W cudownym kraju Arkadii stary król nie ma dziedzica. Decyduje się on zorganizować turniej i zaoferować tron najdzielniejszemu bohaterowi swojego królestwa. (Do) Pięciu finalistów przemierzy siedem krain pełnych niespodzianek, a królem zostanie ten, który zdobędzie najwięcej doświadczenia w trakcie podróży. W Szalonej Misji gracze wcielają się w bohaterów, którzy przemierzać będą królestwo w poszukiwaniu chwały i chwalebnych czynów. Jako jeden z nich chwyć do ręki zmywalny p...
Pozwól, by odezwał się w Tobie guru biznesu, gdy żonglujesz karierą, relacjami, inwestycjami i swoim życiem prywatnym. Gra daje możliwość kształtowania gry, opracowania strategii i dokonywania wyborów osobistych, podczas walki o punkty szczęścia. Czy masz to co jest potrzebne do zarządzania jako profesjonalista? Zawartość pudełka: plansza duża punkty szczęścia - karty żetony Gra strategiczno-biznesowa, przeznaczona jest dla 2-8 graczy w wieku 10+.
W Wielkich Damach ze Small World możemy wcielić się 3 nowe rasy: Cyganki, Kapłanki i eteryczne Białe Damy. Dodatek wprowadza też 2 nowe umiejętności: Pokojowe i Historycy. Uwaga! To nie jest samodzielna gra! Do rozgrywki wymagana jest podstawowa wersja gry: Small World Liczba graczy: 2 - 5 Wiek graczy: 8 + Czas rozgrywki: ok. 80 minut
Stań do walki w Tash-Kalar: Arena of Legends, w szybkiej grze dla od 2 do 4 graczy. W intensywnej potyczce, będziecie rywalizować o uwagę publiczności bądź przychylność władcy areny. Wykaż się sprytem w rozstawianiu swoich podwładnych - tworzą oni swoiste wzorce, które wzmacniają Twoją siłę przywołań. W grze znajdziemy trzy różnorodne talie frakcji oraz jedną talię legendarnych potworów. Gracze, na zmianę, będą dodawać do areny kolejne elementy, aby uzyskać kombinacje pozwa...
Natchniona gra logiczna, piąta z serii. Gra PÜNCT to opowieść o piątym żywiole, o duchu w najszerszym znaczeniu. To opowieść o ludzkim umyśle, o połączeniu świadomości i podświadomości, boskiej iskry natchnienia i twórczego potencjału. Gra opowiada też więc o znaczeniu sztuki, piękna i treści. No i o odwadze! PÜNCT jest grą o łączeniu przeciwstawnych stron życia. Na czym to polega? Celem gracza jest połączenie 2 przeciwnych stron planszy poprzez utworzenie nieprzerwanego ...
9 kości, 54 obrazy, nieskończona ilość opowieści. Oto prosta w założeniach i jednocześnie genialna gra, która dostarczy Wam masę radości, stanowiąc przy tym doskonały trening pomysłowości i wyobraźni. Story Cubes to dziewięć ładnie wykonanych, sześciennych kostek, z których każda zawiera na ściankach odmienny zestaw ilustracji. Story Cubes: Fantazje są zestawem w którym odnajdziemy dodatki 3 kostkowe: Baśnie, Mity i Średniowiecze. Posiadają 54 ikonki opisujące większość naj...
Doskonała gra logiczna, czwarta z serii. Buduj stosy z pionów, przejmuj kontrolę nad pionami przeciwnika i przede wszystkim utrzymuj połączenie z czerwonymi pionami DVONN. Dlaczego? Ponieważ jeśli Ci się nie uda, kilka z Twoich pionów może nagle zniknąć z planszy. Pilnuj więc przeciwnika, ale nie zapomnij też o skrupulatnym planowaniu swoich poczynań, abyś nie musiał wykonać ruchu, którego pożałujesz. Bo wtedy sprawy mogą przyjąć naprawdę niekorzystny obrót… Wiek graczy:...
