Wirtualne Targi

REBEL Dom, Moda, Hobby - książki, ebooki i audiobooki

Typ publikacji

Cena

Format

Wydawcy

Sortuj według:
Zyskujące popularność
    okładka Tajniacy Bez cenzury, Książka | Vlaada Chvátil

    Aluzje i wieloznaczności w wersji dla dorosłych. Dwie drużyny, którym przewodzi dwóch Szefów Wywiadu, próbują jak najszybciej nawiązać kontakt ze wszystkimi swoimi agentami. Problem leży w tym, że Szef Wywiadu może podawać swojej drużynie tylko jedno hasło na turę, którym powiąże ze sobą kilka widocznych dla wszystkich kryptonimów. Drużyna musi domyślić się, który z prezentowanych kryptonimów należy do agentów ich drużyny, omijając cudzych agentów. Ale uwaga! Jeden z krypton...

    okładka Żyrafometr, Książka | Martin Nedergaard Andersen

    Szybka gra w porównywanie faktów. Czy próbowaliście kiedyś porównać prędkość, z jaką opada kropla deszczu, z wagą największej na świecie dyni albo z liczbą pokojów w Pałacu Buckingham? Żyrafometr to gra imprezowa i edukacyjna, w której od dwóch do ośmiu graczy ma okazję stanąć przez zbiorem najróżniejszych faktów dotyczących otaczającego nas świata i wspólnymi siłami (lub grając przeciwko sobie) obstawiać, które z nich mają przypisaną najmniejszą, a które największą liczbę....

    okładka Zgubione Znalezione, Książka | Martin Nedergaard Andersen

    Zgubione Znalezione to szybka gra w odnajdywanie przedmiotów. Gracze dostają do dyspozycji 54 karty - sześć zestawów po 9 kart w jednym kolorze. Przekonajcie się, kto ma najlepszą pamięć do szczegółów! Na awersach kart znajdują się różne kolorowe przedmioty codziennego użytku. Natomiast na rewersach znajdują się te same przedmioty oraz jeden dodatkowy. Cała zabawa polega na tym, by jak najszybciej znaleźć ten "nadmiarowy" przedmiot! Karty podzielone zostały na sześć poziom...

    okładka Duplik, Książka | William Jacobson, Amanda Kohout

    Mężczyzna w gajerku na monocyklu czaruje różdżką trzymaną w lewej, nie - prawej ręce! Na lewej ma pacynkę, lewa noga też uniesiona, prawa na pedale... Ma czarne buty, krawat w zebrę, wielki nos, białe zęby, yyy... wystające. Z rękawa wypada mu chusteczka, a na bucie uniesionej lewej nogi utrzymuje trzy piłeczki... nie wiem jak, rysuj! Aha, ma jeszcze kapelusz... - Czas minął! Weź kartę z bardzo szczegółowym i niejednokrotnie udziwnionym obrazkiem, postaraj się opisać ją inny...

    okładka 10 minut, Książka | Benoit Bannier

    10 minut to gra dedukcji i blefu, w której gracze wcielają się w płatnych zabójców. Zadaniem każdego z nich jest zabicie trzech postaci (celów) i uniknięcie zdemaskowania. W gronie tych postaci mogą być również inni zabójcy (prowadzeni przez pozostałych graczy). Każdy z zabójców posiada przy sobie trzy bronie: nóż, pistolet i karabin snajperski. Każdą z odmiennymi zasadami użycia. Cały trik polega na tym, że zabijając kogoś nie zdradzamy ani w jaki sposób popełniono morderst...

    okładka Bąbelsy, Książka | Gregory Oliver

    Bąbelsy to małe, okrągłe i kolorowe stworzenia o niespotykanych zdolnościach. Unoszą się w otaczającej planetę próżni kosmicznej i przemieszczają dzięki sile grawitacji. Gdy jednak wylądują na którejś z planet, często oddzielają się od stada swoich pobratymców, by na niej zamieszkać z kilkoma przyjaciółmi. Twoim zadaniem jest ustawienie Bąbelsów w odpowiedniej konfiguracji kolorystycznej i upewnienie się, że większość z nich wyląduje na powierzchni Twojej planety.

    okładka 7 Cudów Świata Miasta rozszerzenie, Książka | Antoine Bauza

    7 Cudów Świata: Miasta, drugi dodatek do 7 Cudów Świata, zawiera opcjonalne zasady gry zespołowej. Oferuje także nowy typ kart (czarne, reprezentujące pozostałości miast), nowe karty starych typów (dwa nowe cuda: Petra i Bizancjum, nową gildię i lidera powiązanego z czarnymi kartami). Dodatek ten jest dużo bardziej agresywny i wprowadza silną interakcję między graczami, którzy ciągle starają się zebrać więcej punktów niż przeciwnicy. Dzięki zasadom gry drużynowej do jednej ...

