Była sobie Ziemia to familijna gra planszowa z elementami quizu. To spora dawka wiedzy na temat ochrony środowiska. Budowanie ekologicznego miasta, segregacja odpadów i troska o zdrowie mieszkańców. Do tego pojedynki, zdobywanie certyfikatów, transakcje handlowe. Gra w ciekawy i atrakcyjny dla dziecka sposób uczy odpowiedzialności za środowisko, w którym żyjemy. Gra od 7 roku życia.
Sprawdź swoją wiedzę i poddaj się losowi w grze „Było sobie życie - Quiz z kołem fortuny”. Reguły są proste: wprowadzając w ruch koło fortuny, gracz zaciska kciuki i czeka na szczęśliwy traf - od koła fortuny zależy bowiem, czy poprawna odpowiedź na pytanie będzie warta 1 czy 2 punkty. Rodzaj pytania, jakie można wylosować to nie wszystko. Dodatkowo wskazówka koła fortuny może trafić na pola z wirusem, mistrzem, bakterią lub leukocytem. Ich znaczenia możesz poznać już dziś! ...
W grze „Było sobie życie - Atak wirusów” gracze spotykają się po dwóch stronach barykady. Jeden z nich wciela się w atakujące wirusy i bakterie, a drugi w niestrudzonego obrońcę ludzkiego organizmu. Do zdobycia mają 5 głównych narządów. Aby zwyciężyć, każdy z graczy musi prawidłowo odpowiadać na pytania, wybierając jednocześnie najbardziej efektywną strategię. Wygrywa ten z graczy, który zdobędzie więcej punktów. Liczba graczy: 2-5 Wiek graczy: 7+
Euro 2016 startuje, więc i ty powalcz swoją drużyną o zwycięstwo! Wciel się w rolę trenera – ustaw swoich piłkarzy, opracuj strategię i graj! Jaka będzie twoja taktyka? Gra szybką piłką czy długie podania? Football Cup to ekscytująca gra, w której nie ma faworytów, a wszystko zależy od twojej strategii. Grę poleca Michał Pol
Celem gry jest zebranie 3 żetonów Hello Maestro. By zdobyć 1 żeton Hello Maestro, trzeba złapać tyle bakterii i wirusów, by na tabliczce Wielki Leukocyt nie pozostało ani jedno wolne miejsce. Gdy wszystkie miejsca są zajęte, Wielki Leukocyt pożera wszystkie znajdujące się tam bakterie i wirusy, a gracz pobiera z banku 1 żeton Hello Maestro. Żetony wracają na stół, a gracze kontynuują pościg, by na pewno zapełnić tabliczkę. W pudełku znajduje się: - plansza 37x37 cm, - 4 pion...
Celem gry jest złapanie sześciu pionków z wizerunkami szkodliwych dla organizmu bakterii, wirusów lub toksyn. Pionki te korespondują kolorystycznie z kółkami na wybranej przez gracza tabliczce. Zwycięzcą jest gracz, który pierwszy zapełni swoją tabliczkę. PUDEŁKO ZAWIERA: tabliczka z Mistrzem i obrotową strzałką 24 pionki z postaciami różnych bakterii, wirusów i toksyn 4 tabliczki z kolorowymi polami instrukcja 2-4 graczy Wiek: 3+
Gra quizowa „Było sobie życie - Pojedynki mistrzów” to znakomita okazja do sprawdzenia wiedzy na temat ludzkiego organizmu. Gracz sam decyduje, czy będzie odpowiadał na łatwe, czy trudne pytania. Odpowiadając na pytania łatwe, gracz kompletuje jeden z wybranych układów. Jeżeli udzieli poprawnej odpowiedzi na trudne pytanie, może wówczas pomieszać szyki jednemu z przeciwników. Zwycięża ten, który pierwszy dopasuje elementy swojej układanki - zostaje mianowany Mistrzem, a zdoby...
Gra planszowa (wersja kompakt) to siostrzana wersja dużej gry o tym samym tytule w mniejszym opakowaniu. Sprawdź swoją wiedzę na temat zdrowia i ludzkiego organizmu. Wygrasz, gdy zbierzesz komplet żetonów z wizerunkiem Hemo. Zawartość pudełka plansza kostka do gry 4 pionki do wyboru 38 kart Pytania łatwe 38 kart Pytania trudne 30 kart Szansa/Pech 28 żetonów Leukocyt 28 żetonów Lekarstwa 46 żetonów Globinka 16 żetonów Hemo 4 detektory odpowiedzi 4 karty przelicznik instrukcja...
„Historia Świata według Wredniaka” to gra karciana dla 3 do 6 graczy, których zadaniem jest poprawne odtworzenie losów ludzkości. Czy zastanawialiście się kiedyś, jak wyglądałby świat pogrążony w historycznym chaosie? Spójrzcie, Krzysztof Kolumb właśnie ubiegł Marco Polo w drodze do Chin, a Juliusz Cezar z podziwem spogląda na ostatnie sukcesy Solidarności… a to dopiero początek! Bądźcie czujni, bo to jeden z Was odpowiada za ten bałagan i planuje kolejne działania. Czy wspól...
