Wirtualne Targi

REBEL - książki, ebooki i audiobooki

Typ publikacji

Cena

Format

Wydawcy

Sortuj według:
Zyskujące popularność
    okładka Mamy szpiega!, Książka | Alexandr Ushan

    „Gadatliwość zatapia statki” to znana metafora z okresu drugiej wojny światowej, podkreślająca, że w szpiegowskim świecie dyskrecja jest najważniejsza. Agenta może zdradzić wszystko - nowiutkie zszywki spinające dokument, zamówienie trzech szklanek whisky przy użyciu nie tych trzech palców, czy choćby jedno źle użyte słowo. W grze "Mamy szpiega!" będziecie mogli się o tym przekonać, wcielając się zarówno w szpiega, który próbuje nie zostać zdemaskowany, jak i w ścigających...

    okładka Odkrycia Dzienniki Lewisa i Clarka, Książka | Cedrick Chaboussit, Vincent Dutrait

    W latach 1803-1806 ekspedycja Lewisa i Clarka była pierwszą amerykańską wyprawą, która przemierzyła kontynent północnoamerykański od Missisipi po wybrzeże Pacyfiku i z powrotem. W trakcie tych trzech lat dowódcy wyprawy, Meriwether Lewis i William Clark, wraz z sierżantami Gassem i Ordwayem zapisali wiele stron dzienników podróży, opisując w nich między innymi nowe odkryte rośliny i gatunki zwierząt oraz nanosząc na mapy dotąd nieznane Amerykanom fragmenty kontynentu. W grze...

    okładka Story Cubes Sport, Książka |

    Oto prosta w założeniach i jednocześnie genialna gra, która dostarczy wam masę radości, stanowiąc przy tym doskonały trening pomysłowości i wyobraźni. Story Cubes: Sport to trzy ładnie wykonane, sześcienne kostki, z których każda zawiera na ściankach odmienny zestaw ilustracji. Jest to rozszerzenie do gry Story Cubes. Tym razem posiadają 18 unikalnych ikonek opisujących elementy znane z różnych popularnych sportów, które mogą zostać wykorzystane przy snuciu opowieści. Na czy...

    okładka Colt Express edycja polska, Książka | Christophe Raimbault

    Zabawna i ekscytująca gra w napad na pociąg! W grze Colt Express wcielasz się w rolę bandyty próbującego obrabować pociąg... przypadkiem w tym samym czasie co inni bandyci. Twoim celem jest zebranie jak największych bogactw, zanim zgarną je inni. Rozgrywka się toczy na trójwymiarowym modelu pociągu, na którym bandyci mogą przemieszczać się między wagonami, biegać po dachach, bić się z innymi bandytami, strzelać do nich, rabować pasażerów lub przemieszczać szeryfa. Pociąg ma...

    okładka Story Cubes Medycyna, Książka |

    Połącz Story Cubes: Medycyna z jednym z podstawowych (składających się z dziewięciu kostek) zestawów Story Cubes i rzuć nimi wszystkimi. Rozpocznij swoje opowiadanie od "Dawno, dawno temu" lub jeśli wolisz "Pewnego razu". Następnie opowiedz historię w oparciu nie o dziewięć, lecz dwanaście obrazów, które wypadły na kostkach. Zacznij od dowolnego z nich, najlepiej od tego, który jako pierwszy przykuł twoją uwagę. Możesz też zastąpić wybrane kostki zestawu podstawowego kostkami...

    okładka Wsiąść do Pociągu: Europa, Książka |

    Od urwistych wzgórz Edynburga po słoneczne nabrzeża Stambułu, z dusznych alej Pampeluny do wietrznego Berlina - Wsiąść do pociągu: Europa zabierze cię w wielką podróż przez wielkie miasta Starego Kontynentu u progu zeszłego stulecia. Czy odważysz się przebyć mroczne tunele Szwajcarii? Wsiądziesz na pokład promu przemierzającego Morze Czarne? Wzniesiesz dumne dworce w stolicach imperiów? Następne posunięcie może uczynić cię największym magnatem kolejowym Europy! Pakuj walizki...

    okładka Palce w pralce, Książka |

    "Palce w pralce" to szalona, imprezowa gra dla każdego. Wyjmij ręce z kieszeni... Włącz się w rytm i postaraj ani razu się nie pomylić ! "Palce w pralce" to gra, w której gracze klaszczą w rytm klasycznego utworu We Will Rock You. Jednocześnie pokazują gesty, które mają na swoich kartach i przekazują kolejkę dalej – wywołując innych graczy ich gestami. Wywołany gracz musi odpowiedzieć swoim gestem i przekazać kolejkę do kolejnej, wybranej osoby. Jak w to się gra? Każdy z g...

