Tactic Dom, Moda, Hobby - książki, ebooki i audiobooki

Typ publikacji

Cena

Format

Wydawcy

Sortuj według:
Zyskujące popularność
    okładka Alias Family wersja podróżna, Książka |

    EKSCYTUJĄCA ZABAWA JĘZYKOWA! Family Alias to rodzinna odsłona niezwykle popularnej w wielu europejskich krajach gry. Polega na objaśnianiu haseł z kart dzięki wypowiadaniu synonimów, stosowaniu podpowiedzi lub robieniu czegokolwiek, co podpowie nam wyobraźnia! W każdej kolejce strzałka wskaże, kto będzie odgadywał hasło! Dwa typy kart o różnym poziomie trudności sprawiają, że Family Alias stanowi ekscytujące wyzwanie tak dla dzieci, jak i dorosłych. Za każdą poprawną odpowied...

    okładka Rummy wersja podróżna, Książka |

    JEDNA Z NAJSŁYNNIEJSZYCH GIER W KOŚCI. Gracze tworzą kombinacje kostek, dopasowując je do układu na stole. Wygrywa osoba, która jako pierwsza wyłoży wszystkie swoje kostki. • Wygodne plastikowe podstawki na kostki świetnie sprawdzają się w podróży.• Wyzwala kreatywność, a przy tym daje mnóstwo radości. Zawartość: 104 żetony, 4 jokery 4 podstawki na karty, instrukcja. Gra dla 2-4 graczy w wieku 6+.

    okładka Karty do gry standard, Książka |

    KARTY DO GRY, KTÓRE SPROSTAJĄ TWOIM POTRZEBOM! Karty służą do gry! Aby jednak grało się przyjemniej warto wybrać taką talię, która odpowiadać będzie upodobaniom graczy. Dla osób młodszych mogą to być karty z ilustracjami zwierząt, dla osób konserwatywnych - karty klasyczne... A ty co wybierzesz? Gra karciana dla 2 i więcej graczy w wieku 10+.

    okładka Muminkowe Kimble, Książka |

    DOŁĄCZ DO FASCYNUJĄCEJ WYPRAWY i ścigaj się dookoła planszy z sympatycznymi Muminkami! Kto pierwszy okrąży swoimi pionkami planszę, zwycięży w tym klasycznym wyścigu pełnym wrażeń z Krainy Muminków! Zawartość: plansza z wbudowaną kostką, 16 pionków, zasady. Gra przeznaczona dla 2-4 graczy od 5 lat.

    okładka Ice Breaker, Książka |

    KTO LEPIEJ ŚPIEWA, A KTO SIĘ LEPIEJ UBIERA... W tę grę wkręcić się można bez trudu! Gracz musi teraz odpowiedzieć na pytanie, wykonać zadanie lub dopasować się do odpowiedzi pozostałych. Idealna do przełamania lodów. Rozgrywka jest prosta i intuicyjna. Dzięki tej grze zawsze jest, o czym gadać! Zawartość: 400 kart, 40 żetonów, strzałka i tekturowa tarcza, plastikowy pulpit. Gra dla 2-4 graczy w wieku 15+ lat.

    okładka Muminki na Rivierze, Książka |

    WSPANIAŁA GRA FAMILIJNA. Wyrusz w podróż wraz z ulubionymi bohaterami z krainy Muminków. Uważaj na podstępnego Clarka, który czyha na Twoje pamiątki z podróży. Zawartość: 12 płytek labiryntu, 4 postaci Muminków + plastikowe podstawki, 1 postać Clarka + plastikowa podstawka, 22 żetonów skarbu, 4 Muminkowe plansze zbieracza, strzałka z podstawką. Gra przeznaczona dla 2-4 graczy w wieku 5 lat i więcej.

    okładka Bugsy, Książka |

    JEST... MAM MAM ROBALA A TY?! Ta gra wymaga zręczności! Rzuty kostką wskazują kombinacje zwierzę-kolor, które następnie należy odszukać wśród kart rozłożonych wcześniej na stole. Kto pierwszy, ten lepszy! Zasady oferują możliwość trzech różnych sposobów rozgrywania partii. Gra wykorzystuje refleks i spryt. Barwne rysunki sprawiają, że dzieci są grą po prostu oczarowane. Zawartość: 30 dużych krążków z robalami, 30 małych krążków z robalami, 35 plastikowych żetonówznaczników w ...