    okładka Ucieczka Świątynia Zagłady, Książka |

    W grze Ucieczka: Świątynia Zagłady uczestnicy rozgrywki tworzą drużynę poszukiwaczy przygód, uwięzionych w przeklętej świątyni. Wspólnymi siłami muszą aktywować magiczne kamienie w komnatach świątyni, celem wypędzenia klątwy. Ważne będą: pomysłowość, determinacja, pośpiech, i przede wszystkim współpraca. Na swej drodze niejednokrotnie spotkacie bowiem wyzwania, którym nie da się sprostać w pojedynkę. Trzeba działać jak dobrze zgrany zespół, bowiem macie zale...

    okładka Tropico, Książka | Cyril Blondel

    Niezapomniana przygoda!... Zaraz, zaraz... czy dobrze pamiętam? Eksploruj tropikalną dżunglę i obserwuj dzikie zwierzęta, aby się w niej nie zgubić. Po 5 pokazanych kartach odpowiedz na pytanie: ile było żab? Albo papug? Jakie było czwarte zwierzę? Im głębiej zapuszczacie się w nieznane rejony, tym więcej kart zwierząt pojawia się na stosie, a tym samym coraz trudniej jest udzielić poprawnej odpowiedzi. Tropico to przesympatyczna gra pamięciowa, zarówno dla dzieci, jak i d...

    okładka Wsiąść do pociągu Pierwsza podróż, Książka | Alan R. Moon

    Wsiąść do Pociągu: Pierwsza Podróż to gra skierowana do rodzin, która jest świetnym wstępem do pociągowej serii gier Wsiąść do Pociągu, będącej bestsellerem na całym świecie. Gra zawiera mapę Europy ze skróconymi trasami oraz ilustracjami charakterystycznymi dla każdego z miast. Dzięki tej prostszej wersji najmłodsi gracze oraz początkujący mogą stawiać pierwsze kroki podróżując i odwiedzając miasta naszego kontynentu. Pomimo, że zasady zostały uproszczone, a cele w postaci k...

    okładka Wilkołaki, Książka | Ted Alspach, Akihisa Okui

    Wilkołaki to szybka gra, przy której może bawić się od trzech do nawet dziesięciu graczy. W trakcie gry wcielicie się w przebiegłe Wilkołaki, zdradliwego Intryganta, pomocnego Jasnowidza, czy jedną z wielu innych postaci. Jako mieszkańcy wsi macie tylko jedną noc, aby odnaleźć Wilkołaki i wygnać choć jednego z nich. Jeśli Wam się to uda, wygracie. Gra jest tak szybka i wciągająca, że wieczór nigdy nie skończy się na pojedynczej rozgrywce. Każda następna partia będzie jeszcz...

    okładka Ogródek, Książka | Uwe Rosenberg

    Oto ogród pełen kwiatów, w którym dziko rosnące rośliny zapełniają ścieżki, porastają murki i żywopłoty. Jako ambitni ogrodnicy macie za zadanie wypełnić kwiatami i ozdobami każdy zakątek Waszej części ogródka. Musicie być kreatywni, bo miejsca nie jest dużo. Aby zaprojektować rabatki, które zakwitną kolorowym i różnorodnym kwieciem, będziecie mieli do dyspozycji wiele rodzajów roślin, a także klosze i doniczki. I nie zapomnijcie o misce wody dla szwendających się tu i ówdzie...

    okładka Basilica, Książka |

    W pewnym średniowiecznym mieście powstaje katedra, większa i wspanialsza, niż jakakolwiek świątynia, którą pielgrzym mógłby sobie wyobrazić. Wznosi ją jednak nie jeden architekt, lecz dwóch. Jeden z nich otrzymał zlecenie od króla, drugi od biskupa tej diecezji. Król lubi i szanuje tutejszego biskupa i chciałby uniknąć zatargów z Kościołem, jednak nie chce rezygnować ze swojego udziału w tym dziele. Władca postanawia, że budowniczowie wspólnie zaprojektują katedrę i razem będ...

    okładka Cortex dla Dzieci, Książka | Johan Benvenuto, Nicolas Bourgoin

    Oto dynamiczna i wesoła gra, która pozwoli Wam wzmocnić pamięć, zręczność i zdolność kojarzenia faktów, jednocześnie pozostając świetną zabawą! W Cortex dla Dzieci od 2 do 6 graczy będzie rywalizować ze sobą, szybko zgadując odpowiedzi na 8 rodzajów wyzwań, które rozwijają różne funkcje ludzkiego mózgu. Za prawidłowe odpowiedzi otrzymają części układanki, a pierwsza osoba, która zdobędzie wszystkie 4 części i ukończy swój obrazek mózgu, zostanie zwycięzcą! Nie czekaj! Zbier...

