Szykuje się wyścig tytanów! Wciel się w jeźdźca tytanicznego wierzchowca i spróbuj wygrać tę zaciekłą gonitwę przy pomocy siły, sprytu i przeróżnych magicznych artefaktów! Taranuj przeciwników, żeby ich osłabić, a z pewnością jako pierwszy przekroczysz metę i zostaniesz kolejną legendą Neverworld! Wyścig Tytanów to szybka i pełna emocji gra, wymagająca zarówno planowania, jak i podejmowania ryzyka. Każdy z graczy wciela się w innego, niezwykłego jeźdźca dosiadającego tytani...
Wraz z grupą kompanów stanowicie ostatnią linię obrony chroniącą wioskę pełną przerażonych rodzin przed armią żądnych krwi najeźdźców. Walka wydaje się być z góry skazana na porażkę: zaledwie siedmiu samurajów nie może się przecież mierzyć z tuzinami agresywnych wrogów. Ta ocena sytuacji nie bierze jednak pod uwagę Waszych niezwykle wysokich zdolności bojowych oraz umiejętności współpracy - dzięki nim jesteście w stanie stawić czoła niemal każdemu zagrożeniu! A nawet wówczas,...
Zapytajcie tych, którzy wystąpili w Familiadzie, czy łatwo jest trafić w najłatwiejsze i najczęściej padające odpowiedzi… Unanimo gwarantuje podobne emocje, co najbardziej popularny w Polsce teleturniej ostatnich lat. Przekonaj się, jak odpowiedzieli ankietowani w Twoim domu! Unanimo składa się z 54 kart z obrazkami, 4 ołówków i notatnika. Nic jednak nie stoi na przeszkodzie, by zagrać w tę grę w większą liczbę osób - nasz firmowy rekord to ponad 50 osób, które wspólnie star...
hciwość i żądza bogactwa księcia Jana sięgnęły zenitu! Dla zwykłego, uczciwie płacącego podatki kupca godne życie stało się niemożliwe. Oto Szeryf z Nottingham sprawdza wszystkich wchodzących do miasta, czy aby nie wnoszą w obręb jego murów zakazanych towarów. Na szczęście Ty znasz Szeryfa lepiej niż książę. Ten nieprzyjemny, chciwy typ może sprawiać onieśmielające wrażenie, gdy stoi w bramie miasta, ale - bądźmy szczerzy - nawet on spojrzy w drugą stronę, gdy otrzyma sowitą ...
Adrenalina to planszowy odpowiednik komputerowych strzelanin, w którym trup ściele się gęsto, a martwi zawodnicy błyskawicznie wracają do gry, by mścić się na swoich oprawcach! W Adrenalinie każdy gracz wciela się w jedną z pięciu postaci i ma za zadanie zebrać jak najwięcej punktów. Punkty otrzymujemy za pierwsze trafienie nieuszkodzonego przeciwnika, za zadanie największej ilości obrażeń oraz za najwięcej strzałów kończących żywota. Jeśli naszym atakiem wykończyliśmy prze...
Trzeci dodatek do TIME Stories. Kolejny paradoks, któremu będą musieli zapobiec członkowie Agencji T.I.M.E, został odkryty w starożytnym Egipcie. Agenci przeniosą się w czasie do roku 1146 p.n.e., by pod palącym słońcem, wśród piasków pustyni, wykonać swoją misję. Dolina Królów pod władaniem Ramzesa V pełna jest tajemnic i zagadek, których rozwiązanie będzie kluczowe przy wypełnianiu zadania.
Drugi dodatek do TIME Stories. Paradoksy zagrażające ciągłości kontinuum czasowego mogą występować nie tylko w naszej rzeczywistości. Na szczęście technologia opracowana przez Agencję T.I.M.E pozwala na ingerowanie w wydarzenia, które mają miejsce w światach alternatywnych. Tym razem agenci wysłani na misję trafią do uniwersum, które w wielu aspektach przypomina średniowiecze, różni się jednak od niego jedną zasadniczą cechą: w tym świecie istnieje magia. Wypełnienie misji ...
Pierwszy dodatek do TIME Stories. Przed agentami T.I.M.E kolejna misja - tym razem muszą przenieść się w czasie do roku 1992, do małego miasteczka w Ameryce Północnej. Ich zadanie nie będzie łatwe. Celem misji jest uratowanie dziewczyny o imieniu Marcy. Problemem jest jednak to, że w miasteczku panuje tajemnicza zaraza niewiadomego pochodzenia a wy dysponujecie tylko zdjęciem Marcy jako nastoletniej dziewczynki, a dziś jest ona już dorosłą kobietą.
