Alexander Dom, Wnętrze, Ogród - książki, ebooki i audiobooki

Typ publikacji

Cena

Format

Wydawcy

Sortuj według:
Zyskujące popularność
    okładka Pamięć Samochody, Książka |

    "Pamięć - samochody" to prosta, a jednocześnie bardzo emocjonujaca gra. Wygrywa w niej ten, kto najlepiej zapamięta położenie par takich samych obrazków, odkrytych na chwilę, spośród wszystkich ilustrowanych tabliczek leżących na stole ( rewersem do góry). Gra skierowana jednocześnie dla dzieci i dorosłych, jest świetnym treningiem pamięci i spostrzegawczości. Zawartość pudełak: 40 tabliczek, instrukcja. 2-4 graczy Wiek: 5+

    okładka W epoce dinozaurów Duchy starego zamku 2 gry planszowe, Książka |

    "W epoce dinozaurów" to gra, w której gracze przenoszą się "wehikułem czasu" do pradawnego świata dinozaurów. Znajdując się w nim trzeba bardzo uważać na liczne niebezpieczeństwa i niespodzianki. Ten, kto będzie miał najwięcej szczęścia i wyjdzie cało ze wszystkich opresji, zwycięży. W grze "Duchy starego zamku" jej uczestnicy trafiają przypadkiem do starego, ale nie całkiem opuszczonego zamku. Wygra gracz, który zdoła uniknąć spotkania z duchami zamku i najszybciej znajdzie ...

    okładka Wyprawa misia / Ufoludki 2 gry planszowe, Książka |

    "Ufoludki" to gra w której gracze są uczestnikami kosmicznej wyprawy. Jej celem jest spotkanie z przybyszami z innej planety. Każdy uczestnik wyprawy musi dotrzeć na miejsce spotkania, a następnie szczęśliwie powrócić na Ziemię. Zwycięzcą w grze zostanie gracz, który dokona tego pierwszy. W grze "Wyprawa misia", głodny miś wyrusza na poszukiwanie miodu. Zdobycie upragnionego smakołyku nie jest jednak proste. Podczas wędrówki czekają na misia różne przygody, które mogą go do c...

    okładka Skarb Dzielny rycerz 2 gry planszowe, Książka |

    "Dzielny rycerz" i "Skarb" to dwie gry planszowe dla młodszych dzieci. W pierwszej grze jej uczestnicy wcielają się w postać dzielnego rycerza, który spieszy na ratunek zamkniętej w wieży księżniczce. Po drodze spotyka go wiele niebezpiecznych niespodzianek. Zwycięzcą w grze zostaje ten, kto mino przeszkód jako pierwszy uwolni księżniczkę. W grze "Skarb" gracze starają się zdobyć skarb, którego pilnuje złośliwy skrzat. Droga do skarbu nie jest łatwa i bezpieczna. Kto pokona t...

    okładka Safari Podróż po Europie, Książka |

    "Safari fotograficzne" i "Podróże po Europie" to dwie proste i emocjonujące gry planszowe. W "Safari" gracze stają się myśliwymi, ale uzbrojonymi tylko w aparat fotograficzny. Każdy gracz w czasie swojej wyprawy stara się fotografować napotkane zwierzęta. Wygrywa ten, kto zdobędzie najwięcej zdjęć podczas całej wyprawy. W trakcie gry można przy okazji poznać nazwy najbardziej znanych zwierząt Afryki. W "Podróży po Europie" uczestnicy gry zwiedzają Europę, poznając nazwy i poł...

    okładka Everest Pięciobój, Książka |

    "Pięciobój" i "Everest" to 2 emocjonujące planszowe gry losowe o tematyce sportowej. W grze "Everest" gracze ścigają się, by jak najszybciej zdobyć szczyt największej góry świata - Mont Everest. Aby wygrać nie wystarczy jednak tylko zdobyć szczyt, trzeba też bezpiecznie wrócić do bazy. Ten kto dokona tego najszybciej zastanie zwycięzcą. W "Pięcioboju" gracze biorą udział w zawodach lekkoatletycznych. Każdy z uczestników gry staje do rywalizacji w 5 różnych dyscyplinach: biegu...

    okładka Quiz Przyroda i Geografia Polski mini gra edukacyjna, Książka |

    To gra, w której uczestnicy biorą udział w emocjonującej zabawie, a jednocześnie zdobywają wiele ciekawych informacji na temat geografii i przyrody Polski. Gracze mają do dyspozycji 46 kart, na których znajdują się 184 pytania i 368 odpowiedzi. Quiz - przyroda i geografia Polski to dobry przykład łączenia zabawy z nauką. Gra dla 2-3 graczy. Wiek: 10+

    okładka Polski biznes w polskich miastach Big, Książka |

    "Polski biznes w polskich miastach" to gra planszowa, która przenosi graczy w świat biznesu w polskich miastach - dużych i małych. W tym świecie każdy przeżyje wiele emocji związanych z prowadzeniem finansowych operacji podejmowaniem ryzykownych decyzji, zdobywaniem kapitału na rozwój inwestycji, który jest niezbędny, by wygrać walkę z konkurencją. Dodatkowym elementem gry jest katalog miast, w którym gracze mogą się zapoznać z podstawowymi informacjami o 10 największych pols...

