Rozpoczyna się XX wiek. Ludzkość wkroczyła w drugi okres renesansu – napędzany przez parę, stal i tajemniczą potęgę elektryczności! Szalony geniusz, Nikola Tesla, wyzwał na pojedynek największe umysły świata – zorganizował wielki wyścig przez Szwajcarskie Alpy, rozgrywany bez żadnych ograniczeń. Na neutralnej ziemi zawodnicy budowali potężne maszyny, które następnie poprowadzili ku zwycięstwu – wyciskając z nich siódme poty i dołączając co chwila niewyobrażalne, nowatorskie r...
NOWE KARTY INTRYGI Dodatek Spartakus: Widmo Śmierci zawiera dwa nowe rodzaje Kart Intrygi: Święta oraz Przechwałki, które możesz dołączyć do gry podstawowej Spartakus: Krew i Zdrada NOWA KARTA RODU Spartakus: Widmo Śmierci wprowadza nowy Ród Kalawiusza. Ród ten może być wykorzystywany niezależnie od liczby osób biorących udział w rozgrywce. Liczba żetonów w niniejszym dodatku pozwala dodać kolejnego gracza. Wraz z dodatkiem Węże i Wilk umożliwia rozgrywkę łącznie aż siedmiu ...
NOWE KARTY TARGU I INTRYGI Dodatek Spartakus: Węże i Wilk zawiera nowe Karty Targu oraz Intrygi, które możesz dołączyć do gry podstawowej Spartakus: Krew i Zdrada. Po prostu wtasuj je do już posiadanych Talii Targu i Talii Intrygi. Wszystkie karty można wykorzystywać (a nawet jest to zalecane!) w każdej rozgrywce, niezależnie od liczby graczy. NOWE KARTY RODÓW Spartakus: Węże i Wilk wprowadza także 2 nowe Rody. Mogą być wykorzystywane w normalnej rozgrywce na 3 lub 4 graczy ...
Spartakus to gra-legenda (jedna z najpopularniejszych gier w latach 2012-2013) nastawiona na rywalizację między graczami, w której emocje nie słabną nawet na sekundę – to bezwzględna gra dla dojrzałych graczy o mocnych nerwach, którzy są w stanie przetrwać za wszelką cenę przy pomocy swojego sprytu i walczyć z przeciwnościami, które piętrzą się ze wszystkich stron – w postaci pułapek zastawionych przez innych graczy, gotowych wykorzystać każdą okazaną przez nas słabość. • Wi...
Świat jest olbrzymi i twoje królestwo także. Powiedzmy sobie szczerze – to już nie królestwo, to imperium. To czyni cię imperatorem. Posiadasz luksusowe krzesła i ludzie nazwali twoim imieniem sałatkę ze śliwkami. Jednak nie tak łatwo być imperatorem. Musisz wstawać skoro świt, aby rozpalać święty płomień. Następnie godzinami przesiadujesz z członkami administracji, aby ustalić czemu właściwie płomień dzień w dzień się wypala. Rzadko do czegoś dochodzicie. Od czasu do czasu t...
Najeźdźcy z Północy przeniosą was w złoty wiek panowania północnych plemion nad okolicznymi morzami, w czasie, gdy mieszkańcy każdej nad-morskiej osady drżeli przed niespodziewanym atakiem przerażających i nieustraszonych wikingów. Gracze wcielają się w jednego z tych wielkich wojowników i będą starali się zaimponować wodzowi wioski, poprzez przeprowadzenie jak największej ilości udanych zamorskich wypraw. W tym celu będą musieli zebrać drużynę, przygotować prowiant i wyposa...
“No co tam?” to prosta i szybka rodzinna gra logiczna dla 2-4 graczy w wieku 8+, w której uczestnicy rozgrywki starają się zgromadzić jak najwięcej ptaków na jednym drucie, szybciej i sprawniej niż reszta graczy! Więc... no co tam? Zagramy?Proste i szybkie zasady. Autorzy gry Dennis Kirps; Jean-Claude Pellin doskonale wiedzą, co kochają zarówno dzieci, jak i dorośli – w „No co tam?” w sprytny sposób będziecie odkrywać karty (niczym w memo) oraz układać zestawy różnokolorowy...
