Abino NT Dom, Wnętrze, Ogród - książki, ebooki i audiobooki

Typ publikacji

Cena

Format

Wydawcy

Sortuj według:
Zyskujące popularność
    okładka Palcem po mapie Europa, Książka |

    PALCEM PO MAPIE – EUROPA to doskonała zabawa i nauka w jednym. To podróż przez Państwa, najważniejsze Stolice i ciekawe miejsca Europy. Gra polega na losowym wybraniu karty z opisem konkretnego miejsca i jak najszybszym odszukaniu go na mapie. Ten z uczestników, który jako pierwszy odnajdzie na mapie wylosowane miejsce zdobywa kartę. Wygrywa ten z graczy, który zbierze największą ilość kart. SUGEROWANY WIEK GRACZY: 7-99 lat LICZBA GRACZY: 2 -4 ORIENTACYJNY CZAS GRY :...

    okładka Bitwa morska, Książka |

    Tradycyjna i lubiana gra w zatapianie okrętów. Pudełko zawiera plastikowe plansze i okręty oddzielne dla każdego z dwóch graczy. W zestawie znajdziesz dodatkowy bonus- strategiczną grę planszową "Manewry morskie". Wiek graczy: 5+

    okładka Szachy Młynek, Książka |

    „Szachy” to wspaniała gra strategiczna skłaniająca do umysłowego wysiłku i dostarczająca wiele satysfakcji. Pudełko zawiera dobrej jakości planszę oraz drewniane figury szachowe. Dodatkowo dla młodszych w zestawie znajduje się gra „Młynek”. SUGEROWANY WIEK GRACZY: 7-99 lat LICZBA GRACZY: 2 ORIENTACYJNY CZAS GRY : 40 minut ZAWARTOŚĆ: – dwustronna plansza na grubej tekturze – 24 pionki Wielkość planszy po rozłożeniu: 29 x 29 cm.

    okładka Warcaby Backgammon, Książka |

    „Warcaby” to gra znana i ceniona na całym świecie. Pomimo prostych zasad wymaga ułożenia strategii i planu działania. Najmłodszych uczy wyciągania wniosków i pomaga oswoić się z przegraną. Dodatkowo zestawie strategiczno-losowa gra „Backgammon”. SUGEROWANY WIEK GRACZY: 5-99 lat LICZBA GRACZY: 2 ORIENTACYJNY CZAS GRY : 20 minut ZAWARTOŚĆ: – dwustronna plansza na grubej tekturze – 30 pionków -kostka do gier

    okładka Grzybobranie, Książka |

    Uwielbiana przez najmłodszych gra w grzybobranie z ręcznie wykonanymi grzybkami z modeliny. Treść gry nawiązuje bezpośrednio do świata przyrody , inspiruje i rozwija ciekawość poznawczą dotyczącą leśnego ekosystemu- bogactwa roślin , runa i zwierząt. SUGEROWANY WIEK GRACZY: 5-99 lat LICZBA GRACZY: 2 – 4 ORIENTACYJNY CZAS GRY : 20 minut ZAWARTOŚĆ: – plansza do gier – 15 grzybków wykonanych z modeliny – 4 plastikowe koszyczki -kostka do gier

    okładka Skojarzenia obliczenia, Książka |

    Układanka utrwalająca sprawne posługiwanie się działaniami matematycznymi. Gracze układają ciągi cyfr oraz tworzą działania matematyczne . Dodatkowo w zestawie znajduje się gra typu skojarzenia. SUGEROWANY WIEK GRACZY: 5-99 lat LICZBA GRACZY: 2 -4 ORIENTACYJNY CZAS GRY : 20 minut ZAWARTOŚĆ: – 30 dwustronnych kart na grubej tekturze

    okładka Wiem więc wygrywam, Książka |

    „Wiem Więc Wygrywam” to doskonała rozrywka dla wszystkich. Podczas gry gracze odpowiadają na pytania z zakresu geografii, sztuki, nauki, przyrody oraz sztuki kulinarnej. Grę można rozegrać dwoma sposobami, w obu przypadkach wygrywa zawodnik, który wykaże się największa wiedza. Gwarantujemy świetną zabawę dla całej rodziny i przyjemny sposób zdobywania wiedzy o otaczającym nas świecie. SUGEROWANY WIEK GRACZY: 9-99 lat LICZBA GRACZY: 2 -4 ORIENTACYJNY CZAS GRY : 40 minu...

