Wirtualne Targi

Alexander Dom, Moda, Hobby - książki, ebooki i audiobooki

Typ publikacji

Cena

Format

Wydawcy

Sortuj według:
Zyskujące popularność
    okładka Mój pierwszy teleturniej Pingwiny z Madagaskaru, Książka |

    Czy jest coś bardziej ekscytującego nad królewską rozgrywkę teleturnieju? Zmierz się w grze dla małych i dużych i udowodnij, że Twój zespół potrafi najlepiej tentegować w częściach głowowych. Wykażcie się dzwonkowym refleksem, działajcie w zespole i odpowiadajcie prawidłowo w tym najpierwszym z teleturniejów. Triumfatorzy otrzymują z rąk Maurice’a, Marlenki lub Morta wygraną, spłynie na nich blask chwały i zasłużony szacunek w pakiecie. Tako rzecze wasz Król Julian. Zawartość...

    okładka Mania zbierania Pingwiny z Madagaskaru, Książka |

    Stań do wyścigu po puzzle. Wędruj po terenie zoo i zdobywaj poszczególne elementy układanki, a następnie układaj z nich gotowe obrazki. Możesz podbierać puzzle innym graczom, dzięki czemu szybciej ułożysz swój obrazek. Jednak uważaj. Twoje puzzle nie są do końca bezpieczne. Trochę sprytu, refleksu i szczęścia, a wyjdziesz cało z każdej potyczki i wygrasz grę. Celem gry "Pingwiny z Madagaskaru - Mania zbierania" jest zbieranie puzzli i ułożenie z nich jak najwięcej ilości cały...

    okładka Rzeczowniki maxi, Książka |

    okładka Gorący ziemniak Junior, Książka |

    Kto z Was potrafi najszybciej myśleć pod presją czasu? Przygotujcie się, bo zaraz to sprawdzicie. W tej grze masz tylko kilka chwil, by wymyślić odpowiedź na pytanie i rzucić Gorącego Ziemniaka przeciwnikowi. Pozbądź się Ziemniaka zanim upłynie czas i się sparzysz. Odpowiadaj szybko, rzucaj celnie, łap dokładnie i nie spadnij na sam dół planszy. Zawartość pudełka: plansza, Gorący Ziemniak, 165 kart pytań, 8 pionków, bączek, instrukcja.

    okładka Gra 3D Wehikuł czasu Era dinozaurów, Książka |

    Przenieś się wprost do ery dinozaurów. Dwaj dzielni paleontolodzy postanowili wykorzystać nowoczesny wehikuł czasu i przenieść się w przeszłość, by zdobyć zdjęcia dinozaurów. Ten naukowiec, który szybciej zrobi zdjęcia 24 dinozaurom i wróci do teraźniejszości zdobędzie wielką sławę. W grze "Era dinozaurów - Wehikuł czasu" każdy gracz wciela się w jednego paleontologa. Musi on jak najszybciej zamknąć wszystkie klapki w swojej tablicy, a następnie wrócić do XXI wieku. Zawartość...

    okładka Mały konstruktor, Książka |

    Brygada Wiatru Północy zawsze jest gotowa by ruszać na ratunek potrzebującym. Teraz i Ty możesz wziąć udział w ich misjach. Wraz z ekipą Pingwinów - Skipperem, Kowalskim, Rico i Szeregowym - wskocz na pokład samolotu, który błyskawicznie przetransportuje bohaterów na miejsce każdego zadania. Za pomocą załączonych narzędzi samodzielnie skręć łatający pojazd Wiatru Północy. Do gotowej maszyny zamocuj pionki z postaciami i ruszaj w poszukiwaniu nowej przygody. Zawartość pudełka:...

    okładka Wyścig pszczół, Książka |

    okładka Jaki zniknął zwierz?, Książka |

    okładka Czego brakuje dla najmłodzszych, Książka |

    "Czego brakuje" to gra edukacyjna, która zapewnia dużo dobrej zabawy dla graczy w różnym wieku (dla dzieci i dorosłych). Jednocześnie, to bardzo dobry trening koncentracji, spostrzegawczości, a przede wszystkim pamięci. Zasady gry są proste, każdy z graczy otrzymuje swoją planszę z wizerunkami 16 zwierząt. Na stole rozkłada się 6 tabliczek z obrazkami, które znajdują się także na planszy każdego gracza. Po krótkiej chwili tabliczki przewraca się rewersem do góry i miesza, odk...

