Wirtualne Targi

Abino NT - książki, ebooki i audiobooki

Typ publikacji

Cena

Format

Wydawcy

Sortuj według:
Zyskujące popularność
    okładka Grzybobranie Leśne przygody, Książka |

    W czasie zabawy gracze rywalizując ze sobą uczą się przeżywania sukcesów i porażek. Treść gry nawiązuje do świata przyrody, inspiruje i rozwija ciekawość poznawczą dotycząca leśnego ekosystemu, a także kształtuje postawy proekologiczne. 2-4 graczy Wiek: 5+

    okładka Szachy tradycyjne w pudełku, Książka |

    Szachy tradycyjne drewniane w pudełku Wiek: 7-99 lat

    okładka Hiperpamięć, Książka |

    „Hiperpamięć” to gra dla całej rodziny, polegająca na szybkim odszukaniu elementów na podstawie wylosowanej karty w czasie określonym przez wirujący bączek. Dodatkowo w zestawie gra „Wesołe Historie” która rozwija słownictwo i umiejętność opowiadania. SUGEROWANY WIEK GRACZY: 5-99 lat LICZBA GRACZY: 2 -6 ORIENTACYJNY CZAS GRY : 40 minut ZAWARTOŚĆ: – 72 elementy na grubej tekturze – 30 kart z zadaniami – drewniany bączek

    okładka Kocie psoty Uciekaj Myszko, Książka |

    Gra przygodowa dla dzieci o kotkach harcujących w domu. Drugą grą w zestawie jest gra pod tytułem "Uciekaj myszko" . To strategiczna gra planszowa dla najmłodszych w której mysz ucieka przed goniącymi ją kotami. Ciekawym elementem zestawu są pionki kotków ręcznie modelowane w modelinie. Zawartość pudełka: plansza dwustronna, 4 pionki w kształcie kotka, 1 pionek w kształcie myszki, kostka, instrukcja. Wiek: 5+

    okładka Wystawa Psów Pogoń za Lisem, Książka |

    Przedstawiamy niezwykły zestaw, który z pewnością ucieszy każde dziecko, pobudzi jego wyobraźnię i kreatywność. Dzięki dołączonym grom planszowym dzieci poznają wesoły świat psów i psiaków, nauczą się zasad fair-play i współzawodnictwa. „Wystawa Psów” to gra przygodowa której celem jest wygranie turnieju. Każdy z graczy przeprowadza swojego psa przez poszczególne etapu psiego konkursu. Championem zostanie ten, który zdobędzie najwięcej punktów w rozgrywce. Drugą grą w zestawi...

    okładka Domino cyfrowe, Książka |

    Popularna i uznana gra dla małych dzieci. Oprócz tradycyjnych kropek połówki klocków, oznaczone sa cyframi od 1 do 9. W tę odmianę domina, może grać nawet dziecko, które dopiero uczy się liczyć. Zawartość pudełka: 30 klocków na grubej tekturze Wiek graczy: 4+ Liczba graczy: 2-4

    okładka Domino obrazkowe zwierzęta, Książka |

    Tradycyjna gra w wersji dla małych dzieci, które nie umieją jeszcze liczyć. Zamiast tradycyjnych kropek klocki oznaczone są znanymi dziecku obrazkami zwierząt. Rozwija u najmłodszych logiczne myślenie i spostrzegawczość. Zawartość pudełka: 30 klocków na grubej tekturze. Wiek graczy: 4+

    okładka Kule Boule Gra plenerowa, Książka |

    To tradycyjna francuska gra towarzyska z elementami zręcznościowymi. Gra polega na rzucaniu z wytyczonego miejsca, kulami w kierunku małej drewnianej kulki nazywanej "świnką". Zestaw zawiera 6 dużych kul oraz jedną małą (świnkę). 2-6 graczy Wiek: 4+

    okładka Palcem po mapie Podróże Świat, Książka |

    PALCEM PO MAPIE – ŚWIAT to geograficzna gra edukacyjna, dzięki której gracze poznają ciekawe miejsca naszego globu. Zapoznają się z mapą Świata, położeniem miast, rzek, gór i Państw. Gra polega na losowym wybraniu karty z opisem konkretnego miejsca i jak najszybszym odszukaniu go na mapie. Ten z uczestników, który jako pierwszy odnajdzie na mapie wylosowane miejsce zdobywa kartę. Wygrywa ten z graczy, który zbierze największą ilość kart. SUGEROWANY WIEK GRACZY: 7-99 lat LI...

