SYLABOMANIA - połącz sylaby w pary aby powstał wyraz. Układanka i gra planszowa dla dzieci w wieku 5-9 lat. Gra planszowa: gracze kolejno rzucają kostką i zmierzają w kierunku Mety, a po drodze wykonują polecenia przypisane do Pól Zdarzen. Układanka: do obrazka należy dopasować odpowiednie sylaby aby powstał wyraz. Podczas zabawy dzieci kształcą umiejętności ważne w nauce czytania i pisania. Rozwijają analizę i syntezę wzrokową. Gra pomocna w nauczaniu początkowym. Również p...
Układanka zawiera 6 plansz przedstawiających różne zawody: Policjant, Strażak, Malarz, Lekarz, Kucharz, Fryzjer. Do każdej planszy należy dołączyć 6 odpowiednich puzzli – atrybutów, które kojarzą się z danym zawodem. Rekomendowany wiek: 4 lata. Podczas zabawy dzieci rozwijają pamięć, uwagę i spostrzegawczość .
8 historyjek obrazkowych przedstawiających 8 różnych zachowań, które niosą ze sobą niepożądany skutek: W łazience, Kontakt elektryczny, Na schodach, Przy oknie, W kuchni, Talerz, Na regale, Żelazko. Należy dobrać odpowiednio 3 obrazki, które poprawnie ułożone pokażą historyjkę: - złe zachowanie – skutek jaki wynika z tego zachowania – jak poprawnie powinno się zachować dziecko. Rekomendowany wiek: 4 lata. Historyjki przyczynowo – skutkowe muszą być ułożone w odpowiedniej ko...
8 historyjek obrazkowych przedstawiających 8 różnych zachowań, które niosą ze sobą niepożądany skutek:Przejście dla pieszych, Fotelik samochodowy, Lodowisko, Ognisko, Proca, Łyżworolki, Nad rzeką, Piłka. Należy dobrać odpowiednio 3 obrazki, które poprawnie ułożone pokażą historyjkę: - złe zachowanie – skutek jaki wynika z tego zachowania – jak poprawnie powinno się zachować dziecko. Rekomendowany wiek: 4 lata. Historyjki przyczynowo – skutkowe muszą być ułożone w odpowiednie...
Układanka zawiera 6 plansz przedstawiających miejsca publiczne: Teatr, Szpital, Szkoła, Sklep, Restauracja, Poczta. Do każdej planszy należy dołączyć 6 odpowiednich puzzli – przedmiotów, które kojarzą się z danym miejscem. Rekomendowany wiek: 4 lata. Podczas zabawy dzieci rozwijają pamięć, uwagę i spostrzegawczość .
Spinki to układanki edukacyjne przeznaczone dla dzieci w wieku przedszkolnym, w których należy skojarzyć odpowiednie elementy i spiąć je w pary. SPINKI składają się z 24 elementów, czyli z 12 par puzzli. SPINKI – cyfry: łączymy w pary ilość zwierzątek i cyfrę, która jest równowartością tych zwierzątek.
Spinki układanki edukacyjne przeznaczone dla dzieci w wieku przedszkolnym, w których należy skojarzyć odpowiednie elementy i spiąć je w pary. SPINKI składają się z 24 elementów, czyli z 12 par puzzli. SPINKI – dodawanie, odejmowanie: dodajemy lub odejmujemy zwierzątka i dołączamy cyfrę, która jest wynikiem wykonanego działania.
Gra dla 2-4 graczy od lat 12-tu. Strategiczna gra planszowa, w której można stać się Agentem Tomkiem, lub Agentem Jamesem. Każdy Gracz otrzymuje ściśle tajne zadanie. Na pięciu planszach znajdują się ważne miejsca takie jak Więzienie, Sejf, Bank: tam trzeba dotrzeć aby wykonać część zadań. W miejscach tych mogą być ukryte być Tajne Dokumenty, Kasa, można tam również znaleźć Zdrajcę albo trafić na Informatora. Zadania wymagają specjalistycznych umiejętności i sprzętu. W...
