Wirtualne Targi

Alexander - książki, ebooki i audiobooki

Typ publikacji

Cena

Format

Wydawcy

Sortuj według:
Zyskujące popularność
    okładka Trach - Era dinozaurów Gra w zbijanego, Książka |

    okładka Quiz o dinozaurach mini - Era dinozaurów Gra edukacyjna, Książka |

    "Era Dinozaurów - Quiz o dinozaurach" jest to gra, której uczestnicy biorą udział w emocjonującej zabawie, a jednocześnie zdobywają wiedzę o fascynującej erze dinozaurów. Gracze mają do dyspozycji 44 karty pytań oraz 5 kart klepsydry. Gra posiada 2 warianty do wyboru. Zawartość pudełka: 44 karty pytań, 5 kart klepsydry, 6 kart liter, 36 żetonów, 3 pionki, kostka do gry, plansza, klepsydra, instrukcja. Wiek graczy: 10+ Liczba graczy: 2-3

    okładka Pingwiny w akcji, Książka |

    "Pingwiny w akcji" to 2 gry planszowe. Pierwsza gra - "Ucieczka z ZOO" polega na tym, że każdy z graczy ma swoją drużynę pingwinów, które chcą jak najszybciej wydostać się z ZOO. Zwycięzcą w tej grze zostanie gracz, który pierwszy przeprowadzi swoje pingwiny poza jego mury. W drugiej grze "Na ryby" pingwiny ruszają na połów ryb. Krążąc po torze planszy gracze starają się trafić jak najszybciej na pola, które premiowane są żetonem- czyli rybą. Zwycięży ten , kto zdobędzie najw...

    okładka Skojarzenia Pamięć, Książka |

    okładka Znaki drogowe Mózg elektronowy, Książka |

    Pomyśl, jakim ilustracjom odpowiadają wybrane hasła na planszy. Naciśnij punkty znajdujące się przy ilustracji i odpowiednim dla niej haśle. Jeśli wybór będzie właściwy, to zapali się dioda i usłyszysz dźwięk brzęczyka. Zawartość pudełka: pudełko z diodą i brzęczkiem, dwustronne karty 24 sztuki, instrukcja. Wiek: 6+

    okładka Mistrz słowa Blister, Książka |

    "Mistrz słowa" to pasjonująca gra słowna dla 2 -10 graczy. w trakcie swojej kolejki każdy z graczy stara sie jak najszybciej ułożyć słowo z literek znajdujących sie na wyrzuconych z kubka kostkach. Czas odmierzany jest zawsze przez klepsydrę. Po ułożeniu słowa określa się jego wartość punktową (wg podanej w instrukcji skali) i wpisuje do rubryki gracza w załączonym do gry notesie. Zwycięzcą zostaje ten kto zdobędzie najszybciej ustaloną wcześniej ilość punktów. Gra jest emocj...

    okładka Encyklopedia Mózg elektronowy Travel, Książka |

    Pomyśl, jakim ilustracjom odpowiadają wybrane hasła na planszy. Naciśnij punkty znajdujące się przy ilustracji i odpowiednim dla niej haśle. Jeśli wybór będzie właściwy, to zapali się dioda i usłyszysz dźwięk brzęczyka. Zawartość pudełka: pudełko z diodą i brzęczkiem, 12 dwustronnych plansz, instrukcja. Wiek: 6+

    okładka Gra 3D Wyprawa do Afryki Dora poznaje świat, Książka |

    Dora postanowiła wybrać się na wycieczkę do Afryki. Dziewczynka nie jest zwykłą turystką i ma przed sobą odpowiedzialne zadanie: musi zdobyć aparat, sfotografować określone afrykańskie zwierzęta, a z wykonanych zdjęć zrobić wystawy w trzech różnych miastach kontynentu. Pomóż Dorze w podróży. Razem powędrujcie przez dżunglę i sawanny, przygotujcie się na spotkania z dzikimi zwierzętami oraz przypomnijcie sobie rozmaite angielskie słówka, których znajomość pomoże wam w podróży....

    okładka Gra 4w1 Zou, Książka |

    okładka Ćwir Angry Birds Rio, Książka |

    okładka Pamięć Dziewczyny, Książka |

    "Pamięć - dziewczyny" to prosta, a jednocześnie bardzo emocjonująca gra. Wygrywa w niej ten, kto najlepiej zapamięta położenie par takich samych obrazków, odkrytych na chwilę, spośród wszystkich ilustrowanych tabliczek leżących na stole (rewersem do góry). Gra skierowana jednocześnie dla dzieci i dorosłych, jest świetnym treningiem pamięci i spostrzegawczości. Zawartość pudełka: 40 ilustrowanych tabliczek, instrukcja.