Edukacyjna gra planszowa. Celem gry jest zebranie kompletnego Łańcucha Przeżycia, na który składają się 4 żetony: Wezwanie pomocy, Resuscytacja, Defibrylator, Pomoc służb ratunkowych wraz z hospitalizacją. Można tego dokonać, wymieniając żetony Globinka oraz Tlenio zgodnie z kartą Przelicznik. By otrzymać żetony Globinka oraz Tlenio, wy- starczy udzielać prawidłowych odpowiedzi na pytania znajdujące się na kartach (1 żeton za 1 odpowiedź). Żetony Globinka i Tlenio można równi...
Celem gry jest ułożenie przez graczy obrazka ze scenką Mistrza pilnującego więźniów w klatce. Zwycięzcą gry jest gracz, który w momencie ułożenia obrazka ma największą liczbę kompletnych wirusów, bakterii lub toksyn. PUDEŁKO ZAWIERA: 24 pary kafli z postaciami bakterii, wirusów i toksyn 9 kafli składających się na obrazek Mistrza 7 kafli z rysunkiem więźniów 5 kafli z obrazkiem pustej klatki instrukcja 2-4 graczy Wiek: 4+
Edukacyjna gra planszowa „Byli sobie podróżnicy” to emocjonująca zabawa, w której możesz sprawdzić swoją wiedzę na temat historii rozwoju czlowieka. Celem gry jest odkrycie miejsca, w którym został ukryty mityczny skarb. By tego dokonać wybierasz jeden z czterech statków i ruszasz na morską wyprawę (do wyboru statki w formie puzzli 3D). Pierwsze zadanie, jakie musisz wykonac to odnalezienie i zrekonstruowanie zagubionej mapy. Jej części, zostały ukryte w butelkach, które pływ...
Edukacyjna gra planszowa „Było sobie życie” to emocjonująca zabawa, w której możesz sprawdzić swoją wiedzę na temat zdrowia i ludzkiego organizmu. Cel gry jest prosty: trzeba jak najszybciej zebrać komplet żetonów z wizerunkiem Hemo. Żeby tego dokonać: - prawidłowo odpowiadaj na pytania, - broń się przed atakami wirusa, wykorzystuj możliwości, jakie daje pole Szansa, nie poddawaj się, gdy trafisz na pole Pech. Cały czas miej się na baczności. Jeżeli jesteś pewny swego, nie bó...
By wystartować, przenosimy się 2 miliony lat wstecz. Wędrujemy przez czasy prehistoryczne i starożytne do średniowiecza, potem renesansu, by przez XVIII i XIX wiek wkroczyć w czasy nam współczesne. Podczas wędrówki poznajemy zwyczaje ludzi z minionych epok, walczymy z atakującym niespodziewanie zbójem, ścieramy się w pojedynkach. Trzeba wiele sprytu, pomysłowości i oczywiście inteligencji, by okazać się lepszym od innych. Jak zawsze, możesz liczyć na pomoc Mistrza. Zawartoś...
Dom / Moda / Hobby” to obszerna grupa publikacji z podkategoriami: „Dom / Wnętrze / Ogród”, „Kolorowanki” oraz „Moda i styl”. Znaleźć tu można książki z licznych dziedzin związanych ze spędzaniem wolnego czasu, zbiory porad, wskazówek i myśli mających pomóc w różnorodnych czynnościach. Obok tego znajdują się tutaj publikacje odkrywające nowe, nieznane jeszcze światy, pozwalające dostrzec rzeczywistość czyimiś oczami, książki o modzie, stylu życia, kuchni, podróżach, ogrodach oraz wszelakich zainteresowaniach. W kategorii „Dom / Moda / Hobby” odnaleźć można zarówno pozycje dla zupełnych laików, osób, które chcą poznać coś nowego, jak i dla miłośników, znawców, tych, którzy chcą pogłębić swoją wiedzę w danej dziedzinie. Czytelnicy trafią tu na publikacje z zakresu stylu życia, np. „Życie zero waste” Katarzyny Wągrowskiej, która pokazuje, że zero waste to droga do lepszego funkcjonowania w świecie, czy książkę Agnieszki Maciąg „Rozmaryn i róże. Podróż do samej siebie” pełną przemyśleń i inspiracji dotyczących wewnętrznego rozwoju. W kategorii „Dom / Moda / Hobby” nie zabraknie również tematyki podróżniczej, np. „Życie stewardessy, czyli o tym, jak mierzyć wysoko i przekraczać granice” Marii Kuczyńskiej, która opowiada o pracy na pokładzie samolotu, ale również o własnym życiu, czy „Przesunąć horyzont” dziennikarki i podróżniczki Martyny Wojciechowskiej, która pisze nie tylko o wysokich górach, ale także o tym, że warto mieć cele, dążyć do ich realizacji i wyznaczać sobie kolejne. Odnaleźć tu możemy również takie tytuły jak: „Życie pszczół” Maurice’a Maeterlincka, „ABC szachów” Michała Wodzyńskiego, „Survival po polsku. Początek” Krzysztofa Kwiatkowskiego, „Zioła w domowym ogrodzie” Moniki Fijołek czy „Vegenerata bieg przez kuchnię” Przemysława Ignaszewskiego.