Wyrusz z nami na poszukiwanie dzikich zwierząt w azjatyckiej dżungli! Czeka tam na Ciebie 48 zadań o różnym poziomie trudności. Twoim zadaniem będzie wyszukanie niektórych gatunków zwierząt i ukrycie pozostałych. Dżungla to pięknie wykonana gra logiczna dla jednego gracza, stworzona z myślą o prawdziwych poszukiwaczach intelektualnych przygód! wiek: 7+ liczba graczy: 1
Gracze wspólnie budują Warszawę na przestrzeni sześciu epok. Od początku stołeczności miasta u schyłku XVI wieku aż po czasy współczesne. Każdy z nich tworzy przed sobą jedną z dzielnic miasta. Na koniec każdej z epok gry dzielnice przynoszą graczom dochód i punkty zwycięstwa. Gra dla 2-4 graczy Wiek 10+
Superfarmer to gra, która powstała w Warszawie w 1943 roku. Nosiła wtedy tytuł "Hodowla zwierzątek". Jej autorem jest wybitny polski matematyk, profesor Karol Borsuk. Gdy Niemcy zamknęli Uniwersytet Warszawski, profesor został bez pracy. W czasie wojny ludzie dokonywali cudów pomysłowości w poszukiwaniu źródeł utrzymania. Pomysłem profesora na ratowanie budżetu rodzinnego była sprzedaż gry. Zestawy do "Hodowli zwierzątek" przygotowywała metodami domowymi żona profesora, pani ...
Czy sowa jest szybsza od sarny? Czy flaming żyje dłużej niż jeleń? Znasz odpowiedź? Doskonale! Na „Planecie zwierząt” spotkasz najróżniejsze gatunki zwierzaków. Gdy spotkasz przyrodnika, zdobędziesz więcej punktów. Musisz tylko unikać myśliwego. Niezwykła gra edukacyjna ,łącząca naukę geografii i przyrody. Gra pozwala poznać cechy i miejsce występowania 110 gatunków zwierząt. Wiek graczy: 8+ Liczba graczy: 2-6
W co się ubrać, kiedy szafa pęka w szwach?. Założyć spódniczkę w kropki czy dżinsowe szorty? Głowę ozdobić słomkowym kapeluszem czy czapką z daszkiem? Gracze ubierają swoje lalki w kreacje własnego pomysłu lub ścigają się, kto najszybciej odwzoruje prezentowany na kartach ubiór. Zawartość: 8 laleczek 54 ubranka 12 kartoników gotowych strojów instrukcja. Gra dla 1-4 graczy, w wieku powyżej lat 3.
Sprawdź jak dobrze znasz Polskę. Czy wiesz gdzie lezą Mikołajki a gdzie Suwałki? Czujność i spostrzegawczość mile widziana. Każdy ruch przeciwnika może przynieść dodatkowe punkty. Gra rodzinna dla nastolatków i ich rodziców. Doskonale porządkuje wiedzę geograficzną o Polsce. Rozrywka nie tylko dla miłośników podróżowania. Zawartość: 178 kart miast 2 karty postoju 42 znaczniki instrukcja Wiek graczy: 10+ Liczba graczy: 2-6 Czas rozgrywki: 30 minut
„Tempo!” to gra imprezowa połączona z wyścigiem słownym i przede wszystkim dobrą zabawą. Nie oznacza to, że szare komórki będą miały chwilę oddechu. Gra wymaga kreatywnego myślenia, spostrzegawczości i dobrego wyczucia czasu. Jest świetnym sprawdzianem dla własnych zasobów słownictwa. Gracze mają na to 30 sekund. Czas odmierza schowana za zasłonką klepsydra. Ponad 300 haseł i dwustronna plansza złożona z trzech wymiennych części zapewnią mnóstwo emocjonujących i niepowtarzal...