W Świecie Rzek na nowej mapie świata otrzymujemy możliwość kontroli portów, które dodają jakże cennych złotych monet, a także stoczni, dzięki którym wyprodukujemy potężne karawele - od tej pory będziemy mogli atakować nie tylko z terenów przyległych, ale także z pokładu należącego do nas statku! W dodatku mierzyć się będziemy nie tylko z przeciwnikami i upływem czasu - również świat okaże się dużo bardziej nieprzyjazny. Kolejne tury rozpoczynać będą niebezpieczne Wydarzenia ...
Kolejny raz grupa niesławnych bandytów zaplanowała napad na ekspres Union Pacific. Szeryf Samuel Ford jest uzbrojony i ma do dyspozycji wagon - więźniarkę. Czy to wystarczy by pokonać nowe zagrożenie - nieuchwytną Mei! Szeryf musi mieć się na baczności, bo Mei potrafi przyczaić się jak tygrys i atakować niczym smok! Dodatek Colt Express: Szeryf i Więźniowie wprowadza trójwymiarowy model wagonu więziennego. Szeryf Samuel Ford - nowa grywalna postać posiadająca odmienne cele n...
Akcja gry toczy się w tytułowym Troyes - średniowiecznym mieście położonym nad Sekwaną w Szampanii. To oryginalna gra strategiczna, w której uczestnicy wcielają się w zamożne rodziny zaangażowane w rozwój tego francuskiego miasta. Używając swych wpływów, staramy się oddziaływać na trzy główne dziedziny związane z funkcjonowaniem Troyes: wojskową, religijną i cywilną. Obsadzając pionki w lokacjach określonego typu, otrzymujemy pule kości w różnych kolorach. Obrazują one siłę ...
Tzaar jest grą o dokonywaniu wyborów. Obaj gracze mają do dyspozycji trzydzieści pionków, podzielonych na trzy rodzaje: sześciu Tzaarów, dziewięć Tzarr, piętnastu Tottów. Wszystkie rodzaje tworzą razem trójcę i nie są w stanie istnieć bez siebie nawzajem. Cel rozgrywki polega na tym, by albo pozbawić przeciwnika jednego z trzech rodzajów pionków, albo też postawić go w sytuacji, w której nie będzie w stanie pojmać naszych. Podczas każdej tury gracze muszą zadać sobie jedn...
Wykradnij łupy, ucieknij przed policją i pokonaj resztę szajki! Stój! Ręce do góry! Policja! No stój mówię... Złodzieje to mała, prosta gra karciana dla od 3 do 6 graczy, w której gracze wcielają się w role złodziejaszków chcących umknąć obławie. Zagrywając karty będą starali się uzbierać jak najwięcej kosztowności, a dzięki specjalnym kartom będą mogli spłatać figle innym graczom. Ten, komu uda się umknąć z największym łupem, wygrywa grę! Wiek graczy: 8+ Liczna graczy: 3...
Cześć, Martin z tej strony. W zeszłym roku wraz z rodzicami i siostrą przeżyliśmy odjechaną przygodę. Straciliśmy po drodze kilku przyjaciół, ale udało nam się też nawiązać parę nowych znajomości. Świat się kończy, ale przynajmniej możemy żyć pod chmurką. Nie ma szkoły, a ja załapałem się na nową fuchę – robię amunicję, żeby mój tata miał czym faszerować zombiaki. Mam masę wolnego czasu i z nudów postanowiłem stworzyć tę grę – opowiada o naszej wyprawie. Mam nadzieję, że się ...
Drugi sierpnia 1914 roku. Na rynku małego miasteczka grupka nierozłącznych przyjaciół wciąż jest w szoku po przeczytaniu przytwierdzonego do drzwi ratusza obwieszczenia o mobilizacji. Nagłówki gazet niepokoiły już od kilku tygodni, ale treść ogłoszenia zaskoczyła wszystkich. Nie zdając sobie sprawy z piekła, które ich czeka, mężczyźni przyrzekają sobie, że niezależnie od tego, co się wydarzy, wszyscy wrócą żywi. Niestety rzeczywistość, z którą przyjdzie się im zmierzyć, jest ...
Odkrywaj dziewicze lądy i podejmuj ryzykowne decyzje, by okryć się chwałą i splendorem należnym najlepszemu odkrywcy na świecie! W Ekspedycji każdemu z was przyjdzie pokierować działaniami trojga żądnych przygód poszukiwaczy. Będziecie przemierzać dżungle, morza i pustynie, zbierać surowce, ekwipunek i dawno zapomniane artefakty. Ekspedycja to familijna gra kościano-przygodowa utrzymana w klimacie przygód Indiany Jonesa i Lary Croft. Lekka, humorystyczna oprawa graficzna tw...
