Alexander Dom, Moda, Hobby - książki, ebooki i audiobooki

Typ publikacji

Cena

Format

Wydawcy

Sortuj według:
Zyskujące popularność
    okładka E-MOTIONZ Travel, Książka |

    Szalona, dynamiczna gra polegająca na rzucaniu kostkami i układaniu z nich konfiguracji minek. To prawdziwy emocjonalny rollercoaster i dużo śmiechu.

    okładka Skarpeta chochlika, Książka |

    Gra, która polega na uporządkowaniu garderoby zgodnie z kolorem lub rodzajem. Niestety złośliwy chochlik czai się w szafie. Jeśli podrzuci Wam śmierdzącą skarpetę, wyrzućcie ją natychmiast - inaczej cała praca pójdzie na marne.

    okładka Król budowniczy, Książka |

    Pomnażaj swój majątek i walcz o wpływy budując tartaki i kopalnie.Zajmuj majątki przeciwników i plądruj ich miasta aby zdobyć przewagę. Pokaż, że jesteś lepszym strategiem i gospodarzem niż Twoi przeciwnicy i zdobądź zamek i koronę.

    okładka Gdybyś Był Travel, Książka |

    Lekka rozrywka sprawdzająca na ile znamy samych siebie oraz na ile nasze wyobrażenia o nas porywają się z tym co sądzą o nas inni. Uczestnicy zdobywają punkty typując kim lub czym byliby współgracze w alternatywnym świecie.

    okładka Królik w ogrodzie, Książka |

    Pewien roztargniony ogrodnik posadził w ogrodzie marchewkę i dynię. Do ogrodu zakradł się królik i pod grządkami kopie tunel. Ogrodnik chce szybko zebrać plony, a królik najeść się marchewki. Jeśli się spotkają będą sobie płatać figle, blokując możliwość ruchu. Kto z nich szybciej zbierze warzywa, ten wygrywa.

    okładka Gorący Ziemniak Travel, Książka |

    Kto z Was potrafi najszybciej myśleć pod presją czasu? Przygotujcie się, bo zaraz to sprawdzicie. W tej grze masz tylko kilka chwil, by wymyślić odpowiedź na pytanie i rzucić Gorącego Ziemniaka przeciwnikowi. Pozbądź się Ziemniaka zanim upłynie czas i się sparzysz. Odpowiadaj szybko, rzucaj celnie, łap dokładnie i nie spadnij na sam dół planszy.

    okładka Kot w butach Gra planszowa, Książka |

    Zawartość: plansza 4 pionki kostka do gry instrukcja bajka - książeczka do czytania Wiek 3+ Liczba graczy 2-4

    okładka Nie śmiej się wersja exclusive, Książka |

    Towarzyska gra planszowa, w której co chwila wybuchają salwy śmiechu. Kłopot w tym, że aby zdobyć przewagę nad rywalami, trzeba jak najdłużej zdołać zachować powagę. Czy zdołasz nie roześmiać się jako pierwszy?

    okładka Gbybyś był… Wersja light, Książka |

    Gdybyś był… to przezabawna lekka gra towarzyska, w której nie potrzebujesz szczęścia ani specjalistycznej wiedzy. Musisz tylko ujawnić swój światopogląd. Uczestnicy zdobywają punkty typując trafnie kim lub czym byliby współgracze w alternatywnym świecie. Co zadecyduje o Twojej odpowiedzi? Skojarzenie z czyimś wyglądem, osobowością czy zainteresowaniami? Zawartość: plansza pionki 8 sztuk dwustronne karty z pytaniami 110 sztuk karty odpowiedzi 40 sztuk żetony do obstawiania 24...

    okładka E-Motionz wersja exclusive, Książka |

    Rzucaj kostkami najszybciej jak potrafisz i układaj z nich konfiguracje, dzięki którym zostawisz przeciwników daleko w tyle. Pozytywne emocje i dużo śmiechu podczas rozgrywki są gwarantowane. Zawartość pudełka: plansza, kostki z emocjami - 60 sztuk, żetony określające ruch - 6 sztuk, karty - 110 sztuk, pionki, podstawki do pionków, pchełki, woreczek, instrukcja. 2-6 graczy Wiek: 7+

    okładka Tablice Różnice, Książka |

    Zabawka składa się z 24 tablic, które w trakcie zabawy dobiera się kolejno parami podobnych do siebie ilustracji.. Zabawa polega na tym, by obserwując każdy obrazek wybranej pary znaleźć 3 szczegóły różniące obie ilustracje.