Mały Miś to świetna zabawka edukacyjna dla najmłodszych. Rozwija wyobraźnie i zdolność logicznego myślenia małego dziecka. Uczy umiejętności opowiadania prostych historii i rozumienia relacji przyczynowo-skutkowych. Proste zasady, atrakcyjna szata graficzna gry sprawią, że Twoje dziecko będzie się przy niej długo i dobrze bawić. Wiek: 2-4 lata Liczba graczy: 1-4
“ALE HISTORIA!” - niepowtarzalna gra quizowa wydana z okazji 1050. rocznicy Chrztu Polski. W trakcie rozgrywki gracze przemierzają krainy i epoki niezwykle bogatej historii Polski. Jeszcze nigdy nauka historii nie była podana w tak atrakcyjnej formie. Gracze muszą wykazać się zarówno wiedzą historyczną, jak i umiejętnością planowania i zarządzania ryzykiem. Spodoba się zarówno pasjonatom historii, jak i fanom nowoczesnych gier planszowych. Wiek: 12+ Liczba graczy: 2-6
Plastusie to gra, która przypadnie do gustu najmłodszym graczom. Zapewnia dobrą zabawę, ćwicząc pamięć i koncentrację. Gra uczy także umiejętności tworzenia prostych zbiorów. W jednym pudełku znajdują się aż 4 ciekawe gry oraz plakat edukacyjny z angielskimi słówkami – w sam raz dla przyszłych poliglotów! Plastusie zapewnią dobrą zabawę, ćwicząc pamięć i koncentrację. Wiek:2-4 Liczba graczy: 1-4
Każde zwierzątko szuka swojego bliźniaka. Braciszka lub siostrzyczki.W trakcie gry dzieci uczą się wyszukiwania obrazków i dobierania ich w pary. Poznają też różne zwierzątka i kolory. Gra Zwierzątka to adaptacja klasycznego domina stworzona specjalnie dla najmłodszych graczy. Gwarantuje dziecku dobrą zabawę, stymuluje jego rozwój poznawczy i cieszy oczy wesołymi ilustracjami małych zwierzątek, które przedstawione są na kartonikach domina jak i na plakacie edukacyjnym zawarty...
Radiowozy, wozy strażackie, karetki – małe dziecko widzi je codziennie. Do czego służą te samochody? Kto nimi jeździ i dokąd? Co kryje się w ich wnętrzu? Bohaterami tego puzzlotto są samochody, które mają do wykonania ważne zadania. Dziecko dowie się jakie zawody łączą się z danymi autami i jakie przedmioty kryją się w ich wnętrzu. Gra „Auta” to świetna zabawa, rozwijająca spostrzegawczość, koncentrację i zdolności manualne dziecka. Pobudza wyobraźnię, poszerza słownictwo, ćw...
Gdzie podziały się nasze mamy? Gdzie one się schowały? Musimy je znaleźć! Gra Mamusie pokazuje najmłodszym jak ważna jest rola mamy. Każda z nich dba o dziecko, karmi je, uczy i chroni. A co najważniejsze, bardzo je kocha. Dla każdego malucha stanie się jasne, jak wspaniała jest jego własna mama. Mamusie to gra, która jednocześnie bawi i uczy. Zadaniem maluchów jest znalezienie mamy każdego z małych zwierzaków. Piękne ilustracje i plakat edukacyjny gratis Wiek: 2-4; lic...
Sadzimy las to niezwykła gra dla dzieci polegająca na tworzeniu własnego lasu. Pokazuje jak ważna jest przyroda i codzienne dbanie o nią. Uwrażliwia dzieci na problemy ekologii gwarantując przy tym świetną zabawę w rodzinnym gronie. Sadzimy las to zwycięska gra w 2. edycji konkursu „Wymyśl grę, zostań autorem Granny”. Do pudełka dołączone są prawdziwe nasionka drzewa oraz plakat wyjaśniający po co jest las i jak go chronić. Wiek: 4-10; liczba graczy: 2-4
Gra Pestka Drops Cukierek przybliża dzieciom podstawowe mechanizmy popytu i podaży, a jednocześnie opowiada niezwykłą historię i pozwala świetnie się bawić. Kalkulacja i przemyślana strategia - to wszystko zapewnia dynamiczne rozgrywki. Gra powstała na podstawie książki jednego z najbardziej cenionych polskich pisarzy dla dzieci - Grzegorza Kasdpeke. Autorem gry jest Karol Madaj - twórca kultowej Kolejki. Patronat nad tytułem objęło Narodowe Centrum Kultury. Wiek 8+; liczba g...
Po sukcesiu CV, GRANNA propunje pełną humoru podróż przez stulecia. Gracze stają się strategami i przywódcami, rozwijającymi własną cywilizację. Mają do dyspozycji między innymi 90 oryginalnych kart rozkazów i pomysłów, ilustrowanych przez Piotra Sochę. Dobre pomysły to droga do szczęścia i zadowolenia. I tak jak w życiu – najlepiej jest mieć kogoś do pomocy. Innowacyjne technologie, niecodzienne wynalazki i inne rewolucje to kamienie milowe w rozwoju Twojej cywilizacji. Prze...