W opuszczonym magazynie gangsterzy dzielą łupy z ostatniego napadu... jednak nie mogą dogadać się co do tego, kto ile dostanie, więc niech przemówią pistolety! Każdy mierzy do każdego, świszczą kule, a co bardziej tchórzliwi chowają się pod stołem. Ten, kto wyjdzie z tego najbogatszy (i żywy!), wygrywa grę. "Kasa i Spluwy" przypomina najlepsze sceny z ulubionych filmów o gangsterach i mafii. Blef i twarde negocjacje - gwarantowane. Zabójcza zabawa!
Okazuje się, że w Small World: Podziemia przestrzeni do życia jest jeszcze mniej niż na powierzchni! Pośród pogrzebanych wspomnień minionych epok ciężko jest znaleźć jeszcze trochę miejsca dla siebie. Zwłaszcza, że inne plugawe Rasy także ośmieliły się kopać w naszej ziemi, drążyć skałę, którą nasi przodkowie powierzyli Tobie z nadzieją, że będziesz w stanie wykuć w niej podwaliny potężnego imperium, a Twoi podwładni wylegną z niej i zdominują cały znany nam świat! Po wyborz...
Jako członkowie tajnej organizacji TIME będziecie odwiedzać przeróżne lokacje w ramach podróży do konkretnego momentu w historii świata. Wasz cel jest jeden - odkryć tajemnicę i rozwikłać zagadkę tak, aby osiągnąć zamierzony efekt. Brzmi prosto. Brzmi trywalnie. Ale wcale T.I.M.E Stories takie nie jest. Będziecie przeżywać przygody w różnych światach, również rzeczywistościach równoległych do naszej, widząc wszystko oczami swoich bohaterów. Czeka na was całe spektrum możliwo...
9 kości, 54 obrazy, nieskończona ilość opowieści o łowcach tajemnic! Oto prosta w założeniach i jednocześnie genialna gra, która dostarczy wam masę radości, stanowiąc przy tym doskonały trening pomysłowości i wyobraźni. Story Cubes to dziewięć ładnie wykonanych, sześciennych kostek, z których każda zawiera na ściankach odmienny zestaw ilustracji. Rzuć 9 kostkami, na których znajdziesz 54 obrazki ściśle powiązane ze światem Scoobiego Doo (i Tajemniczej Spółki): strasznego pi...
Ten dodatek to pozycja obowiązkowa dla każdego, komu spodobało się Królestwo w Budowie. Gra staje się pełniejsza, bogatsza i daje jeszcze więcej możliwości zagrań! Dodatek wprowadza nację nomadów oferujących swoje usługi wszystkim tym, którzy zdołają ich odwiedzić. Ponadto w niniejszym rozszerzeniu gracze odnajdą cztery nowe krainy pełne interesujących miejsc, które pomogą stworzyć jeszcze bardziej zróżnicowane plansze, oraz nowe karty Budowniczych Królestwa, dzięki którym ...
GIPF jest grą logiczną dla dwóch graczy opartą na klasycznej koncepcji: gracze w turach, wprowadzają jednego pionka do gry, aż do ustawienia czterech w szeregu. Gdy tak się stanie, wtedy gracze usuwają swój rząd pionów i zdobywają wszystkie pionki przeciwnika, które stanowią jego przedłużenie. Taka zasada zdobywania pionów za każdym razem prowadzi do zupełnie nowej sytuacji na planszy. Celem gry jest ustawianie kolejnych rzędów złożonych z przynajmniej 4 pionów własnego kolo...
Pamiętasz te wszystkie wyprawy wielkich bohaterów po złoto, po skarby, po bogactwa? Te wszystkie potyczki z potworami, które rycerze, magowie i inni napotkali na swojej drodze... a które właściwie broniły dostępu do rzeczonych bogactw? No więc potwory, a dokładniej ich władca, ma dość! Wezwał on swoich podwładnych i zarządził wielką akcję odzyskiwania zagrabionych skarbów! Gracze obierają role Troli, Nieumarłych, Oceanicznych Bestii, Demonów, Insektów oraz Smoków, które prag...
Imago to świeże i bardzo dobre podejście do zabawy typu kalambury, ale nadające się dosłownie dla każdego. Nie musisz umieć rysować, nie musisz się wygłupiać pokazując dziwne rzeczy. Tutaj możesz doświadczyć tego, co najlepsze w kalamburach, a Waszym ograniczeniem jest jedynie wyobraźnia! 60 przezroczystych kart z symbolami pobudzi Twoją kreatywność i pozwoli przedstawić hasła - zagadki (filmy, miejsca, postacie). Połóż jedną kartę na drugiej. Połącz je. Porusz odpowiednio. ...