    okładka E-Motionz Light, Książka |

    Ultradynamiczna gra planszowa! Rzucaj kostkami najszybciej jak potrafisz i układaj z nich konfiguracje, dzięki którym zostawisz przeciwników daleko w tyle. Zawartość: plansza, kostki z emocjami, żetony określające ruch, karty, pionki tekturowe, podstawki do pionków, pchełki, woreczek, instrukcja. 2-4 graczy Wiek: 7+

    okładka Gra Pamięć, Książka |

    Prosta edukacyjna gra dla najmłodszych i nie tylko. Wymaga od uczestników by jak najlepiej zapamiętywać położenie odkrywanych i zakrywanych obrazków. Dzieci grając w Pamięć ćwiczą swą spostrzegawczość, koncentrację, umiejętność skojarzeń i pamięć. Gra zapewnia dużo wesołej zabawy i dobry wysiłek umysłowy. Wiek graczy: 3+

    okładka Karty zgadywanki, Książka |

    Karty zgadywanki to 16 dwustronnych kart zawierających 32 obrazkowe zagadki. Karty są przeznaczone do wspólnej zabawy dziecka z opiekunem, który czyta pytanie do oglądanego przez dziecko obrazka. Wspólna zabawa wiele uczy i wyjaśnia, jest dla dziecka dobrym bodźcem do umysłowego wysiłku. Dla dzieci w wieku od 2 lat.

    okładka Gorący ziemniak Pytania graczy, Książka |

    Kto z Was potrafi najszybciej myśleć pod presją czasu? Przygotujcie się, bo zaraz to sprawdzicie. W tej grze masz tylko kilka chwil, by wymyślić odpowiedź na pytanie i rzucić Gorącego Ziemniaka przeciwnikowi. Pozbądź się Ziemniaka zanim upłynie czas i się sparzysz. Odpowiadaj szybko, rzucaj celnie, łap dokładnie i nie spadnij na sam dół planszy. W tej grze to gracze są autorami wszystkich pytań! Zawartość pudełka: plansza, Gorący Ziemniak, 165 kart pytań, 8 pionków, bączek, i...

    okładka Gdybyś był Junior mini, Książka |

    Gdybyś był... to lekka rozrywka pozwalająca na sprawdzenie na ile znamy samych siebie oraz na ile nasze wyobrażenia o nas pokrywają się z tym co sądzą o nas inni. Uczestnicy zdobywają punkty typując trafnie kim lub czym byliby współgracze w alternatywnym świecie. Zawartość: plansza pionki dwustroone karty z pytaniami karty odpowiedzi żetony do obstawiania kamień celtycki instrukcja Wiek graczy: 8+ Liczba graczy: 3-4

    okładka E-Motionz, Książka |

    Ultradynamiczna gra planszowa! Rzucaj kostkami najszybciej jak potrafisz i układaj z nich konfiguracje, dzięki którym zostawisz przeciwników daleko w tyle. Zawartość: plansza, kostki z emocjami, żetony określające ruch, karty, pionki tekturowe, podstawki do pionków, pchełki, woreczek, instrukcja. 2-5 graczy Wiek: 7+

    okładka Gdybyś był wersja junior, Książka |

    Gdybyś był... to lekka rozrywka pozwalająca na sprawdzenie na ile znamy samych siebie oraz na ile nasze wyobrażenia o nas pokrywają się z tym co sądzą o nas inni. Uczestnicy zdobywają punkty typując trafnie kim lub czym byliby współgracze w alternatywnym świecie. Przemyślana mechanika gry oraz lekka doza hazardu, wynikająca z obstawiania siły swoich odpowiedzi sprawia, że rozgrywka jest niezwykle emocjonująca. Zawartość: plansza pionki 8 sztuk karty z pytaniami 165 sztuk kar...

    okładka Gdybyś był mini Zadziorna gra planszowa, Książka |

    Lekka gra towarzyska, w której nie potrzebujesz szczęścia ani specjalistycznej wiedzy. Musisz tylko ujawnić swój światopogląd. Uczestnicy zdobywają punkty typując trafnie kim lub czym byliby współgracze w alternatywnym świecie. Wiek: 12+

    okładka E-Motionz mini, Książka |

    Ultradynamiczna gra planszowa! Rzucaj kostkami najszybciej jak potrafisz i układaj z nich konfiguracje, dzięki którym zostawisz przeciwników daleko w tyle. Zawartość: plansza, kostki z emocjami, żetony określające ruch, karty, pionki tekturowe, podstawki do pionków, pchełki, woreczek, instrukcja. 2-3 graczy Wiek: 7+

    okładka Dzielni kowboje Zwierzako wyścig 2 gry planszowe, Książka |

    "Zwierzako wyścig" to gra, w której startujesz w wyścigu zwierzaków, a Twoim celem jest jak najszybsze dotarcie do mety. N a swojej drodze spotkasz różne zwierzęta, a każde z nich posiada inną moc, która pomoże bądź utrudni Ci dotarcie do mety. "Dzielni kowboje" to gra, w której przenosisz się w przeszłość, w której żyli i walczyli dzielni kowboje. Gdzie każdy miał swojego konia, spał pod gołym niebem, a na straży prawa stał szeryf broniący miasta przed bandytami. Twoim zadan...

