„Hiperpamięć” to gra dla całej rodziny, polegająca na szybkim odszukaniu elementów na podstawie wylosowanej karty w czasie określonym przez wirujący bączek. Dodatkowo w zestawie gra „Wesołe Historie” która rozwija słownictwo i umiejętność opowiadania. SUGEROWANY WIEK GRACZY: 5-99 lat LICZBA GRACZY: 2 -6 ORIENTACYJNY CZAS GRY : 40 minut ZAWARTOŚĆ: – 72 elementy na grubej tekturze – 30 kart z zadaniami – drewniany bączek
Gra przygodowa dla dzieci o kotkach harcujących w domu. Drugą grą w zestawie jest gra pod tytułem "Uciekaj myszko" . To strategiczna gra planszowa dla najmłodszych w której mysz ucieka przed goniącymi ją kotami. Ciekawym elementem zestawu są pionki kotków ręcznie modelowane w modelinie. Zawartość pudełka: plansza dwustronna, 4 pionki w kształcie kotka, 1 pionek w kształcie myszki, kostka, instrukcja. Wiek: 5+
Przedstawiamy niezwykły zestaw, który z pewnością ucieszy każde dziecko, pobudzi jego wyobraźnię i kreatywność. Dzięki dołączonym grom planszowym dzieci poznają wesoły świat psów i psiaków, nauczą się zasad fair-play i współzawodnictwa. „Wystawa Psów” to gra przygodowa której celem jest wygranie turnieju. Każdy z graczy przeprowadza swojego psa przez poszczególne etapu psiego konkursu. Championem zostanie ten, który zdobędzie najwięcej punktów w rozgrywce. Drugą grą w zestawi...
PALCEM PO MAPIE – ŚWIAT to geograficzna gra edukacyjna, dzięki której gracze poznają ciekawe miejsca naszego globu. Zapoznają się z mapą Świata, położeniem miast, rzek, gór i Państw. Gra polega na losowym wybraniu karty z opisem konkretnego miejsca i jak najszybszym odszukaniu go na mapie. Ten z uczestników, który jako pierwszy odnajdzie na mapie wylosowane miejsce zdobywa kartę. Wygrywa ten z graczy, który zbierze największą ilość kart. SUGEROWANY WIEK GRACZY: 7-99 lat LI...
Zestaw dwóch bajecznie kolorowych gier zawierający dla najmłodszych grę opartą na motywach bajki o Czerwonym Kapturku oraz grę na motywach bajki o Jasiu i Małgosi. ZAWARTOŚĆ: – dwustronna plansza na grubej tekturze – 4 pionki – 4 kwiatki wykonane z modeliny – kostka do gier – pierniki z kartonu -domek z kartonu Wiek graczy: 5+
Organizujesz przyjęcie? Nie wiesz jakie zabawy wybrać by wszyscy dobrze się bawili? IMPREZZZKA to gra, która uatrakcyjni każde spotkanie towarzyskie. Dzięki niezliczonej ilości pomysłów na żadne przyjęcie nie będzie już nudne. Będziecie mogli wesoło spędzić czas wykonując wiele zadań. Niektóre z nich okażą się zabawne, niektóre będą wymagały od Was wiedzy i zdolności. Dobra zabawa gwarantowana! SUGEROWANY WIEK GRACZY: 7-99 lat LICZBA GRACZY: 2 -6 ORIENTACYJNY CZAS GRY : 40 ...
Bardzo lubiana przez dzieci gra wzbogacona o zasady, które pozwalają opanować w łatwy i szybki sposób tabliczkę mnożenia. Doskonali technikę liczenia w zakresie do stu, usprawnia pamięć słuchową oraz ćwiczy orientację przestrzenną z uwzględnieniem pojęć nad i pod. SUGEROWANY WIEK GRACZY: 5-99 lat LICZBA GRACZY: 2 – 4 ORIENTACYJNY CZAS GRY : 20 minut ZAWARTOŚĆ: – plansza – 4 pionki – kostka
Mały Biznesmen to gra ekonomiczna, która nie ogranicza się wyłącznie do handlu nieruchomościami. Gracze inwestują w sklepy, galerie handlowe, fabryki… mogą zawierać umowy czy też tworzyć spółki z innym graczami. Gra stanowi namiastkę prawdziwego „biznesu”. Zyski rosną wraz z gromadzonym kapitałem, ale trzeba sie nauczyć jak ten kapitał zbudować. Celem gry jest zgromadzenie jak największego majątku. SUGEROWANY WIEK GRACZY: 7-99 lat LICZBA GRACZY: 2 -6 ORIENTACYJNY CZAS GRY ...
PALCEM PO MAPIE – GWIAZDOZBIÓR to doskonała zabawa i nauka w jednym. To podróż przez konstelacje gwiezdne i ich najjaśniejsze gwiazdy. Gra polega na losowym wybraniu karty z opisem konkretnego miejsca i jak najszybszym odszukaniu go na mapie. Ten z uczestników, który jako pierwszy odnajdzie na mapie wylosowane miejsce zdobywa kartę. Dodatkowo w zestawie znajduje się przeźroczysta nakładka, która ułatwi odszukanie danego gwiazdozbioru na niebie. Wygrywa ten z graczy, któr...