Jakie jest twoje życiowe motto? Czy opiera się ono na miłości, pasji czy też na pieniądzach? Stawiasz na znalezienie „drugiej połówki”, chcesz poświęcić się swojemu hobby, a może po prostu marzysz o bogactwie? MOTTO – kultowego autora gier Reinera Knizii – to dynamiczna i prosta gra Wydawnictwa GRANNA z 54 oryginalnie ilustrowanymi kartami. Wygra ten, kto dobierze odpowiednie karty i ułoży z nich najsilniejsze sekwencje. Tylko umiejętne ich połączenie może doprowadzić do zwyc...
Gra autorstwa Reinera Knizii, jednego z najbardziej cenionych i popularnych autorów gier na świecie. Dinozaury ruszają na łowy! Pomóż im przetrwać w pełnej niebezpieczeństw krainie. Czy Brachiozaur jest szybszy od Welociraptora? Czy Stegozaur jest większy od Triceratopsa? Każdy z dinozaurów ma silne i słabe strony. Ważne, aby dobrze dopasować je do sytuacji. Dokonuj mądrych wyborów, bo stawka jest wysoka - przetrwanie! Szybka, dynamiczna mechanika połączona z walorem edukacyj...
Interaktywna propozycja dla całej rodziny. Gra roku 2014 we Francji w kategorii gry zręcznościowe! Rzucaj jajkami w Liska Chytruska i przeganiaj go z okolic Twojego kurnika. Każdy celny strzał odsuwa od Ciebie niebezpieczeństwo. Jednak wystarczy jedno trafienie przeciwnika, by lis zawrócił! Kiedy Chytruskowi uda się zakraść do Twojego kurnika… Twoja kura podskoczy ze strachu, a Ty stracisz punkt! Wygra ten, kto doprowadzi przeciwnika do utraty 5 punktów! wiek:4+, liczba gracz...
„Dom / Wnętrze / Ogród” to kategoria, w której znaleźć możemy mnóstwo interesujących pozycji z wielu różnych dziedzin skoncentrowanych wokół życia i domu – zarówno jego wnętrza, jak i otoczenia. Książki te poświęcone są konkretnym zagadnieniom – mieszczą się tu publikacje, których tematem przewodnim jest projektowanie domu i wnętrza, czyli książki architektoniczne, oraz związane z dekoracją i aranżowaniem. Ponadto warto zwrócić uwagę na tytuły traktujące o roślinach – o projektowaniu ogrodu i pielęgnacji zieleni w domu. Nie zabraknie tu również pozycji dla pasjonatów, osób chcących rozpocząć lub rozwijać swoje hobby i spędzać czas w ciekawy sposób. Dział zawiera również poradniki, które pozwolą na zdobycie wiedzy z wielu ciekawych dziedzin oraz pomogą w doskonaleniu zawodowym i osobistym. W kategorii „Dom / wnętrze / ogród” odnaleźć można książki dla każdego miłośnika przyrody – początkującego, który dopiero uczy się „Jak nie zabić swoich roślin”, ale także tego, który chce się czegoś dowiedzieć o „Inteligencji kwiatów”. Wśród wielu pozycji znajdą się również te dla osób zainteresowanych minimalizmem, jak „Chcieć mniej” Katarzyny Kędzierskiej, autorki bloga Simplicite, dla zafascynowanych DIY, których zaciekawić mogą „Majsterki” Sylwii Czubkowskiej, Alicji Rzeczkowskiej i Barbary Sowy, czy dla fanów astrologii, jak przewodnik „Znaki. Spójrz w gwiazdy i odkryj siebie” Carolyne Faulkner. Swoje miejsce znalazły tu również pozycje dotyczące stylu życia, jak „Lawendowy dom”, w którym autorka Beata Lipov przedstawia swoje pomysły na życie – na piękny dom, dobrą kuchnię, wspaniałe przyjęcia, prezenty i wiele innych, czy też „Suma drobnych radości” Agnieszki Burskiej-Wojtkuńskiej, w której autorka tłumaczy, jak wieść zwyczajne życie i jednocześnie odnaleźć w nim szczęście.