Dwie gry planszowe dla dzieci w wieku 6-10 lat. To idealne uzupełnienie szkolnego nauczania z zakresu matematyki. Gry wymagają używania terminologii związanej z matematyką. Maja na celu ukształtowanie pojęcia liczby, odróżnianie znaków matematycznych oraz doskonalenie techniki rachunkowej. Podczas zabawy dzieci rozwiązują na planszy działania matematyczne. Każdy prawidłowy wynik to przesunięcie pionka na planszy bliżej Mety.
Gra edukacyjna dla dzieci w wieku 6 – 9 lat. W trakcie zabawy dzieci rozwijają swoją wiedzę matematyczną z zakresu programu zerówki i nauczania początkowego szkoły podstawowej. Na 12-tu planszach umieszczone są 192 zadania z różnych działów matematycznych. Należy skojarzyć ze sobą dwa punkty dotykając jednocześnie dwoma długopisami. Przy prawidłowej odpowiedzi zapali się lampka.
Gra dla 2 do 4 graczy w wieku od 5-u lat. Dzieci odchudzają głodomora o imieniu Dietek. Karty z potrawami i produktami służą do układania diety. Na planszach – stołach należy odnaleźć produkty z ułożonej diety. Waga pomaga sprawdzić czy Dietek tyje, czy chudnie. Jeżeli przygotowana dieta jest nieskuteczna – można ją zmienić. W tym pomogą dodatkowe plansze boczne „Zmiana diety” i „Hipermarket”. Można też Dietka wysłać na siłownię lub pozwolić mu wylegiwać się na kanapie przed...
Szachy – gra planszowa zaliczana do rodziny gier strategicznych. Partia szachowa rozgrywana jest przez dwóch graczy na planszy zwanej szachownicą, która składa się z 64 równej wielkości kwadratowych pól, na przemian jasnych i ciemnych. Umieszcza się ją pomiędzy dwoma przeciwnikami w taki sposób, aby narożne pole po prawej ręce każdego z zawodników było białe. Przeciwnicy dysponują zestawami bierek w odmiennych kolorach.
Warcaby to gra planszowa dla dwóch graczy. Przebieg gry odbywa się na ciemnych polach planszy przy użyciu 12 białych i 12 czarnych pionów. Celem gry jest zbicie jak największej liczby pionów przeciwnika, lub takie ich zablokowanie , aby przeciwnik nie mógł wykonać żadnego ruchu. Młynek dziesiątkowy to gra przeznaczona dla dwóch graczy. Gra polega na tworzeniu młynków i eliminowaniu z gry pionów przeciwnika. Młynek jest to ustawienie w jednym rzędzie 3 pionów należących do j...
Gra strategiczna dla 2-4 graczy w wieku 5+ lat. Na pięciu planszach znajdują się drogi, które prowadzą w tajemnicze miejsca. Nie zawsze krótsza droga prowadzi szybciej do celu. Każdy sam decyduje, którą drogę wybierze. Na oznaczonych polach gracze losują karty z Dobrą Mocą - pole żółte, lub z Mocą Złą – pola fioletowe, lub kartę SMOK – pole czerwone. Wykorzystane Karty odkładamy na spód odpowiedniego stosu. Wygrywa graczy, który zbierze najwięcej Dobrej Mocy.
CHIŃCZYK - gra rodzinna dla 2-4 graczy. Zawodnicy wybierają pionki, rozkładają planszę i ustawiają pionki na planszy, każdy w swojej bazie. Przy pomocy kostki gracze ustalają kolejność wykonywania ruchów – kto uzyska największą ilość punktów rozpoczyna grę. Cel gry to przeprowadzenie wszystkich czterech pionków z bazy do domu. HALMA gwiaździsta - gra rodzinna dla 2-3 graczy. Halma znaczy skakać. Każdy gracz wybiera komplet 15 pionków i ustawia je na wyznaczonych polach na pla...