    okładka Litery i sylaby do zabawy, Książka |

    Układanka dla najmłodszych typu domino do nauki czytania, która polega na składaniu wyrazów z liter lub sylab. Zawartość: 30 dwustronnych kart na grubej tekturze Dla dzieci w wieku od 5 lat

    okładka Czerwony Kapturek -Jaś i Małgosia, Książka |

    Zestaw dwóch bajecznie kolorowych gier zawierający dla najmłodszych grę opartą na motywach bajki o Czerwonym Kapturku oraz grę na motywach bajki o Jasiu i Małgosi. ZAWARTOŚĆ: – dwustronna plansza na grubej tekturze – 4 pionki – 4 kwiatki wykonane z modeliny – kostka do gier – pierniki z kartonu -domek z kartonu Wiek graczy: 5+

    okładka Imprezzka, Książka |

    Organizujesz przyjęcie? Nie wiesz jakie zabawy wybrać by wszyscy dobrze się bawili? IMPREZZZKA to gra, która uatrakcyjni każde spotkanie towarzyskie. Dzięki niezliczonej ilości pomysłów na żadne przyjęcie nie będzie już nudne. Będziecie mogli wesoło spędzić czas wykonując wiele zadań. Niektóre z nich okażą się zabawne, niektóre będą wymagały od Was wiedzy i zdolności. Dobra zabawa gwarantowana! SUGEROWANY WIEK GRACZY: 7-99 lat LICZBA GRACZY: 2 -6 ORIENTACYJNY CZAS GRY : 40 ...

    okładka Węże i drabiny, Książka | ABINO

    Bardzo lubiana przez dzieci gra wzbogacona o zasady, które pozwalają opanować w łatwy i szybki sposób tabliczkę mnożenia. Doskonali technikę liczenia w zakresie do stu, usprawnia pamięć słuchową oraz ćwiczy orientację przestrzenną z uwzględnieniem pojęć nad i pod. SUGEROWANY WIEK GRACZY: 5-99 lat LICZBA GRACZY: 2 – 4 ORIENTACYJNY CZAS GRY : 20 minut ZAWARTOŚĆ: – plansza – 4 pionki – kostka

    okładka MAŁY BIZNESMEN, Książka |

    Mały Biznesmen to gra ekonomiczna, która nie ogranicza się wyłącznie do handlu nieruchomościami. Gracze inwestują w sklepy, galerie handlowe, fabryki… mogą zawierać umowy czy też tworzyć spółki z innym graczami. Gra stanowi namiastkę prawdziwego „biznesu”. Zyski rosną wraz z gromadzonym kapitałem, ale trzeba sie nauczyć jak ten kapitał zbudować. Celem gry jest zgromadzenie jak największego majątku. SUGEROWANY WIEK GRACZY: 7-99 lat LICZBA GRACZY: 2 -6 ORIENTACYJNY CZAS GRY ...

    okładka Palcem po mapie gwiazdozbiór, Książka |

    PALCEM PO MAPIE – GWIAZDOZBIÓR to doskonała zabawa i nauka w jednym. To podróż przez konstelacje gwiezdne i ich najjaśniejsze gwiazdy. Gra polega na losowym wybraniu karty z opisem konkretnego miejsca i jak najszybszym odszukaniu go na mapie. Ten z uczestników, który jako pierwszy odnajdzie na mapie wylosowane miejsce zdobywa kartę. Dodatkowo w zestawie znajduje się przeźroczysta nakładka, która ułatwi odszukanie danego gwiazdozbioru na niebie. Wygrywa ten z graczy, któr...