    okładka Zestaw 100 gier, Książka |

    Zestaw stu różnorodnych gier, w którym znajdują się gry planszowe, zręcznościowe, losowe i karciane. Gry są wspaniałą rozrywką dla całej rodziny, każdy znajdzie w tym zestawie coś odpowiedniego dla siebie. Rozmiar - 23,5 x 31,5 x 5,5 cm.

    okładka Wiem więc wygrywam Junior Quiz edukacyjny, Książka |

    „Wiem Więc Wygrywam – Junior” to ukłon w stronę młodszych graczy. Jest to kontynuacja znanej gry quizowej Wiem Więc Wygrywam w okrojonej wersji z pytaniami odpowiednimi dla dzieci do 10 roku życia. SUGEROWANY WIEK GRACZY: 7-10 lat LICZBA GRACZY: 2 -4 ORIENTACYJNY CZAS GRY : 30 minut ZAWARTOŚĆ: – dwustronna plansza na grubej tekturze – 60 kart z pytaniami i odpowiedziami – 4 pionki – kostka do gier

    okładka Gimnastyka dla języka, Książka |

    Układanka logopedyczna dla najmłodszych, która polega na tworzeniu oraz odczytywaniu” łamańców językowych”. Dodatkowo w zestawie znajduje się gra typu „memory”. 30 dwustronnych kart na grubej tekturze Wiek graczy: 5-99 lat Liczba graczy: 2 -4 Czas rozgrywki: 20 minut

Co znajdziesz w kategorii: Dom, Wnętrze, Ogród

„Dom / Wnętrze / Ogród” to kategoria, w której znaleźć możemy mnóstwo interesujących pozycji z wielu różnych dziedzin skoncentrowanych wokół życia i domu – zarówno jego wnętrza, jak i otoczenia. Książki te poświęcone są konkretnym zagadnieniom – mieszczą się tu publikacje, których tematem przewodnim jest projektowanie domu i wnętrza, czyli książki architektoniczne, oraz związane z dekoracją i aranżowaniem. Ponadto warto zwrócić uwagę na tytuły traktujące o roślinach – o projektowaniu ogrodu i pielęgnacji zieleni w domu. Nie zabraknie tu również pozycji dla pasjonatów, osób chcących rozpocząć lub rozwijać swoje hobby i spędzać czas w ciekawy sposób. Dział zawiera również poradniki, które pozwolą na zdobycie wiedzy z wielu ciekawych dziedzin oraz pomogą w doskonaleniu zawodowym i osobistym. W kategorii „Dom / wnętrze / ogród” odnaleźć można książki dla każdego miłośnika przyrody – początkującego, który dopiero uczy się „Jak nie zabić swoich roślin”, ale także tego, który chce się czegoś dowiedzieć o „Inteligencji kwiatów”. Wśród wielu pozycji znajdą się również te dla osób zainteresowanych minimalizmem, jak „Chcieć mniej” Katarzyny Kędzierskiej, autorki bloga Simplicite, dla zafascynowanych DIY, których zaciekawić mogą „Majsterki” Sylwii Czubkowskiej, Alicji Rzeczkowskiej i Barbary Sowy, czy dla fanów astrologii, jak przewodnik „Znaki. Spójrz w gwiazdy i odkryj siebie” Carolyne Faulkner. Swoje miejsce znalazły tu również pozycje dotyczące stylu życia, jak „Lawendowy dom”, w którym autorka Beata Lipov przedstawia swoje pomysły na życie – na piękny dom, dobrą kuchnię, wspaniałe przyjęcia, prezenty i wiele innych, czy też „Suma drobnych radości” Agnieszki Burskiej-Wojtkuńskiej, w której autorka tłumaczy, jak wieść zwyczajne życie i jednocześnie odnaleźć w nim szczęście.