Ludzkość, niesiona wiecznie niezaspokojoną żądzą odkryć, przekroczyła w swoich podróżach granice układu Sol. Przemierzając rozległe obszary Drogi Mlecznej, ludzie natrafili na inne cywilizacje myślących istot i byli świadkami galaktycznych konfliktów. Z czasem sami dołączyli do wyścigu o dominację. Przejęcie władzy w galaktyce nie jest łatwym zadaniem. Podejmując się go, należy wybrać jedną z dostępnych ścieżek rozwoju. Nauka i przewaga technologiczna oraz wszelkie aspekty w...
Finalne stadium projektu Gipf! Początkowo projekt GIPF miał obejmować 6 gier. Jednak w pewnym momencie powstał siódmy tytuł - LYNGK, który jest swoistą syntezą wszystkich części. Gra GIPF stanowi więc epicentrum projektu, podczas gdy LYNGK jest jego ramowym podsumowaniem. Zasady LYNGK powstały z połączenia elementów mechaniki wszystkich wcześniejszych części. W grze LYNGK występują piony w 6 kolorach, przy czym każdy stanowi odwołanie do jednej z gier projektu. Pięć koloró...
Wieje nudą? Jedziecie samochodem? Pociągiem? Czekacie na samolot? Czekacie aż piąty gracz wyjdzie z łazienki lub wróci ze sklepu, byście mogli w końcu zacząć grać w grę już rozłożoną na stole? ;) Wyciągnijcie "Takie Życie!" Jeden z Was dobiera losową kartę. Czyta krótką, acz niezwykłą historię, ale współgraczom ujawia tylko wskazany kawałek. A teraz współgracze zadając pytania muszą dojść do tego, co tak naprawdę się wydarzyło! Oczywiście nie jest to proste, bo ...
Nie jest chyba dla nikogo tajemnicą to, czym zajmują się wszystkie małpy, gdy tylko mają wolną chwilę? Małpowaniem! Radosne harce i figle przeplatane są wzajemnym odwzorowywaniem swoich ruchów. A czy Ty potrafisz naśladować innych, w dodatku robiąc to tak, aby nikt nie poznał, że to właśnie Ty małpujesz? A może charakteryzujesz się wyjątkowo wprawnym okiem oraz przenikliwym spojrzeniem, dzięki któremu będziesz w stanie szybko i trafnie ocenić, kto w Twoim gronie jest odtwórc...
Przybij Piątkę! to gra, w której w zależności od dokładnej ilości graczy (a może ich być od 4 do 9), działać będziemy samodzielnie lub w drużynach. Naszym zadaniem będzie zdobycie jak największej liczby kart z literami, od których zaczynać się będą wymyślane przez nas słowa. Tym razem jednak nie zwycięży ten, kto jako pierwszy wpadnie na pomysł - choć upływ czasu ma znaczenie - największą trudnością będzie trafienie w tok myślenia drugiej osoby! Na czym to polega? Każda ru...
Doszło do włamania. Trzydzieści dwa krokodyle znalazły się na liście podejrzanych. Przy pomocy wskazówek dawanych przez centralny komputer policyjny odkryj, kto dopuścił się przestępstwa! Karty hipopotamów i krokodyli zostają rozłożone w kwadracie 6x6, a każdy krokodyl (lub pani krokodylowa) i hipopotam wskazuje któregoś ze swoich sąsiadów. Gracze otrzymują pary kart determinujące jedną cechę sprawcy włamania: płeć, kolor, rozmiar itp. Na dany sygnał wszyscy gracze odkrywają...
