"W królestwie Heromei wiele się zmieniło - bliźniaczki zginęły na stosie, a nowym władcą został Dalibor, jednak nie wszystkim mieszkańcom podobają się te zmiany. Młody król dostaje zaproszenie od cesarza Kendoru na ceremonię zaślubin. Za namową swej żony, udaje się do Kendoru. Tam podczas uczty weselnej zostaje zamordowany cesarz. Podejrzenia padają na Dalibora, który zostaje uwięziony. Wszystko wskazuje na to, że jest to spisek, w którym uczestniczy generał Rufus - głównodow...
"Gotfryd, jedyny ocalały z pogromu, członek XV oddziału Zjednoczonego Królestwa Hedoru i Heromei musi dostarczyć zwój do króla. Jego śladem podążają „Białe płaszcze”. Są to członkowie tajemniczego kultu kierowanego przez ""Czerwonego"", który tytułuje się Prorokiem Nowej Wiary. Jednocześnie za rycerzem zostaje wysłany łowca głów, rzeźnik, zwany Szubienicznikiem; ma on własne porachunki z ""królewskimi"", które przy okazji chce wyrównać. W tym samym czasie w Zakonie Mag...
Kategoria „Fantastyka / Horror” zawiera książki należące przede wszystkim do gatunku fantastyki. Jest to obszerny, rozbudowany oraz bardzo pojemny gatunek literacki charakteryzujący się osadzaniem opisywanej historii w świecie przedstawionym różnym od rzeczywistego. Autorzy takich publikacji często opisują zjawiska nadprzyrodzone oraz wykreowane przez siebie technologie czy bronie. W ramy fantastyki należy włączyć fantastykę naukową (science fiction), której akcja toczy się zazwyczaj w przyszłości, oraz fantasy, w której znaleźć możemy elementy mitologii i folkloru. W obrębie dokładniejszych podziałów funkcjonują również liczne podgatunki, takie jak na przykład weird fiction, low fantasy, urban fantasy czy space opera. W kategorii „Fantastyka / Horror” znajdują się również książki należące do literatury grozy, czyli horrory. Charakteryzują się one takim ukształtowaniem świata przedstawionego, że występujące w nim wydarzenia nie mogą zostać wytłumaczone bez odwołania się do zjawisk paranormalnych czy nadprzyrodzonych. Celem horroru jest wywołanie u odbiorcy poczucia zagrożenia, strachu czy obrzydzenia. Najczęściej podejmowanymi w horrorze motywami są nawiedzenia (ludzi, przedmiotów, miejsc), wampiry, zombie, duchy, wilkołaki, demony, diabły, wiedźmy i tym podobne. W serwisie Woblink.com odnaleźć można należącą do fantastyki postapokaliptycznej serię „Metro” napisaną przez rosyjskiego pisarza Dmitrija Głuchowskiego, nominowaną do licznych nagród literackich i utrzymaną w steampunkowym klimacie „Zadrę” Krzysztofa Piskorskiego, książkę „Player One” Ernesta Cline’a, na podstawie której powstał film pod tym samym tytułem w reżyserii Stevena Spielberga, powieści Terry’ego Pratchetta (zarówno te należące do „Świata Dysku”, jak i te spoza serii). Miłośnicy grozy znajdą tu natomiast zarówno „Frankensteina” Mary Shelley, uznawanego za prekursora całego gatunku, „Draculę” Brama Stokera, dzięki któremu postać wampira na trwałe weszła do popkultury, czy „Dziecko Rosemary” Iry Levin, na podstawie którego Roman Polański wyreżyserował kultowy film pod tym samym tytułem.