Wirtualne Targi

G3 - książki, ebooki i audiobooki

Typ publikacji

Cena

Format

Wydawcy

Sortuj według:
Zyskujące popularność
    okładka Logic Cards zestaw niebieski, Książka |

    Daj upust swojej wyobraźni i otwórz umysł na to, co na pierwszy rzut oka niewidoczne. Zmierz się z podchwytliwymi zadaniami matematycznymi i wymagającymi nieszablonowego myślenia zagadkami logicznymi. Zadania mają pięć różnych poziomów trudności, dzięki czemu możesz wybrać ten, który jest odpowiedni dla Ciebie. Zabawa z "Logic Cards" to mile spędzony czas, a przy okazji zapewniona aktywność szarych komórek. Podejmujesz wyzwanie? Zawartość pudełka: 53 karty instrukc...

    okładka Chrum chrum, Książka |

    W "Chrum, chrum" liczy się refleks. Jak najszybsze przykrycie stosu zagranych kart i naśladowanie zwierzęcia z karty pozwala na zabranie wszystkich kart ze stołu. Gdy tylko pojawią się dwa takie same zwierzaki, rozpoczyna się wyścig, kto pierwszy przykryje dłonią stos i wyda dźwięk naśladujący odgłos wydawany przez pokazane na kartach zwierzę. Uwaga na zuchwałą świnię, która ni stąd, ni zowąd pojawia się między innymi zwierzętami z donośnym "chrum, chrum"! Zawartość pudełka...

    okładka Kakao, Książka |

    Gra "Kakao" wprowadza graczy w egzotyczny świat "owocu bogów", w którym wcielą się w rolę plemiennych wodzów. Ich zadaniem jest wyspecjalizowanie swoich poddanych w handlu, by mogli zdobyć sławę i bogactwo. Jednak tylko ci, którzy wiedzą, jak wykorzystać przychylność bogów, zostaną obsypani złotem. W trakcie rozgrywki gracze dokładają kafle pracowników i kafle dżungli do wspólnego obszaru gry. W swojej turze gracz musi wykonać następujące czynności we wskazanej poniżej kolej...

    okładka Speed Cups Gra, Książka |

    Czy najwyższa w wazonie jest niebieska niezapominajka, czy czerwona róża? W jakim kolorze jest lokomotywa, a w jakim ostatni wagon pociągu? Czy na samym czubku drzewa usiadła czarna sroka, czy żółty kanarek? Jakiego koloru jest samochód, który wyprzedził inne i jaki deser lodowy zostanie zjedzony jako pierwszy? W "Speed Cups" każdy z graczy otrzymuje 5 różnokolorowych kubeczków i musi jak najszybciej ułożyć je w kolejności pokazanej na karcie z rysunkiem. Ta wskazuje, czy ku...

    okładka Zombi Ratuj się kto może, Książka | Gorjunow Daniła

    Miasto. Wieczór. Ty i Twoi przyjaciele uciekacie przed hordą agresywnych zombi... i tylko jednemu z was uda się przeżyć. Jak zostać tym szczęściarzem? Który z nich jest prawdziwym przyjacielem i poświeci się, żeby cię ocalić, a kto okaże się zdrajcą i spróbuje cię wepchnąć w lodowate ramiona zombi? Ważna wskazówka - karabin maszynowy jest czasem gorszy niż parasolka. Celem każdego gracza jest umieszczenie przed sobą na stole pięciu kart przedmiotu - to jedyny sposób, aby nie...

    okładka Kostka Rubika 3x3x3 PRO, Książka |

    Kostka 3x3x3 PRO jest w całości produkowana na Węgrzech. Duża precyzja składania oraz dobór materiałów najwyższej jakości sprawiają, że jest to najlepsza i najbardziej niezawodna kostka, która dostarczy zabawy na długie lata. Kostka Rubika jest unikalną, trójwymiarową łamigłówką, która rozwija pamięć i logiczne myślenie zarówno u dzieci, jak i dorosłych. Głównym celem takie ułożenie kostki, aby każda ze ścian była w jednym kolorze. PUDEŁKO ZAWIERA: 1 kostkę do gry w wers...

    okładka Fasolki Rozszerzenie, Książka | Uwe Rosenberg

    Fasolki: Rozszerzenie to zupełnie nowy członek rodziny gier opowiadających o hodowaniu i sprzedaży fasoli. Polskie rozszerzenie powstało z połączenia dodatku Erweiterungs-Set 1, Ladybohn – samodzielnej gry o Fasolkach oraz dodatkowych kart załączanych w Niemczech do Das Große Bohnanza Buch, a ponadto zostało dodatkowo wzbogacone wariantem dwuosobowym opublikowanym pierwotnie w amerykańskim wydaniu Fasolek. Fasolki: Rozszerzenie składa się z 4 następujących modułów: - Nowe g...

    okładka Rój Hive The Ladybug dodatek Biedronka, Książka |

    Dodatek do gry głównej pod tą samą nazwą - Rój. Są to dwa dodatkowe elementy, których można użyć w grze.