    okładka Kasa edukacyjna, Książka |

    Kasa edukacyjna to zabawka i gra dla 2 do 4 osób. Jej szczególnymi rekwizytami są imitacje monet i banknotów. W trakcie gry pionki graczy przemieszczają się po planszy. W zależności od ich położenia, gracze kupują towary, których obrazki wraz z ceną umieszczone są na każdym polu planszy. Gracze w swojej kolejce odliczają z kasy właściwą ilość pieniędzy, kupują towar, a sprzedający musi poprawnie obliczyć i wydać resztę. Gra, bawiąc, uczy dzieci operacji z wykorzystaniem pieni...

    okładka Rajd samochodowy Ślimak 2 gry planszowe, Książka |

    Rajd samochodowy i Ślimak to dwie gry planszowe, w których wygrywa ten, kto pierwszy znajdzie się na ostatnim polu toru gry. Gracze starając się wyrzucić jak największą ilość oczek kostką, przesuwają swe pionki po torze. W trakcie swego rajdu na planszy każdego z graczy będą spotykały miłe i przykre niespodzianki, kary i nagrody. Wszystko to zapewnia uczestnikom gry wiele emocji. Kolorowe plansze oraz proste reguły obu gier są gwarancją dobrej zabawy - zwłaszcza dla najmłodsz...

    okładka Pamięć Dzikie zwierzęta, Książka |

    okładka Mam Cię!, Książka |

    Niezwykle dynamiczna gra, w której kotki ganiają się z psiakami w parkowym labiryncie żywopłotów. Śledź ich drogę i bądź pierwszym, który dostrzeże, kto kogo dogoni. Kiedy odkryjesz, które z nich napotkają na siebie, złap odpowiedni żeton (jeden lub kilka). Żetony wymieniaj na karty. Ten gracz, który zbierze ich najwięcej, wygrywa grę. MAM CIĘ! to: - Dynamiczna rozgrywka i proste zasady gry. - 2 stopnie trudności. - Zabawa, która nigdy się nie nudzi (96 wersji ułożenia plansz...

    okładka Złoty Pociąg, Książka |

    Emocjonująca gra planszowa z wciągającą fabułą. Historia Złotego Pociągu wyładowanego skradzionymi kosztownościami, ukrytego przez Niemców od lat rozbudza wyobraźnię. Wciel się w postać jednego z przebojowych poszukiwaczy skarbów i odkryj legendarny Złoty Pociąg. Wiek graczy: 7+ Liczba graczy: 2-4

    okładka Wiem!, Książka |

    Emocjonująca rywalizacja na informacje, umiejętność mnożenia, znajomość ortografii, sprawność fizyczną i zręczność manualną. Gracze przesuwając pionek po torze planszy wykonują zadania, które wyznacza każde z jej pól. Edukacyjny charakter gry łączy się z ćwiczeniami fizycznymi i zręcznościowymi, co gwarantuje dużo dobrej i wartościowej zabawy dla całej rodziny. Zawartość: plansza pionki - 4 sztuki karty 55 sztuk tabliczki z literami 35 sztuk tabliczki z liczbami 35 sztuk żet...

    okładka Kalambury obrazkowe, Książka |

    Gra kalambury, w której hasła przedstawione zostały za pomocą obrazków, aby zachęcić do zabawy także dzieci, które nie umieją jeszcze czytać. Hasła „obrazki” przedstawiają przedmioty, osoby, zwierzęta, czynności. Prezentacja haseł może nastąpić za pomocą gestów lub opisu słownego w zależności od pola zajętego na planszy. Zawartość: karty obrazki - 165 sztuk plansza pionki - 4 sztuki kostka żetony 80 sztuk klepsydra instrukcja Wiek graczy: 7+ Liczba graczy: 2-4

    okładka Może pomnożę, Książka |

    Przenieś się na piękną łąkę, zostań pracowitą pszczółką, zapełnij swój kwiatek żetonami i naucz się ekspresowo tabliczki mnożenia! Gra planszowa pomagająca w nauce i utrwaleniu umiejętności mnożenia. Wygrywa ten gracz, który jako pierwszy wypełni żetonami otwory w swoim kwiatku. Żeby nie było zbyt łatwo na graczy czekają pola specjalne, które ułatwiają lub utrudniają wykonanie zadania. Wspaniała propozycja dla dzieci, pozwalająca szybko i na wesoło opanować tabliczkę mnożenia...

