Majówkowy Maraton Czytelniczy

Granna - książki, ebooki i audiobooki

Typ publikacji

Cena

Format

Wydawcy

Sortuj według:
Zyskujące popularność
    okładka Słońce i księżyc, Książka | Jacques Zeimet

    Spokój, rozważne planowanie i spryt pomogą ci przebyć długą drogę od zmierzchu do świtu. „Słońce i księżyc” to znakomita gra karciana, w której kolejne wschody i zachody słońca oraz księżyca prowadzą cię do zwycięstwa. Uważaj na rywali – karty zaćmienia mogą pokrzyżować ci plany! Magiczna atmosfera dnia i nocy Dynamiczna rozgrywka dla 2 lub 3 graczy Wariant drużynowy dla 4 graczy Zawartość: 68 kart gry 3 żetony Słońca 3 żetony Księżyca instrukcja Wiek graczy: 8...

    okładka Statki, Książka |

    okładka Faras, Książka |

    okładka Tangram Rysowanie kształtami, Książka |

    Tradycyjna chińska układanka, która została wymyślona trzy tysiące lat temu, ale wciąż zaskakuje i wciąga! Tysiące zagadek trzeba rozwiązać za pomocą tylko siedmiu klocków. Zawartość: 7 klocków instrukcja Wiek graczy 7+ Liczba graczy: 1-2

    okładka Mój pierwszy Quiz, Książka |

    okładka Inteligencja Państwo, miasto, rzeka, Książka |

    okładka Warcaby, Książka |

    Klasyczna gra strategiczna. Rozwija myślenie strategiczne i taktyczne. Proste zasady, wiele emocji! Wykaż się umiejętnością przewidywania: zbij wszystkie piony przeciwnika lub pozbaw go możliwości wykonania ruchu, blokując piony, które pozostały na planszy. Zawartość: plansza 24 piony instrukcja Wiek graczy: 6+ Liczba graczy: 2

    okładka Łap prosiaka, Książka |

    okładka Łap psiaka, Książka |

    okładka Słówka, Książka |

    Zapomnij o nudnym układzie jak z krzyżówki! Teraz Słówka wędrują we wszystkie strony! Gra w Słówka to lepsze niż krzyżówka. Nowa edycja kultowej gry ŁamiSłówka. Umiejętnie wykorzystuj słówka rywali i zdobywaj bonusowe punkty. Dwie różne plansze i dwa warianty gry - skracaj lub wydłużaj rozgrywkę. Słówka to wyjątkowa gra słowna, w której wyrazy układamy we wszystkich kierunkach. Gracze losują literki, umieszczone na sześciokątnych żetonach. Następnie tworzą z nich słowa, uk...

    okładka Domino Endo, Książka |

    Domino dla księżniczek zostało stworzone przy współpracy z firmą ENDO. Jest to gra kierowana przede wszystkim do dziewczynek. Wszystkie elementy Domina dla księżniczek zostały wykonane z trwałej i grubej tektury bezpiecznej dla dzieci. Szukaj cyfr, licz elementy, twórz ornamenty lub samodzielnie dobieraj pary. Pudełko zawiera 27 tafelków obrazkowych domina oraz instrukcję Liczna graczy: 1-4 Dla dzieci w wieku od 3 lat.

    okładka Mafia, Książka |

    W Spytown grasuje mafia. Bandyci terroryzują miasto i jego mieszkańców. Są doskonale przygotowani, działają w pełnej tajemnicy. Policja przystępuje do kontrataku. Do Spytown wysyła swoich najlepszych funkcjonariuszy, a w szeregi mafii wprowadza tajnego agenta. Czy stróżom prawa uda się rozbić gang? Czy mafiosom uda się wyeliminować wszystkich policjantów? Zaczyna się niezwykle niebezpieczna rozgrywka. MAFIA to wciągająca gra psychologiczna oparta na schemacie popularnej gry ...

    okładka Boso albo w ostrogach Postacie dzieci w strojach z całego świata, Książka |

    Sombrero czy melonik, kierpce czy mokasyny? A może na bosaka? Poncho albo sari, góral czy kowboj? Dżinsy czy spódniczka z rafii? Na obrazkach znajdziecie wiele przepięknych strojów z całego świata. W naszej grze półnaga Tahitanka spotyka otulonego w futra Eskimosa, a waleczny samuraj wkłada szkocką spódniczkę. Dzieci mogą układać poszczególne elementy jak układankę, mogą też zagrać w trzy różne warianty gry z kostką. Zawartość pudełka: - 64 karty, które tworzą 16 portretów d...

    okładka Superfarmer z Rancha, Książka |

    Gra edukacyjna o fascynującej historii, powstała w czasach II wojny światowej w okupowanej Warszawie. Nosiła wówczas nazwę Hodowla Zwierzątek. Stworzona przez wybitnego polskiego matematyka – profesora Karola Borsuka. Licz i wymieniaj zwierzaki w swoim stadzie. Ostrożnie szacuj ryzyko i zostań Superfarmerem! Gra rozwija umiejętności matematyczne. Uczy najmłodszych graczy sztuki przewidywania i podstaw ekonomii. Światowy hit! Prawie milion egzemplarzy w rękach zadowolonych kli...