    okładka Story Cubes Galaktyka 3 kości, Książka |

    Połącz Story Cubes: Galaktyka z jednym z podstawowych (składających się z dziewięciu kostek) zestawów Story Cubes i rzuć nimi wszystkimi. Rozpocznij swoje opowiadanie od "Dawno, dawno temu" lub jeśli wolisz "Pewnego razu". Następnie opowiedz historię w oparciu nie o dziewięć, lecz dwanaście obrazów, które wypadły na kostkach. Zacznij od dowolnego z nich, najlepiej od tego, który jako pierwszy przykuł twoją uwagę. Możesz też zastąpić wybrane kostki zestawu podstawowego kostkam...

    okładka Abyss Głębia, Książka |

    W Abyss gracze starają się przejąć kontrolę nad strategicznymi obszarami podwodnego miasta. Aby to osiągnąć gracze muszą rozwijać się na trzy sposoby. Po pierwsze muszą gromadzić sojuszników, następnie używać ich do zwerbowania Lordów Otchłani, którzy dadzą im dostęp do różnych obszarów miasta. Gracze zdobywają karty sojuszników kupując je w trakcie Eksploracji Głębiny w turze każdego gracza. Zdobycie względów każdego Lorda wymaga posiadania konkretnego zestawu kart. Każdy ...

    okładka Story Cubes Kości opowieści, Książka |

    Oto prosta w założeniach i jednocześnie genialna gra, która dostarczy wam masę radości, stanowiąc przy tym doskonały trening pomysłowości i wyobraźni. Story Cubes to dziewięć ładnie wykonanych, sześciennych kostek, z których każda zawiera na ściankach odmienny zestaw ilustracji. Na czym to polega? Rzuć wszystkimi dziewięcioma kostkami. Rozpocznij swoje opowiadanie od "Dawno, dawno temu" lub jeśli wolisz "Pewnego razu". Następnie opowiedz historię w oparciu o dziewięć obrazów...

    okładka Story Cubes Kości opowieści Akcje, Książka |

    Oto prosta w założeniach i jednocześnie genialna gra, która dostarczy wam masę radości, stanowiąc przy tym doskonały trening pomysłowości i wyobraźni. Story Cubes to dziewięć ładnie wykonanych, sześciennych kostek, z których każda zawiera na ściankach odmienny zestaw ilustracji. Story Cubes: Akcje są pierwszym rozszerzeniem kostek opowieści. Tym razem posiadają 54 unikalne ikonki opisujące większość najważniejszych słów związanych z wykonywaniem czynności, które mogą zostać...

    okładka Story Cubes Kości opowieści Podróże, Książka |

    Oto prosta w założeniach i jednocześnie genialna gra, która dostarczy wam masę radości, stanowiąc przy tym doskonały trening pomysłowości i wyobraźni. Story Cubes to dziewięć ładnie wykonanych, sześciennych kostek, z których każda zawiera na ściankach odmienny zestaw ilustracji. Story Cubes: Podróże są drugim rozszerzeniem kostek opowieści. Tym razem posiadają 54 unikalne ikonki opisujące większość najważniejszych słów związanych z podróżowaniem, które mogą zostać wykorzysta...

    okładka Ciężarówką przez Galaktykę, Książka |

    Wyzysk i Spółka to międzyplanetarna firma specjalizująca się w budowie sieci kanalizacyjnych i komunalnych falowców na mniej rozwiniętych planetach Galaktyki. Przez lata Wyzysk i Spółka balansował na granicy bankructwa: transport materiałów budowlanych na obrzeża Galaktyki, gdzie są one najpotrzebniejsze, to ryzykowny biznes. Firmę ocaliło kilku wizjonerów zasiadających w radzie nadzorczej. Wspólnie doszli do słusznego wniosku, że zamiast przewozić materiały na Peryferie, mo...

    okładka Story Cubes Prehistoria, Książka |

    okładka Abalone travel, Książka |

    Abalone to fascynująca gra, w której proste zasady łączą się z niezliczoną mnogością możliwości, a do tego... kontaktem z fantastycznie wykonanymi elementami gry! Na czym to polega? Dwóch graczy zasiada do sześciokątnej planszy z wgłębieniami, w której umieszcza się po 14 białych kul i 14 czarnych. Gracze na przemian popychają swoje kule tak, aby ostatecznie wypchnąć poza planszę 6 kul przeciwnika. Przepycha się 1,2 lub 3 swoje bile (znajdujące się w jednej linii) do przodu,...

    okładka Trzy życzenia, Książka | Chris Castagnetto

    Trzy Życzenia to szybka gra karciana dla od 3 do 5 graczy, w którą jedną partię rozgrywa się nie dłużej niż w 5 minut. Posiadając bardzo proste zasady, ta gra blefu z elementami pamięciowymi, jest bardziej grą z innymi graczami niż kartami. Umiejętność zachowania pokerowej twarzy, trzymania emocji na wodzy oraz intuicyjnego wyczucia, przyda Ci się bardzo, podczas tej szybkiej i zabawnej gry i nie raz zdecyduje o zwycięstwie lub przegranej! Zawartość pudełka: 18 kart życzeń ...