    okładka Powiem ci co widzę, Książka |

    Zestaw składa się 32 plansz z obrazkami przedstawiającymi obiekty z najbliższego otoczenia dzieci. Dzięki odpowiednio zadawanym pytaniom (zawartym na planszach) stymulujemy naukę mowy oraz ćwiczymy poprawne budowanie wypowiedzi. Zabawka pomaga w nauce nazw rzeczy, czynności, określania położenia oraz cech przedmiotów, odróżniania liczby pojedynczej od mnogiej oraz tworzenia odpowiedniej formy gramatycznej wypowiedzi. Dla dzieci od 1 roku życia

    okładka Dywizjon 303, Książka |

    Zostań pilotem legendarnego Dywizjonu 303 i zestrzel jak najwięcej wrogich maszyn. Pilnuj ogona, aby bezpiecznie wrócić do bazy. Pomocna będzie znajomość historii Dywizjonu 303 i Bitwy o Anglię, z którą można zapoznać się dzięki załączonej książeczce. Właściwe odpowiedzi na pytania pozwolą na zdobycie dodatkowych żetonów. Wersja duża Zawartość plansza pionki 10 sztuk żetony 40 sztuk kostka biała kostka czarna książeczka karty 55 sztuk katapulta miseczka instrukcja Wiek gra...

    okładka Gdybyś był..., Książka |

    Gdybyś był... to lekka rozrywka pozwalająca na sprawdzenie na ile znamy samych siebie oraz na ile nasze wyobrażenia o nas pokrywają się z tym co sądzą o nas inni. Uczestnicy zdobywają punkty typując trafnie kim lub czym byliby współgracze w alternatywnym świecie. Przemyślana mechanika gry oraz lekka doza hazardu, wynikająca z obstawiania siły swoich odpowiedzi sprawia, że rozgrywka jest niezwykle emocjonująca. Zawartość: plansza pionki 8 sztuk karty z pytaniami 165 sztuk kar...

    okładka Dywizjon 303 Gra planszowa, Książka |

    Gra planszowa dla 2-4 graczy. Zawartość pudełka: plansza pionki 4 sztuki żetony 12 sztuk kostka instrukcja. Wiek 5+

    okładka Skąd Ten Dźwięk, Książka |

    Gra, w której plansze i karty przedstawiają związki między obrazem i dźwiękiem. Ćwiczy pamięć, percepcję wzrokową i słuchową oraz refleks. Karty mogą być również wykorzystane do specjalnej wersji gry Piotruś i Pamięć.

    okładka Quiz Sport Średni, Książka |

    Gra, w której uczestnicy muszą wykazać się wiedzą o tematyce sportowej. Oprócz udzielania odpowiedzi na pytania, gracze wykazują się zręcznością poprzez oddawanie strzałów z małej katapulty.

    okładka Przeplatanki Chłopiec, Książka |

    Przewlekanie kolorowych sznurków przez dziurki to świetny trening zręczności, precyzji i cierpliwości. "Przeplatanki" to dobry wstęp do nauki wiązania butów oraz kokardek. Zawartość: tabliczki z otworami, sznurki 4 sztuki, instrukcja.

Co znajdziesz w kategorii: Dom, Wnętrze, Ogród

„Dom / Wnętrze / Ogród” to kategoria, w której znaleźć możemy mnóstwo interesujących pozycji z wielu różnych dziedzin skoncentrowanych wokół życia i domu – zarówno jego wnętrza, jak i otoczenia. Książki te poświęcone są konkretnym zagadnieniom – mieszczą się tu publikacje, których tematem przewodnim jest projektowanie domu i wnętrza, czyli książki architektoniczne, oraz związane z dekoracją i aranżowaniem. Ponadto warto zwrócić uwagę na tytuły traktujące o roślinach – o projektowaniu ogrodu i pielęgnacji zieleni w domu. Nie zabraknie tu również pozycji dla pasjonatów, osób chcących rozpocząć lub rozwijać swoje hobby i spędzać czas w ciekawy sposób. Dział zawiera również poradniki, które pozwolą na zdobycie wiedzy z wielu ciekawych dziedzin oraz pomogą w doskonaleniu zawodowym i osobistym. W kategorii „Dom / wnętrze / ogród” odnaleźć można książki dla każdego miłośnika przyrody – początkującego, który dopiero uczy się „Jak nie zabić swoich roślin”, ale także tego, który chce się czegoś dowiedzieć o „Inteligencji kwiatów”. Wśród wielu pozycji znajdą się również te dla osób zainteresowanych minimalizmem, jak „Chcieć mniej” Katarzyny Kędzierskiej, autorki bloga Simplicite, dla zafascynowanych DIY, których zaciekawić mogą „Majsterki” Sylwii Czubkowskiej, Alicji Rzeczkowskiej i Barbary Sowy, czy dla fanów astrologii, jak przewodnik „Znaki. Spójrz w gwiazdy i odkryj siebie” Carolyne Faulkner. Swoje miejsce znalazły tu również pozycje dotyczące stylu życia, jak „Lawendowy dom”, w którym autorka Beata Lipov przedstawia swoje pomysły na życie – na piękny dom, dobrą kuchnię, wspaniałe przyjęcia, prezenty i wiele innych, czy też „Suma drobnych radości” Agnieszki Burskiej-Wojtkuńskiej, w której autorka tłumaczy, jak wieść zwyczajne życie i jednocześnie odnaleźć w nim szczęście.