Konwój to gra karciana dla dwóch graczy, której akcja rozgrywa się w postapokaliptycznym świecie Neuroshimy, znanym z takich gier jakNeuroshima Hex, 51. Stan, czy Nowa Era, świecie, w którym ludzkość walczy z armią Molocha, napierającą od północy bezlitosną, rosnącą z każdym dniem konstrukcją zamieniającą świat w gigantyczną automatyczną fabrykę, w której nie ma miejsca na ludzi. Konwój jest grą asymetryczną – jeden z graczy kieruje tytułowym konwojem potężnych maszyn Molocha...
Pierwszy dodatek frakcyjny do gry Osadnicy Narodziny Imperium. Mieszkańcy Atlantydy wprowadzają do świata gry naukę i technologię, dzięki którym poszczególne budowle zaczynają funkcjonować znacznie lepiej i wydajniej. Wraz z Atlantydami pojawia się nowe dobro w świecie Osadników – Technologia – które może być użyte w wybranych kartach frakcyjnych lub w kartach zwykłych budynków ulepszając ich działanie. Atlantydzi zmuszeni są znaleźć efektywny sposób na zdobywania punktów, bo...
Łowcy to zupełnie nowa frakcja w świecie Tezeusza, która posługuje się nieczystymi zagraniami aby pozostać w cieniu i zaatakować z ukrycia. Ich zdolności pozwalają na podkradanie kart bonusowych, żetonów ulepszeń, hackowanie kart przeciwników dla własnych korzyści oraz zdalne aktywowanie swoich kart. Łowcy zostali zaprojektowani we współpracy z Andrzejem Sosnowskim, fanem gry Tezeusz: Mroczna Orbita, który pomagał zarówno przy projektowaniu jak i rozwijaniu oraz balansowaniu ...
Na Sprzedaż to znakomita, prosta i przystępna gra licytacyjna, w której najpierw kupujecie Nieruchomości, by zaraz potem sprzedać je z jak największym zyskiem. Droga do zwycięstwa nie jest wcale prosta. Musicie trafnie oceniać wartość Nieruchomości wystawionych na licytację, przewidywać poczynania przeciwników, a wreszcie skłonić ich do podjęcia błędnych decyzji, dzięki którym to wy zarobicie najwięcej. Mała i sprytna gra. Na Sprzedaż płynnie przeplata licytację otwartą i li...
Unita zawiera 64 kości, lecz… nie będziecie nimi rzucali! Poprowadź jedną z czterech dostępnych w grze armii ku magicznemu portalowi! Poruszaj się po niebezpiecznej ścieżce uważając na zasadzki wroga i doprowadź swoje oddziały – reprezentowane przez kości – do celu. Uważaj! Za każdym razem, gdy natkniesz się na wrogie oddziały, rozpocznie się starcie, i któraś z armii zostanie osłabiona. Postaraj się, by to twoje oddziały dotarły do celu w najlepszej kondycji! Gra Unita to g...
Waleczne Piksele to taktyczna gra karciana dla dwóch graczy. Każdy gracz dowodzi jednym z oddziałów wojowników, które stają naprzeciwko siebie do walki. Podczas gry gracze będą zbierać swoje jednostki wokół wybranego dowódcy, a następnie będą wykonywać ataki, wydawać rozkazy i korzystać z umiejętności jednostek, żeby zyskać przewagę i pokonać oddział przeciwnika. Wszystko okraszone charakterystyczną grafiką rodem z gier komputerowych z lat osiemdziesiątych XX w. - tytuł mówi...
Jest rok 1729, Francja przed rewolucją, arystokracja wciąż trzyma w ręku władzę i potęgę. Jesteś zamożnym, wykształconym człowiekiem, dużo podróżujesz i widzisz, że nadchodzą zmiany, że szykuje się nowy czas, czas, na który twój ród musi się dobrze przygotować. Znajdź nowych sojuszników. Przyłącz do rodu pomniejsze rodziny i wykorzystaj ich potencjał, by wzmocnić ród. Aranżuj właściwe małżeństwa, zdobądź wpływy na dworze, posiądź tytuły, zbuduj pałace i majątek rodu… Przygotu...