    okładka Pajęczyna Łowcy motyli, Książka |

    "Pajęczyna" to gra o czterech nieostrożnych muchach, które wleciały w pajęczynę i próbują się uwolnić. Każdy z graczy jest jedną z tych much. Wszystkie muchy starają się jak najszybciej wydostać z pajęczyny. Gra jest bardzo emocjonująca, a wygrywa w niej mucha, która uwolni się pierwsza. "Łowca motyli" to gra w której biegając po łące staraj się schwytać jak najwięcej motyli. Uważaj jednak, by się nie potknąć o korzeń i nie nabić sobie guza. Wygrywa ten, kto po dotarciu na me...

    okładka Spójrz i zapamiętaj, Książka |

    Gracze wykładają kolejno plansze, na których znajdują się kolorowe ilustracje. Po przyjrzeniu się obrazkowi z planszy i odwróceniu jej na drugą stronę gracze muszą odpowiedzieć na jedno z 9 pytań dotyczących obrazka. Zwycięzcą zostanie ten, kto zapamięta najwięcej szczegółów z obejrzanych ilustracji i zdobędzie najwięcej żetonów. Zawartość pudełka: plansze z obrazkami - 28 sztuk klepsydra żetony - 50 sztuk tabliczki (TAK, NIE) - 10 sztuk instrukcja

    okładka Obrazek i litera, Książka |

    W tej grze zwycięży gracz, który będzie potrafił najszybciej powiązać odkrywane na kartach litery z obrazkami leżącymi na stole. Gra jest dobrym treningiem spostrzegawczości i umiejętności szybkiego i właściwego kojarzenia. Zawartość: tabliczki z obrazkami - 40 sztuk karty z literami - 55 sztuk żetony - 40 sztuk klepsydra instrukcja 2-4 graczy

Co znajdziesz w kategorii: Dom, Moda, Hobby

Dom / Moda / Hobby” to obszerna grupa publikacji z podkategoriami: „Dom / Wnętrze / Ogród”, „Kolorowanki” oraz „Moda i styl”. Znaleźć tu można książki z licznych dziedzin związanych ze spędzaniem wolnego czasu, zbiory porad, wskazówek i myśli mających pomóc w różnorodnych czynnościach. Obok tego znajdują się tutaj publikacje odkrywające nowe, nieznane jeszcze światy, pozwalające dostrzec rzeczywistość czyimiś oczami, książki o modzie, stylu życia, kuchni, podróżach, ogrodach oraz wszelakich zainteresowaniach. W kategorii „Dom / Moda / Hobby” odnaleźć można zarówno pozycje dla zupełnych laików, osób, które chcą poznać coś nowego, jak i dla miłośników, znawców, tych, którzy chcą pogłębić swoją wiedzę w danej dziedzinie. Czytelnicy trafią tu na publikacje z zakresu stylu życia, np. „Życie zero waste” Katarzyny Wągrowskiej, która pokazuje, że zero waste to droga do lepszego funkcjonowania w świecie, czy książkę Agnieszki Maciąg „Rozmaryn i róże. Podróż do samej siebie” pełną przemyśleń i inspiracji dotyczących wewnętrznego rozwoju. W kategorii „Dom / Moda / Hobby” nie zabraknie również tematyki podróżniczej, np. „Życie stewardessy, czyli o tym, jak mierzyć wysoko i przekraczać granice” Marii Kuczyńskiej, która opowiada o pracy na pokładzie samolotu, ale również o własnym życiu, czy „Przesunąć horyzont” dziennikarki i podróżniczki Martyny Wojciechowskiej, która pisze nie tylko o wysokich górach, ale także o tym, że warto mieć cele, dążyć do ich realizacji i wyznaczać sobie kolejne. Odnaleźć tu możemy również takie tytuły jak: „Życie pszczół” Maurice’a Maeterlincka, „ABC szachów” Michała Wodzyńskiego, „Survival po polsku. Początek” Krzysztofa Kwiatkowskiego, „Zioła w domowym ogrodzie” Moniki Fijołek czy „Vegenerata bieg przez kuchnię” Przemysława Ignaszewskiego.