Trefl - książki, ebooki i audiobooki

Typ publikacji

Cena

Format

Wydawcy

Sortuj według:
Zyskujące popularność
    okładka Bajkowa akademia Rozwiązuję i zmazuję Kubuś i przyjaciele, Książka |

    Zestaw kart edukacyjnych bohaterami bajki „Kubuś i przyjaciele” do wielokrotnego rysowania ze specjalnym mazakiem. Duże, kolorowe karty z ulubionymi bohaterami zachęcają do rozwiązywania zadań. Podczas wesołej zabawy dzieci nie tylko świetnie bawią się, rysując ale jednocześnie trenują koncentrację, precyzję i logiczne myślenie. Karty są idealnym zestawem do ćwiczeń grafomotorycznych, przygotowujących do nauki pisania. To świetny pomysł na połączenie nauki z zabawą. Zestaw, ...

    okładka Nightmares Koszmary Karty Excellent, Książka |

    Są wizualizacją grozy, czegoś, co nie musi mieć wyraźnie zaznaczonego pochodzenia, a jedynie zawiera pewną sugestię, że ta istota może kiedyś była człowiekiem. Wyrusz na wyprawę w krainę snów. Czy odnajdziesz w niej swoje własne koszmary? „Ładnych” rzeczy jest wokół nas zbyt dużo, odczuwamy przesyt i swoisty przymus estetyczny. Nightmares to doskonałej jakości 55 kart do gry z intrygującymi ilustracjami Mariusza „Noistromo” Siergiejewa.

    okładka PixelArt Karty Excellent, Książka |

    Talia, w której gry komputerowe spotykają klasyczne gry towarzyskie. Oddajemy w Twoje ręce wyjątkową talię kart zainspirowana sztuką pikselową i dawnymi grami wideo. Delikatnie mrugamy okiem do wielbicieli Minecrafta i tych, którzy z nostalgią wspominają pierwsze komputery.

    okładka II Wojna Światowa Alianci Karty Excellent, Książka |

    Oddajemy w Państwa ręce talię kart poświęconą siłom Aliantów w okresie II wojny światowej. Był to najstraszniejszy konflikt w dziejach ludzkości i jesteśmy dalecy od gloryfikowania wojny jako takiej. Co najwyżej składamy hołd tym, którzy podjęli się walczyć za tych, którzy sami nie mogli się bronić. Być może część z Państwa odkryje w sobie tę, właściwą dzieciom i zatracana stopniowo przez dorosłych, zdolność do emocjonowania się wspaniałymi rysunkami – czołgów, samolotów, żo...

    okładka Graffiti - sztuka ulicy Karty Excellent, Książka |

    Sztuka ulicy na kartach do gry. Nieodłączna część miejskiej rzeczywistości, kontrowersyjny odłam sztuki, pełen kolorów przejaw buntu. Graffiti, street art, murale – to inspiracja dla naszej nowej talii kart. Najwyższej jakości karty do gry zaprojektowali młodzi polscy twórcy graffiti.

    okładka Safari Bam Bam, Książka |

    Pierwsza gra wspierająca rozwój muzyczny i ruchowy maluchów. Odwiedźcie z nami muzykalną sawannę, której mieszkańcy bawią się, skaczą i wspólnie grają. Produkt zawiera: 8-skalowy drewniany ksylofon (cymbałki) oraz pałeczkę, 8 dużych dwustronnych żetonów, książeczkę z wariantami gry, gotowymi scenariuszami zabaw oraz poradami dla rodziców. Świat pełen zabawy. Zabawa pełna odkryć. Trefl Little Planet to seria wyjątkowych produktów dla najmłodszych, zaprojektowana...

    okładka Dino-Farm, Książka |

    Arlo pracuje z rodziną na farmie. Pomóżcie sympatycznym dinozaurom zebrać plony z pola. Uważajcie jednak, bo ktoś podkrada zbiory! Atrakcyjna grafika z filmu animowanego Disney'a "Dobry dinozaur". Wiek: 4+ 1-5 graczy Czas: 15-25 minut

    okładka Tomek i Przyjaciele Nowi przyjaciele i balonowa przygoda, Książka |

    Nowi przyjaciele i Balonowa przygoda - zestaw 2 gier Nowi przyjaciele - Wszyscy chcą poznać leśnych przyjaciół. Pociągi wyruszają na poszukiwania zajączka, ptaszka i wiewiórek. Powinni jednak uważać, żeby głośnym zachowaniem nie wystraszyć płochliwych zwierzątek. Balonowa przygoda - Pan Bańka przyjechał do Rybkowa na pokaz balonów. Pociągi mają za zadanie przewieźć największy balon na świecie! Muszą wybrać odpowiednią trasę, aby po drodze nie zgubić nietypowego ładunku. Pł...

