Wirtualne Targi

REBEL Dom, Moda, Hobby - książki, ebooki i audiobooki

Typ publikacji

Cena

Format

Wydawcy

Sortuj według:
Zyskujące popularność
    okładka Szeryf z Nottingham, Książka | Halaban Sergio, Pope Bryan, Pope Benjamin, Anna Kasiuk

    hciwość i żądza bogactwa księcia Jana sięgnęły zenitu! Dla zwykłego, uczciwie płacącego podatki kupca godne życie stało się niemożliwe. Oto Szeryf z Nottingham sprawdza wszystkich wchodzących do miasta, czy aby nie wnoszą w obręb jego murów zakazanych towarów. Na szczęście Ty znasz Szeryfa lepiej niż książę. Ten nieprzyjemny, chciwy typ może sprawiać onieśmielające wrażenie, gdy stoi w bramie miasta, ale - bądźmy szczerzy - nawet on spojrzy w drugą stronę, gdy otrzyma sowitą ...

    okładka Adrenalina, Książka | Filip Neduk

    Adrenalina to planszowy odpowiednik komputerowych strzelanin, w którym trup ściele się gęsto, a martwi zawodnicy błyskawicznie wracają do gry, by mścić się na swoich oprawcach! W Adrenalinie każdy gracz wciela się w jedną z pięciu postaci i ma za zadanie zebrać jak najwięcej punktów. Punkty otrzymujemy za pierwsze trafienie nieuszkodzonego przeciwnika, za zadanie największej ilości obrażeń oraz za najwięcej strzałów kończących żywota. Jeśli naszym atakiem wykończyliśmy prze...

    okładka T.I.M.E Stories Tajemnica Maski, Książka | Montiage Guillaume, Manuel Rozoy

    Trzeci dodatek do TIME Stories. Kolejny paradoks, któremu będą musieli zapobiec członkowie Agencji T.I.M.E, został odkryty w starożytnym Egipcie. Agenci przeniosą się w czasie do roku 1146 p.n.e., by pod palącym słońcem, wśród piasków pustyni, wykonać swoją misję. Dolina Królów pod władaniem Ramzesa V pełna jest tajemnic i zagadek, których rozwiązanie będzie kluczowe przy wypełnianiu zadania.

    okładka T.I.M.E Stories Proroctwo Smoków, Książka | Manuel Rozoy

    Drugi dodatek do TIME Stories. Paradoksy zagrażające ciągłości kontinuum czasowego mogą występować nie tylko w naszej rzeczywistości. Na szczęście technologia opracowana przez Agencję T.I.M.E pozwala na ingerowanie w wydarzenia, które mają miejsce w światach alternatywnych. Tym razem agenci wysłani na misję trafią do uniwersum, które w wielu aspektach przypomina średniowiecze, różni się jednak od niego jedną zasadniczą cechą: w tym świecie istnieje magia. Wypełnienie misji ...

    okładka T.I.M.E Stories: Sprawa Marcy, Książka | Nicolas Normandon

    Pierwszy dodatek do TIME Stories. Przed agentami T.I.M.E kolejna misja - tym razem muszą przenieść się w czasie do roku 1992, do małego miasteczka w Ameryce Północnej. Ich zadanie nie będzie łatwe. Celem misji jest uratowanie dziewczyny o imieniu Marcy. Problemem jest jednak to, że w miasteczku panuje tajemnicza zaraza niewiadomego pochodzenia a wy dysponujecie tylko zdjęciem Marcy jako nastoletniej dziewczynki, a dziś jest ona już dorosłą kobietą.

    okładka Small World Świat Rzek, Książka | Philippe Keyaerts

    W Świecie Rzek na nowej mapie świata otrzymujemy możliwość kontroli portów, które dodają jakże cennych złotych monet, a także stoczni, dzięki którym wyprodukujemy potężne karawele - od tej pory będziemy mogli atakować nie tylko z terenów przyległych, ale także z pokładu należącego do nas statku! W dodatku mierzyć się będziemy nie tylko z przeciwnikami i upływem czasu - również świat okaże się dużo bardziej nieprzyjazny. Kolejne tury rozpoczynać będą niebezpieczne Wydarzenia ...

    okładka Colt Express Szeryf i Więźniowie, Książka | Christophe Raimbault

    Kolejny raz grupa niesławnych bandytów zaplanowała napad na ekspres Union Pacific. Szeryf Samuel Ford jest uzbrojony i ma do dyspozycji wagon - więźniarkę. Czy to wystarczy by pokonać nowe zagrożenie - nieuchwytną Mei! Szeryf musi mieć się na baczności, bo Mei potrafi przyczaić się jak tygrys i atakować niczym smok! Dodatek Colt Express: Szeryf i Więźniowie wprowadza trójwymiarowy model wagonu więziennego. Szeryf Samuel Ford - nowa grywalna postać posiadająca odmienne cele n...

