tylko dla dziewczyn! Zawartość pudełka:: - 180 kart - plansza - strzałka - instrukcja Wiek graczy: 9+ Liczba graczy: 1-8
Wiek graczy: 3-7 Liczba graczy: 1-4 Dla jednego dziecka jest to zabawa w ubieranie laleczek. Dużo kolorowych ubranek daje możliwość komponowania wielu różnych strojów. Gdy dzieci jest 2-4 mogą grać w grę, w którą wygra ten, kto pierwszy ubierze swoją laleczkę. Zawartość pudełka: 4 laleczki 2 plansze z ubraniami zegar ze strzałką instrukcja.
Podwodna przygoda! Umieść na planszy 4 elementy magnetyczne tak, by było widać tylko zwierzątka pokazane w zadaniu. Pozostałe zwierzątka muszą być ukryte. Wyjątkowa łamigłówka logiczna dla graczy w każdym wieku. Możesz zabrać ją ze sobą wszędzie i grać! 48 zadań od najprostszych do najtrudniejszych.
To wielopoziomowa gra logiczna. Różny poziom trudności zadań sprawia, że mogą je rozwiązywać zarówno dorośli, jak i dzieci. Elementy w tej grze przesuwamy płynnym falistym ruchem w czterech kierunkach po skosie. Celem gry jest usunięcie czerwonego wirusa poza planszę przez lukę w narożniku zanim zacznie się rozmnażać. Wiek graczy: 7-99 Liczba graczy: 1+
Smok Obibok narysował mnóstwo pięknych obrazków i umieścił je na kartach. Teraz przygotował dla Ciebie różne zagadki. Przyjrzyj się rysunkom na kartach. Uruchom wyobraźnię i odpowiedz Smokowi na jedno z trzech pytań: – Co jest największe? – Co jest najmniejsze? – Co nie pasuje do zbioru? Szukaj, szukaj... to wyjątkowa gra na spostrzegawczość, która wprowadzi dzieci w świat zbiorów i pokaże im, że każdy element można klasyfikować na setki różnych sposobów.
Gracze wcielają się w rolę piratów rywalizujących o zdobycie najlepszych łupów pochodzących z rozbitych statków, Piraci zawzięcie obradują, jak je podzielić. Rozmowy te nie są jednak w żaden sposób wiążące ... Dolores to gra, w której dominują: gorące dyskusje, liczne blefy, podstępne intrygi, czyli wszystko to, co gracze lubią najbardziej. Gra, która świetnie się sprawdzi zarówno w rodzinnym jak i towarzyskim gronie. Liczba graczy: 2-4 Wiek: 10+
Rycerz i Królewna zostali uwięzieni w osobnych wieżach. Zadanie polega na tym, aby połączyć tę parę. Czy potrafisz ułożyć tak klocki, aby rycerz i królewna znaleźli do siebie drogę? GRANNA proponuje układankę logiczną, która zafascynuje każdego malucha. Układanka Kamelot Jr. kształtuje spostrzegawczość oraz wyobraźnię przestrzenną. Ta gra zapewni dzieciom wiele godzin wspaniałej zabawy. Wiek graczy: 4+ Liczba graczy: 1
Czy Króliczek patrzy przez dziurkę czy przez otworek w kształcie gwiazdki? Na jakim klocku stoi? Czerwonym czy niebieskim? Trójwymiarowa układanka KRÓLICZEK rozwija spostrzegawczość i wyobraźnię przestrzenną. To idealne połączenie edukacji i zabawy zawarte w 3 drewnianych klockach i ujmującym króliczku. Wiek graczy: 2-5 Liczba graczy: 1
Co to za kształt? Jakiego jest koloru? Niebieski czy zielony? Jak go prawidłowo ustawić? Dzień i Noc to gra, w której dzieci układają kolorowe drewniane klocki w taki sposób, aby odzwierciedlić obrazek w wybranym zadaniu. Zadania dzienne stopniowo przygotowują dziecko do bardziej skomplikowanych zadań nocnych, w których widzimy tylko zarys elementów. Wiek graczy: 3+ Liczba graczy: 1
Za siedmioma górami, za siedmioma lasami… czas zbudować zamek! Mądry Zamek wprowadza w bajkowy świat, w którym dzieci rozwijają koncentrację, spostrzegawczość oraz wyobraźnię przestrzenną. Atrakcyjna i kolorowa grafika sprawia, że układanie klocków staje się jeszcze ciekawsze. Niezliczona ilość możliwości stworzenia własnego zamku to pewność, że zabawa szybko się nie znudzi. Wiek graczy: 3+ Liczba graczy: 1
Tempo Junior to wesoła gra planszowa, w której zadaniem graczy będzie wymyślanie słów pasujących do zadanego tematu. Oprócz doskonałej zabawy nad planszą pomaga rozwijać kreatywne myślenie, wyczucie czasu i wzbogaca słownik najmłodszych graczy. Gra zawiera 4 warianty rozgrywki, dzięki czemu można ją łatwo dopasować do wybranej grupy wiekowej. Wiek graczy: 5-12 Liczba graczy: 2-10
„Dom / Wnętrze / Ogród” to kategoria, w której znaleźć możemy mnóstwo interesujących pozycji z wielu różnych dziedzin skoncentrowanych wokół życia i domu – zarówno jego wnętrza, jak i otoczenia. Książki te poświęcone są konkretnym zagadnieniom – mieszczą się tu publikacje, których tematem przewodnim jest projektowanie domu i wnętrza, czyli książki architektoniczne, oraz związane z dekoracją i aranżowaniem. Ponadto warto zwrócić uwagę na tytuły traktujące o roślinach – o projektowaniu ogrodu i pielęgnacji zieleni w domu. Nie zabraknie tu również pozycji dla pasjonatów, osób chcących rozpocząć lub rozwijać swoje hobby i spędzać czas w ciekawy sposób. Dział zawiera również poradniki, które pozwolą na zdobycie wiedzy z wielu ciekawych dziedzin oraz pomogą w doskonaleniu zawodowym i osobistym. W kategorii „Dom / wnętrze / ogród” odnaleźć można książki dla każdego miłośnika przyrody – początkującego, który dopiero uczy się „Jak nie zabić swoich roślin”, ale także tego, który chce się czegoś dowiedzieć o „Inteligencji kwiatów”. Wśród wielu pozycji znajdą się również te dla osób zainteresowanych minimalizmem, jak „Chcieć mniej” Katarzyny Kędzierskiej, autorki bloga Simplicite, dla zafascynowanych DIY, których zaciekawić mogą „Majsterki” Sylwii Czubkowskiej, Alicji Rzeczkowskiej i Barbary Sowy, czy dla fanów astrologii, jak przewodnik „Znaki. Spójrz w gwiazdy i odkryj siebie” Carolyne Faulkner. Swoje miejsce znalazły tu również pozycje dotyczące stylu życia, jak „Lawendowy dom”, w którym autorka Beata Lipov przedstawia swoje pomysły na życie – na piękny dom, dobrą kuchnię, wspaniałe przyjęcia, prezenty i wiele innych, czy też „Suma drobnych radości” Agnieszki Burskiej-Wojtkuńskiej, w której autorka tłumaczy, jak wieść zwyczajne życie i jednocześnie odnaleźć w nim szczęście.