Wirtualne Targi

Alexander - książki, ebooki i audiobooki

Typ publikacji

Cena

Format

Wydawcy

Sortuj według:
Zyskujące popularność
    okładka E-Motionz mini, Książka |

    Ultradynamiczna gra planszowa! Rzucaj kostkami najszybciej jak potrafisz i układaj z nich konfiguracje, dzięki którym zostawisz przeciwników daleko w tyle. Zawartość: plansza, kostki z emocjami, żetony określające ruch, karty, pionki tekturowe, podstawki do pionków, pchełki, woreczek, instrukcja. 2-3 graczy Wiek: 7+

    okładka Dzielni kowboje Zwierzako wyścig 2 gry planszowe, Książka |

    "Zwierzako wyścig" to gra, w której startujesz w wyścigu zwierzaków, a Twoim celem jest jak najszybsze dotarcie do mety. N a swojej drodze spotkasz różne zwierzęta, a każde z nich posiada inną moc, która pomoże bądź utrudni Ci dotarcie do mety. "Dzielni kowboje" to gra, w której przenosisz się w przeszłość, w której żyli i walczyli dzielni kowboje. Gdzie każdy miał swojego konia, spał pod gołym niebem, a na straży prawa stał szeryf broniący miasta przed bandytami. Twoim zadan...

    okładka Pajęczyna Łowcy motyli, Książka |

    "Pajęczyna" to gra o czterech nieostrożnych muchach, które wleciały w pajęczynę i próbują się uwolnić. Każdy z graczy jest jedną z tych much. Wszystkie muchy starają się jak najszybciej wydostać z pajęczyny. Gra jest bardzo emocjonująca, a wygrywa w niej mucha, która uwolni się pierwsza. "Łowca motyli" to gra w której biegając po łące staraj się schwytać jak najwięcej motyli. Uważaj jednak, by się nie potknąć o korzeń i nie nabić sobie guza. Wygrywa ten, kto po dotarciu na me...

    okładka Spójrz i zapamiętaj, Książka |

    Gracze wykładają kolejno plansze, na których znajdują się kolorowe ilustracje. Po przyjrzeniu się obrazkowi z planszy i odwróceniu jej na drugą stronę gracze muszą odpowiedzieć na jedno z 9 pytań dotyczących obrazka. Zwycięzcą zostanie ten, kto zapamięta najwięcej szczegółów z obejrzanych ilustracji i zdobędzie najwięcej żetonów. Zawartość pudełka: plansze z obrazkami - 28 sztuk klepsydra żetony - 50 sztuk tabliczki (TAK, NIE) - 10 sztuk instrukcja

    okładka Obrazek i litera, Książka |

    W tej grze zwycięży gracz, który będzie potrafił najszybciej powiązać odkrywane na kartach litery z obrazkami leżącymi na stole. Gra jest dobrym treningiem spostrzegawczości i umiejętności szybkiego i właściwego kojarzenia. Zawartość: tabliczki z obrazkami - 40 sztuk karty z literami - 55 sztuk żetony - 40 sztuk klepsydra instrukcja 2-4 graczy

    okładka Wiewiórki Big Gra planszowa, Książka |

    W trakcie gry każda z wiewiórek stara się znaleźć i zebrać swój zapas orzechów. Przeszukując leśną okolicę wiewiórki muszą jednak strzec się groźnej kuny, uważać na pszczoły i złośliwe kruki. Wiewiórka, która pierwsza zbierze wymagany komplet orzechów zwycięża i kończy grę. Zawartość: plansza pionki 4 sztuki kostka żetony 20 sztuk instrukcja. Gra dla 2-4 graczy Wiek 5+

    okładka Wiewiórki mini Gra planszowa, Książka |

    W trakcie gry każda z wiewiórek stara się znaleźć i zebrać swój zapas orzechów. Przeszukując leśną okolicę wiewiórki muszą jednak strzec się groźnej kuny, uważać na pszczoły i złośliwe kruki. Wiewiórka, która pierwsza zbierze wymagany komplet orzechów zwycięża i kończy grę. Zawartość: plansza pionki 3 sztuki kostka żetony 13 sztuk instrukcja. Gra dla 2-3 graczy Wiek 5+

    okładka Słowny turniej Gra słowna, Książka |

    To najprostsza i najbardziej emocjonująca gra słowna. To świetna zabawa i dobry trening na spostrzegawczość, kojarzenie czy znajomość ortografii. Zawartość: kostki z literami 10 sztuk klepsydra żetony 40 sztuk instrukcja. Gra dla 2-4 graczy Wiek 10+