    okładka Turtles Molkky, Książka |

    ZMUTOWANA ALE NADAL NAJSŁYNNIEJSZA GRA PLENEROWA Ułóż, wyceluj i zbij. W tym podręcznym zestawie znajdziecie wszystko co potrzeba do gry w Mölkky. To wszystko w wytrzymałym opakowaniu i wspaniałej oprawie z bajki o żółwiach ninja. Ćwicz zręczność i celność aby być przygotowanym na spotkanie z Wojownikami Klanu Stopy, Krangobotami i straszliwym Shredderem.Zawartość: 12 kręgli, zbijak i instrukcjaGra przeznaczona jest dla 2 i więcej graczy w wieku 5+

    okładka Fumble, Książka |

    TU LICZY SIĘ NIE TYLKO SZYBKOŚĆ... Fumble to gra, w której liczy się umiejętność szybkiego rozpoznawania przedmiotów. Zawodnik, który okaże się najszybszy w tym pojedynku dłoni, otrzymuje kartę – ich suma decyduje o zwycięstwie. Zaangażowany jest zmysł dotyku. Innowacyjna i intrygująca gra! Doskonała jakość za bardzo niską cenę. Zawartość: 4 kolorowe sakiewki, 44 plastikowe elementy, 55 kart, zasady gry. Gra dla 2 i więcej graczy w wieku 6+.

    okładka Slammy, Książka |

    ZNAJDŻ OBRAZEK I PAC... PAC... Slacmy to dynamiczna gra pełna akcji! Odwracaj karty, aby znaleźć płytki pasujące do karty. Gdy je znajdziesz, użyj łapki i podnieś je, nim uczynią to inni gracze! Elementy gry są duże i wygodne; gdy zdołasz nimi pochwycić płytkę, odczujesz prawdziwą satysfakcję! Specjalne łapki gwarantują dobrą zabawę. Kolorowe postacie i karty sprawią radość każdemu dziecku. Zawartość: 35 kart Slacmy, 15 kart rundy, 4 łapki. Dla 2 -4 graczy w wieku 4-10 lat.

    okładka Twinny, Książka |

    ZNAJDŹ PARĘ I WYGRAJ... To prosta, ale i niezwykle pomysłowa gra! Polega na tym, aby znaleźć obrazek, który znajduje się na obu, dobranych wcześniej, kartach. Gracz, który zgromadzi najwięcej kart, wygrywa. Oprócz spostrzegawczości potrzebne są refleks i szybkość. Kolorowe karty są duże i przyjemne dla oka, co sprawia, że gra jest odpowiednia dla osób w każdym wieku. Twinny to gra, do której chce się wracać! Zawartość: 15 plansz z obrazkami. Gra przeznaczona dla 2+ graczy w w...

    okładka Dragonia, Książka |

    CZEKA CIĘ NIEBEZPIECZNA MISJA! Musisz zdjąć jaszczurki ze śpiącego smoka, a przy tym nie upuścić złotych smoczych jaj! Zwycięża najzręczniejszy zawodnik o stalowych nerwach! Zawartość: 1 śpiącza smoczyca, 15 złotych jajek, 29 jaszczurki, 4 pensety, zasady. Gra przeznaczona dla 2-4 graczy w wieku 6 + lat.

    okładka Mix It, Książka |

    STANIESZ NA GŁOWIE ALE TEGO NIE ROZWIĄŻESZ... Na tę świetnie prezentującą się grę składają się zabawne, a przy tym trwałe plastikowe elementy. Zawodnicy poszukują rozwiązania, nie chcąc dać się ubiec pozostałym. Świetny stosunek jakości do ceny. Zasady gry są proste i można w nią zagrać od razu Gra ćwiczy pamięć i pozwala na stopniowanie trudności. Zawartość: plansza do gry, 9 plastikowych głów, 55 kart, 36 żetonów, zasady gry. Dla 3-6 graczy w wieku 6 + lat.