    okładka Kolory Układanka edukacyjna, Książka |

    Układanka dla najmłodszych typu domino do nauki kojarzenia kolorów z przedmiotami. SUGEROWANY WIEK GRACZY: 3-5 lat LICZBA GRACZY: 2 -4 ORIENTACYJNY CZAS GRY : 20 minut ZAWARTOŚĆ: – 30 dwustronnych kart na grubej tekturze

    okładka TIKTAK, Książka |

    Układanka typu domino do nauki sprawnego odczytywania godzin z zegara. SUGEROWANY WIEK GRACZY: 5-99 lat LICZBA GRACZY: 2 -4 ORIENTACYJNY CZAS GRY : 20 minut ZAWARTOŚĆ: – 30 dominowych kart na grubej tekturze ROZMIAR PUDEŁKA: 23-17-4

    okładka Kamienie, Książka |

    Gra zręcznościowa. Rozgrywka polega na rozrzuceniu kamieni na polu gry. Celem gry jest zebranie kamieni z pola. Dokonuje się tego przez podrzucenie jednego z kamieni do góry, zebraniu w tym czasie jednego kamienia z pola oraz złapaniu spadającego kamienia. Wszystkie czynności wykonuje się jedną ręką. SUGEROWANY WIEK GRACZY: 6-99 lat LICZBA GRACZY: 2 -4 ORIENTACYJNY CZAS GRY : 20 minut ZAWARTOŚĆ: – 5 szklanych kamyków – woreczek będący jednocześnie polem gry

    okładka Wesołe naparstki, Książka |

    GRA ZRĘCZNOŚCIOWA POLEGAJĄCA NA MOŻLIWIE SZYBKIM UŁOŻENIU WIEŻY Z KOLOROWYCH NAPARSTKÓW ODPOWIADAJĄCEJ RYSUNKOWI NA WYLOSOWANEJ KARCIE. KTO PIERWSZY TEN LEPSZY

    okładka Chwytaj i graj, Książka |

    GRA STRATEGICZNO-ZRĘCZNOŚCIOWA ROZGRYWANA PRZEZ DWÓCH GRACZY. POLEGA NA UŁOŻENIU 4 POMPONÓW JEDNEGO KOLORU W JEDNEJ LINI ZA POMOCĄ PAŁECZEK.

    okładka Wiem co jem, Książka |

    „Wiem co jem” to gra, która zapoznaje dzieci z podstawowymi zasadami zdrowego żywienia. W przystępny i zabawny sposób uczy jak komponować zdrowe posiłki. Proste zasady są zrozumiałe nawet dla kilkuletnich dzieci, które grając kształtują dobre nawyki żywieniowe. A nieco starszym graczom przypomni reguły dobrze zbilansowanej diety. SUGEROWANY WIEK GRACZY: 6-99 lat LICZBA GRACZY: 2 -4 ORIENTACYJNY CZAS GRY : 40 minut ZAWARTOŚĆ: – plansza na grubej tekturze – 4 pionki –...

    okładka Chińczyk Węże i drabiny, Książka |

    Chińczyk to gra uwielbiana przez dzieci. Mimo, że jej zasady nie są skomplikowane ćwiczy koncentrację, pamięć oraz uczy zasad fair- play. Gra "Węże i drabiny" pomaga w sprawnym posługiwaniu się tabliczki mnożenia. Zawartość pudełka: dwustronna plansza do gry 16 kolorowych pionków kostka instrukcja Wiek: 5+ 2-4 graczy

    okładka Palcem po mapie Polska, Książka |

    PALCEM PO MAPIE – POLSKA to geograficzna gra edukacyjna, dzięki której gracze poznają ciekawe miejsca naszego kraju. Zapoznają się z mapą Polski, położeniem miast, rzek, gór i Parków Narodowych. Gra polega na losowym wybraniu karty z opisem konkretnego miejsca i jak najszybszym odszukaniu go na mapie. Ten z uczestników, który jako pierwszy odnajdzie na mapie wylosowane miejsce zdobywa kartę. Wygrywa ten z graczy, który zbierze największą ilość kart. SUGEROWANY WIEK GRACZY...

    okładka Domino, Książka |

    Myślisz ,że domino to prosta i naiwna zabawa? To tylko pozory! Zapewniamy, że może ono służyć do wielu zawiłych gier logicznych. Pudełko zawiera wysokiej jakości plastikowe klocki o wymiarach 2-4-0,5, imitujące kość słoniową. Zawartość: 28 plastikowych klocków Wiek graczy: 5-99 lat Liczba graczy: 2 -4 Czas rozgrywki : 30 minut