Opis treści
„Informatyka" z serii „Elementarz odkrywców" do klasy 3 to materiały, na które składają się zeszyt ćwiczeń oraz płyta. Płyta zawiera ćwiczenia pomagające nabrać wprawy w korzystaniu z podstawowych programów komputerowych (Paint, Word, PowerPoint) oraz filmy i liczne gry rozwijające kreatywne myślenie, wspierające pracę zespołową, a przede wszystkim pozwalające dobrze opanować podstawy programowania.
Publikacja:
ułatwia zrozumienie istotnych zagadnień informatycznych oraz uczy obsługi podstawowych programów komputerowych (Word, Paint, PowerPoint) dzięki zrozumiałym – krok po kroku – opisom, które ilustrują liczne zdjęcia i zrzuty ekranow,
uczy programowania poprzez zabawę – gry zawarte na płycie intuicyjnie rozwijają podstawy kodowania, uczą logicznego myślenia, dążenia do celu, cierpliwości i myślenia przyczynowo-skutkowego,
rozwija umiejętności myślenia algorytmicznego z wykorzystaniem programu Scratch,
doskonali sprawność manualną, pamięciową i matematyczną dzięki różnorodnym ćwiczeniom i zadaniom do wykonania w zeszycie i na płycie.