Wirtualne Targi

Alexander - książki, ebooki i audiobooki

Typ publikacji

Cena

Format

Wydawcy

Sortuj według:
Zyskujące popularność
    Promocja
    okładka Co gdzie jest Na wsi, Książka |

    "Co gdzie jest?" to seria książeczek uczących dzieci poznawania i wskazywania obiektów, które spotykamy niemal codziennie. Dzięki temu dzieci uczą się nowych wyrazów, utrwalają te już znane, rozwijają zdolności poznawcze, uczą się odszukiwać jednakowe elementy, a także nazywać nowe przedmioty.

    Promocja
    okładka Co gdzie jest Wakacje, Książka |

    "Co gdzie jest?" to seria książeczek uczących dzieci poznawania i wskazywania obiektów, które spotykamy niemal codziennie. Dzięki temu dzieci uczą się nowych wyrazów, utrwalają te już znane, rozwijają zdolności poznawcze, uczą się odszukiwać jednakowe elementy, a także nazywać nowe przedmioty.

    okładka Everest Pięciobój, Książka |

    "Pięciobój" i "Everest" to 2 emocjonujące planszowe gry losowe o tematyce sportowej. W grze "Everest" gracze ścigają się, by jak najszybciej zdobyć szczyt największej góry świata - Mont Everest. Aby wygrać nie wystarczy jednak tylko zdobyć szczyt, trzeba też bezpiecznie wrócić do bazy. Ten kto dokona tego najszybciej zastanie zwycięzcą. W "Pięcioboju" gracze biorą udział w zawodach lekkoatletycznych. Każdy z uczestników gry staje do rywalizacji w 5 różnych dyscyplinach: biegu...

    okładka E-MOTIONZ Travel, Książka |

    Szalona, dynamiczna gra polegająca na rzucaniu kostkami i układaniu z nich konfiguracji minek. To prawdziwy emocjonalny rollercoaster i dużo śmiechu.

    okładka Skarpeta chochlika, Książka |

    Gra, która polega na uporządkowaniu garderoby zgodnie z kolorem lub rodzajem. Niestety złośliwy chochlik czai się w szafie. Jeśli podrzuci Wam śmierdzącą skarpetę, wyrzućcie ją natychmiast - inaczej cała praca pójdzie na marne.

    okładka Król budowniczy, Książka |

    Pomnażaj swój majątek i walcz o wpływy budując tartaki i kopalnie.Zajmuj majątki przeciwników i plądruj ich miasta aby zdobyć przewagę. Pokaż, że jesteś lepszym strategiem i gospodarzem niż Twoi przeciwnicy i zdobądź zamek i koronę.

    okładka Gdybyś Był Travel, Książka |

    Lekka rozrywka sprawdzająca na ile znamy samych siebie oraz na ile nasze wyobrażenia o nas porywają się z tym co sądzą o nas inni. Uczestnicy zdobywają punkty typując kim lub czym byliby współgracze w alternatywnym świecie.

    okładka Królik w ogrodzie, Książka |

    Pewien roztargniony ogrodnik posadził w ogrodzie marchewkę i dynię. Do ogrodu zakradł się królik i pod grządkami kopie tunel. Ogrodnik chce szybko zebrać plony, a królik najeść się marchewki. Jeśli się spotkają będą sobie płatać figle, blokując możliwość ruchu. Kto z nich szybciej zbierze warzywa, ten wygrywa.

    okładka Gorący Ziemniak Travel, Książka |

    Kto z Was potrafi najszybciej myśleć pod presją czasu? Przygotujcie się, bo zaraz to sprawdzicie. W tej grze masz tylko kilka chwil, by wymyślić odpowiedź na pytanie i rzucić Gorącego Ziemniaka przeciwnikowi. Pozbądź się Ziemniaka zanim upłynie czas i się sparzysz. Odpowiadaj szybko, rzucaj celnie, łap dokładnie i nie spadnij na sam dół planszy.

    okładka Kot w butach Gra planszowa, Książka |

    Zawartość: plansza 4 pionki kostka do gry instrukcja bajka - książeczka do czytania Wiek 3+ Liczba graczy 2-4

    okładka Nie śmiej się wersja exclusive, Książka |

    Towarzyska gra planszowa, w której co chwila wybuchają salwy śmiechu. Kłopot w tym, że aby zdobyć przewagę nad rywalami, trzeba jak najdłużej zdołać zachować powagę. Czy zdołasz nie roześmiać się jako pierwszy?

    okładka Gbybyś był… Wersja light, Książka |

    Gdybyś był… to przezabawna lekka gra towarzyska, w której nie potrzebujesz szczęścia ani specjalistycznej wiedzy. Musisz tylko ujawnić swój światopogląd. Uczestnicy zdobywają punkty typując trafnie kim lub czym byliby współgracze w alternatywnym świecie. Co zadecyduje o Twojej odpowiedzi? Skojarzenie z czyimś wyglądem, osobowością czy zainteresowaniami? Zawartość: plansza pionki 8 sztuk dwustronne karty z pytaniami 110 sztuk karty odpowiedzi 40 sztuk żetony do obstawiania 24...

    okładka E-Motionz wersja exclusive, Książka |

    Rzucaj kostkami najszybciej jak potrafisz i układaj z nich konfiguracje, dzięki którym zostawisz przeciwników daleko w tyle. Pozytywne emocje i dużo śmiechu podczas rozgrywki są gwarantowane. Zawartość pudełka: plansza, kostki z emocjami - 60 sztuk, żetony określające ruch - 6 sztuk, karty - 110 sztuk, pionki, podstawki do pionków, pchełki, woreczek, instrukcja. 2-6 graczy Wiek: 7+

    okładka Tablice Różnice, Książka |

    Zabawka składa się z 24 tablic, które w trakcie zabawy dobiera się kolejno parami podobnych do siebie ilustracji.. Zabawa polega na tym, by obserwując każdy obrazek wybranej pary znaleźć 3 szczegóły różniące obie ilustracje.

