Gracze starają się ostrożnie wyjąc krabiki spod ramion ośmiornicy. Wystarczy trochę sprytu i sprawne ręce, aby złapać niejednego kraba. Ale uważaj! Jeśli dotkniesz szczypcami któregoś z ramion ośmiornicy, wybuchnie ona śmiechem! Zwycięża gracz, który jako pierwszy zgromadzi całą kolekcję swoich krabów. Zawartość: - 1 ośmiornica - 8 raczków - 1 rekin - 1 rozgwiazda - 2 kostki Wiek graczy: 4-8 lat Liczba graczy: 2-4
Szaleńcza zabawa dla całej rodziny! Rozwikłać zagadki długich korytarzy… odkryć wspaniałe skarby… i wygrać. Wykładamy kartę labiryntową - i już wszyscy gracze na raz pędzą wzdłuż zawiłych i krętych korytarzy. Ile skrzyń ze skarbami można zdobyć? Kto pierwszy obwieści ich prawidłową ilość? Szybciej, szybciej…! Zawartość: - 35 kart labiryntowych - 1 karta kryjąca - 3x6 kluczy Wiek graczy: 7+ Liczba graczy: 2-6 Czas rozgrywki: 30 minut
Dzieci uczą się rozpoznawać i odróżniać kolory i kształty, Gra w trzech różnych wersjach dopasowana jest do innego wieku, stawia gracza przed nowymi wyzwaniami oraz dostarcza znakomitej zabawy. Zawartość: 64 kolorowe figury kostka z kolorami kostka z figurami Wiek graczy: 3-6 lat Liczba graczy: 1-4 Czas rozgrywki: 10-15 minut
Moje pierwsze cyferki - będziemy się bawić, jednocześnie ucząc się cyferek! Rzuć kostką i znajdź odpowiednią kartę. Czy chcesz znaleźć kartę z kostką, kartę z liczbą, czy kartę z rysunkiem palców? Znajdź właściwą i umieść ją przy swojej karcie z obrazkiem. Pierwszy gracz, który umieści wszystkie puzzle przy swojej karcie z obrazkami, wygrywa grę. Zawartość: 10 plansz zawierających karty z obrazkami, karty z kostką do gry, karty z liczbami, karty z rysunkiem palców 1 kostka d...
Mój pierwszy zegarek. O siódmej rano jemy śniadanie. Czy potrafisz nastawić zegar na tę godzinę? Podczas gry dzieci poznają pełne godziny, półgodziny i minuty. Przy użyciu dużego zegara z ruchomymi wskazówkami i wielu kartoników wskazujących różne godziny, nauczenie się korzystania z zegara jest prawdziwą frajdą. Zawartość: duży zegar z ruchomymi wskazówkami 27 dwustronnie zadrukowanych kartoników z godzinami Wiek graczy: 4-9 lat Liczba graczy: 1-6 Czas rozgrywki: 20-30 min...
Podczas tej gry dzieci patrząc, słuchając i mówiąc przyswajają sobie pierwsze słówka angielskie. Zestaw zawiera grę w szukanie par i grę w bingo. Wczesny kontakt z językiem obcym sprzyja umiejętności porozumiewania się i umacnia wiarę w siebie samego. Zawartość: 6 planszy 36 karteczek 36 żetonów Wiek graczy: 5-8 lat Liczba graczy: 1-6 Czas rozgrywki: 15-20 minut
Zwierzęta i ich dzieci. Dzięki zabawie dzieci odkrywają, jakie matki mają małe zwierzęta. Jeśli dzieciom sprawi trudność odnalezienie właściwej pary, można sprawdzić, które puzzle do siebie pasują - ich brzegi są specjalnie uformowane. Poszukiwanie odpowiednich obrazków zwierząt jest wielką frajdą, nawet jeśli gra tylko jedno dziecko. Dzięki różnym wariantom gry można bawić się wciąż na nowe sposoby. Zawartość: 12 par kart z obrazkami opis gry. Gra przeznaczona dla 1-4 grac...
Na trzech kostkach widzicie puste i pełne koła oraz figury w różnych kolorach. Kto z was odnajdzie prawidłową kombinację na kolorowych kształtach? Chciałbyś być najszybszy i jako pierwszy położyć swój żeton…? W tej pasjonującej grze możesz nauczyć się spostrzegawczości i świetnego refleksu! Zawartość pudełka: - 6 kolorowych plansz - 3 drewniane kostki - 36 żetonów w 6 kolorach - instrukcja Wiek graczy: 5-10 lat Liczba graczy: 2-6 Czas rozgrywki: 15 minut
Dotrzymajcie towarzystwa - Elsa, Anna, Olaf oraz Kristoff w magicznym wyścigu po lodowatym królestwie Arendelle. Jednak uważajcie, gdyż drogi na planszy będą się zmieniać sprawiając, że coś, co jeszcze przed chwilą było skrótem, nagle stanie się okrężną drogą i na odwrót! Komu uda się pierwszemu dotrzeć do Lodowego Pałacu, który wznosi się w wysokich górach? Zawartość: plansza z 4 wymiennymi częściami drogi 4 figury z podstawkami kołowrotek z wskazówką i uchwytem instrukcja....
Szybko - kto złapie karalucha? Rzuć kostką i działaj błyskawicznie - użyj sztućców, by zwabić karalucha do swojej pułapki. Gracz, który złapie karalucha pięć razy, wygrywa! Zawartość: - 1 robot Hexbug Nano - plansza z 25 ruchomymi sztućcami - 18 żetonów karaluchów - kostka - 2 pary drzwi - instrukcja Wiek graczy: 5+ Liczba graczy: 2-4 Czas rozgrywki: 15-20 minut
Superzłoczyńca Gru, jego brat bliźniak Dru, roztańczony nicpoń Balthazar Bratt oraz wiele zabawnych minionków – cała ta banda ukryła się w rozległym labiryncie i czeka, aby ich odnaleźć. Przesuwaj sprytnie ścieżki labiryntu i odnajduj swoich ulubionych bohaterów filmu „Gru, Dru i Minionki”. Niesamowita zabawa- prosta, a zarazem stawiająca wyzwania! Wiek graczy: 7+ Liczba graczy: 2-4 Czas rozgrywki: 20-30 minut
Weźcie udział w emocjonującym wyścigu Maszy! Kto pobiegnie najszybciej na wzgórze i zdoła jako pierwszy przybyć do niedźwiedzia? Ale uwaga - szlak jest pełen niespodzianek, gdyż po drodze nagle otwierają się jamy i bęc! - Masza wpada do środka. Trzeba mieć sporo szczęścia, aby wygrać ten pasjonujący wyścig. Zawartość pudełka: 1 zielone wzgórze 1 figurka Niedźwiedzia 12 figurek Maszy w 4 kolorach 24 karty akcji Liczba graczy 2-4 Wiek 4+