    okładka Troyes, Książka | Dujardin Sébastien, Xavier Georges, Alain Orb

    Akcja gry toczy się w tytułowym Troyes - średniowiecznym mieście położonym nad Sekwaną w Szampanii. To oryginalna gra strategiczna, w której uczestnicy wcielają się w zamożne rodziny zaangażowane w rozwój tego francuskiego miasta. Używając swych wpływów, staramy się oddziaływać na trzy główne dziedziny związane z funkcjonowaniem Troyes: wojskową, religijną i cywilną. Obsadzając pionki w lokacjach określonego typu, otrzymujemy pule kości w różnych kolorach. Obrazują one siłę ...

    okładka Tzaar, Książka | Kris Burm

    Tzaar jest grą o dokonywaniu wyborów. Obaj gracze mają do dyspozycji trzydzieści pionków, podzielonych na trzy rodzaje: sześciu Tzaarów, dziewięć Tzarr, piętnastu Tottów. Wszystkie rodzaje tworzą razem trójcę i nie są w stanie istnieć bez siebie nawzajem. Cel rozgrywki polega na tym, by albo pozbawić przeciwnika jednego z trzech rodzajów pionków, albo też postawić go w sytuacji, w której nie będzie w stanie pojmać naszych. Podczas każdej tury gracze muszą zadać sobie jedn...

    okładka Złodzieje, Książka | de Rijk Richard

    Wykradnij łupy, ucieknij przed policją i pokonaj resztę szajki! Stój! Ręce do góry! Policja! No stój mówię... Złodzieje to mała, prosta gra karciana dla od 3 do 6 graczy, w której gracze wcielają się w role złodziejaszków chcących umknąć obławie. Zagrywając karty będą starali się uzbierać jak najwięcej kosztowności, a dzięki specjalnym kartom będą mogli spłatać figle innym graczom. Ten, komu uda się umknąć z największym łupem, wygrywa grę! Wiek graczy: 8+ Liczna graczy: 3...

    okładka Zombiaki Ameryki, Książka | Martin Wallace

    Cześć, Martin z tej strony. W zeszłym roku wraz z rodzicami i siostrą przeżyliśmy odjechaną przygodę. Straciliśmy po drodze kilku przyjaciół, ale udało nam się też nawiązać parę nowych znajomości. Świat się kończy, ale przynajmniej możemy żyć pod chmurką. Nie ma szkoły, a ja załapałem się na nową fuchę – robię amunicję, żeby mój tata miał czym faszerować zombiaki. Mam masę wolnego czasu i z nudów postanowiłem stworzyć tę grę – opowiada o naszej wyprawie. Mam nadzieję, że się ...

    okładka Wiarusi, Książka | Fabien Riffaud, Rodrigez Juan

    Drugi sierpnia 1914 roku. Na rynku małego miasteczka grupka nierozłącznych przyjaciół wciąż jest w szoku po przeczytaniu przytwierdzonego do drzwi ratusza obwieszczenia o mobilizacji. Nagłówki gazet niepokoiły już od kilku tygodni, ale treść ogłoszenia zaskoczyła wszystkich. Nie zdając sobie sprawy z piekła, które ich czeka, mężczyźni przyrzekają sobie, że niezależnie od tego, co się wydarzy, wszyscy wrócą żywi. Niestety rzeczywistość, z którą przyjdzie się im zmierzyć, jest ...

    okładka Ekspedycja, Książka | Anthony Rubbo

    Odkrywaj dziewicze lądy i podejmuj ryzykowne decyzje, by okryć się chwałą i splendorem należnym najlepszemu odkrywcy na świecie! W Ekspedycji każdemu z was przyjdzie pokierować działaniami trojga żądnych przygód poszukiwaczy. Będziecie przemierzać dżungle, morza i pustynie, zbierać surowce, ekwipunek i dawno zapomniane artefakty. Ekspedycja to familijna gra kościano-przygodowa utrzymana w klimacie przygód Indiany Jonesa i Lary Croft. Lekka, humorystyczna oprawa graficzna tw...

    okładka Kasa i Spluwy, Książka | Ludovic Maublanc

    W opuszczonym magazynie gangsterzy dzielą łupy z ostatniego napadu... jednak nie mogą dogadać się co do tego, kto ile dostanie, więc niech przemówią pistolety! Każdy mierzy do każdego, świszczą kule, a co bardziej tchórzliwi chowają się pod stołem. Ten, kto wyjdzie z tego najbogatszy (i żywy!), wygrywa grę. "Kasa i Spluwy" przypomina najlepsze sceny z ulubionych filmów o gangsterach i mafii. Blef i twarde negocjacje - gwarantowane. Zabójcza zabawa!