    okładka Mamma Mia Gra ze smakiem!, Książka | Uwe Rosenberg

    Tu pizza z salami, tam Bombastica. Hej! Kto ukradł ser?! Gracze wcielają się w role kucharzy przygotowujących pizze. W tym celu zagrywają do pieca karty składników. Od czasu do czasu mogą zagrać na stos karty zamówień. Jeżeli składniki niezbędne do ich zrealizowania są dostępne, to pizza zostaje upieczona, jeżeli nie, muszą spróbować ponownie. Przemyślane taktyki, szczypta szczęścia oraz dobra pamięć mogą zapewnić Wam zwycięstwo! Mamma Mia! to prosta gra karciana, która spra...

    okładka Trucizna, Książka | Reiner Knizia

    W pracowni alchemika bulgocą na ogniu trzy kociołki z eliksirami. Gracze kolejno wrzucają karty eliksirów do wybranych kociołków uważając przy tym, aby ich zawartość nie wykipiała. Jeśli gracz sprawi, że suma wartości wszystkich kart znajdujących się w kociołku przekroczy 13, musi zabrać karty z kociołka. Otrzymane karty są na koniec gry źródłem punktów ujemnych. Jednak zdobywając większość kart danego koloru, gracz może zapewnić sobie odporność na jego działanie. Dodatkowo ...

    okładka Czarne historie 2 Jeszcze więcej strasznych opowieści, Książka |

    Są jeszcze czarniejsze. Są jeszcze bardziej straszne. Nadal potrafią zabić ćwieka. Czarne historie 2 – jeszcze więcej zabawy gwarantującej, że dostaniecie gęsiej skórki! Rozwiązujcie zagadki! Zrekonstruujcie wydarzenia poszczególnych incydentów, kompletując je kawałek po kawałku poprzez zadawanie pytań, odgadywanie oraz składanie w całość dowodów – samodzielnie lub z przyjaciółmi. To mrożąca krew w żyłach, ale jednocześnie zabawna gra w zgadywanie bez której nie obędzie się ...

    okładka Czarne historie 3 50 strasznych opowieści, Książka |

    Czarne historie 3 - znów stajecie przed 50 strasznymi opowieściami, od których włos się na głowie jeży, a krew zastyga w żyłach. Wszystko przez to, że historie te są jeszcze czarniejsze, jeszcze straszniejsze i jeszcze bardziej zakręcone niż dotychczas. Rozwiąż zagadki! Zrekonstruuj wydarzenia poszczególnych incydentów, kompletując je kawałek po kawałku poprzez zadawanie pytań, odgadywanie oraz składanie w całość dowodów - samodzielnie lub z przyjaciółmi. To zapewniająca dre...

    okładka 6. bierze! bycza gra nie dla osłów, Książka | Wolfgang Kramer

    Każdy z graczy otrzymuje 10 kart, które musi wyłożyć w jednym z czterech rzędów. Ten, kto położy szóstą kartę musi wziąć pozostałe pięć i otrzymuje punkty karne. "6. bierze!" jest kapitalną grą, której nigdy nie będziesz miał dość! Celem gry jest zebranie jak najmniejszej ilości kart. Każda karta jest warta minus jeden punkt za każdą głowę byka znajdującą się na niej. Zwycięzcą zostaje osoba, która na końcu gry ma najmniejszą ilość byczych głów. Jedna z najlepszych gier kar...

    okładka Czarne historie - Głupia śmierć, Książka |

    Czarne historie – Głupia śmierć to najbardziej spektakularne wydanie w całej serii. Ich szczególną cechą jest to, że wszystkie te groteskowe, makabryczne i wręcz niewiarygodne opowieści, które są przedstawione na kartach, wydarzyły się naprawdę. Opisane wydarzenia brzmią absurdalnie i wydają się nieprawdopodobne, wyglądały jednak dokładnie tak, jak je opisano. Autorzy tej wyjątkowej edycji – Corrina Harder i Jens Schumacher jako eksperci w dziedzinie ekscytującej rozrywki, p...

    okładka Fioletowe historie, Książka |

    ioletowe historie porwą was do tajemniczego świata cieni, w którym zetkniecie się z mrocznymi postaciami i podstępnymi czarownicami, ale spotkacie również przemiłe magiczne stworzenia i uwodzicielskie wampiry. Okazuje się, że nawet niezwykłe istoty miewają problemy. Pomóżcie im. Rozproszcie tajemnicze ciemności i rozwikłajcie zagadkę - niekoniecznie przy pomocy magii... Autorka tej wyjątkowej edycji Andrea Köhrsen pracuje na zlecenie jako projektantka i autorka tekstów. Od ...

    okładka Qwirkle karciane, Książka |

    Sześć różnych symboli w tym samym kolorze lub sześć takich samych symboli w różnych kolorach tworzy "Qwirkle". Do tego momentu zasady pozostają bez zmian. Jednak w przeciwieństwie do tradycyjnej gry, karty układa się w oddzielnych rzędach. Ponadto można je dowolnie przegrupowywać i na nowo układać, próbując w ten sposób stworzyć i zebrać "Qwirkle". Oczywiście - zanim któryś ze współgraczy nie sprzątnie ich nam sprzed nosa. "Qwirkle karciane" mieszczą się w kieszeni, dzięki ...