W grze Tawerna wcielasz się w rolę karczmarza, który ze świętem wiąże duże nadzieje, licząc nie tylko na zysk, ale i rozgłos, który zwiększy popularność przybytku. Na sukces przyjdzie ci jednak zapracować: będziesz musiał poradzić sobie z przedstawicielami czterech ras poddanych królestwa. Musisz także sprostać wysokim wymaganiom królewskiego dworu, wkupując się w jego łaski za pomocą kurtuazji i uprzejmości. Czy uda ci się dokonać tego wyłącznie uczciwymi metodami? Czy też z...
Wojenna zawierucha objęła całe imperium! Kosmiczne cywilizacje, rywalizując o uzyskanie przewagi, wysyłają w galaktyczną przestrzeń floty statków kosmicznych. Ich celem jest zdobycie kontroli nad najzamożniejszymi systemami. Zawartość: 7 dwustronnych kafelków planszy 52 żetony statków 12 kart rozkazów 4 karty pomocy 42 kafelki punktów wskaźnik pierwszego gracza instrukcja Wiek graczy: 12+ Liczba graczy: 2-4 Czas rozgrywki: 30-45 minut
Dzięki rozpowszechnieniu się rewolucyjnego wynalazku, jakim jest napęd skokowy, w galaktyce rozwinęły się nowe frakcje. Charyzmatyczni liderzy i przedsiębiorcy stanęli do rywalizacji, w której stawką jest zatrudnienie najtęższych umysłów i osiągnięcie celów przynoszących zyski. Czy masz wystarczającą ambicję, by stworzyć najprężniej rozwijające się galaktyczne imperium> Rzuć kośćmi i przekonaj się sam! Zawartość: 38 specjalnych kości 14 kafli Frakcji 7 kafli Rodzimych Planet...
Korporacja Solarus odkryła niewyczerpalne źródło rzadkich i cennych minerałów zakopanych głęboko pod skorupą Czerwonej Planety. Zasoby te pozwoliłyby rozwiązać kryzys energetyczny Ziemi i zasilić wyprawy wgłąb kosmosu, niezbędne z powodu postępującego przeludnienia planety. Zostałeś wybrany do poprowadzenia załogi elitarnych pilotów Kapsuł, którzy zagłębią się w powierzchni Marsa podczas pierwszej wielkiej ekspedycji wiertniczej. Zawartość pudełka: 122 karty 188 kafe...
Statek o wysokich masztach i gwiazda, która pokaże drogę – tylko tyle wymagasz od życia. No, może jeszcze parę rzek, które prowadzą do morza. Na własność. Przed tobą niebezpieczne, pełne piratów wody. Wysyłasz więc na próbę parę statków pełnych raczej szczurów niż towarów. Hen, daleko – aż do krain pełnych raczej bogatych kupców, niż szczurów. Uczciwa wymiana. Zajmij na początek parę wysp. Ich mieszkańcy zdają się przyjaźni, szczerzą zęby w uśmiechu i ściskają dłonie, przynaj...
Nic tak człowieka nie wzrusza, jak pełen trzos. Zwłaszcza jeżeli trzos należy do ciebie, nie do innych. Nie liczy się też trzos leżący na ulicy, po którego wystarczy się schylić. Już się nachylałeś. Powiedzmy to sobie szczerze, życie cię rozpieszcza. Jeszcze 10 lat temu uprawiałeś własny ogródek... i to w lichym kapeluszu. Dziś – twoje królestwo sięga od morza do morza, a twój ogródek jest największy na ziemi. Oprócz tego posiadasz naj-mniejszego psa świata i własny pomnik, ...
Znów nastał ten wyjątkowy czas w roku; wieczór pełni księżyca dwunastego miesiąca kalendarza lunarnego. Pora uczcić tę wyjątkową okazję, organizując festiwal lampionów. W tym roku to ty zaczarujesz jezioro wspaniałaym połączeniem kolorowych lampionów. Zawartość: 36 kafelków Jeziora 56 Kart Talentóe 30 Kart Talentów 4 Karty Pomocy 20 znaczników Łódek instrukcja. Gra dla 2-4 gracyz, w wieku powyżej lat 8.
Namiestnik to wyjątkowa gra karciana z systemem piramidy, której akcja dzieje się w legendarnym rosyjskim świecie dark fantasy „Berserk”, gdzie brutalne wojny i krwawe intrygi są chlebem powszednim, a bohaterów tworzą bezwzględność i żądza władzy. Jest to gra planszowa przeznaczona dla 1-4 graczy w wieku powyżej 12 lat. W walce o panowanie nad krainą znaną jako Laar, gracze rekrutują zastępy najemników, od generałów po włóczęgów oraz uchwalają prawa rządzące państwem. Wraz...