    okładka E-Motionz Light, Książka |

    Ultradynamiczna gra planszowa! Rzucaj kostkami najszybciej jak potrafisz i układaj z nich konfiguracje, dzięki którym zostawisz przeciwników daleko w tyle. Zawartość: plansza, kostki z emocjami, żetony określające ruch, karty, pionki tekturowe, podstawki do pionków, pchełki, woreczek, instrukcja. 2-4 graczy Wiek: 7+

    okładka Gra Pamięć, Książka |

    Prosta edukacyjna gra dla najmłodszych i nie tylko. Wymaga od uczestników by jak najlepiej zapamiętywać położenie odkrywanych i zakrywanych obrazków. Dzieci grając w Pamięć ćwiczą swą spostrzegawczość, koncentrację, umiejętność skojarzeń i pamięć. Gra zapewnia dużo wesołej zabawy i dobry wysiłek umysłowy. Wiek graczy: 3+

    okładka Karty zgadywanki, Książka |

    Karty zgadywanki to 16 dwustronnych kart zawierających 32 obrazkowe zagadki. Karty są przeznaczone do wspólnej zabawy dziecka z opiekunem, który czyta pytanie do oglądanego przez dziecko obrazka. Wspólna zabawa wiele uczy i wyjaśnia, jest dla dziecka dobrym bodźcem do umysłowego wysiłku. Dla dzieci w wieku od 2 lat.

    okładka Gorący ziemniak Pytania graczy, Książka |

    Kto z Was potrafi najszybciej myśleć pod presją czasu? Przygotujcie się, bo zaraz to sprawdzicie. W tej grze masz tylko kilka chwil, by wymyślić odpowiedź na pytanie i rzucić Gorącego Ziemniaka przeciwnikowi. Pozbądź się Ziemniaka zanim upłynie czas i się sparzysz. Odpowiadaj szybko, rzucaj celnie, łap dokładnie i nie spadnij na sam dół planszy. W tej grze to gracze są autorami wszystkich pytań! Zawartość pudełka: plansza, Gorący Ziemniak, 165 kart pytań, 8 pionków, bączek, i...

    okładka Gdybyś był Junior mini, Książka |

    Gdybyś był... to lekka rozrywka pozwalająca na sprawdzenie na ile znamy samych siebie oraz na ile nasze wyobrażenia o nas pokrywają się z tym co sądzą o nas inni. Uczestnicy zdobywają punkty typując trafnie kim lub czym byliby współgracze w alternatywnym świecie. Zawartość: plansza pionki dwustroone karty z pytaniami karty odpowiedzi żetony do obstawiania kamień celtycki instrukcja Wiek graczy: 8+ Liczba graczy: 3-4

    okładka E-Motionz, Książka |

    Ultradynamiczna gra planszowa! Rzucaj kostkami najszybciej jak potrafisz i układaj z nich konfiguracje, dzięki którym zostawisz przeciwników daleko w tyle. Zawartość: plansza, kostki z emocjami, żetony określające ruch, karty, pionki tekturowe, podstawki do pionków, pchełki, woreczek, instrukcja. 2-5 graczy Wiek: 7+

    okładka Gdybyś był wersja junior, Książka |

    Gdybyś był... to lekka rozrywka pozwalająca na sprawdzenie na ile znamy samych siebie oraz na ile nasze wyobrażenia o nas pokrywają się z tym co sądzą o nas inni. Uczestnicy zdobywają punkty typując trafnie kim lub czym byliby współgracze w alternatywnym świecie. Przemyślana mechanika gry oraz lekka doza hazardu, wynikająca z obstawiania siły swoich odpowiedzi sprawia, że rozgrywka jest niezwykle emocjonująca. Zawartość: plansza pionki 8 sztuk karty z pytaniami 165 sztuk kar...

    okładka Gdybyś był mini Zadziorna gra planszowa, Książka |

    Lekka gra towarzyska, w której nie potrzebujesz szczęścia ani specjalistycznej wiedzy. Musisz tylko ujawnić swój światopogląd. Uczestnicy zdobywają punkty typując trafnie kim lub czym byliby współgracze w alternatywnym świecie. Wiek: 12+

    okładka E-Motionz mini, Książka |

    Ultradynamiczna gra planszowa! Rzucaj kostkami najszybciej jak potrafisz i układaj z nich konfiguracje, dzięki którym zostawisz przeciwników daleko w tyle. Zawartość: plansza, kostki z emocjami, żetony określające ruch, karty, pionki tekturowe, podstawki do pionków, pchełki, woreczek, instrukcja. 2-3 graczy Wiek: 7+

    okładka Dzielni kowboje Zwierzako wyścig 2 gry planszowe, Książka |

    "Zwierzako wyścig" to gra, w której startujesz w wyścigu zwierzaków, a Twoim celem jest jak najszybsze dotarcie do mety. N a swojej drodze spotkasz różne zwierzęta, a każde z nich posiada inną moc, która pomoże bądź utrudni Ci dotarcie do mety. "Dzielni kowboje" to gra, w której przenosisz się w przeszłość, w której żyli i walczyli dzielni kowboje. Gdzie każdy miał swojego konia, spał pod gołym niebem, a na straży prawa stał szeryf broniący miasta przed bandytami. Twoim zadan...