Stronghold 2 edycja jest grą planszową przeznaczoną dla 2 graczy, która opowiada historię oblężenia twierdzy Skanja na zachodzie Agarii. Gracze dzielą się na obozy Najeźdźcy oraz Obrońcy i przystępują do walki o to, jak kronikarze zapiszą tą bitwę w kronikach. Z każdą upływającą turą Najeźdźca traci Punkty Chwały na rzecz Obrońców, których dzielna postawa skrzętnie odnotowywana jest w annałach. Plansza do gry przedstawia twierdzę oraz okoliczne ziemie. W trakcie gry kolejne o...
Gra karcina Pojedynek Ninja przeniesie was do czasów, w których wojownicy ninja siali strach wśród okolicznej ludności. W grze wcielacie się w jednego z dowódców klanu ninja starając się zetrzeć w proch konkurujący klan ninja. Gra wykorzystuje znany mechanizm papier, kamień, nożyczki. Wsparty ciekawym mechanizmem przenoszenia swoich jednostek. Pojedynek Ninja jest jedną z pierwszych gier z Japonii, którą Portal Games wydaje w tym roku. Wiek 8+ Liczba graczy 2 Czas gry 25...
Podczas rozgrywki w Statki, łupy, kościotrupy rzucamy specjalnymi kośćmi, by rozgrywać bitwy, grabić kupców a następnie w portach rozwijać statki i werbować członków załogi. Każda partia dzięki scenariuszom pozwala przeżywać całkowicie nowe przygody na niebezpiecznym i niezbadanym morzu, gwarantując niepowtarzalność rozgrywki.W każdej rundzie gracze napadają na statki handlowe oraz inne pobliskie okręty, starając się złupić tyle dóbr, ile w stanie jest pomieścić ich statek! H...
Morderstwo popełnione w starej posiadłości było przestępstwem niemal doskonałym. Zbrodniarz zręcznie zmylił tropy i umiejętnie zrzucił winę na kogo innego. Nie przewidział tylko jednego – interwencji sił nadprzyrodzonych. Duch człowieka wrobionego w tę zbrodnię wraca i ze wszystkich sił stara się wskazać prawdziwego mordercę! Wyczuwam jakąś dziwną obecność w tym budynku... Tajemnicze Domostwo jest kooperacyjną grą planszową, przeznaczoną dla 2 do 7 uczestników. Jeden z graczy...
Znani pod imionami (Sei?menn, Völva, Vísendakona, etc.) i posiadania różnych mocy otrzymanych przez ich połączenie z bogami. Wojownicy-szamani staną się darem dla klanu, który ich zatrudni. Mistycy to specjalne jednostki (nie Wojownicy, nie Potwory), których gracze otrzymują tylko gdy wybierają Rozwinięcie Mistyka. Każdy z tych rozwinięć pozwala dodać 1 figurkę Mistyka do rezerw swojego klanu, której można użyć do Najazdu czy podczas bitwy zgodnie z regułami. Siła każdego M...
Rozszerzenie wprowadza do gry tytułowych bogów asgardu. W każdej rozgrywce udział bierze tylko dwóch Bogów. Losowo należy dobrać dwie karty bogów i umieścić je obok planszy, tak aby wszyscy gracze mogli przeczytać ich specjalne działanie. Na końcu przygotowania do gry z Bogami Asgardu należy dobrać dwa żetony Ragnaroku, które nie zostały umieszczone na Torze Epok ani na planszy. Do wylosowanych w ten sposób prowincji należy dołożyć wybranych bogów. Użyte żetony Ragnaroku odkł...
Neuroshima Hex to planszowa gra strategiczna rozgrywająca się w postapokaliptycznym świecie opanowanym przez mutantów i bezwględne maszyny Molocha. Każdy z graczy dowodzi jedną z armii, na którą składają się żetony jednostek, modułów i akcji, które wykłada się na heksagonalnej planszy pola bitwy. Każda armia składa się z 35 żetonów, na które składają się żetony jednostek oraz akcji specjalnych. Jednostki wykłada się na planszę, na dowolnym polu nie zajętym przez inny żeton. ...
