Wirtualne Targi

Granna - książki, ebooki i audiobooki

Typ publikacji

Cena

Format

Wydawcy

Sortuj według:
Zyskujące popularność
    okładka Batyskaf, Książka | Nowak Reitz Paweł

    Gra zwyciężyła w konkursie "Wymyśl grę, zostań autorem GRANNY". Gracze podróżują batyskafem i pstrykają zdjęcia najciekawszym zwierzakom! Jeśli zaryzykują i zejdą głęboko pod wodę, jest szansa, że uchwycą niezwykle rzadkie i fascynujące okazy. Ten, kto stworzy najlepszą kolekcję i zdobędzie najwięcej pereł, wygra rozgrywkę. Gra uczy dobrego planowania i ćwiczy umiejętność szacowania ryzykiem. Wiek: 7+ Liczba graczy: 2-4

    okładka Cv, Książka | Filip Miłuński

    CV Pocket to propozycja nie tylko dla fanów gry CV. Prosta, karciana gra z oryginalnymi ilustracjami Piotra Sochy, w której gracze podejmują życiowe decyzje związane z edukacją, relacjami społecznymi, finansami itp. Odpowiednie dobieranie kart zapewni szczęście i zwycięstwo. Wiek: 10+ Liczba graczy: 2-4

    okładka Szkoła magów, Książka |

    Gracze wcielają się w rolę uczniów Szkoły Magów. Zbliża się wielki turniej zaklęć. Podczas magicznego pojedynku liczyć się będzie refleks, szybkość rzucania czarów i umiejętne wyczucie czasu. Szkoła Magów to wyjątkowa gra kościana, w której pojedynek toczy się w czasie rzeczywistym. Opanuj sześć żywiołów i zostań najpotężniejszym czarodziejem jakiego widział świat. Wiek: 10+ Liczba graczy: 2-4 44 kości żywiołów 1 kostka losu 42 karty zaklęć 4 karty postaci 4 znaczniki energi...

    okładka Rekin, Książka |

    Rekiny właśnie wypływają na łowy. Małe rybki usiłują się ukryć na rafie - musisz im pomóc. Rzucaj kostkami i wyznaczaj rybkom drogę, utrudniając jednocześnie przeprawę przeciwnikom. Wiek: 5+ Liczba graczy: 2-4

    okładka Wyspa Smoków, Książka |

    Gra kooperacyjna, w której zadaniem graczy jest wspólna odbudowa zamku. Muszą jednak uważać, bo smoki będą starały się do tego nie dopuścić. Gra uczy współdziałania, kształci umiejętność podejmowania decyzji i oceny ich konsekwencji. Wiek: 5+ Liczba graczy: 2-4

    okładka Niezłe ziółka, Książka |

    Jakie zioła zasadzić w swoim własnym ogrodzie, a jakie we wspólnym? Kiedy zebrać najwspanialsze, najbardziej aromatyczne okazy? Jak zostać najlepszym ogrodnikiem? Niezłe ziółka to sympatyczna, pełna wdzięku rodzinna gra karciana, która korzystnie wpłynie na Twój nastrój i zapewni Ci doskonałą rozgrywkę! Wiek: 8+ Liczba graczy: 1-4

    okładka Imionki, Książka |

    Biedne IMIONKI! Zupełnie zapomniały, jak się nazywają. Pomóż im, wymyślając dla nich nowe pseudonimy. Gromadka zabawnych stworków liczy na Twoją wyobraźnię! IMIONKI to kreatywna gra karciana dla małych i dużych. Świetnie sprawdzi się w rodzinnym gronie, w podróży, a także na przyjęciu. Zawartość: 55 kart, instrukcja. Wiek graczy: 5+ Liczba graczy: 2-6 Czas gry: 20 minut

    okładka Kosmopolis, Książka |

    Czy zdecydujesz się wysłać swoich obywateli do pracy w gwiezdnej stolicy i skorzystać z ich specjalnych umiejętności? A może wolisz, żeby budowali potęgę Twojego rodzinnego miasta i zwiększali jego wartość? Kosmopolis to wyjątkowa gra karciana, w której nie raz przyjdzie Ci balansować na krawędzi. Zarówno skuteczny blef, jak i trzymanie się ustalonego planu może zapewnić Ci zwycięstwo. Zawartość pudełka - 72 karty profesji - 4 karty Kosmopolis - 4 karty modyfikacji - 8 dre...

    okładka Rachmistrz, Książka |

    Nauka matematyki jeszcze nigdy nie była tak przyjemna! Podczas tury gracze rzucają trzema kostkami, a następnie starają się jak najszybciej wykonać działania matematyczne: dodawanie, odejmowanie, mnożenie lub dzielenie. Uzyskany wynik to numer pola na planszy, na którym postawią swój znacznik. Wygra osoba, która na koniec rozgrywki będzie miała najwięcej połączonych ze sobą pól. Gra RACHMISTRZ, wykorzystując mechanikę nowoczesnej gry planszowej, w przystępny sposób uczy wykon...

