Wakacyjne Wietrzenie Serwerów! Ponad 5000 tytułów do -65%!

Alexander - książki, ebooki i audiobooki

Typ publikacji

Cena

Format

Wydawcy

Sortuj według:
Zyskujące popularność
    okładka Powiem ci co widzę, Książka |

    Zestaw składa się 32 plansz z obrazkami przedstawiającymi obiekty z najbliższego otoczenia dzieci. Dzięki odpowiednio zadawanym pytaniom (zawartym na planszach) stymulujemy naukę mowy oraz ćwiczymy poprawne budowanie wypowiedzi. Zabawka pomaga w nauce nazw rzeczy, czynności, określania położenia oraz cech przedmiotów, odróżniania liczby pojedynczej od mnogiej oraz tworzenia odpowiedniej formy gramatycznej wypowiedzi. Dla dzieci od 1 roku życia

    okładka Dywizjon 303, Książka |

    Zostań pilotem legendarnego Dywizjonu 303 i zestrzel jak najwięcej wrogich maszyn. Pilnuj ogona, aby bezpiecznie wrócić do bazy. Pomocna będzie znajomość historii Dywizjonu 303 i Bitwy o Anglię, z którą można zapoznać się dzięki załączonej książeczce. Właściwe odpowiedzi na pytania pozwolą na zdobycie dodatkowych żetonów. Wersja duża Zawartość plansza pionki 10 sztuk żetony 40 sztuk kostka biała kostka czarna książeczka karty 55 sztuk katapulta miseczka instrukcja Wiek gra...

    okładka Gdybyś był..., Książka |

    Gdybyś był... to lekka rozrywka pozwalająca na sprawdzenie na ile znamy samych siebie oraz na ile nasze wyobrażenia o nas pokrywają się z tym co sądzą o nas inni. Uczestnicy zdobywają punkty typując trafnie kim lub czym byliby współgracze w alternatywnym świecie. Przemyślana mechanika gry oraz lekka doza hazardu, wynikająca z obstawiania siły swoich odpowiedzi sprawia, że rozgrywka jest niezwykle emocjonująca. Zawartość: plansza pionki 8 sztuk karty z pytaniami 165 sztuk kar...

    okładka Dywizjon 303 Gra planszowa, Książka |

    Gra planszowa dla 2-4 graczy. Zawartość pudełka: plansza pionki 4 sztuki żetony 12 sztuk kostka instrukcja. Wiek 5+

    okładka Skąd Ten Dźwięk, Książka |

    Gra, w której plansze i karty przedstawiają związki między obrazem i dźwiękiem. Ćwiczy pamięć, percepcję wzrokową i słuchową oraz refleks. Karty mogą być również wykorzystane do specjalnej wersji gry Piotruś i Pamięć.

    okładka Quiz Sport Średni, Książka |

    Gra, w której uczestnicy muszą wykazać się wiedzą o tematyce sportowej. Oprócz udzielania odpowiedzi na pytania, gracze wykazują się zręcznością poprzez oddawanie strzałów z małej katapulty.

    okładka Przeplatanki Chłopiec, Książka |

    Przewlekanie kolorowych sznurków przez dziurki to świetny trening zręczności, precyzji i cierpliwości. "Przeplatanki" to dobry wstęp do nauki wiązania butów oraz kokardek. Zawartość: tabliczki z otworami, sznurki 4 sztuki, instrukcja.

    okładka Quiz Sport Mini, Książka |

    Gra, w której uczestnicy muszą wykazać się wiedzą o tematyce sportowej. Oprócz udzielania odpowiedzi na pytania, gracze wykazują się zręcznością poprzez oddawanie strzałów z małej katapulty.

    okładka Quiz Zwierzęta Średni, Książka |

    Gra, w której uczestnicy muszą wykazać się wiedzą o tematyce przyrodniczej. Oprócz udzielania odpowiedzi na pytania, gracze wykazują się zręcznością poprzez oddawanie strzałów z małej katapulty. Zawartość pudełka: karty pytań i odpowiedzi - 74 sztuki, karty liter "a", "b" - 3x2 sztuki, plansza, pionki do gry - 3 sztuki, kostka do gry, klepsydra, notes, żetony - 80 sztuk, instrukcja

    okładka Quiz Zwierzęta Mini, Książka |

    Gra, w której uczestnicy muszą wykazać się wiedzą o tematyce przyrodniczej. Oprócz udzielania odpowiedzi na pytania, gracze wykazują się zręcznością poprzez oddawanie strzałów z małej katapulty.