Gra planszowa przeznaczona dla 2-5 graczy w wieku od 12-u lat. Wyścig szczurów w Korporacji - to nie przelewki. Aby wspiąć się na sam szczyt wieżowca KORPO S.A. w Mordorze należy uzyskać jak najwięcej punktów Prestiżu. W tym celu gracze zbierają Karty Atrybutów Stopnia I, II, III i Stopnia TOP. Wygrywa ten, kto zdobędzie najwięcej punktów.
KONIK MORSKI - Strategiczna gra planszowa dla 2-4 graczy w wieku od 5 lat. Gracze poruszają się po czterech planszach. Po drodze zbierają żetony, dzięki którym mogą szybciej dotrzeć do Czarnej Perły. Zdobywają też kartoniki z punktami, które służą do rozbudowy plansz osobistych z Konikiem Morskim. Celem gry jest dopłynięcie do Czarnej Perły, która znajduje się na planszy nr 4, a także zebranie jak największej ilości punktów na planszy osobistej.
Gra przeznaczona dla 2-4 graczy/zespołów. Gra polega na wykonywaniu działań matematycznych za pomocą kamieni, na których wydrukowane są liczby. Celem gry jest zdobycie jak największej ilości punktów. Punkty zdobywamy za ułożone działania matematyczne. Liczba umieszczona na kamieniach jest wartością zdobytych punktów. W zależności od ułożonego działania i umieszczenia go na planszy, można zdobyć różną ilość punktów.
Gra planszowa przeznaczona dla 2-7 graczy. Jak żyć? Wcale łatwo nie jest, ale na pewno każdy robi wszystko, co w jego mocy aby dotrwać do pierwszego. O co chodzi w tej grze? Jak w życiu... dotrwać do pierwszego, znaleźć pracę i jako-tako ustawić się w życiu. Czyli kupić dom, mieć pracę i nie mieć kredytu. Nierealne? Sprawdźmy. Tylko prawdziwy zwycięzca będzie umiał to osiągnąć!
„Dom / Wnętrze / Ogród” to kategoria, w której znaleźć możemy mnóstwo interesujących pozycji z wielu różnych dziedzin skoncentrowanych wokół życia i domu – zarówno jego wnętrza, jak i otoczenia. Książki te poświęcone są konkretnym zagadnieniom – mieszczą się tu publikacje, których tematem przewodnim jest projektowanie domu i wnętrza, czyli książki architektoniczne, oraz związane z dekoracją i aranżowaniem. Ponadto warto zwrócić uwagę na tytuły traktujące o roślinach – o projektowaniu ogrodu i pielęgnacji zieleni w domu. Nie zabraknie tu również pozycji dla pasjonatów, osób chcących rozpocząć lub rozwijać swoje hobby i spędzać czas w ciekawy sposób. Dział zawiera również poradniki, które pozwolą na zdobycie wiedzy z wielu ciekawych dziedzin oraz pomogą w doskonaleniu zawodowym i osobistym. W kategorii „Dom / wnętrze / ogród” odnaleźć można książki dla każdego miłośnika przyrody – początkującego, który dopiero uczy się „Jak nie zabić swoich roślin”, ale także tego, który chce się czegoś dowiedzieć o „Inteligencji kwiatów”. Wśród wielu pozycji znajdą się również te dla osób zainteresowanych minimalizmem, jak „Chcieć mniej” Katarzyny Kędzierskiej, autorki bloga Simplicite, dla zafascynowanych DIY, których zaciekawić mogą „Majsterki” Sylwii Czubkowskiej, Alicji Rzeczkowskiej i Barbary Sowy, czy dla fanów astrologii, jak przewodnik „Znaki. Spójrz w gwiazdy i odkryj siebie” Carolyne Faulkner. Swoje miejsce znalazły tu również pozycje dotyczące stylu życia, jak „Lawendowy dom”, w którym autorka Beata Lipov przedstawia swoje pomysły na życie – na piękny dom, dobrą kuchnię, wspaniałe przyjęcia, prezenty i wiele innych, czy też „Suma drobnych radości” Agnieszki Burskiej-Wojtkuńskiej, w której autorka tłumaczy, jak wieść zwyczajne życie i jednocześnie odnaleźć w nim szczęście.