    okładka Squla, Książka |

    Quizy Squla to zestaw trzech błyskawicznych gier quizowych. Każda z nich jest przeznaczona dla innej grupy wiekowej. Uczniowie szkół podstawowych jeszcze nigdy nie mogli w tak wesoły sposób zdobywać wiedzy. Każda gra to dwa warianty zabawy – indywidualna i w grupie. Gra zgodna z podstawą programową przygotowaną przez Ministerstwo Edukacji Narodowej. Każdy egzemplarz zawiera 30-dniowy kod dostępu o wartości 15zł do platformy Squla. Wiek: 9+ Liczba graczy: 2-4

    okładka Squla 5-6 Wyprawy z Geografią, Książka |

    W tej grze, poświęconej krajom z całego świata, Twoim zadaniem jest zabieranie kompletów czterech kart, tak zwanych „kwartetów”. Cała sztuka polega na sprytnym zadawaniu pytań i udzielaniu poprawnych odpowiedzi. Uzbieraj jak najwięcej zestawów i wygrywaj! Gra zgodna z podstawą programową przygotowaną przez Ministerstwo Edukacji Narodowej. Każdy egzemplarz zawiera 30-dniowy kod dostępu o wartości 15zł do platformy Squla. Wiek graczy: 10+ Liczba graczy: 2-4 Czas rozgrywki: 20 ...

    okładka Squla 1-2 Zabawy z Ortografią, Książka |

    Spróbuj rozwiązać jak najwięcej zagadek ortograficznych i zdobyć jak najwięcej punktów. Jak to zrobić? Jedna osoba odsłania kartę z zadaniem. Teraz musisz prawidłowo uzupełnić jeden wyraz na karcie korzystając z jednej z trzech kart z literkami, które trzymasz w ręce. Gra zgodna z podstawą programową przygotowaną przez Ministerstwo Edukacji Narodowej. Każdy egzemplarz zawiera 30-dniowy kod dostępu o wartości 15zł do platformy Squla. Wiek graczy: 6-8 Liczba graczy: 2-4 Czas ...

    okładka Squla 3-4 Wyzwania Matematyczne, Książka |

    Jak obliczyć wynik działania? Dzięki tej ekscytującej grze z łatwością opanujesz tę umiejętność. Wystarczy poznać zadanie i dopasować jedną z trzech kart odpowiedzi. Jeśli znajdziesz prawidłowe rozwiązanie i będziesz wystarczająco szybki, otrzymasz punkty i wygrasz rozgrywkę! Gra zgodna z podstawą programową przygotowaną przez Ministerstwo Edukacji Narodowej. Każdy egzemplarz zawiera 30-dniowy kod dostępu o wartości 15zł do platformy Squla. Wiek graczy: 8-11 Liczba graczy: 2...

    okładka Squla Quiz 1, Książka |

    Sprawdź swoją wiedzę i refleks! Czy zdołasz jako pierwszy udzielić poprawnej odpowiedzi? Gra zawiera ponad 100 ciekawych i podchwytliwych pytań związanych z różnymi przedmiotami szkolnymi. Odkryj kartę i zastanów się nad poprawną odpowiedzią. Znasz ją? Bądź szybki i nie daj się wyprzedzić! Gracz, który uzbiera najwięcej punktów, wygrywa. Gotowy do gry? Start! wiek 4-7 lat liczba graczy: 2-6

    okładka Squla Quiz, Książka |

    Sprawdź swoją wiedzę i refleks! Czy zdołasz jako pierwszy udzielić poprawnej odpowiedzi? Gra zawiera ponad 100 ciekawych i podchwytliwych pytań związanych z różnymi przedmiotami szkolnymi. Odkryj kartę i zastanów się nad poprawną odpowiedzią. Znasz ją? Bądź szybki i nie daj się wyprzedzić! Gracz, który uzbiera najwięcej punktów, wygrywa. Gotowy do gry? Start! wiek 7-9 lat liczba graczy: 2-6

    okładka Cukierki, Książka |

    Czas na pyszną zabawę, w której główne role odegrają cukierki i inne słodkości. Na każdym kafelku widnieją cztery połówki różnych łakoci. Spróbuj dopasować swój kafelek do tych, które leżą już na stole – tak, by utworzyć jak najwięcej par. Każdy cukierek da Ci jeden lub dwa punkty zwycięstwa, a smakowite ciasteczka zapewnią dodatkowy ruch. Wiek: 5+ Liczba graczy: 2-5