    okładka Realm of Wonder, Książka |

    KRÓL WZYWA ŚMIAŁKÓW! Osłabione podziałami królestwo potrzebuje nowego bohatera. Wypełnij królewską misję i ocal królestwo albo obal króla i sam przejmij koronę. Podczas tej przygody potrzebne będą czary, skuteczna taktyka oraz bujna wyobraźnia! Królestwo Dziwów zaprasza do zaskakującego świata pełnego tajemniczych mokradeł, pustyń i zaczarowanych puszczy, które emanują magią. Jeden obrót niezwykłej planszy może całkiem zmienić przebieg gry. Mnóstwo taktycznych decyzji i wielk...

    okładka Muminki Choco, Książka |

    NIECODZIENNA GRA PAMIĘCIOWA Naciśnij kostkę Pop-o-Matic i obróć jedną z czekoladek, aby znaleźć odpowiedni owoc. Gracz z największą ilością słodyczy na końcu gry zostaje jej zwycięzcą. Prosta gra - idealna dla bardzo małych dzieci. Posiada bardzo wytrzymałe elementy. Czekoladowy Bobek wprowadza element zaskoczenia Zawartość:16 czekoladek (8 truskawkowych, 7 jagodowych, 1 Bobek), kostka pop-o-matic, zasady gry. Przeznaczona dla 2- 4 graczy w wieku 3-7 lat.

    okładka TVP ABC Gra pamięciowa, Książka |

    LITERKI Z TELEWIZJI POZNAJESZ...? Zbierz jak najwięcej postaci, zwyciężając w tej edukacyjnej rozgrywce. Przy okazji naucz się jak najwięcej literek oraz nowych słów. Gra jest odpowiednia nawet dla najmłodszych. Dzięki poręcznemu opakowaniu grać można dosłownie wszędzie. Zawartość opakowania: Literki-zwierzaki 72 sztuki - po dwie z każdego rodzaju, instrukcja. Dla 2 i więcej graczy w wieku 3 lata i więcej.

    okładka Sofia Magical Tea Party Game, Książka |

    ROZWIJAJĄCA WYOBRAŹNIĘ GRA DLA DZIECI Dopasowywanie, kolekcjonowanie, rozróżnianie! Już czas na herbatę z księżniczką Zosią! Cudowne filiżanki zmieniają kolor kiedy dmuchnie na nie magiczny czajniczek! Śliczne smakołyki tylko czekają, by znaleźć się na talerzu. Znajdą się na twoim, gdy kolory będą się ze sobą zgadzały. Zosia i dobre księżniczki nagrodzą cię za twe dobre maniery! ZAWARTOŚĆ: 1 czajnik-dmuchacz, 4 filiżanki, 1 plansza, 4 nakrycia, 3 czarodziejskie talerze pani d...

    okładka Sponge Bob Muszelkowe łowy Shell Sham, Książka |

    Wybierz się na niby-ryby! Spróbuj złapać na wędkę jak najwięcej postaci z kreskówki SpongeBob Kanciastoporty. Kto złowi najwięcej muszelek, które kryją się pod postaciami - zwycięża grę. Gra zręcznościowa, która wciąga i ten bajeczny podwodny klimat. Spróbuj! Zawartość: pudełko, 12 postaci + plastikowe podstawki, 1 wędka-zabawka, 1 sznurek, 1 pierścień, 12 naklejek, zasady gry. Wiek graczy: 5+ Liczba graczy: 2+ Czas rozgrywki: 20 minut

    okładka Sponge Bob Kimble, Książka |

    Ekscytujący wyścig nie tylko dla wilków morskich Ścigaj się wesołymi postaciami z kreskówki SpongeBob Kanciastoporty dookoła planszy i nie pozwól strącić swoich pionków. Klasyczna, solidnie wykonana gra, która przeniesie Cię w podwodny świat, gdzie w domu z ananasa pojawia się Patryk Rozgwiazda, Skalmar Obłynos, Sandy Pysia, Pan Eugeniusz Krab i inni znajomi Kanciastoportego! Zawartość: Plansza z wbudowaną kością, 16 pionków. Wiek graczy: 4+ Liczba graczy: 2-4

    okładka Sponge Bob Junior Bingo, Książka |

    GRA NIE TYLKO DLA WILKÓW MORSKICH! Ścigaj się wesołymi postaciami z kreskówki SpongeBob Kanciastoporty dookoła planszy i nie pozwól strącić swoich pionków. Klasyczna, solidnie wykonana gra, która przeniesie Cię w podwodny świat, gdzie w domu z ananasa pojawia się Patryk Rozgwiazda, Skalmar Obłynos, Sandy Pysia, Pan Eugeniusz Krab i inni znajomi Kanciastoportego! Zawartość: Plansza z wbudowaną kością, 16 pionków. Dla 2-4 graczy w wieku 5 lat i więcej.