    okładka Remik słowny mini, Książka |

    okładka Obserwujesz i znajdujesz Wyjątki, Książka |

    Nauczenie się ortografii języka polskiego wymaga od dzieci wielu ćwiczeń, często nie są one ciekawe, co sprawia, że niezbyt chętnie je wykonują. Aby uatrakcyjnić naukę proponujemy grę słowną zawierającą zestaw 50 słów zaliczanych do grupy "wyjątków" - czyli takich, których pisowni nie można wyjaśnić żadną z zasad ortografii. Zawartość pudełka: 55 tabliczek wyrazów instrukcja. Wiek 8+ Liczba graczy 2-6.

    okładka Remik liczbowy mini, Książka |

    Remik to świetna gra towarzyska. Jest doskonałą rozrywką dla całej rodziny. Swoją światową karierę i popularność osiągnął w latach siedemdziesiątych, ale w USA znany był już na przełomie wieków. Gra ta występuje pod różnymi nazwami: Rummikub, Tile-Rummy, Rummy, Rack-Rummy. "Remik liczbowy" jest inną wersją remibrydża. Karty zastępują tu ponumerowane tabliczki. Gracze, zgodnie z regułami gry, starają się pozbyć jak najszybciej swoich tabliczek. Kto zastosuje najlepszą strategi...

    okładka Supermatematyk mini, Książka |

    Losując kolejno z worka cyfry i znaki działań matematycznych, gracze starają się ułożyć jak najszybciej działanie, którego wynikiem jest jedna z liczb przedstawiona na odkrytej karcie. Wygrywa ten, kto ułoży najwięcej prawidłowych działań. Gra zmusza do myślenia, jest emocjonującą zabawą i zarazem znakomitym treningiem liczenia. Zawartość pudełka: 72 tabliczki z liczbami, 40 tabliczek znaków, 55 kart liczb, worek, klepsydra, instrukcja.

    okładka Sylaby - obserwujesz i znajdujesz, Książka |

    Proces nauki czytania jest trudny i bywa długotrwały. Jeden z etapów to czytanie sylabami, który bywa jednak trudny do osiągnięcia przez dzieci. Aby uatrakcyjnić naukę tego etapu proponujemy grę w "Sylaby". Na ośmiokątnych kartach znajduje się po 8 sylab dwugłoskowych. Karty pomiędzy sobą zawsze mają wspólną sylabę, którą należy odnaleźć i odczytać. Taki trening sprawi, że dzieci lekko przejdą do swobodnego odczytywania sylab, a za tym poprawi się technika czytania. Zawartość...

    okładka Zgadnij i skojarz, Książka |

    "Zgadnij i skojarz" to logopedyczna gra edukacyjna. Jej uczestnicy słuchają uważnie czytanych kolejno ( z kart) rymowanych zagadek. Każdy z graczy, który odgadł odpowiedź stara się jak najszybciej odnaleźć właściwy dla niej obrazek lezący na stole. Gracz, który pierwszy położy swój żeton na odpowiednim obrazku musi głośno wymówić jego nazwę. Zwycięzcą w grze zostaje ten, kto wskaże i wymówi prawidłowo najwięcej trafnych odpowiedzi. Gra jest pełną emocji zabawką, w której dzie...

    okładka Granie w zdanie Krzyżówka, Książka |

    "Granie w zdanie" i "Krzyżówka" to dwie różne gry słowne, ale jednakowo emocjonujące i atrakcyjne. W grze "Granie w zdanie" gracze starają się jak najszybciej układać zdania z literowych tabliczek, losowanych ze wskazaniem przez rzut kostką. Ten, kto pierwszy zdobędzie ustaloną liczbę punktów za układanie zdań, zostaje zwycięzcą. W grze "Krzyżówka" zadaniem graczy jest utworzyć jak najszybciej wyraz z wylosowanych liter na plastikowych tabliczkach. Utworzony wyraz musi jedna...

    okładka Bingo Lotto mini, Książka |

    Bingo i Lotto to bardzo popularne gry loteryjne, wywołujące ogromne emocje. Proste zasady oraz istniejąca zawsze szansa na odwrócenie sytuacji - z wygranego w przegranego i odwrotnie - trzymają graczy w niesłabnącym napięciu. Zawartość pudełka: 90 tabliczek z numerami, 270 żetonów, 14 kart z numerami, woreczek, instrukcja.

    okładka Liczmany, Książka |

    "Liczmany" to zabawka edukacyjna, która pomaga dzieciom w poznawaniu liczb i nauce liczenia od 1 do 20, ułatwia też poznanie prostych działań matematycznych. Zabawka składa się z dwudziestu różnokolorowych plakietek z liczbami, które można układać na stole lub pokazywać trzymając w dłoni. Zawartość pudełka: 40 tabliczek z cyframi i znakami, instrukcja.