    okładka IQ Twist, Książka |

    Gra rozwija inteligencję, zadania mają różny poziom trudności. Znakomita gra do zabrania w podróż. Wytęż mózg! Do rozwiązania 100 logicznych zadań. Wiek graczy: 6-99 Liczba graczy: 1+

    okładka Skull, Książka | Harvé Marly

    Lubisz ryzyko, blef i pokerowe zagrywki? Masz mocne nerwy? Jeśli tak, to SKULL jest grą dla Ciebie. Wygraj dwie licytacje, odkrywając symbole kwiatów. Uważaj! Inni gracze czekają na Twoją pomyłkę. Gdzieś ukryli czaszkę, na którą możesz się natknąć. Gra SKULL podbiła już serca tysięcy fanów gier planszowych, a w rodzimej Francji została uznana za Grę Roku. wiek: 10+ liczba graczy: 3-6

    okładka Winnica, Książka |

    Dobra organizacja pracy w winnicy to prawdziwe intelektualne wyzwanie – wymaga wyobraźni przestrzennej, umiejętności planowania i uważnej obserwacji działań rywali. Należy zastanowić się, gdzie wytyczyć ścieżki - farmy i zamki powinny być połączone z najlepszymi winoroślami! Ponadto trzeba zaplanować czas zbiorów tak, by każda z farm mogła cieszyć się ze zgromadzonych plonów! Uwaga! Zbytnia chciwość może obrócić się przeciwko nam. Zawartość: notes z planem winnicy 6 kart z...

    okładka Frogi, Książka | Adam Kałuża

    Każdy z graczy do swojej dyspozycji będzie mieć stado kolorowych żabek. Jego zadaniem będzie bezpieczne przemieszczenie ich przez staw. Zwycięży ten gracz, który jako pierwszy umieści swoje żabki na bezpiecznych liściach. Czy zdążysz dotrzeć na bezpieczne liście zanim zrobią to przeciwnicy? Zawartość: 12 kolorowych żabek 46 kafelków terenu 32 kafelki akcji instrukcja Wiek graczy: 7+ Liczba graczy: 2-4 Czas rozgrywki: 20 minut

    okładka Reguły gry, Książka |

    Zagraj w prostą, zabawną i dynamiczną grę. Szybko podejmuj decyzje. Wymieniaj się kartami. Zapamiętuj swoje ruchy. Zgromadź podobizny pięciu bohaterów serialu REGUŁY GRY. GRANNA poleca nową imprezową grę karcianą dla 2 do 5 graczy. REGUŁY GRY to także serial produkcji telewizji TVN z gwiazdorską obsadą. Julia Kamińska, Maciej Zakościelny, Paweł Wilczak, Katarzyna Kwiatkowska oraz Jan Jankowski będą gościć na ekranach głównego kanału TVN przez całe lato. ZAWARTOŚĆ PUDEŁKA: ...

    okładka Smart Dinozaury, Książka |

    Dinozaury to wyjątkowa układanka logiczna, w której gracze próbują odtworzyć tajemnicze wyspy. Każdą z nich może zamieszkiwać tylko jeden gatunek prehistorycznych stworzeń. Ta pięknie i solidnie wykonana gra zawiera 80 zadań o czterech stopniach trudności. Uważaj, żeby drapieżniki nie nabrały apetytu na roślinożerców! wiek: 6+ liczba graczy: 1

    okładka Smart Czerwony Kapturek, Książka |

    Pomóż niezwykłej dziewczynce odnaleźć drogę do domku babci. Czy potrafisz odtworzyć ścieżkę, którą zmierzał zły wilk? Spróbuj czy Ci się to uda. Bajkowa łamigłówka to rozrywka dla najmłodszych na wiele godzin. Gra zawiera 48 zadań: 24 łatwiejsze bez wilka i 24 trudniejsze z wilkiem. W pudełku dzieci znajdą też książeczkę z ilustracjami z bajki o Czerwonym Kapturku. Wiek graczy: 4-7 Liczba graczy: 1

    okładka Smart Trzy małe świnki, Książka |

    Unikalna układanka logiczna dla najmłodszych graczy. Jeśli chcesz, przenieś się do bajkowej krainy: Trzy Małe Świnki zapraszają Cię do zabawy! Czy potrafisz ustawić świnki na planszy w taki sposób, aby mogły bawić się na podwórku? Jeśli pojawi się wilk - czy pomożesz świnkom bezpiecznie ukryć się w domkach? W pudełku znajdują się 3 elementy bezpieczne i łatwe do trzymania w ręku. Mali gracze będą się zastanawiać, w jaki sposób świnki mieszczą się w domkach i wyglądają przez o...