    okładka Small World Podziemia, Książka | Philippe Keyaerts

    Okazuje się, że w Small World: Podziemia przestrzeni do życia jest jeszcze mniej niż na powierzchni! Pośród pogrzebanych wspomnień minionych epok ciężko jest znaleźć jeszcze trochę miejsca dla siebie. Zwłaszcza, że inne plugawe Rasy także ośmieliły się kopać w naszej ziemi, drążyć skałę, którą nasi przodkowie powierzyli Tobie z nadzieją, że będziesz w stanie wykuć w niej podwaliny potężnego imperium, a Twoi podwładni wylegną z niej i zdominują cały znany nam świat! Po wyborz...

    okładka Time Stories, Książka |

    Jako członkowie tajnej organizacji TIME będziecie odwiedzać przeróżne lokacje w ramach podróży do konkretnego momentu w historii świata. Wasz cel jest jeden - odkryć tajemnicę i rozwikłać zagadkę tak, aby osiągnąć zamierzony efekt. Brzmi prosto. Brzmi trywalnie. Ale wcale T.I.M.E Stories takie nie jest. Będziecie przeżywać przygody w różnych światach, również rzeczywistościach równoległych do naszej, widząc wszystko oczami swoich bohaterów. Czeka na was całe spektrum możliwo...

    okładka Story Cubes Scooby Doo, Książka | Rory O'Connor

    9 kości, 54 obrazy, nieskończona ilość opowieści o łowcach tajemnic! Oto prosta w założeniach i jednocześnie genialna gra, która dostarczy wam masę radości, stanowiąc przy tym doskonały trening pomysłowości i wyobraźni. Story Cubes to dziewięć ładnie wykonanych, sześciennych kostek, z których każda zawiera na ściankach odmienny zestaw ilustracji. Rzuć 9 kostkami, na których znajdziesz 54 obrazki ściśle powiązane ze światem Scoobiego Doo (i Tajemniczej Spółki): strasznego pi...

    okładka Królestwo w Budowie Nomadzi, Książka | Donald X. Vaccarino

    Ten dodatek to pozycja obowiązkowa dla każdego, komu spodobało się Królestwo w Budowie. Gra staje się pełniejsza, bogatsza i daje jeszcze więcej możliwości zagrań! Dodatek wprowadza nację nomadów oferujących swoje usługi wszystkim tym, którzy zdołają ich odwiedzić. Ponadto w niniejszym rozszerzeniu gracze odnajdą cztery nowe krainy pełne interesujących miejsc, które pomogą stworzyć jeszcze bardziej zróżnicowane plansze, oraz nowe karty Budowniczych Królestwa, dzięki którym ...

    okładka Gipf, Książka | Kris Burm

    GIPF jest grą logiczną dla dwóch graczy opartą na klasycznej koncepcji: gracze w turach, wprowadzają jednego pionka do gry, aż do ustawienia czterech w szeregu. Gdy tak się stanie, wtedy gracze usuwają swój rząd pionów i zdobywają wszystkie pionki przeciwnika, które stanowią jego przedłużenie. Taka zasada zdobywania pionów za każdym razem prowadzi do zupełnie nowej sytuacji na planszy. Celem gry jest ustawianie kolejnych rzędów złożonych z przynajmniej 4 pionów własnego kolo...

    okładka Złoto bohaterów, Książka | Amane Desnet

    Pamiętasz te wszystkie wyprawy wielkich bohaterów po złoto, po skarby, po bogactwa? Te wszystkie potyczki z potworami, które rycerze, magowie i inni napotkali na swojej drodze... a które właściwie broniły dostępu do rzeczonych bogactw? No więc potwory, a dokładniej ich władca, ma dość! Wezwał on swoich podwładnych i zarządził wielką akcję odzyskiwania zagrabionych skarbów! Gracze obierają role Troli, Nieumarłych, Oceanicznych Bestii, Demonów, Insektów oraz Smoków, które prag...

    okładka Imago, Książka |

    Imago to świeże i bardzo dobre podejście do zabawy typu kalambury, ale nadające się dosłownie dla każdego. Nie musisz umieć rysować, nie musisz się wygłupiać pokazując dziwne rzeczy. Tutaj możesz doświadczyć tego, co najlepsze w kalamburach, a Waszym ograniczeniem jest jedynie wyobraźnia! 60 przezroczystych kart z symbolami pobudzi Twoją kreatywność i pozwoli przedstawić hasła - zagadki (filmy, miejsca, postacie). Połóż jedną kartę na drugiej. Połącz je. Porusz odpowiednio. ...