    okładka Piłkarze, Książka |

    okładka 4 w 1 Pingwiny z Madagaskaru 153, Książka |

    okładka Agenci Pingwiny z Madagaskaru, Książka |

    Uwaga pingwiny! Należy przeprowadzić specjalne szkolenie taktyczne! Skipper wpadł na pomysł podniesienia zdolności bojowych swojego zespołu, dlatego zarządził symulację desantu na bazę wroga. Gracze dowodzą wybranym zespołem pionków: czerwonym lub niebieskim. Każdy z graczy musi spróbować pokonać rywala - zbijać jego pionki strzałami katapulty lub pobić go za pomocą swoich pionków. Zwycięża ten, kto zbije wszystkie pionki rywala lub zdoła swoim pionkiem dotrzeć do bazy przec...

    okładka Gra 3D Misja Przekąska Pingwiny z Madagaskaru, Książka |

    Skipper nigdy nie ustaje w doskonaleniu sprawności swojego zespołu. Po najnowszym raporcie Kowalskiego zadecydował, że przyszedł czas na przeprowadzenie ćwiczenia trenującego sprawność bojową, zespołową i organizacyjną. Trening otrzymuje kryptonim "Misja przekąska". Każdy pingwin ma za zadanie zgromadzić jak najwięcej prowiantu. Zadanie nie jest proste, bo aby zdobyć łup trzeba wykazać się celnym okiem i ustrzelić jedzenie za pomocą katapulty. Pingwiny czują przynależność do ...

    okładka Domino Maxi Pingwiny z Madagaskaru 28, Książka |

    okładka Wakacje w Peru Dora poznaje świat, Książka |

    Dora w końcu pojechała do Peru! Dziewczynka obiecała koleżance, że przywiezie jej w prezencie własnoręcznie utkany szal. Niestety ma trudności ze znalezieniem inspiracji i wyborem ładnego wzoru. Pomóż Dorze w tym zadaniu. Skompletuj 3 różne kwiatki, które na straganie można będzie wymienić na ramkę do puzzli. Następnie wejdź na podesty i zdobądź tam elementy, które pozwolą skompletować szal. Wygra osoba, która jako pierwsza dotrze na metę z gotowym prezentem. Zawartość pudełk...

    okładka Mój Piesek Dora Poznaje Świat, Książka |

    Dora zawsze marzyła o piesku! Teraz, gdy wreszcie dostała upragnionego szczeniaka, musi udowodnić, że jest troskliwą i odpowiedzialną właścicielką, która umie zadbać o swojego pupila. Pomóż dziewczynce w opiece nad zwierzątkiem - wspólnie skompletujcie różne psie akcesoria, a także nauczcie pieska rozmaitych sztuczek. Osoba, która odniesie największy sukces jako trener i opiekun, zostanie właścicielem na medal. Zawartość pudełka: plansza, 3 elementy podestu, 4 pionki, 4 podst...

    okładka Kalambury z tablicą, Książka |

    "Kalambury z tablicą" to gra zespołowa, w której należy jak najszybciej zgadnąć (przedstawione za pomocą rysunku na tablicy) hasło wybrane losowo z karty. Przebieg gry tworzy niezwykłą, pełną humoru i wielkich emocji atmosferę rodzinnej zabawy. W tej grze zwyciężają ci, którzy dzięki swej wyobraźni i inteligencji potrafią przedstawić jak najsugestywniej i najsprawniej wylosowane hasło, a także jak najszybciej je odgadnąć. Zawartość opakowania: 163 dwustronne karty haseł, 2 ka...

    okładka Chińczyk + Wyścigi Dora poznaje świat, Książka |

    "Chińczyk" i "Wyścig maxi" to zestaw gier dla całej rodziny. "Chińczyk" to wersja klasycznej gry losowej, przeznaczonej dla 2 do 6 osób. Można w niej stosować pewne taktyczne posunięcia. Ta gra o bardzo prostych zasadach zawsze wyzwala wiele emocji. "Wyścig maxi" to gra o równie prostych zasadach. Lato w pełnym rozkwicie i piękne dni zachęcają do wyjścia z domu. Dora, wraz z grupą przyjaciół, postanawia skorzystać z pogody i zrobić wycieczkę w góry. Dziewczynka śmiało rozpoc...

    okładka Dora poznaje świat 4 w 1, Książka |

    "4 w 1 " to zestaw 3 różnych gier i 60 puzzli do układania. Wszystkie gry i puzzle łączy grafika o tematyce Dory. Charakter gier jest zróżnicowany. Prosta gra w karty " Piotruś" wzbudzi największe zainteresowanie u najmłodszych. Gra "Pamięć" to dobry trening pamięci dla każdego. "Domino" jest również uniwersalne, grają w nie chętnie dorośli i dzieci. Puzzle, to świetne ćwiczenie spostrzegawczości, cierpliwości i skupienia.

    okładka Domino maxi Dora poznaje świat, Książka |

    "Domino" jest grą znaną i cenioną od stuleci na całym świecie. Jej rekwizyty i zasady sprawiają na początku wrażenie, że jest to prosta gra dla dzieci. Każdy z graczy odkryje jednak szybko ogromne bogactwo możliwości i rozwiązań w niej istniejących. "Domino" to ekscytująca gra dla całej rodziny.