Zygzak McQueen jest gotowy do akcji. Jak długo wytrzyma, zanim dojdzie do kraksy? Wyłóż kartę z numerkiem, a następnie naciśnij elektronicznego Zygzaka odpowiednią liczbę razy, aby zwiększyć obroty jego silnika. Jeśli usłyszysz dźwięk kraksy, odpadasz z gry! Gra zawiera dwie wyjątkowe karty: Przekazanie kart – każdy oddaje wszystkie swoje karty graczowi po lewej stronie! Okrążenie – jeśli wyłożysz tę kartę, wszyscy gracze naciskają kolejno Zygzaka, aż któryś z nich odpadnie z...
Jedna zasada, nieograniczone możliwości! Łatwa do nauki i idealna gra rodzinna. Nauka gry Blokus zajmuje mniej niż minutę, ale gra stanowi wyzwanie dla całej rodziny! Każdy z graczy otrzymuje 21 elementów i po kolei umieszcza je na planszy. Każdy element musi dotykać innego elementu w tym samym kolorze, ale tylko narożnikiem. Podbij planszę. Strategicznie blokuj swoich przeciwników i wyłóż wszystkie elementy, zanim zabraknie miejsca! Zawartość: 84 elementy plansza do gry in...
Wszyscy gracze muszą ze sobą współpracować, aby odnaleźć ukryte klejnoty i uciec z domu, zanim stanie się całkiem nawiedzony. Ale uważajcie, bo duchy niechętnie rozstają się ze swoimi skarbami! Zawartość -plansza do gry 4 pionki poszukiwaczy 19 kart 24 pionki duchów 6 figurek upiorów 1 kostka poruszania się 2 kostki walki 8 klejnotów Wiek graczy: 8+ Liczba graczy: 2-4 Czas rozgrywki: 30 minut
Raz, dwa, trzy! Zagraj w karty, nie zrób prrr... Naciśnij Pana Pierdzioszka tyle razy, ile wskazuje cyfra na wyłożonej przez Ciebie karcie. Z każdym naciśnięciem rośnie w nim ciśnienie! Odpadasz, jeśli to przez Ciebie zrobi prrr. Wygrywa gracz, który najdłużej utrzyma się w grze! Ta wspaniała gra dla dzieci zapewni mnóstwo emocji i dobrej zabawy! W zestawie: Pan Pierdzioszek 56 kart zasady gry. Gra dla 2-6 graczy, w wieku 5+
Dwie wspaniałe gry słowne w jednej: SŁOWA I OBRAZKI - młodsze dzieci, bawiąc się, łączą litery na planszy, a obrazki pomagają wymyślać słowa. KOLORY I ŻETONY - starsze dzieci same układają słowa i próbują zestawić literki na kolorowych premiowych polach. Wiek: 6-10+ Liczba graczy: 2-4 Zawartość: dwustronna plansza do gry 84 płytki z literami w tym dwie puste płytki 30 niebieskich żetonów worek na płytki instrukcja.
Podstawowa, najbardziej popularna wersja gry, w której LICZY SIĘ KAŻDE SŁOWO!™ Klasyczna gra w Scrabble® polega na wymyślaniu powiązanych ze sobą słów i układaniu ich na planszy w sposób przypominający krzyżówkę. Słowa układa się z płytek z literami o różnej wartości punktowej, a wygrywa ten, kto za ułożone słowa zdobędzie najwięcej punktów. Prawdziwym wyzwaniem jest układanie słów na tych polach planszy, na których można dostać premię i uzyskać najwyższą punktację! Wiek gra...
Gra karciana, składająca się ze 108 kart w 4 różnych kolorach oraz kart akcji. Celem gry jest jak najszybsze pozbycie się kart w każdej rundzie i zdobycie punktów za karty, które zostały w rękach innych graczy. Zwycięża gracz, który jako pierwszy zdobędzie 500 punktów. Po wyłożeniu przedostatniej karty gracz musi krzyknąć „UNO”, tzn. „jeden”. Jeśli nie krzyknie i zostanie „przyłapany”, bierze kolejne karty.
Dzięki praktycznej i kompaktowej planszy z możliwością blokowania płytek w miejscu ta wersja Scrabble™ będzie idealnym towarzyszem podróży – w samochodzie, pociągu, samolocie… ale także na górskim szczycie lub słonecznej plaży! Zintegrowane przesuwane suwaki pomogą Wam szybko podliczyć punkty, grę można także bez problemu przerwać w każdym momencie i zachować ustawienia, po prostu składając planszę. Dajcie się porwać przygodzie – tej intelektualnej też! Wiek graczy:10+ Liczb...
Klasyczna gra w Scrabble® polega na wymyślaniu powiązanych ze sobą słów i układaniu ich na planszy w sposób przypominający krzyżówkę. Słowa układa się z płytek z literami o różnej wartości punktowej, a wygrywa ten, kto za ułożone słowa zdobędzie najwięcej punktów. Prawdziwym wyzwaniem jest układanie słów na tych polach planszy, na których można dostać premię i uzyskać najwyższą punktację! Wiek graczy: 10+ Liczba graczy: 2 – 4.
Dom / Moda / Hobby” to obszerna grupa publikacji z podkategoriami: „Dom / Wnętrze / Ogród”, „Kolorowanki” oraz „Moda i styl”. Znaleźć tu można książki z licznych dziedzin związanych ze spędzaniem wolnego czasu, zbiory porad, wskazówek i myśli mających pomóc w różnorodnych czynnościach. Obok tego znajdują się tutaj publikacje odkrywające nowe, nieznane jeszcze światy, pozwalające dostrzec rzeczywistość czyimiś oczami, książki o modzie, stylu życia, kuchni, podróżach, ogrodach oraz wszelakich zainteresowaniach. W kategorii „Dom / Moda / Hobby” odnaleźć można zarówno pozycje dla zupełnych laików, osób, które chcą poznać coś nowego, jak i dla miłośników, znawców, tych, którzy chcą pogłębić swoją wiedzę w danej dziedzinie. Czytelnicy trafią tu na publikacje z zakresu stylu życia, np. „Życie zero waste” Katarzyny Wągrowskiej, która pokazuje, że zero waste to droga do lepszego funkcjonowania w świecie, czy książkę Agnieszki Maciąg „Rozmaryn i róże. Podróż do samej siebie” pełną przemyśleń i inspiracji dotyczących wewnętrznego rozwoju. W kategorii „Dom / Moda / Hobby” nie zabraknie również tematyki podróżniczej, np. „Życie stewardessy, czyli o tym, jak mierzyć wysoko i przekraczać granice” Marii Kuczyńskiej, która opowiada o pracy na pokładzie samolotu, ale również o własnym życiu, czy „Przesunąć horyzont” dziennikarki i podróżniczki Martyny Wojciechowskiej, która pisze nie tylko o wysokich górach, ale także o tym, że warto mieć cele, dążyć do ich realizacji i wyznaczać sobie kolejne. Odnaleźć tu możemy również takie tytuły jak: „Życie pszczół” Maurice’a Maeterlincka, „ABC szachów” Michała Wodzyńskiego, „Survival po polsku. Początek” Krzysztofa Kwiatkowskiego, „Zioła w domowym ogrodzie” Moniki Fijołek czy „Vegenerata bieg przez kuchnię” Przemysława Ignaszewskiego.