W tokijskich pociągach turyści rzadko zasiadają na swoich miejscach. Waszym zadaniem będzie wydawanie rozkazów i próba porozumienia się, żeby odpowiednio ich usadowić. Postarajcie się być bardziej ekspresywni od swoich przeciwników, aby zdobyć jak najwięcej punktów. Ale o co chodzi? Dobierzcie się w pary: jedna osoba z pary będzie Naczelnikiem japońskiej stacji, a jej partner Podróżnym. Naczelnicy siadają po jednej stronie stołu, a Podróżni po drugiej – naprzeciwko swoich p...
Iron Man, Spider-man, Loki... czy aby jesteś pewien tego, że znasz na wylot wszystkich superbohaterów i superzłoczyńców ze świata Marvela? Rozdajcie każdemu z graczy po 4 karty z talii (lub więcej jeśli jesteście doświadczonymi graczami albo znawcami uniwersum Marvela). Połóżcie je przed sobą stroną na której nie widać cech postaci. Ustalcie czy gracie "na inteligencję", "siłę" czy "walkę". Teraz na środku stołu kładziec...
Doskonała, zespołowa gra dedukcyjna! Cóż to za dziwaczne symbole na mapie? To zakodowane oznaczenia miejsc, w których Tajniacy muszą nawiązać kontakt z agentami ze swojej organizacji! Dwóch Szefów przeciwnych drużyn zna tożsamość osób przebywających w danej lokalizacji. Szefowie przekazują swoim Tajniakom zakodowane wiadomości dotyczące miejsc tajnych spotkań. Tajniacy muszą wykazać się inteligencją. Błąd w odczytaniu wiadomości może prowadzić do niezbyt przyjemnego spotkan...
Time’s Up! Kids jest kooperacyjną wersją gry Time’s Up, przystosowaną do dzieci, które nie potrafią jeszcze czytać. Opisujcie i pokazujcie to, co znajdziecie na obrazkach kart, aby wspólnie osiągnąć zwycięstwo! Śpieszcie się jednak, czas ucieka! Podczas rozgrywki Time’s Up! Kids; gracze mają za zadanie wspólnie zmierzyć się z czasem! Celem dla wszystkich jest ukończenie obu rund rozgrywki przed upływem wyznaczonego czasu. Reguły gry są dostosowane dla młodszych dzieci (od 4...
Pełna śmiechu, szybka gra towarzyska, która doskonale sprawdzi się w dowolnym towarzystwie. Mówimy to z pełnym przekonaniem. Dlaczego? Widzicie przed sobą 11 zdjęć miejsc, przedmiotów, flory i fauny, ludzi itd. Na dany znak każdy z uczestników zabawy stara się sparować te zdjęcia, ale tak, by były to najbardziej oczywiste skojarzenia (co czasami jest dość trudne…). Wszystko po to, by w czasie punktacji mieć pary takie, jak inni gracze! Jak widać zabawa nie jest skomplikowan...
Time's Up Family jest grą rodzinną, która zapewni dobrą zabawę wszystkim, zarówno dużym jaki i małym. W rozgrywce, trwającej trzy rundy, uczestniczą co najmniej dwie drużyny, których celem jest odgadnięcie nazw przedmiotów, zwierząt oraz zawodów. Wygrywa drużyna, która po trzech rundach zgromadzi najwięcej punktów. Zbierz przyjaciół, rodzinę czy kumpli i stwórz drużyny! Podczas pierwszej rundy, gracz animator stara się, aby członkowie jego drużyny odgadli jak najwięcej słó...
Jesteś artystą. No dobrze, tak naprawdę pracujesz w studiu z podobnymi sobie specjalistami, tworząc falsyfikaty. Czasem zdarza się Wam nawet pracować jednocześnie nad tym samym obrazem i, jak to w takich sytuacjach bywa, każde z Was chce przypisać sobie jego autorstwo, nadając temu wątpliwemu arcydziełu ostatnie szlify. Ten z malarzy, który tego dokona, nie tylko przypisze sobie zasługi, ale zgarnie też całe wynagrodzenie. Stąd czasem warto pogryzmolić obraz, zamiast go retu...