    okładka Knyf karciany, Książka |

    Klasyczna gra w kości zamieniona w grę karcianą. Znajdziemy w niej wszystkie znane układy, takie jak: full, strit czy trójka. Należy znaleźć je jak najszybciej, zanim zrobią to przeciwnicy. Gracze muszą być sprytni i zdecydować, czy poniosą karę w postaci punktów ujemnych, ale za to będą mieć więcej kart, czy też zaryzykują i zaufają swojemu szczęściu... Zawartość: 108 kart notes do zapisywania punktów instrukcja Wiek 8+ Liczba graczy: 2-5

    okładka Set - rodzinna gra karciana, Książka |

    Na stole układa się 12 odkrytych kart. Wszyscy uczestnicy równocześnie na nie spoglądają. Celem gry jest odnalezienie SET-ów. Każda karta ma 4 cechy różnicujące: kształt (owal, fala, romb), kolor (czerwony, fioletowy, zielony), wypełnienie (całkowite, częściowe, brak) i liczbę elementów (1, 2 lub 3). Pojedynczy SET składa się dokładnie z trzech kart, na których każda z 4 cech jest taka sama lub całkowicie różna. Gracz, który jako pierwszy odnajdzie SET-a w nagrodę otrzymuje ...

    okładka Halli Galli Junior, Książka |

    Gdy ci smutno, gdy ci źle, przyjdź do cyrku, zabaw się! Halli Galli Junior: uczy rozpoznawać kolory ćwiczy spostrzegawczość i refleks dostarcza wiele zabawy dzieciom i rodzicom. Zawartość: 56 kart 1 dzwonek instrukcja. Gra dla 2-4 graczy, w wieku powyżej 4 lat.

    okładka Sabotażysta Pojedynek, Książka | Fréderic Moyersoen

    Kto pod kim dołki kopie... Krasnoludy muszą się zdecydować, czy budują tunel razem, czy każdy z nich będzie próbował zrobić to na własną rękę. W obu przypadkach istnieje możliwość zniweczenia planów współgracza i zagarnięcia całego złota dla siebie! Zepsuty kilof, zwalisko w tunelu lub zamknięte drzwi - przebiegły krasnal zapewni sobie decydującą przewagę w walce o złoto. A jesli pod ręką nie ma drugiego kopacza, można spróbować swych sił w grze jednoosobowej. Czy samemu uda...

    okładka Czarne historie Biuro, Książka |

    Współpracownicy działają ci na nerwy? Szef przesadza z nadgodzinami? Kierownik cię nie docenia? A praktykant umiera z nudów? Coś musi się tu zmienić! Nieważne czy obsługujesz firmową drukarkę, siedzisz za biurkiem, czy planujesz zemstę na okropnym szefie - te historie przyprawią cię o ciarki! Autorka tej wyjątkowej edycji Nicola Berger pracuje jako niezależna dziennikarka, autorka, lektorka i specjalistka PR. Biuro to już jej piąta własna edycja Czarnych historii. Skąd czer...

    okładka Czarne historie 6, Książka |

    Dlaczego trzy osoby przypłaciły życiem pocałunek dwojga ludzi? Jak niewinny spacer po lesie mógł doprowadzić kobietę do zguby? Czemu ratownik medyczny zamienił się w oprawcę ofiary wypadku? Po raz kolejny poznacie śmiertelne związki, makabryczne zdarzenia i mroczne intrygi. Zadając pytania i odnajdując na nie odpowiedzi, krok po kroku odkrywacie przebieg zdarzeń i mrożące krew w żyłach rozwiązania przerażających zagadek. Czarne historie 6 to kontynuacja bestsellerowego ...

    okładka Kostka Rubika 3x3x3 Pyramid, Książka |

    W latach osiemdziesiątych biła na głowę popularnością wszystkie inne gry razem wzięte. Niemal każdy ją posiadał, a układanie jej w zaledwie kilka minut było często sprawą... honoru. Nowa wersja kostki 3x3x3 to prawdziwa rewolucja! Kostka wykonana jest całkowicie z plastiku i sprzedawana w nowej wersji opakowania w kształcie piramidy. Przede wszystkim należy podkreślić, że producent zrezygnował z naklejek. Tak, tak... z ulepszoną kostką nie będzie możliwości oszukiwania. Nawe...

    okładka Halli Galli Owocowa gra dla całej rodziny, Książka | Haim Shafir

    Wielka sałatka owocowa z bananami, truskawkami, limonkami i śliwkami! Każdy gracz kolejno odwraca kartę zmieniając skład sałatki. W chwili, gdy odkryte karty pokażą dokładnie 5 owoców tego samego rodzaju, pierwszy gracz, który zadzwoni dzwonkiem, wygrywa wszystkie odkryte karty. Uważaj jednak, żeby się nie pomylić! Jeżeli gracz zadzwoni dzwonkiem przez pomyłkę, a odkryte karty nie pokazują dokładnie 5 owoców tego samego typu, to musi on za karę oddać każdemu z pozostałych gr...