    okładka Misiowe Puzelki, Książka |

    Najmłodsze dzieci mogą układać swoje pierwsze puzelki, nieco starsze będą wolały zagrać w grę z kostkami. Zawartość pudełka: - 6 puzzli, każdy z wizerunkiem innego misia - 2 kostki - instrukcja Wiek graczy: 3-7 Liczba graczy: 1-4

    okładka Nowe zagadki Smoka Obiboka, Książka | Bartkowicz Marek

    Gra zawiera 135 kart, na których po jednej stronie znajdują się rymowane zagadki, a po drugiej kolorowe ilustracje-odpowiedzi. W nagrodę za prawidłowo rozwiązaną zagadkę dzieci otrzymują element puzzla. Gra ta: - Dostarcza doskonałej rozrywki - Uczy logicznego myślenia - Wzbogaca zasób słów dziecka Zawartość pudełka: - 135 kart z zagadkami - 6 puzzli z portretami Smoka Obiboka - instrukcja Wiek graczy: 4-7 Liczba graczy: 1-6

    okładka Zagadki Smoka Obiboka, Książka | Bartkowicz Marek

    Gra zawiera 135 kart, na których po jednej stronie znajdują się rymowane zagadki, a po drugiej kolorowe ilustracje-odpowiedzi. W nagrodę za prawidłowo rozwiązaną zagadkę dzieci otrzymują żeton pasujący do obrazka. Gra ta: - dostarcza doskonałej rozrywki - uczy logicznego myślenia - wzbogaca zasób słów dziecka Zawartość opakowania: 135 kart z zagadkami 6 plansz 36 żetonów instrukcja Wiek graczy: 4-7 Liczba graczy: 1-6

    okładka Figuraki, Książka |

    Wiek graczy: 3-7 Liczba graczy: 1-4 W trakcie gry dzieci uczą się rozpoznawać figury geometryczne koło, kwadrat, trójkąt i prostokąt. Figury występują w sześciu kolorach. W trakcie gry dzieci rzucają dwoma kostkami. Zawartość pudełka: 4 dwustronne plansze 72 kolorowe elementy kostka z kolorowymi oczkami kostka z figurami geometrycznymi instrukcja 2 szablony do odrysowywania.

    okładka Kot w worku, Książka |

    Czy to kot czy gruszka, rybka czy kaczuszka? Lepiej sprawdzić, co jest w worku Tak przysłowie stare uczy Warto wiedzieć: kot czy nie kot Na dnie worka mruczy By Cię ktoś nie wywiódł w pole Potrenować nie zawadzi Zagraj z Granną w Kota w worku Smok Obibok radzi Zawartość opakowania: 9 dwustronnych plansz 27 obrazków 30 pionków Woreczek Instrukcja Wiek graczy: 3-8 lat Liczba graczy: 1-6

    okładka Nos w Nos Gra w zapachy, Książka |

    WĘCH to jeden z pięciu zmysłów. Ten, który pozwala nam rozpoznawać zapachy. Jaki zapach najbardziej lubisz? Zapach kwiatów, zapach ciasta czy zapach choinki? A może zapach smażonej kiełbaski? Nie lubimy zwykle zapachu spalin, brudnego ubrania i nieświeżego jedzenia. Takie zapachy nawet nazywamy inaczej – mówimy czasem smród. Albo fetor. Człowiek kocha piękne zapachy i unika brzydkich zapachów. Niektóre – zamknięte w butelkach i pudełeczkach są bardzo, bardzo drogie. Na przyk...

    okładka Rancho Gra rodzinna, Książka |

    Gra rodzinna dla 2-6 osób w wieku powyżej 7 lat. Rancho to kontynuacja Superfarmera - bestsellerowej gry z niezwykłą historią. Rancho to propozycja dla zaawansowanych graczy, dająca więcej możliwości decyzyjnych. Zapraszamy do gry miłośników Superfarmera oraz tych, którzy jego odkrycie mają jeszcze przed sobą. Zawartość opakowania: plansza 102 żetony zwierząt 6 figurek psów 2 dwunastościenne kostki sześcienna kostka kolorowe krążki instrukcja.

    okładka Rodzinki Jak rosną zwierzęta?, Książka |

    Każde zwierzątko ma mamę i tatę. Najpierw jest dzieckiem, potem rośnie, zmienia się i samo staje się mamą albo tatą... Obrazki umieszczone w pudełku przedstawiają kolejne etapy rozwoju ośmiu gatunków zwierząt. Młodszym dzieciom proponujemy układankę, starszym - ciekawą, dynamiczną grę. Zapraszamy do zabawy. Zawartość pudełka: 48 kartoników do gry 8 kart centralnych obrazek Zwierzęta w środowisku kolorowa instrukcja i ilustrowany komentarz zoologa. Gra dla 1-4 graczy, w wiek...

    okładka Smart Magiczny Las, Książka |

    Wymyśl, w jakiej konfiguracji ułożyć wszystkie 9 elementów na planszy magnetycznej! 48 zadań oraz 1001 możliwych rozwiązań od najprostszych do najtrudniejszych Wyjątkowa łamigłówka logiczna dla graczy w każdym wieku.

    okładka Gra w pary 2 x 2 Uczy od niechcenia tabliczki mnożenia, Książka |

    Oto jedyna w swoim rodzaju gra w pary. Bohaterami ilustracji są kolorowe liczby. Gra dostarcza emocjonującej rozrywki i niespodziewanych efektów komicznych, a jednocześnie... nawet najbardziej opornych nauczy tabliczki mnożenia! Reguły gry są podobne do Memo. Zawartość pudełka: 38 kartoników z działaniami tabliczki mnożenia 38 kartoników z wynikami działań tabliczki mnożenia 1 element zapasowy plansza - tabliczka mnożenia instrukcja Gra dla 1-6 graczy, w wieku powyżej lat ...