Estoril to małe miasteczko w Portugalii nieopodal Lizbony. Otaczają je piękne plaże, pogoda zawsze dopisuje, a ludzie mogą bawić się w kasynach i gościć w luksusowych hotelach. Z tego właśnie powodu w czasach drugiej wojny światowej mieścina ta przyciągała całe tłumy intrygujących person: królów, książąt, dyplomatów i wysoko postawionych polityków. Wszystkie te osobistości miały ze sobą coś wspólnego. W tych niespokojnych czasach parały się szpiegostwem. Tak samo zresztą jak ...
Oto prosta w założeniach i jednocześnie genialna gra, która dostarczy wam masę radości, stanowiąc przy tym doskonały trening pomysłowości i wyobraźni. Story Cubes: Na ratunek to trzy ładnie wykonane, sześcienne kostki, z których każda zawiera na ściankach odmienny zestaw ilustracji. Jest to rozszerzenie do gry Story Cubes. Tym razem posiadają 18 unikalnych ikonek opisujących elementy związane z ratowaniem życia ludzi i zwierząt, które mogą zostać wykorzystane przy snuciu opow...
Nowy zestaw kości o boku 30mm może być używany w większej grupie graczy. Został zaprojektowany: Dla graczy o obniżonej sprawności manulanej. Do korzystania w większych grupach, dla prowadzących zajęcia grupowe, Dla użytkowników o słabszym wzroku. Rory’s Story Cubes® są popularne wśród nauczycieli, trenerów, terapeutów, studentów aktorstwa, graczy, ilustratorów. Rory’s Story Cubes® MAX mogą być używane w tych grupach tak samo jak klasyczne Rory’s Story Cubes® Wiek graczy: 6...
Dom / Moda / Hobby” to obszerna grupa publikacji z podkategoriami: „Dom / Wnętrze / Ogród”, „Kolorowanki” oraz „Moda i styl”. Znaleźć tu można książki z licznych dziedzin związanych ze spędzaniem wolnego czasu, zbiory porad, wskazówek i myśli mających pomóc w różnorodnych czynnościach. Obok tego znajdują się tutaj publikacje odkrywające nowe, nieznane jeszcze światy, pozwalające dostrzec rzeczywistość czyimiś oczami, książki o modzie, stylu życia, kuchni, podróżach, ogrodach oraz wszelakich zainteresowaniach. W kategorii „Dom / Moda / Hobby” odnaleźć można zarówno pozycje dla zupełnych laików, osób, które chcą poznać coś nowego, jak i dla miłośników, znawców, tych, którzy chcą pogłębić swoją wiedzę w danej dziedzinie. Czytelnicy trafią tu na publikacje z zakresu stylu życia, np. „Życie zero waste” Katarzyny Wągrowskiej, która pokazuje, że zero waste to droga do lepszego funkcjonowania w świecie, czy książkę Agnieszki Maciąg „Rozmaryn i róże. Podróż do samej siebie” pełną przemyśleń i inspiracji dotyczących wewnętrznego rozwoju. W kategorii „Dom / Moda / Hobby” nie zabraknie również tematyki podróżniczej, np. „Życie stewardessy, czyli o tym, jak mierzyć wysoko i przekraczać granice” Marii Kuczyńskiej, która opowiada o pracy na pokładzie samolotu, ale również o własnym życiu, czy „Przesunąć horyzont” dziennikarki i podróżniczki Martyny Wojciechowskiej, która pisze nie tylko o wysokich górach, ale także o tym, że warto mieć cele, dążyć do ich realizacji i wyznaczać sobie kolejne. Odnaleźć tu możemy również takie tytuły jak: „Życie pszczół” Maurice’a Maeterlincka, „ABC szachów” Michała Wodzyńskiego, „Survival po polsku. Początek” Krzysztofa Kwiatkowskiego, „Zioła w domowym ogrodzie” Moniki Fijołek czy „Vegenerata bieg przez kuchnię” Przemysława Ignaszewskiego.