    okładka Szeregowy Pingwin, Książka | Bruno Cathala, Matthieu Lanvin, Remy Tornior

    Na biegunie robi się coraz cieplej, a miejsca nie przybywa. Pingwiny ruszają więc na podbój… całego świata. Wybierz, którzy pingwini rekruci przejmą kontrolę nad strefami strategicznymi (Antarktyda, Pustynia, Dżungla, Miasto, Księżyc), a którzy będą sabotować plany Twojego przeciwnika. Lód topnieje, nie pozwól, aby stopniały Twoje szanse na dominację nad światem! Gra wydaje się prosta... na pierwszy rzut oka. Na drugi też, ale po chwili grania nagle odkryjecie, że nie dość,...

    okładka Wybuchowa mieszanka, Książka | Stefano Castelli, Andrea Crespi, Lorenzo Silva

    Drodzy uczniowie! Ostatni rok Waszej nauki w Akademii Magii i Szachrajstwa dla Przebiegłych Czarodziejów i Czarownic dobiega końca, nadszedł więc czas najwyższy na przeprowadzenie egzaminu końcowego! Zasady pozostają niezmienione – aby uwarzyć wybrane Eliksiry, należy pobierać ingrediencje z podajnika w Laboratorium Eliksirów. Eksplozje wywołane podczas tego procesu mogą być bardzo użyteczne! Spożywanie sporządzonych w czasie egzaminu Eliksirów jest nie tylko dozwolone, ale ...

    okładka Gra o tor, Książka |

    Gry o pociągach bywają lekkie i przyjemne, ale też są złożone i wymagające. "Gra o Tor" jest lekką grą karcianą, która ma bardzo proste zasady oferując przy tym sporo możliwości rozmaitych zagrań. Każdy z graczy będzie posiadał własny pociąg składający się z lokomotywy i 7 ponumerowanych wagonów umieszczonych w losowej kolejności. Podczas swojej tury gracz albo weźmie nowy wagon, aby zastąpić jeden z już posiadanych, albo skorzysta ze zdolności jednej z kart pozwalającyc...

Co znajdziesz w kategorii: Dom, Moda, Hobby

Dom / Moda / Hobby” to obszerna grupa publikacji z podkategoriami: „Dom / Wnętrze / Ogród”, „Kolorowanki” oraz „Moda i styl”. Znaleźć tu można książki z licznych dziedzin związanych ze spędzaniem wolnego czasu, zbiory porad, wskazówek i myśli mających pomóc w różnorodnych czynnościach. Obok tego znajdują się tutaj publikacje odkrywające nowe, nieznane jeszcze światy, pozwalające dostrzec rzeczywistość czyimiś oczami, książki o modzie, stylu życia, kuchni, podróżach, ogrodach oraz wszelakich zainteresowaniach. W kategorii „Dom / Moda / Hobby” odnaleźć można zarówno pozycje dla zupełnych laików, osób, które chcą poznać coś nowego, jak i dla miłośników, znawców, tych, którzy chcą pogłębić swoją wiedzę w danej dziedzinie. Czytelnicy trafią tu na publikacje z zakresu stylu życia, np. „Życie zero waste” Katarzyny Wągrowskiej, która pokazuje, że zero waste to droga do lepszego funkcjonowania w świecie, czy książkę Agnieszki Maciąg „Rozmaryn i róże. Podróż do samej siebie” pełną przemyśleń i inspiracji dotyczących wewnętrznego rozwoju. W kategorii „Dom / Moda / Hobby” nie zabraknie również tematyki podróżniczej, np. „Życie stewardessy, czyli o tym, jak mierzyć wysoko i przekraczać granice” Marii Kuczyńskiej, która opowiada o pracy na pokładzie samolotu, ale również o własnym życiu, czy „Przesunąć horyzont” dziennikarki i podróżniczki Martyny Wojciechowskiej, która pisze nie tylko o wysokich górach, ale także o tym, że warto mieć cele, dążyć do ich realizacji i wyznaczać sobie kolejne. Odnaleźć tu możemy również takie tytuły jak: „Życie pszczół” Maurice’a Maeterlincka, „ABC szachów” Michała Wodzyńskiego, „Survival po polsku. Początek” Krzysztofa Kwiatkowskiego, „Zioła w domowym ogrodzie” Moniki Fijołek czy „Vegenerata bieg przez kuchnię” Przemysława Ignaszewskiego.