    okładka Tajemnicze podziemia, Książka | Reiner Knizia

    Przenieś się do tajemniczych podziemi pełnych skarbów i mrocznych postaci. Podążaj korytarzami, starając się zdobyć jak najwięcej cennych przedmiotów. Unikaj duchów, pająków i trolli, zbierz najwięcej punktów i wygraj! Wiek: 6+ 1-5 graczy Czas: 20 minut+

    okładka Kapsle Hokej, Książka |

    Przeżyj prawdziwe hokejowe emocje! Żeby pokonać przeciwnika, musisz wykazać się zręcznością i umiejętnością obserwacji sytuacji na lodowisku. Dobrze celuj i zdobywaj bramki, a sukces będzie w zasięgu ręki! Zaproś rodzinę oraz przyjaciół do hokejowego turnieju. Kto lepiej opanuje kontrolę nad bramkarzem? Zawartość pudełka: plansza, 5 kapsli czerwonych, 5 kapsli żóltych, 1 kapsel srebrny, naklejki, 2 zestawy bramek z bramkarzami, 4 elementy mocujące, instrukcja. Wiek: 5+ 2 g...

    okładka Farmageddon Agrokulturalna Rozwałka, Książka |

    Farmageddon to gra losu, strategii i rolniczej sieczki. Zbierz swoje plony zanim te łapserdaki i nicponie, czyli Twoi rywale, narobią Ci szkód i zagarną wszystkie korzyści dla siebie! Zwycięży rolnik z najcenniejszym stosem plonów na końcu gry! W tej grze jesteśmy bezwzględnymi biznesmenami, prawdziwymi Rekinami agrobiznesu. Tutaj wszystkie chwyty są dozwolone. Nie opłacamy KRUS, przejmujemy cudze uprawy, a nawet możemy nasłać komornika na zbyt dobrze radzącego sobie sąsiada...

    okładka Santiago, Książka | Claudia Hely, Roman Pelek

    Wielkie emocje na latynoskiej plantacji! Gracze wcielają się w plantatorów uprawiających banany, arbuzy, paprykę, winogrona i kokosy. Nic jednak nie urośnie bez wody. Nawadnianie plantacji nie będzie takie łatwe, ponieważ każdy gracz stara się doprowadzać wodę wyłącznie do swoich pól. Powiększaj swoje plantacje, nawadniaj je i odcinaj przeciwników od wody! Wiek: 10+ 3-5 graczy 60 minut

    okładka Atlantyda, Książka |

    Akcja gry rozgrywa się na wyspie zatapianej przez wielkie fale. Co rundę woda pochłania kolejny fragment wyspy. Zadaniem graczy jest uratowanie własnej dzielnicy. Proste zasady, atrakcyjny temat gry i oprawa graficzna gwarantują wielkie emocje. Nagroda „Kinderspielexperten” – nominacja (Niemcy, 2008) Zwycięzca Międzynarodowego Konkursu Twórców Gier (Francja, 2004 2-5 graczy 45 minut Wiek: 10+

    okładka Star Wars Battle, Książka |

    Dowodzisz elitarną grupą sześciu oddziałów ruchu oporu. Twoim zadaniem jest przebicie się przez 3 linie nieprzyjaciela. Wykorzystując wsparcie z lądu i powietrza, podążaj do celu. Rozważnie podejmuj ryzyko – przegrasz, jeśli stracisz wszystkie swoje oddziały.

    okładka Snakes and Ladders Węże i drabiny, Książka |

    Tomek i przyjaciele są gotowi do przewozu ludzi i towarów. Gracze wędrują swoimi pionkami od startu do mety. Czasem jednak trzeba się cofnąć, czasem można odnaleźć skrót, który przybliży zwycięstwo. Zawartość pudełka: plansza, kostka do gry, 4 pionki, instrukcja. Wiek: 4+ 2-4 graczy Czas: 10-25 minut

    okładka Zatoka pelikanów, Książka |

    Idealna gra dla całej rodziny! Dokładając kolejne kafelki gracze tworzą tytułową zatokę pelikanów. Powiększając lasy, jeziora i plaże gracze zdobywają punkty – wygra ten, kto zgromadzi ich najwięcej. Gra była nominowana do nagrody “Kinderspielexperten” - Niemcy, 2013 r. Dobra gra rodzinna to nowa seria przygotowana z myślą o całych rodzinach.Starannie wybrane tytuły w wyjątkowej szacie graficznej, stworzone przez znanych i lubianych polskich i zagranicznych autorów, umilą w...