    okładka Cortex, Książka | Johan Benvenuto, Nicolas Bourgoin

    Zabierz swój mózg na salę gimnastyczną i podejmij wyzwanie, jakim jest rozgrywka w Cortex! Ta szybka i wesoła gra pozwoli Ci wzmocnić pamięć, refleks i logiczne myślenie, jednocześnie dając masę frajdy! W Cortex od 2 do 6 graczy będzie rywalizować ze sobą, szybko zgadując odpowiedzi na 8 rodzajów wyzwań, które rozwijają różne funkcje ludzkiego mózgu. Za prawidłowe odpowiedzi otrzymają części układanki, a pierwsza osoba, która zdobędzie wszystkie 4 części i ukończy swój obraz...

    okładka Unlock Wielka ucieczka, Książka |

    Unlock! to kooperacyjna gra karciana, inspirowana zabawami typu Escape Room. Używając prostej mechaniki, możecie przeszukiwać pomieszczenia, łączyć ze sobą przedmioty i rozwiązywać zagadki. Unlock! Wielka Ucieczka zawiera trzy osobne przygody, gotowe do rozegrania: Formuła W scenariuszu Formuła wchodzicie do podziemnego laboratorium, aby odzyskać tajemnicze serum. Czy uda Wam się rozwiązać wszystkie zagadki i wydostać w ciągu godziny? Mysz i kiełbasa Mysz i Kiełbasa to hoł...

    okładka 7 Cudów Świata Liderzy rozszerzenie, Książka | Antoine Bauza

    Liderzy to dodatek składający się z 40 kart, zawierających 4 nowe gildie oraz 36 nowych, białych kart "Liderów". Na początku gry, każdy z graczy bierze do ręki 4 liderów i może zagrać po jednym na początku każdej z trzech epok. W przeciwieństwie do pozostałych kart, zagranie lidera wymaga wydania pieniędzy (nie surowców). Dodatek wprowadza również nowy Cud Świata - starożytne miasto Rzym - oraz zawiera kilka pomocnych żetonów złota o nominale 6. Zawartość pudełka: 4 kar...

    okładka Story Cubes: Baśnie, Książka |

    Oto prosta w założeniach i jednocześnie genialna gra, która dostarczy wam masę radości, stanowiąc przy tym doskonały trening pomysłowości i wyobraźni. Story Cubes: Baśnie to trzy ładnie wykonane, sześcienne kostki, z których każda zawiera na ściankach odmienny zestaw ilustracji. Jest to rozszerzenie do gry Story Cubes. Tym razem posiadają 18 unikalnych ikonek opisujących elementy znane z różnych popularnych baśni, które mogą zostać wykorzystane przy snuciu opowieści. Na czy...

    okładka Tzolkin: Tribes & Prophecies/Plemiona i przep, Książka |

    Najnowszy dodatek do gry Tzolkin: Kalendarz Majów, w której wcielasz się w rolę przywódcy jednego z majańskich plemion. Rozbudowuje on grę, dodając do niej plemienne zdolności, przepowiednie oraz zestaw elementów dla piątego gracza. Tym razem Twoje plemię otrzyma specjalną zdolność, którą tylko Ty będziesz mógł użyć. Dzięki temu, że w pudełku znajdziemy ich aż 13, każda kolejna rozgrywka nie tylko zyska na różnorodności, ale też na unikatowości! Ponadto w grze będziemy musi...

    okładka Gipf: ZERTZ, Książka | Kris Burm

    Nietuzinkowa gra logiczna, trzecia z serii. Dziwne… Plansza, która staje się coraz mniejsza, a dwóch graczy gra tymi samymi elementami… Przez jakiś czas będziesz musiał się na pewno do tego przyzwyczajać. Ale gdy już Ci się uda, odkryjesz, że istnieje wiele sposobów na kontrolowanie przebiegu gry. Zagraj właściwy element we właściwym miejscu i o właściwym czasie - a będziesz prowadzić w tym tańcu! By zdobyć kule należy przeskoczyć jedną kulą nad inną (tak jak w warcabach)...