    okładka Urodziny u rodziny Big Gra planszowa, Książka |

    Każdy z uczestników gry stara się zebrać jak najszybciej członków swojej rodziny na urodzinowe przyjęcie. Zwycięzcą zostanie ten, który pierwszy skompletuje swoją rodzinę przy stole i odbierze prezent. Zawartość: plansza pionki 4 sztuki kostka zdjęcia rodziny 4 sztuki tabliczki - 4 sztuki z portretami - puzzlami - 24 sztuki instrukcja. Gra dla 2-4 graczy Wiek 4+

    okładka Jakie macie postacie? Gra obrazkowa, Książka |

    Gra w dwóch wariantach, w której zwycięzcą zostanie ten, kto będzie najbardziej spostrzegawczy i znajdzie najszybciej elementy, z których ułoży najwięcej postaci. Zawartość: tabliczki 36 sztuk karty postaci 12 sztuk instrukcja. Gra dla 2-3 graczy Wiek 4+

    okładka Urodziny u rodziny Gra planszowa, Książka |

    Każdy z uczestników gry stara się zebrać jak najszybciej członków swojej rodziny na urodzinowe przyjęcie. Zwycięzcą zostanie ten, który pierwszy skompletuje swoją rodzinę przy stole i odbierze prezent. Zawartość: plansza pionki 2 sztuki kostka zdjęcia rodzin 2 sztuki tabliczki - 2 sztuki z 12 puzzlami - portretami instrukcja. Gra dla 2 graczy Wiek 4+

    okładka Dopasuj mini Gra obrazkowa, Książka |

    Ta emocjonująca gra jest doskonałym treningiem spostrzegawczości i szybkiego kojarzenia. Do obrazka na polu planszy, na którym stanął pionek, trzeba jak najszybciej dopasować 2 obrazki z 32 leżących na stole tabliczek. Sprawdź, czy to takie proste? Zawartość: plansza tabliczka 32 sztuki pionek, kostka żetony 12 sztuki instrukcja. Gra dla 2 graczy Wiek 5+

    okładka Dopasuj Big Gra obrazkowa, Książka |

    Ta emocjonująca gra jest doskonałym treningiem spostrzegawczości i szybkiego kojarzenia. Do obrazka na polu planszy, na którym stanął pionek, trzeba jak najszybciej dopasować 2 obrazki z 64 leżących na stole tabliczek. Sprawdź, czy masz dobry refleks i spotrzegawczość. Zawartość: plansza tabliczka 64 sztuki pionek kostka żetony 24 sztuki instrukcja. Gra dla 2-4 graczy Wiek 5+

    okładka Kalambury obrazkowe Mini, Książka |

    W tej grze wygrywa zespół, w którym gracze najlepiej potrafią przedstawić (za pomocą gestu lub opisu słownego, z pominięciem słowa kluczowego) i jak najszybciej odgadnąć obrazek wskazany losowo na karcie. Zwyciężyć może każdy, ważny jest refleks i umiejętność kojarzeń. Zawartość: karty 55 sztuk plansza pionki do gry 2 sztuki kostka do gry klepsydra instrukcja. Gra dla 2 graczy Wiek 5+

    okładka Orientuj się Gra edukacyjna, Książka |

    To gra nie tylko dla dzieci. W jej trakcie każdy gracz odkrywa w swojej kolejce kartę z obrazkiem, a następnie wszyscy gracze starają się znaleźć jego zakamuflowany odpowiednik wśród tabliczek leżących na stole. Gra jest emocjonującym treningiem spostrzegawczości, kojarzenia i refleksu. Zawartość: karty z obrazkami 25 sztuk tabliczki dwustronne 32 sztuki klepsydra żetony 40 sztuk instrukcja. Gra dla 2-4 graczy Wiek 6+

    okładka Pamięć po angielsku i po polsku do nauki angielskiego, Książka |

    "Pamięć - po angielsku i po polsku" to gra o rewelacyjnie prostych regułach. Jej zasady sprawiają, że jest ona oryginalną, emocjonującą i pouczającą zabawą tak dla dzieci jak i dorosłych. "Pamięć" to nie tylko trening pamięci i spostrzegawczości, to również znakomity wstęp do nauki języka angielskiego. Rekwizyty gry - obrazki - są podpisane w języku angielskim, a ich odpowiedniki w języku polskim. Uczestnicy gry uczą się angielskich nazw w trakcie zabawy. Taka nauka sprawia w...