    okładka Gra Chicken Bonanza, Książka |

    Rzuć kostką i przekonaj się, który z Twoich kurczaków wyląduje na dachu. Musisz się spieszyć, bo w każdej chwili kurnik może wylecieć w powietrze, a z nim wszystkie kurczaki! Sprawdź swój refleks w tej wesołej i szybkiej grze. Zawartość: "wybuchający" kurnik 36 kurczaków w 6 kolorach kostka instrukcja. Gra dla 2-4 graczy, w wieku powyżej lat 4.

    okładka Klątwa Faraona Złota edycja, Książka |

    Klątwa Faraona Złota edycja - gra przestrzenna. Myszka Miki i przyjaciele mają nowe zadanie. Muszą ponownie udać się w podróż do dalekiego Egiptu. Czeka tam na nich starożytna piramida i ukryty w jej wnętrzu legendarny skarb. Jednak nie jest to zadanie łatwe. Na każdego śmiałka, który wkroczy do mrocznych korytarzy może spaść pradawna „Klątwa Faraona”. Czy macie dość odwagi, aby zmierzyć się z przeszkodami? Jeżeli nie boicie się węży, mumii, ukrytych zapadni i tajnych przejś...

    okładka Poker Karty plastik, Książka |

    100 % karty plastikowe. Talia 55 kart w rozmiarze pokerowym (63 x 89 mm).

    okładka Get Set!, Książka |

    Dołącz do grona największych architektów i budowniczych wszech czasów! Zbierz zestaw kart, a wyrośnie przed Tobą jedna z najsławniejszych budowli na świecie. Get Set to gra karciana, w której liczy się dobra pamięć i umiejętność blefowania. Zawartość pudełka: 36 kart Instrukcja Wiek: 5+ Ilość graczy: 3-5 Czas: 10-15 minut

    okładka Mały odkrywca idzie do szkoły Ciało człowieka, Książka |

    Gra zawierająca 150 pytań o zróżnicowanym stopniu trudności dotyczących budowy i funkcjonowania ludzkiego organizmu. Pytania podzielone są na 4 kategorie: “Narządy i ich funkcjonowanie”, “Układ ruchu”, “Co to jest?” oraz “Tak czy nie?”. Trzy warianty rozgrywki gwarantują wspaniałą rozrywkę dla całej rodziny, będącą doskonałym połączeniem zabawy i nauki. Granie trenuje pamięć, ćwiczy umiejętność skupienia uwagi oraz logicznego myślenia. 2-4 graczy 20-30 minut Wiek: 7+ Skła...

    okładka Świnka Peppa Peppa Picnic, Książka |

    Jest piękny, ciepły dzień. Peppa i jej rodzina postanowili wybrać się na piknik. Pomóż im zebrać piknikowe smakołyki i dotrzeć z nimi na miejsce. Zwycięzcą zostaje ten, kto wykona zadanie jako pierwszy. Wesoły piknik czas zacząć! 2-4 graczy 15-20 minut Wiek: 3+

    okładka Poczta Sklep, Książka |

    Niesamowita zabawa w kupowanie, sprzedawanie i wysyłanie listów. Pomóż swemu dziecku wejść w realny świat; baw się z nim i naucz, jak należy zachować się w sklepie, na poczcie czy w banku. Pomogą Ci w tym ciekawe scenariusze zabaw zawarte w instrukcji. Wspólna zabawa w odgrywanie ról rozwija wyobraźnię, słownictwo, jak również pomaga dziecku zrozumieć różne role społeczne i otaczającą rzeczywistość. Zestaw 2 gier! Zawartość pudełka: 1 okienko sklepowe/pocztowe, 1 lada sklep...

    okładka Winx Magic Summer, Książka |

    Przenieś się do magicznego świata, gdzie Bloom i jej koleżanki z klubu Winx uczą się w Alfei – szkole dla czarodziejek w wymiarze Magix. Podejmij wyzwanie – wybierz swoją postać i wyrusz na wyprawę po zaczarowanym świecie pełnym niespodzianek! W trakcie tej wyprawy każdy musi skompletować swoje magiczne moce. Gdy Ci się to uda, musisz dotrzeć do magicznych drzwi prowadzących do Alfei. Wiek graczy: 4+ Liczba graczy: 2-6 Czas rozgrywki: 20-30 minut