Wszyscy myśleli, że sekrety willi w Warwick zostały rozwikłane, a duch odnalazł wieczny spokój. Jednakże nowe znaki zaczęły wychodzić na jaw - nowe miejsca, podejrzani i przedmioty niewiadomego pochodzenia - niespokojny duch przebudził się na nowo. Tajemnicze Domostwo: Ukryte Tropy to pierwszy dodatek do gry Tajemnicze Domostwo. Rozwikłanie zbrodni jeszcze nigdy nie było tak ciężkie, a przed śledczymi pojawiły się nowe możliwości. W środku znajdziecie wiele dodatkowych kar...
Stoi na stacji lokomotywa to gra dla całej rodziny, w której będziecie - podobnie jak w pięknym wierszu Jana Brzechwy - doczepiać do swojej lokomotywy kolejne wagony, w tym wypadku pełne lwów, żyraf, niedźwiedzi i innych zwierzaków! Reguły gry są bardzo proste, w swojej turze gracz może dobrać kartę na rękę lub zapłacić zebranymi wcześniej kartami, by kupić nowy wagonik spośród dostępnych na stole i dołączyć go do lokomotywy. Dołączane do siebie wagony muszą jednak pasować ...
Artur reprezentuje przyszłość Brytanii, obietnicę dobrobytu i honoru, jednak wśród jego dzielnych rycerzy kryją się poplecznicy Mordreda. Siły zła są nieliczne, ale wiedzą o sobie nawzajem i pozostają w ukryciu przed wszystkimi, za wyjątkiem jednego z poddanych Artura. Jedynie Merlin wie, kto jest agentem zła, ale nie może wyjawić tego wprost. Jeśli jego prawdziwa tożsamość zostanie odkryta, wszystko będzie stracone. Wciel się w role Merlina, Lancelota, Morgany, Mordreda i i...
Jesteś tylko ty…i twój przeciwnik. Karty zapewnią Ci potężne moce… lecz pchną Cię również na krawędź szaleństwa. Odkryj starożytną wiedzę… lub pogrąż się w odmętach szaleństwa tracąc to co było dla Ciebie ludzkie. Poprzez Wieki: Droga do Szaleństwa to kontynuacja wielokrotnie nagradzanej gry Poprzez Wieki. Osadzona w uniwersum stworzonym przez H.P. Lovecrafta gra stawia przed graczami nowe wzywanie. Wybór kart z nowymi, potężnymi zdolnościami obciążony jest teraz olbrzymim r...
Stalowa Policja to przemierzająca kraj brygada fanatyków prawa i porządku, zakuta w przedwojenne, eksperymentalne pancerze wspomagane. Aplikowane przez pancerze chemikalia i cybernetyczne usprawnienia podnoszą zdolności organizmu kosztem psychiki – funkcjonariusze reagują automatycznie na wszystko, co program zidentyfikuje jako zagrożenie lub przestępstwo. Pojawiają się znikąd i pacyfikują teren pośród huku eksplozji i kanonady ognia. Godna automatów nieskazitelna praworządno...
Obóz Ninja to rodzinna gra karciana w sam raz dla graczy planszówkowych, którzy szukają szybkiego lecz wymagającego tytułu! Gra opiera się na znanym z przeboju _Hej! To moja ryba!_ mechanizmie, gdzie gracze poruszają swoimi pionami i zbierają karty z pól, na których rozpoczęli swój ruch. Zaplanuj swój ruch na kilka kolejek do przodu, przygotuj się do zebrania kolejnych kart i zaskocz przeciwnika specjalnymi zdolnościami! W Obozie Ninja zwierzęta praktykujące sztuki walki ry...
Wielka Księga Szaleństwa stoi zakurzona na pulpicie. Otwórz ją, jeśli masz dość odwagi! W tej grze wcielasz się w rolę uczniów szkoły czarodziejskiej, którzy nieopatrznie otworzyli prastary wolumin i uwolnili kryjące się w nim potwory! Zamknijcie ponownie księgę, strona po stronie, wiążąc na powrót wszystkie potwory. Aby wygrać musicie współpracować, uczyć się nowych zaklęć, poszerzać swoje umiejętności i nade wszystko nie dać się porwać szaleństwu. Wielka Księga Szaleństw...