    okładka Safari Fotograficzne Podróż po Europie, Książka |

    "Safari fotograficzne" i "Podróże po Europie" to dwie proste i emocjonujące gry planszowe. W "Safari" gracze stają się myśliwymi, ale uzbrojonymi tylko w aparat fotograficzny. Każdy gracz w czasie swojej wyprawy stara się fotografować napotkane zwierzęta. Wygrywa ten, kto zdobędzie najwięcej zdjęć podczas całej wyprawy. W trakcie gry można przy okazji poznać nazwy najbardziej znanych zwierząt Afryki. W "Podróży po Europie" uczestnicy gry zwiedzają Europę, poznając nazwy i poł...

    okładka Wielki quiz Historia Polski, Książka |

    "Quiz - Historia Polski" to emocjonująca gra edukacyjna dla całej rodziny. Na 88 kartach znajdują się 352 pytania i 704 odpowiedzi/ W trakcie gry jej uczestnicy poruszają się pionkami po torze planszy odpowiadając na pytania z wyciągniętej karty, w zależności od koloru pola na którym postawili swój pionek. Dodatkowe punkty można zdobyć określając jakie ważne wydarzenie w historii Polski miało miejsce pod datą widniejącą na wyciągniętej karcie z talii "kart ważnej daty". W tra...

    okładka Regaty Motokros 2 gry planszowe, Książka |

    W Regatach przemierzasz ocean, rywalizując z innymi na trasie wśród burz, rekinów, mielizn lub lodowych gór. Mistrzem zostanie ten, kto pokona wszystkie te przeciwieństwa i pierwszy dotrze na metę. W Motokrosie również zwycięża najszybszy i najbardziej wytrzymały zawodnik. Na karkołomnej drodze trzeba uważać na wystające kamienie, śliską nawierzchnię, korzenie i doły. Zawartość pudełka: plansza pionki - 4 sztuki kostka instrukcja 2-4 graczy Wiek: 4+

    okładka Pajęczyna Łowcy motyli, Książka |

    "Pajęczyna" to gra o czterech nieostrożnych muchach, które wleciały w pajęczynę i próbują się uwolnić. Każdy z graczy jest jedną z tych much. Wszystkie muchy starają się jak najszybciej wydostać z pajęczyny. Gra jest bardzo emocjonująca, a wygrywa w niej mucha, która uwolni się pierwsza. "Łowca motyli" to gra w której biegając po łące staraj się schwytać jak najwięcej motyli. Uważaj jednak, by się nie potknąć o korzeń i nie nabić sobie guza. Wygrywa ten, kto po dotarciu na me...

    okładka Chińczyk gra planszowa, Książka |

    W Chińczyka można grać w dwie, trzy lub cztery osoby. Każdy z graczy otrzymuje po cztery pionki, a celem gry jest jak najszybsze wprowadzenie ich przez graczy na wyznaczone pola, kończące obieg toru planszy. Zawartość pudełka: plansza, pionki - 16 sztuk, kostka, instrukcja 2-4 graczy Wiek: 4+

    okładka Remik liczbowy, Książka |

    Remik to świetna gra towarzyska. Jest doskonałą rozrywką dla całej rodziny. Swoją światową karierę i popularność osiągnął w latach siedemdziesiątych, ale w USA znany był już na przełomie wieków. Gra ta występuje pod różnymi nazwami: Rummikub, Tile-Rummy, Rummy, Rack-Rummy. "Remik liczbowy" jest inną wersją remibrydża. Karty zastępują tu ponumerowane tabliczki. Gracze, zgodnie z regułami gry, starają się pozbyć jak najszybciej swoich tabliczek. Kto zastosuje najlepszą strategi...

    okładka Pamięć mix, Książka |

    "Pamięć" to gra wyjątkowa. Ma bardzo proste i łatwa do opanowania reguły gry. "Pamięć" zapewnia doskonała rozrywkę zarówno dla dzieci jak i dorosłych. W trakcie gry dzieci są równymi partnerami dla dorosłych. Każdy z graczy, bez względu na wiek, ćwiczy swoją spostrzegawczość i pamięć biorąc jednocześnie udział w świetnej i emocjonującej zabawie. Zawartość pudełka: 70 kart, instrukcja. 2-8 graczy Wiek: 4+

    okładka Big chińczyk, Książka |

    "Big chińczyk" to gra oparta na bardzo prostych zasadach. Może w niej uczestniczyć od 2 do 4 osób. Zwycięzcą zostaje, ten, kto pierwszy ustawi komplet swoich pionków na odpowiednich polach wewnątrz planszy. Proste zasady gry pozwalają na partnerską rywalizację dzieci i dorosłych co sprawia, że jest to znakomita gra dla całej rodziny. Gra w "Chińczyka" zapewni zawsze wiele emocji i doskonałą zabawę. Zawartość pudełka: foliowa plansza, 16 pionków, instrukcja. 2-4 graczy Wiek: ...