    okładka Cyklady Monumenty, Książka | Bruno Cathala, Ludovic Maublanc

    Dodatek Cyklady: Monumenty wprowadza do gry dziesięć antycznych monumentów, a każdy z nich oferuje graczom nowe, niesamowite możliwości: Cytadela Aresa stojąca na jednej z Twoich wysp uniemożliwia inwazję z lądu, powietrza i morza, tak długo jak przynajmniej 1 jednostka stoi na polu z Cytadelą, Uniwersytet Ateny umożliwia szkolenie tylu filozofów podczas jednej tury, na ilu Cię stać - a to wydatnie przyspiesza budowę Metropolii, Wielka Latarnia Posejdona ratuje statki, które...

    okładka Wyścig Tytanów, Książka |

    Szykuje się wyścig tytanów! Wciel się w jeźdźca tytanicznego wierzchowca i spróbuj wygrać tę zaciekłą gonitwę przy pomocy siły, sprytu i przeróżnych magicznych artefaktów! Taranuj przeciwników, żeby ich osłabić, a z pewnością jako pierwszy przekroczysz metę i zostaniesz kolejną legendą Neverworld! Wyścig Tytanów to szybka i pełna emocji gra, wymagająca zarówno planowania, jak i podejmowania ryzyka. Każdy z graczy wciela się w innego, niezwykłego jeźdźca dosiadającego tytani...

    okładka 7 Samurajów, Książka |

    Wraz z grupą kompanów stanowicie ostatnią linię obrony chroniącą wioskę pełną przerażonych rodzin przed armią żądnych krwi najeźdźców. Walka wydaje się być z góry skazana na porażkę: zaledwie siedmiu samurajów nie może się przecież mierzyć z tuzinami agresywnych wrogów. Ta ocena sytuacji nie bierze jednak pod uwagę Waszych niezwykle wysokich zdolności bojowych oraz umiejętności współpracy - dzięki nim jesteście w stanie stawić czoła niemal każdemu zagrożeniu! A nawet wówczas,...

    okładka Unanimo, Książka | Coster Theo, Coster Ory

    Zapytajcie tych, którzy wystąpili w Familiadzie, czy łatwo jest trafić w najłatwiejsze i najczęściej padające odpowiedzi… Unanimo gwarantuje podobne emocje, co najbardziej popularny w Polsce teleturniej ostatnich lat. Przekonaj się, jak odpowiedzieli ankietowani w Twoim domu! Unanimo składa się z 54 kart z obrazkami, 4 ołówków i notatnika. Nic jednak nie stoi na przeszkodzie, by zagrać w tę grę w większą liczbę osób - nasz firmowy rekord to ponad 50 osób, które wspólnie star...

Co znajdziesz w kategorii: Dom, Moda, Hobby

Dom / Moda / Hobby” to obszerna grupa publikacji z podkategoriami: „Dom / Wnętrze / Ogród”, „Kolorowanki” oraz „Moda i styl”. Znaleźć tu można książki z licznych dziedzin związanych ze spędzaniem wolnego czasu, zbiory porad, wskazówek i myśli mających pomóc w różnorodnych czynnościach. Obok tego znajdują się tutaj publikacje odkrywające nowe, nieznane jeszcze światy, pozwalające dostrzec rzeczywistość czyimiś oczami, książki o modzie, stylu życia, kuchni, podróżach, ogrodach oraz wszelakich zainteresowaniach. W kategorii „Dom / Moda / Hobby” odnaleźć można zarówno pozycje dla zupełnych laików, osób, które chcą poznać coś nowego, jak i dla miłośników, znawców, tych, którzy chcą pogłębić swoją wiedzę w danej dziedzinie. Czytelnicy trafią tu na publikacje z zakresu stylu życia, np. „Życie zero waste” Katarzyny Wągrowskiej, która pokazuje, że zero waste to droga do lepszego funkcjonowania w świecie, czy książkę Agnieszki Maciąg „Rozmaryn i róże. Podróż do samej siebie” pełną przemyśleń i inspiracji dotyczących wewnętrznego rozwoju. W kategorii „Dom / Moda / Hobby” nie zabraknie również tematyki podróżniczej, np. „Życie stewardessy, czyli o tym, jak mierzyć wysoko i przekraczać granice” Marii Kuczyńskiej, która opowiada o pracy na pokładzie samolotu, ale również o własnym życiu, czy „Przesunąć horyzont” dziennikarki i podróżniczki Martyny Wojciechowskiej, która pisze nie tylko o wysokich górach, ale także o tym, że warto mieć cele, dążyć do ich realizacji i wyznaczać sobie kolejne. Odnaleźć tu możemy również takie tytuły jak: „Życie pszczół” Maurice’a Maeterlincka, „ABC szachów” Michała Wodzyńskiego, „Survival po polsku. Początek” Krzysztofa Kwiatkowskiego, „Zioła w domowym ogrodzie” Moniki Fijołek czy „Vegenerata bieg przez kuchnię” Przemysława Ignaszewskiego.