Mali detektywi, Kuba i Ida, powracają w wielkim stylu. Znaleźli już misia Uli, przyszedł czas na rozwiązanie zagadki zabłąkanego kota. Czy uda mi się rozwikłać tajemnicę rudego zwierzaka?
Książkożercy to seria książeczek przygotowanych z myślą o dzieciach, które wkraczają w świat liter, słów i zdań. TRZY POZIOMY dostosowane do umiejętności dziecka. OPIEKA MERYTORYCZNA dydaktyka i językoznawcy z Uniwersytetu Warszawskiego. CIEKAWE HISTORIE bez nudy.
Bohaterowie ukochanych kreskówek w roli supernauczycieli!
Seria kolorowanek dla dziewczynek i chłopców, w których ukochane postaci z bajek zapraszają do wspólnego poznawania cyfr, liczb i znaków drogowych. Każda malowanka jest poświęcona innemu tematowi – nie brakuje zadań i łamigłówek do rozwiązania. Dzięki temu dziecko rozwija nie tylko swoje zdolności manualne, ale i intelektualne.
Prawdziwa gratka dla wszystkich kochających zwierzęta! Jan Dolittle to niezwykły lekarz. Nauczył się porozumiewać ze zwierzętami, dzięki czemu zyskał ich zaufanie i dozgonną miłość. W zwierzęcym świecie stał się tak sławny, że o pomoc poprosiły go nawet małpy z dalekiej Afryki. Dobry doktor nie mógł zostawić stworzeń w kłopocie, dlatego wyruszył w podróż, podczas której spotkało go wiele – niekiedy niezbyt miłych – przygód… Nowe, ilustrowane wydanie klasyki lektur szkolnych p...
Wszystko to, co warto wiedzieć o Polsce
Książka, która jak żadna inna udowadnia, że uczenie się może być bardzo ciekawe. Interesująco opisane ciekawostki związane z Polską zamieniają lekturę w fantastyczną zabawę – niezależnie od wieku czytelnika. Książka nadaje się do samodzielnej lektury, ale także i do wspólnej – w rodzinnym gronie. Naklejki mogą pełnić funkcję nagród przyznawanych za zapamiętanie jak największej liczby ciekawostek i rekordów.
Kolejne porywające przygody bohaterów bestsellerowej serii „New York Timesa”! Długo zanim po ziemi zaczęli stąpać ludzie, Zło pojawiło się w Erdas. Głodne, przebiegłe i cierpliwe czyhało pod powierzchnią świata. Teraz Wyrm się budzi. Czy czwórka przyjaciół zdoła ocalić Erdas przed zniszczeniem? Ognista fala to wciągająca narracja, stymulujące wyobraźnię opisy i frapująca wyprawa w świat, w którym możliwe jest niemal wszystko. Pochwała odwagi, współdziałania, kodeksu moralnego...
Ta zima jest dla Andzi zupełnie inna niż wszystkie poprzednie. Pół roku temu zdarzyło się coś strasznego - umarł jej tata. Dziewczynka tęskni za wszystkim, co dawniej składało się na życie rodziny: za grą w chińczyka, rozmowami przy stole i za brzoskwiniowym sernikiem leczącym smutek. Nie jest łatwo poradzić sobie z cierpieniem, ale Andzi pomaga pamięć o pewnej tajemnicy powierzonej przez tatę. Może również liczyć na kolegę Jeremiasza, który przywraca uśmiech na jej twarzy. ...
Długo oczekiwana kontynuacja bestsellerowego Baśnioboru.
Po pokonaniu demonów następuje pozorny pokój. Tymczasem król smoków ma dość zamknięcia w azylu, podburza do walki swoich poddanych i chce przejąć władzę nad światem. Najpierw jednak musi zdobyć władzę we własnym więzieniu, w czym konsekwentnie będzie próbować mu przeszkodzić Kendra i Seth.
Czy smokom uda się przejąć władzę nad światem?
Zostań bohaterem gry! Stwórz swoją własną niepowtarzalną fabułę. Komiksy, gry paragrafowe czy też gamebooki, bo różnie można je nazywać, to znakomita zabawa dla wszystkich, którzy chcą mieć wpływ na losy bohaterów książek. Gracze wcielają się w postać i eksplorują świat poprzez nielinearną rozgrywkę, skacząc pomiędzy ponumerowanymi kadrami komiksów. Fabuła każdego z komiksów jest doskonale przemyślana, wciągająca i bardzo emocjonująca. Gracze podczas gry zdobywają nowe umieję...
Pradawne zło obudziło się w świecie Erdas. Więź między ludźmi a zwierzoduchami jest zagrożona. Czworo młodych bohaterów: Conor, Abeke, Meilin i Rollan postanawia powstrzymać zło. Razem ze swoimi zwierzoduchami wybierają się w niebezpieczną podróż do wnętrza ziemi i na jej krańce. Otaczają ich przyjaciele i wrogowie, lecz muszą za wszelką cenę stawić czoła nadchodzącej ciemności. Jeśli przestaną oglądać się za siebie, dostrzegą przerażającą prawdę: zło już ich dopadło....
Kolejny "Kumplobook" dla dzieci, które potrafią świetnie się bawić bez komputera i telefonu. To książka dla dwójki przyjaciół – do wspólnej zabawy i wspólnego spędzania czasu. Można w niej rysować, przejść przez labirynty, rozwiązać kumplotest, znaleźć różnice, zagrać w gry. Każde zadanie trzeba wykonać ze swoim kumplem. To książka, która łączy! Wyobraź sobie życie bez komórki. Tylko przez chwilę, przez jedną godzinę. Zapominasz, że ją masz. Przez 60 minut nie scrollujesz, ty...
Nowa seria bestsellerowych autorek Maggie Stiefvater oraz Jackson Pearce, w której aż roi się od magicznych istot, niewiarygodnych przygód i niesamowitych ilustracji. Pip Bartlett żyje w świecie podobnym do naszego, pełnym miast, samochodów czy policji. Zamieszkują go również magiczne stworzenia, m.in. jednorożce, pegazy czy gryfy. Ludzie traktują je jak inne zwierzęta, niektóre z nich hodują, inne uważają za szkodniki bądź niebezpieczne stworzenia. Pip jako jedyna potrafi ...
Nominacja: najlepsza książka młodzieżowa w plebiscycie Fantastyka 2011 Pierwsze miejsce na liście książkowych bestsellerów dla dzieci „The New York Timesa"! Ponad 2 miliony egzemplarzy sprzedanych w Stanach Zjednoczonych! Przez wiele wieków czarodziejskie istoty ukrywały się w tajemnym miejscu zwanym Baśnioborem, który jest dziś jedną z ostatnich przystani prawdziwej magii. Czarodziejską? Oczywiście. Ekscytującą? Jasne. Bezpieczną? Cóż, właściwie wręcz przeciwnie. Kendra i ...
Zabawy matematyczne dla klas 1-2 Zadania matematyczne z kolorowymi ilustracjami, dostosowane do programu nauczania w klasach 1-2. W środku dzieci znajdą ćwiczenia z dodawania, odejmowania, tabliczki mnożenia, a także z posługiwania się kalendarzem. Zabawy matematyczne są doskonałe jako uzupełnienie szkolnych lekcji matematyki.