    okładka Dice Alias, Książka |

    UŁÓŻ SŁOWO I ZADAJ INNYM GRACZOM PYTANIE... To nowa, ekscytująca wersja Alias, w której tworzy się słowa z liter na kostkach! Wszyscy grają jednocześnie! Na grę składają się wysokiej jakości komponenty. Ma proste zasady, a oferuje praktycznie nieograniczoną liczbę kombinacji! Zawartość: plansza, miseczka na kostki, 7 kostek z literami + 1 pusta kość (Joker), 19 dysków z kategoriami, 8 pionków i 8 kolorowych znaczników. Dla 3-8 graczy w wieku 7 lat i więcej.

    okładka Żółwie Ninja Catapult Pizza Game, Książka |

    OBCZAJCIE TO CHŁOPAKI! Gra planszowa na podstawie znanej kreskówki o Wojowniczych Żółwiach. Gracze starają się przewrócić wrogów (Shreddera, Krangobota, i żołnierza Klanu Stopy) korzystając ze swoich zdolności Ninja oraz pizzy wystrzelonej z katapulty. Nie mogą jednak przewrócić swoich braci żółwi, co grozi odpadnięciem z gry! Podobnie jak w szkoleniu Ninja wygrywa najbardziej pomysłowy, najzręczniejszy i najszybszy z zawodników.Zawartość:4 katapulty do pizzy, 16 krążków pizz...

Co znajdziesz w kategorii: Dom, Moda, Hobby

Dom / Moda / Hobby” to obszerna grupa publikacji z podkategoriami: „Dom / Wnętrze / Ogród”, „Kolorowanki” oraz „Moda i styl”. Znaleźć tu można książki z licznych dziedzin związanych ze spędzaniem wolnego czasu, zbiory porad, wskazówek i myśli mających pomóc w różnorodnych czynnościach. Obok tego znajdują się tutaj publikacje odkrywające nowe, nieznane jeszcze światy, pozwalające dostrzec rzeczywistość czyimiś oczami, książki o modzie, stylu życia, kuchni, podróżach, ogrodach oraz wszelakich zainteresowaniach. W kategorii „Dom / Moda / Hobby” odnaleźć można zarówno pozycje dla zupełnych laików, osób, które chcą poznać coś nowego, jak i dla miłośników, znawców, tych, którzy chcą pogłębić swoją wiedzę w danej dziedzinie. Czytelnicy trafią tu na publikacje z zakresu stylu życia, np. „Życie zero waste” Katarzyny Wągrowskiej, która pokazuje, że zero waste to droga do lepszego funkcjonowania w świecie, czy książkę Agnieszki Maciąg „Rozmaryn i róże. Podróż do samej siebie” pełną przemyśleń i inspiracji dotyczących wewnętrznego rozwoju. W kategorii „Dom / Moda / Hobby” nie zabraknie również tematyki podróżniczej, np. „Życie stewardessy, czyli o tym, jak mierzyć wysoko i przekraczać granice” Marii Kuczyńskiej, która opowiada o pracy na pokładzie samolotu, ale również o własnym życiu, czy „Przesunąć horyzont” dziennikarki i podróżniczki Martyny Wojciechowskiej, która pisze nie tylko o wysokich górach, ale także o tym, że warto mieć cele, dążyć do ich realizacji i wyznaczać sobie kolejne. Odnaleźć tu możemy również takie tytuły jak: „Życie pszczół” Maurice’a Maeterlincka, „ABC szachów” Michała Wodzyńskiego, „Survival po polsku. Początek” Krzysztofa Kwiatkowskiego, „Zioła w domowym ogrodzie” Moniki Fijołek czy „Vegenerata bieg przez kuchnię” Przemysława Ignaszewskiego.