Gra zręcznościowa. Rozgrywka polega na rozrzuceniu kamieni na polu gry. Celem gry jest zebranie kamieni z pola. Dokonuje się tego przez podrzucenie jednego z kamieni do góry, zebraniu w tym czasie jednego kamienia z pola oraz złapaniu spadającego kamienia. Wszystkie czynności wykonuje się jedną ręką. SUGEROWANY WIEK GRACZY: 6-99 lat LICZBA GRACZY: 2 -4 ORIENTACYJNY CZAS GRY : 20 minut ZAWARTOŚĆ: – 5 szklanych kamyków – woreczek będący jednocześnie polem gry
„Wiem co jem” to gra, która zapoznaje dzieci z podstawowymi zasadami zdrowego żywienia. W przystępny i zabawny sposób uczy jak komponować zdrowe posiłki. Proste zasady są zrozumiałe nawet dla kilkuletnich dzieci, które grając kształtują dobre nawyki żywieniowe. A nieco starszym graczom przypomni reguły dobrze zbilansowanej diety. SUGEROWANY WIEK GRACZY: 6-99 lat LICZBA GRACZY: 2 -4 ORIENTACYJNY CZAS GRY : 40 minut ZAWARTOŚĆ: – plansza na grubej tekturze – 4 pionki –...
Chińczyk to gra uwielbiana przez dzieci. Mimo, że jej zasady nie są skomplikowane ćwiczy koncentrację, pamięć oraz uczy zasad fair- play. Gra "Węże i drabiny" pomaga w sprawnym posługiwaniu się tabliczki mnożenia. Zawartość pudełka: dwustronna plansza do gry 16 kolorowych pionków kostka instrukcja Wiek: 5+ 2-4 graczy
PALCEM PO MAPIE – POLSKA to geograficzna gra edukacyjna, dzięki której gracze poznają ciekawe miejsca naszego kraju. Zapoznają się z mapą Polski, położeniem miast, rzek, gór i Parków Narodowych. Gra polega na losowym wybraniu karty z opisem konkretnego miejsca i jak najszybszym odszukaniu go na mapie. Ten z uczestników, który jako pierwszy odnajdzie na mapie wylosowane miejsce zdobywa kartę. Wygrywa ten z graczy, który zbierze największą ilość kart. SUGEROWANY WIEK GRACZY...
Myślisz ,że domino to prosta i naiwna zabawa? To tylko pozory! Zapewniamy, że może ono służyć do wielu zawiłych gier logicznych. Pudełko zawiera wysokiej jakości plastikowe klocki o wymiarach 2-4-0,5, imitujące kość słoniową. Zawartość: 28 plastikowych klocków Wiek graczy: 5-99 lat Liczba graczy: 2 -4 Czas rozgrywki : 30 minut
Dom / Moda / Hobby” to obszerna grupa publikacji z podkategoriami: „Dom / Wnętrze / Ogród”, „Kolorowanki” oraz „Moda i styl”. Znaleźć tu można książki z licznych dziedzin związanych ze spędzaniem wolnego czasu, zbiory porad, wskazówek i myśli mających pomóc w różnorodnych czynnościach. Obok tego znajdują się tutaj publikacje odkrywające nowe, nieznane jeszcze światy, pozwalające dostrzec rzeczywistość czyimiś oczami, książki o modzie, stylu życia, kuchni, podróżach, ogrodach oraz wszelakich zainteresowaniach. W kategorii „Dom / Moda / Hobby” odnaleźć można zarówno pozycje dla zupełnych laików, osób, które chcą poznać coś nowego, jak i dla miłośników, znawców, tych, którzy chcą pogłębić swoją wiedzę w danej dziedzinie. Czytelnicy trafią tu na publikacje z zakresu stylu życia, np. „Życie zero waste” Katarzyny Wągrowskiej, która pokazuje, że zero waste to droga do lepszego funkcjonowania w świecie, czy książkę Agnieszki Maciąg „Rozmaryn i róże. Podróż do samej siebie” pełną przemyśleń i inspiracji dotyczących wewnętrznego rozwoju. W kategorii „Dom / Moda / Hobby” nie zabraknie również tematyki podróżniczej, np. „Życie stewardessy, czyli o tym, jak mierzyć wysoko i przekraczać granice” Marii Kuczyńskiej, która opowiada o pracy na pokładzie samolotu, ale również o własnym życiu, czy „Przesunąć horyzont” dziennikarki i podróżniczki Martyny Wojciechowskiej, która pisze nie tylko o wysokich górach, ale także o tym, że warto mieć cele, dążyć do ich realizacji i wyznaczać sobie kolejne. Odnaleźć tu możemy również takie tytuły jak: „Życie pszczół” Maurice’a Maeterlincka, „ABC szachów” Michała Wodzyńskiego, „Survival po polsku. Początek” Krzysztofa Kwiatkowskiego, „Zioła w domowym ogrodzie” Moniki Fijołek czy „Vegenerata bieg przez kuchnię” Przemysława Ignaszewskiego.