Jesteś księciem czystej krwi i władasz niewielką, lecz uroczą krainą pełną błękitnych rzek i urodzajnych pól. Różnisz się jednak od własnych, miłujących spokój rodziców i posiadasz wielkie marzenia: pragniesz panować nad potężniejszym królestwem. Gdzie nie sięgnąć wzrokiem, leży ziemia niczyja, pełna pustych, niszczejących warowni oraz niewielkie lenna na granicy anarchii, rządzone przez nieudolnych władyków. Twoje panowanie przyniesie biednym poddanym tych krain światło cywi...
OBECNOŚĆ to asymetryczna gra karciana, w której jeden gracz (tzw. Obcy) staje do walki przeciwko pozostałym graczom (tzw. Rozbitkom).Jeśli jesteś jednym z Rozbitków, będziesz używał kart Miejsc, aby z ich pomocą przemierzać i badać planetę Artemia. Korzystaj z jej tajemniczych mocy oraz kart Przetrwania i unikaj schwytania przez Obcego do czasu przybycia misji ratunkowej.Jeśli zaś wcielisz się w rolę Obcego, twoim celem będzie schwytanie Rozbitków ze statku badawczego i zasym...
Najlepsza gra karciana. Stwórz własne gwiezdne imperium. Handluj, by zbudować silną armię, a następnie uzyj swojej floty okrętów wojennych, żeby chronić to, co należy do ciebie i zagarnąć wszystko, co jeszcze nie należy. Zestaw podstawowy pozwala na rozgrywkę dwuosobową. Zawiera 128 kart i instrukcję. Wiek 12+
Dodatek Obecność: Eskploracja wprowadza 10 nowych miejsc, które zwiększają szanse przeżycia dla nieuchwytnego stworzenia. Odkryjcie bezpieczną Oazę, malowniczy Fjord, czy niekończące się Pola Grzybów i wprowadźcie Waszą rozgrywkę na wyższy poziom! Obecność to asymetryczna gra karciana, w której jeden gracz (Obcy) staje do walki przeciwko pozostałym graczom (Rozbitkom). Jeśli jesteś jednym z Rozbitków, będziesz używał kart Miejsc, aby z ich pomocą przemierzać i badać planetę A...
Dom / Moda / Hobby” to obszerna grupa publikacji z podkategoriami: „Dom / Wnętrze / Ogród”, „Kolorowanki” oraz „Moda i styl”. Znaleźć tu można książki z licznych dziedzin związanych ze spędzaniem wolnego czasu, zbiory porad, wskazówek i myśli mających pomóc w różnorodnych czynnościach. Obok tego znajdują się tutaj publikacje odkrywające nowe, nieznane jeszcze światy, pozwalające dostrzec rzeczywistość czyimiś oczami, książki o modzie, stylu życia, kuchni, podróżach, ogrodach oraz wszelakich zainteresowaniach. W kategorii „Dom / Moda / Hobby” odnaleźć można zarówno pozycje dla zupełnych laików, osób, które chcą poznać coś nowego, jak i dla miłośników, znawców, tych, którzy chcą pogłębić swoją wiedzę w danej dziedzinie. Czytelnicy trafią tu na publikacje z zakresu stylu życia, np. „Życie zero waste” Katarzyny Wągrowskiej, która pokazuje, że zero waste to droga do lepszego funkcjonowania w świecie, czy książkę Agnieszki Maciąg „Rozmaryn i róże. Podróż do samej siebie” pełną przemyśleń i inspiracji dotyczących wewnętrznego rozwoju. W kategorii „Dom / Moda / Hobby” nie zabraknie również tematyki podróżniczej, np. „Życie stewardessy, czyli o tym, jak mierzyć wysoko i przekraczać granice” Marii Kuczyńskiej, która opowiada o pracy na pokładzie samolotu, ale również o własnym życiu, czy „Przesunąć horyzont” dziennikarki i podróżniczki Martyny Wojciechowskiej, która pisze nie tylko o wysokich górach, ale także o tym, że warto mieć cele, dążyć do ich realizacji i wyznaczać sobie kolejne. Odnaleźć tu możemy również takie tytuły jak: „Życie pszczół” Maurice’a Maeterlincka, „ABC szachów” Michała Wodzyńskiego, „Survival po polsku. Początek” Krzysztofa Kwiatkowskiego, „Zioła w domowym ogrodzie” Moniki Fijołek czy „Vegenerata bieg przez kuchnię” Przemysława Ignaszewskiego.