W grze Szalone wózki dwie do czterech dwuosobowych drużyn wcielają się w role kierowców tytułowych pojazdów i rywalizują o pierwsze miejsce w Wielkim Wyścigu Wózków. Każda drużyna składa się z dwóch kierowców: siedzącego z przodu i siedzącego z tyłu. Każdy kierowca steruje innymi działaniami Wózka, np. przyspieszaniem, hamowaniem, skręcaniem itd. Aby wygrać, kierowcy z jednej drużyny muszą wykonywać skoordynowane działania, ale nie wolno im uzgadniać ze sobą swoich poczynań! ...
Jesteś na afrykańskim safari. Wytęż wzrok bowiem zaczyna się wyścig i tylko najbardziej spostrzegawczy z was może go wygrać! Patrz uważnie i jako pierwszy podaj nazwę właściwego Zwierza! Ale uważaj! Musisz podać nazwę właściwego Zwierzaka, a nie byle jakiego! Bong to gra, w której liczy się spostrzegawczość, refleks i dedukcja! Gracze rzucają kośćmi przedstawiającymi zwierzęta oraz cyfry, a następnie każdy z nich stara się jak najszybciej odkryć zwierzaka, którego nazwę musi...
Rączki Złączki to gra imprezowa, w której przeplata się zręczność i kooperacja!Każdy z graczy zakłada kolorową opaskę na nadgarstek. Na sygnał sędziego, każdy z gracze zza pleców wyciąga rękę i formuje z innymi graczami, z tym samym kolorem opaski drużyny. W zależności od tego ilu graczy jest w danej drużynie, gracze muszą ułożyć słynna architektoniczną budowle wskazaną przez instrukcję na odpowiedniej karcie. Podczas gry będziemy tworzyć takie budowle jak Wielki Mur Chiński,...
Dom / Moda / Hobby” to obszerna grupa publikacji z podkategoriami: „Dom / Wnętrze / Ogród”, „Kolorowanki” oraz „Moda i styl”. Znaleźć tu można książki z licznych dziedzin związanych ze spędzaniem wolnego czasu, zbiory porad, wskazówek i myśli mających pomóc w różnorodnych czynnościach. Obok tego znajdują się tutaj publikacje odkrywające nowe, nieznane jeszcze światy, pozwalające dostrzec rzeczywistość czyimiś oczami, książki o modzie, stylu życia, kuchni, podróżach, ogrodach oraz wszelakich zainteresowaniach. W kategorii „Dom / Moda / Hobby” odnaleźć można zarówno pozycje dla zupełnych laików, osób, które chcą poznać coś nowego, jak i dla miłośników, znawców, tych, którzy chcą pogłębić swoją wiedzę w danej dziedzinie. Czytelnicy trafią tu na publikacje z zakresu stylu życia, np. „Życie zero waste” Katarzyny Wągrowskiej, która pokazuje, że zero waste to droga do lepszego funkcjonowania w świecie, czy książkę Agnieszki Maciąg „Rozmaryn i róże. Podróż do samej siebie” pełną przemyśleń i inspiracji dotyczących wewnętrznego rozwoju. W kategorii „Dom / Moda / Hobby” nie zabraknie również tematyki podróżniczej, np. „Życie stewardessy, czyli o tym, jak mierzyć wysoko i przekraczać granice” Marii Kuczyńskiej, która opowiada o pracy na pokładzie samolotu, ale również o własnym życiu, czy „Przesunąć horyzont” dziennikarki i podróżniczki Martyny Wojciechowskiej, która pisze nie tylko o wysokich górach, ale także o tym, że warto mieć cele, dążyć do ich realizacji i wyznaczać sobie kolejne. Odnaleźć tu możemy również takie tytuły jak: „Życie pszczół” Maurice’a Maeterlincka, „ABC szachów” Michała Wodzyńskiego, „Survival po polsku. Początek” Krzysztofa Kwiatkowskiego, „Zioła w domowym ogrodzie” Moniki Fijołek czy „Vegenerata bieg przez kuchnię” Przemysława Ignaszewskiego.