    okładka Tangram Big, Książka |

    Tangram to chińska łamigłówka znana od ok. 3000 lat. Składa się z siedmiu elementów w postaci figur geometrycznych (tan), powstałych przez rozcięcie kwadratu. Celem łamigłówki jest odtworzenie położenia wszystkich siedmiu elementów tangramu w przedstawionym obrazku na podstawie jedynie kształtu jego konturów, a także wymyślenie własnych wzorów. Proponujemy Tangram nie tylko w wersji zabawki, ale także jako emocjonującą grę w 3 wariantach. Gry Tangram to świetne ćwiczenie wyo...

    okładka Czego brakuje?, Książka |

    "Czego brakuje" to gra edukacyjna, która zapewnia dużo dobrej zabawy dla graczy w różnym wieku (dla dzieci i dorosłych). Jednocześnie, to bardzo dobry trening koncentracji, spostrzegawczości, a przede wszystkim pamięci. Zasady gry są proste, każdy z graczy otrzymuje swoją planszę z wizerunkami 20 budowli. Na stole rozkłada się 8 tabliczek z obrazkami, które znajdują się także na planszy każdego gracza. Po krótkiej chwili tabliczki przewraca się rewersem do góry i miesza, odkł...

    okładka Trach - Era dinozaurów Gra w zbijanego, Książka |

    okładka Quiz o dinozaurach mini - Era dinozaurów Gra edukacyjna, Książka |

    "Era Dinozaurów - Quiz o dinozaurach" jest to gra, której uczestnicy biorą udział w emocjonującej zabawie, a jednocześnie zdobywają wiedzę o fascynującej erze dinozaurów. Gracze mają do dyspozycji 44 karty pytań oraz 5 kart klepsydry. Gra posiada 2 warianty do wyboru. Zawartość pudełka: 44 karty pytań, 5 kart klepsydry, 6 kart liter, 36 żetonów, 3 pionki, kostka do gry, plansza, klepsydra, instrukcja. Wiek graczy: 10+ Liczba graczy: 2-3

Co znajdziesz w kategorii: Dom, Moda, Hobby

Dom / Moda / Hobby” to obszerna grupa publikacji z podkategoriami: „Dom / Wnętrze / Ogród”, „Kolorowanki” oraz „Moda i styl”. Znaleźć tu można książki z licznych dziedzin związanych ze spędzaniem wolnego czasu, zbiory porad, wskazówek i myśli mających pomóc w różnorodnych czynnościach. Obok tego znajdują się tutaj publikacje odkrywające nowe, nieznane jeszcze światy, pozwalające dostrzec rzeczywistość czyimiś oczami, książki o modzie, stylu życia, kuchni, podróżach, ogrodach oraz wszelakich zainteresowaniach. W kategorii „Dom / Moda / Hobby” odnaleźć można zarówno pozycje dla zupełnych laików, osób, które chcą poznać coś nowego, jak i dla miłośników, znawców, tych, którzy chcą pogłębić swoją wiedzę w danej dziedzinie. Czytelnicy trafią tu na publikacje z zakresu stylu życia, np. „Życie zero waste” Katarzyny Wągrowskiej, która pokazuje, że zero waste to droga do lepszego funkcjonowania w świecie, czy książkę Agnieszki Maciąg „Rozmaryn i róże. Podróż do samej siebie” pełną przemyśleń i inspiracji dotyczących wewnętrznego rozwoju. W kategorii „Dom / Moda / Hobby” nie zabraknie również tematyki podróżniczej, np. „Życie stewardessy, czyli o tym, jak mierzyć wysoko i przekraczać granice” Marii Kuczyńskiej, która opowiada o pracy na pokładzie samolotu, ale również o własnym życiu, czy „Przesunąć horyzont” dziennikarki i podróżniczki Martyny Wojciechowskiej, która pisze nie tylko o wysokich górach, ale także o tym, że warto mieć cele, dążyć do ich realizacji i wyznaczać sobie kolejne. Odnaleźć tu możemy również takie tytuły jak: „Życie pszczół” Maurice’a Maeterlincka, „ABC szachów” Michała Wodzyńskiego, „Survival po polsku. Początek” Krzysztofa Kwiatkowskiego, „Zioła w domowym ogrodzie” Moniki Fijołek czy „Vegenerata bieg przez kuchnię” Przemysława Ignaszewskiego.