    okładka Story Cubes: Kompakt, Książka |

    Rzuć kośćmi i wykorzystaj wylosowane obrazki, aby stworzyć opowieść. Z nieskończoną ilością możliwości, Rory's Story Cubes oferują niezliczone godziny zabawy dla osób w dowolnym wieku. Zasada jest jedna - nie ma złych skojarzeń. Opowiadania na dobranoc, improwizacje, mówienie i słuchanie, kreatywne inspirowanie, przełamywanie pierwszych lodów. Wiek 6+

    okładka Story Cubes: Supermoce, Książka | Rory O'Connor

    Oto prosta w założeniach i jednocześnie genialna gra, która dostarczy wam masę radości, stanowiąc przy tym doskonały trening pomysłowości i wyobraźni. Story Cubes: Supermoce to trzy ładnie wykonane, sześcienne kostki, z których każda zawiera na ściankach odmienny zestaw ilustracji. Jest to rozszerzenie do gry Story Cubes. Tym razem posiadają 18 unikalnych ikonek opisujących różnorodne supermoce, które mogą zostać wykorzystane przy snuciu opowieści. Połącz Story Cubes: Sup...

    okładka Story Cubes: Średniowiecze, Książka | Rory O'Connor

    Oto prosta w założeniach i jednocześnie genialna gra, która dostarczy wam masę radości, stanowiąc przy tym doskonały trening pomysłowości i wyobraźni. Story Cubes: Średniowiecze to trzy ładnie wykonane, sześcienne kostki, z których każda zawiera na ściankach odmienny zestaw ilustracji. Jest to rozszerzenie do gry Story Cubes. Tym razem posiadają 18 unikalnych ikonek opisujących elementy kojarzące się ze średniowieczem i epoką rycerską, które mogą zostać wykorzystane przy s...

    okładka Story Cubes: Poszlaki, Książka |

    Oto prosta w założeniach i jednocześnie genialna gra, która dostarczy wam masę radości, stanowiąc przy tym doskonały trening pomysłowości i wyobraźni. Story Cubes: Poszlaki to trzy ładnie wykonane, sześcienne kostki, z których każda zawiera na ściankach odmienny zestaw ilustracji. Jest to rozszerzenie do gry Story Cubes. Tym razem posiadają 18 unikalnych ikonek opisujących elementy które kojarzą się z powieściami detektywistycznymi, które mogą zostać wykorzystane przy snuc...

    okładka Dobble: Gdzie jest Dory?, Książka | Blanchot Denis, Gille-Naves Guillaume

    Tematyczna seria nawiązująca do bajki Disney Gdzie jest Dory, to wspaniała gra dla dzieci, dostosowana do tego, by najmłodsi grali samodzielnie, ale również na tyle elastyczna w swych zasadach, żeby dorośli mogli bez problemów dołączyć się do zabawy. Każda karta zawiera po 6 symboli, ale tylko 1 z nich jest identyczny z symbolem na dowolnej innej karcie. Waszym zadaniem jest go odnaleźć! Powtarza się tylko jeden symbol, o czym należy pamiętać i w to nie wątpić. (Często się ...

    okładka Dobble: Star Wars, Książka | Blanchot Denis, Gille-Naves Guillaume

    Każda karta zawiera liczne symbole i grafiki postaci lub rzeczy związanych z Gwiezdnymi Wojnami, ale tylko 1 z nich jest identyczny z symbolem na dowolnej innej karcie. Zadaniem graczy będzie jego odnalezienie! Powtarza się tylko jeden symbol, o czym należy pamiętać i w to nie wątpić. (Często się zdarza, że nijak nie można go zauważyć.) Ale na czym to polega? Spójrz na pierwszą kartę, którą trzymasz w ręku oraz na tę, która leży na środku stołu. Znajdź na nich wspólny symbo...

    okładka Dobble 1 2 3, Książka | Blanchot Denis, Gille-Naves Guillaume

    Dobble 1 2 3 to wspaniała gra dla dzieci, dostosowana do tego, by najmłodsi grali samodzielnie, ale też na tyle elastyczna w swych zasadach, żeby dorośli mogli bez problemów dołączyć się do zabawy, a nawet mieć trudności z wygraną! Podstawowa zasada gry to znalezienie jak najszybciej symbolu, który łączy dwie karty. Symbol zawsze jest tylko jeden, o czym należy pamiętać i w to nie wątpić (bo nie raz się zdarza, że nijak nie można go zauważyć. Czym Dobble 1 2 3 różni się od ...

    okładka Dobble: Auta, Książka | Blanchot Denis

    Wspaniała gra dla dzieci, dostosowana do tego, by najmłodsi grali samodzielnie, ale również na tyle elastyczna w swych zasadach, żeby dorośli mogli bez problemów dołączyć się do zabawy. Każda karta zawiera po 6 symboli, ale tylko 1 z nich jest identyczny z symbolem na dowolnej innej karcie. Zadaniem graczy będzie jego odnalezienie! Powtarza się tylko jeden symbol, o czym należy pamiętać i w to nie wątpić. (Często się zdarza, że nijak nie można go zauważyć.) Żadna inna gra n...