    okładka Granie w nawlekanie Sowa, Książka |

    Nawlekając elementy na słupek osadzony w podstawce, dzieci uczą się rozróżniać kształty i kolory. Gra jest też dobrym treningiem zręczności i uczy dążenia do realizacji określonego planu. Zawartość: Karty wzorów 32 sztuki Słupki 3 sztuki Podstawki 3 sztuki Kule 12 sztuk Kostki 12 sztuk Koła 3 sztuki Trójkąty 3 sztuki Kwadraty 3 sztuki Żetony 30 sztuk Instrukcja Wiek graczy: 4+ Liczba graczy: 1-3

    okładka Maraton Ortograficzny, Książka |

    Emocjonująca zabawa składająca się kilku wariantów gry, której celem jest nauka pisowni wyrazów oraz zasad ortograficznych. 110 kart wyrazów plansza dwustronna 8 pionków 40 żetonów instrukcja Wiek graczy: 7+ Liczba graczy: 1-4

    okładka Quiz Zwierzęta Big, Książka |

    Gra, w której uczestnicy muszą wykazać się wiedzą o tematyce przyrodniczej. Oprócz udzielania odpowiedzi na pytania, gracze wykazują się zręcznością poprzez oddawanie strzałów z małej katapulty.

    okładka Quiz Sport Big, Książka |

    Gra, w której uczestnicy muszą wykazać się wiedzą o tematyce sportowej. Oprócz udzielania odpowiedzi na pytania, gracze wykazują się zręcznością poprzez oddawanie strzałów z małej katapulty.

    okładka Sowa Mądra Głowa Poleca 4W1, Książka |

    Zestaw 4 gier i zabaw wspomagający naukę czytania, pisania i liczenia. Są one również dobrym treningiem spostrzegawczości, kojarzenia i refleksu.

    okładka Nie Śmiej Się Wersja Junior, Książka |

    Towarzyska gra planszowa, w której co chwila wybuchają salwy śmiechu. Kłopot w tym, że aby zdobyć przewagę nad rywalami, trzeba jak najdłużej zdołać zachować powagę. Czy zdołasz nie roześmiać się jako pierwszy? Wiek graczy: 3+ Liczba graczy: 3-8

    okładka Poznaj świat mały, Książka |

    Poznaj Świat wprowadza dzieci w świat geografii. To gra w której zdobywanie informacji o państwach i kontynentach staje się przyjemną zabawą. Uczy ona spostrzegawczości, rozwija pamięć i umiejętność kojarzenia. Zawartość pudełka: plansze 6 sztuk, kartoniki - 120 sztuk, notes, instrukcja.

    okładka Sowa Mądra Głowa Poleca 4W1 Zestaw A, Książka |

    Zestaw 4 gier i zabaw wspomagający naukę czytania, pisania i liczenia. Są one również dobrym treningiem spostrzegawczości, kojarzenia i refleksu.

    okładka Sowa Mądra Głowa Poleca 4W1 Zestaw B, Książka |

    Zestaw 4 gier i zabaw wspomagający naukę czytania, pisania i liczenia. Są one również dobrym treningiem spostrzegawczości, kojarzenia i refleksu.

    okładka Sowa Mądra Głowa poleca Zestaw 4w1, Książka |

    Zestaw 4 gier i zabaw wspomagający naukę czytania, pisania i liczenia. Są one również dobrym treningiem spostrzegawczości, kojarzenia i refleksu.

    okładka Poznaj świat, Książka |

    Poznaj Świat wprowadza dzieci w świat geografii. To gra w której zdobywanie informacji o państwach i kontynentach staje się przyjemną zabawą. Uczy ona spostrzegawczości, rozwija pamięć i umiejętność kojarzenia. Zawartość: plansze 6 sztuk, kartoniki - 120 sztuk, notes, instrukcja

    okładka Kto szybszy maxi, Książka |

    W grze mamy dwa warianty, w których liczy się spostrzegawczość i refleks. Gracze jak najszybciej wybierają właściwy żeton kojarząc kształt i kolor wskazany przez rzucone kostki. Gra trzyma w napięciu, a zwycięzcą zostaje najszybszy gracz. Zawartość: plastikowe żetony - 54 sztuki, plansza, kostka kształtu, kostka koloru, instrukcja

    okładka Domino kolor i kształt, Książka |

    "Domino" jest grą znaną i cenioną od stuleci na całym świecie. Jej rekwizyty i zasady sprawiają na początku wrażenie, że jest to prosta gra dla dzieci. Każdy z graczy odkryje jednak szybko ogromne bogactwo możliwości i rozwiązań w niej istniejących. "Domino" to ekscytująca gra dla całej rodziny.

    okładka Warcaby 12 gier, Książka |

    "Warcaby" to obok "Szachów" najlepsza gra strategiczna. Pochodzenie i powstanie "Warcabów" nie zostało jednoznacznie ustalone. Podobne plansze i piony odkryto już w grobowcach egipskich faraonów. Obecna wersja "Warcabów" pojawiła się we Francji lub Hiszpanii ok. 1100 r.